Nou meiden toch Ik begrijp jullie gevoelens heel erg goed hoor en snap jullie beslissing maar toch vindt ik het heel erg jammer.
Dikke :hug: en hopelijk zien we jullie hier toch weer eens.
Vandaag bij de verloskundige geweest en weer helemaal gerust gesteld :mrgreen:
Het hartje meer dan duidelijk gehoort maar hij/zij is wel behoorlijk bewegelijk schijnbaar, elke keer als we het hartje te pakken hadden, dan hoorden we geruis en zat hij/zij weer erges anders :inlove:
Nog 3 wkn en dan krijgen we onze 20 wkn echo
Baarmoeder is de afgelopen weken niet heel veel gegroeid waardoor ik nu weer netjes op de lijn loop, nog wel ietsjes voor maar niets verontrustend en mag ik nog lekker bij mijn vk onder controlle blijven :dance:
11 december is mijn nieuwe afspraak.
Nieuwe buikfoto staat in het SF
Dragon, leuk he om het hartje te horen! Ik blijf het een leuk geluid vinden. Mijn vriend heeft als muzikant een heel ander gehoor en merkte dat het hartje naar mate de baby ouder wordt steeds langzamer gaat kloppen (klopte ook volgens de vk). Vond ik wel grappig want ik had dat er niet zo precies uitgehaald.
Buikje groeit goed zag ik net. Ik heb bij mij ook het idee dat het nu wat langzamer groeit maar dat mag van mij ook wel. Ik voel wel steeds duidelijker de schopjes, vooral 's avonds als ik naar bed ga. Maar het is nog net niet hard genoeg dat mijn vriend het ook voelt. Hij legt regelmatig zijn hand op mijn buik maar jammer genoeg is het nog niet voelbaar.
Ik ga wel vaak tegen hem aanliggen (lepeltje lepeltje) en dan schopt de kleine meid precies tegen papa aan. :inlove: Waarschijnlijk reageert ze op de warmte.
Hoeveel ben jij al aangekomen? Ik iets van 3,5/4 kilo, vind ik nog wel netjes voor 21 weken en gezien de buik die ik al heb.
Anke en Biebels :hug: Jammer dat jullie ons gaan verlatenā¦maar ik kan het ook goed begrijpen. Desondanks hoop ik dat een wonder ook voor jullie is weggelegd! :-*
Nu maar hopen dat niet alle niet zwangeren weglopen anders ben ik straks nog de enige :think:
Hier nog weinig te melden. Kon het toch even niet laten om mijn temp te meten vanmorgen en die is nog steeds laag, dus mijn ei moet nog komen.
Vorige maand kwam hij op dag 18 dat is morgen. We zullen zien.
Ga nu eens even die mooie buiken en echoās bewonderen 8)
Nee hoor Smurf, ik ben er ook nog en hou nog wel vol :mrgreen:
Dragon, wat ga je hard johā¦20 weken alweer, daās op de helft bijna.
Lekker joh dat het zo goed gaat!
Pupke, oh ja? Echt waar? Grappig zegā¦Logisch natuurlijk ook wel, maar ik had er eigenlijk nog niet zo over nagedacht. Weer wat geleerd!
Nou volhouden hoor meiden!!! Het gaat hier vast nog wel goed komen, we hebben nu wel genoeg pech gehad. :thumbup:
Vriendlief belt net op dat hij vanavond niet thuis komt slapen omdat hij na de repetitie nog met vrienden de kroeg in duiktā¦maar hij is nu in Drenthe dus hij blijft daar ook slapen. Ik vind er niks aan om alleen te slapen . Ik heb als troost maar de chocoladekoekjes te voorschijn gehaald.
Dat wordt een kruikje mee naar bed vanavond als mijn voetenwarmer er niet is. :?
He, balen zeg Pupkeā¦
Ik vind er ook niets aan als Matthijs niet naast me ligt. 't Is bij mij zelfs zo erg dat ik ook echt wakker wordt als hij even uit bed gaat om iets te drinken ofzo. Heel vervelend.
Voel me ook niet prettig alleen thuis 's avonds en 's nachts en alsof ze 't weten wordt er dan ook altijd aangebeld. Echt niet dus dat ik open doe he, ze bekijken het maar. Zelfs overdag doe ik niet open als Matthijs er niet is. Erfenisje van lang geleden zeg maar .
Ik vind niets fijner dan lekker op bed tegen mn ventje aanknuffelen en dan in slaap vallen op zn borst⦠:inlove: Echt mijn favoriete moment van de dagā¦eh, nacht! :mrgreen:
Anke en biebels: Erg jammer dat jullie ons gaan verlatenā¦maar snap het ook wel!! :hug:
Dragon: Wat goed dat alles weer goed was met de kleine!!
Pupke: Hoop dat je toch een beetje lekker zal slapenā¦ik zou het ook niet leuk vinden als vriendlief niet naats me zou liggenā¦soms komt hij wel later naar bed, maar dan weet ik dat hij komt!!
Baukz: Leuk joh straks een jongetje erbij!! :lol: Ga je nog wel in nederland bevallen? Of ga je voor die tijd verhuizen?
@111. Nou alleen thuis vind ik niet heel erg ik ben niet bang ofzo. Ik ben wel gewend om alleen te gaan slapen (moet wel met een muzikant als vriend) maar als hij er nog niet is als ik 's nachts wakker wordt of 's ochtends. Dat vind ik echt verschrikkelijk, dat alleen wakker worden.
Vriendlief is absoluut geen ochtendmens, er komt weinig geluid uit zeg maar⦠maar ik vind de ochtenden samen altijd gezellig. Ik lekker tutten met mān make-up en in mijn ondergoed op de muziek van de wekkerradio dansen terwijl vriendlief zich nog 3x omdraait en af en toe wat commentaar geeft. In de ochtend mis ik hem altijd het meest.
En ik val ook het liefst lepeltje lepeltje in slaap hoor. Nu maar een kussen vastpakkenā¦is toch anders :roll:
Maar ik had aan het begin van de avond nog iemand onverwacht aan de deur. Dan doe ik wel open ook al wonen wij ook niet in de meest brave buurt, ik voel me wel veilig. Was een vriend van mijn vriend die hier wat had laten liggen. Soms kijk ik weleens eerst door het raam om te zien wie het is, maar door het verbouwen is alles gebarricadeerd.
Ik spring ook gerust uit mijn bed om even het huis te bekijken als ik 's nachts iets geks hoor. Nee bang ben ik gelukkig niet.
Sandra, ik ben er ook nog hoor
Mijn vriend zei net⦠zit je weer achter die paginaā¦
Moest ff lijstje aanpassen, maar ga nu dus maar lekker naast hem in bed liggen. Eventjes saampies tv kijken.
Morgen heb ik een cursus, dus ik moet vroeg op.
Dragon mooi dat je qua schema weer binnen de marges zit :thumbup:
:-*
Ik vindt het ook niets hoor als mijn vriend savonds niet naast me in bed ligt, maar helaas werkt mijn partner ploegendienst en ontkom ik er niet aan dat hij altijd minsten 2 nachtdiensten per werkweek heeft.
Het al 8 jr zo, maar moet zeggen dat ik nog steeds niet aan kan wennen hoor :roll:
Pupke: Ik ben nu in 16 wkn tijd net aan 1,5 kg aangekomen dus dat is nog netjes gezien mijn vreetbuien :shifty:
Maar die kilo zit ook echt aan mijn buikā¦
111: Ik zit nog op de 16 wkn Maar moet zeggen gaat wel erg hard ja⦠Tijd vliegt gewoon voorbij en er is nog zoveel te regelenā¦
Ik heb trouwens voor het eerst een positiebroek aan en moet zeggen die broeken zitten echt heerlijk :thumbup:
de laatste 2 wkn kreeg ik geen broek meer dicht en hielt ik het bij een met een stiekje, maar dat kon toch eigenlijk echt niet meer.
Maar maatje 36 vinden in positiekleding is nog niet zo gemakkelijk als ik dacht⦠:roll: Nu een broek van mis etan via Wehkamp besteld en die zit erg goed :dance:
ook ik ben nog steeds aanwezig!
Hoewel ik inderdaad ook overwogen heb om niet meer mee te schrijven. (en ik was al zo actief ahum ahum :oops: )
het is bij mij een beetje het idee āals ik er niet meer zo mee bezig ben dan gebeurt het misschien snellerā. Maar goed nu ga ik gewoon allebei proberen, minder ermee bezig zijn ĆĀ©n toch hier af en toe wat schrijven. Want ik vind het hier wel erg gezellig!
En nee, ik kan er ook heel slecht tegen als mijn man niet naast me ligt. Inmiddels is het wel zo dat ik naar bed ga als ik moe ben en niet meer tegen mān zin op de bank naast hem blijf zitten. Ik heb er vooral last van als hij op ski-vakantie is met zān vader (ik hou niet van skiĆĀ«n vandaar dat ik niet mee ga).
Dat vind ik echt vreselijk want dan is hij dus ook niet in de buurt! Ik slaap dan echt slecht. Mam bood al aan dat ik bij haar kon slapen maar dat vind ik dan weer zo overdreven :?
En nu aan het werk!
Nou ik ben weer wakker geworden. Ik slaap tegenwoordig echt lang, bijna 10 uur op een nacht. Ik heb op zich wel lekker geslapen maar nu is het dus zo stil in huisā¦blehhhā¦echt stom.
Dragon, 1,5 kilo is netjes hoor. Heerlijk he die positiebroeken! Toch beginnen die posititejeans bij mij toch af en toe wat strak te zitten, zeker als ik er een riem omheen doen. Het liefst loop ik nu in een rokje of jurkje waarin mijn buik helemaal lekker los zit. (of in mijn pyjamabroek :oops: )
Marlous, gezellig mee blijven schrijven hoor!
Gelukkig heb je wel lekker geslapen Pupke! Duimen dat hij snel terug komtā¦
Ik heb het liefst ook manlief om mij heen.Maar als hij voor zijn werk weg is, of met de voetbal dan kan ik er steeds beter tegen. Vind het soms heerlijk, lekker mijn eigen ding kunnen doen.
Verschil is dat je het dan van tevoren weet en nu kwam het nogal onverwacht voor jou dan zou ik het toch wel lastig vinden iddā¦
Nou vanmorgen een tempstijging :dance: , nu maar duimen dat het morgen ook zo is dan weet ik het pas zeker.
Nu dus op dag 17, die hadden we nog niet gehad :wall:
Ook een beetje jammer dat ik gisteren geen fut had om te klussen. Nu maar duimen dat woe avond voldoende is geweest
En voor de zekerheid vanavond nog maar even. :mrgreen:
Gok nu op een cyclus van 28 dagen aangezien mijn vorige 29 was met mijn ei op dag 18.
jeetje pupke slaap jij zo goed normaal?ben maar blij ik heb lsaap pillen omdat ik niet sliep en nu slaap ik 5 uurtjes op een nacht.
oef 5 uurtjes, dat zou ik echt niet te trekken. Nu ik zwanger ben slaap ik wel lichter en moet er een paar keer per nacht uit om te plassen. Maar normaal slaap ik geen 10 uur, mijn lijf heeft nu echt meer slaap nodig dus daar geef ik maar aan toen . Wel lekker hoor met dit druilerige weer, lekker in mijn flanellen pyjama, onder mijn flanellen dekbed met een kruikje bij de voetjesā¦(hoezo flanel-fetisj :lol: ).
Mijn vriend is pas een slaper, die kan makkelijk 12 uur per nacht slapen, 10 uur is voor hem normaal. Ik trek hem 's ochtends echt zān bed uit anders blijft hij slapen. :lol:
ja mijn vriend is ook zān slaper.
ik wou dat ik langer kon slapen ik heb het wel nodig maar het gaat gewoon niet.en na vrijdag moet ik de medicatie gaan afbouwen omdat het verlavend is voor mij maar ook voor de baby. dus moet ik optijd gaan afbouwen. zie er nu al tegenopā¦
Voel je je verder wel weer goed?
ja beter, goed is meteen zoveel . ik kan er iig eer tegen aan.
Dat is mooi :thumbup:. Nu nog even genieten van de zwangerschap, het schiet al op al 27 weken zie ik!
Dragon; Netjes hoor 1,5 kiloā¦woog ik ook extra rond die tijd, banaf 19 weken ging het in ene met de week omhoog, waardoor ik nu op 5 kilo zit :lol: Ach ja het hoort erbij he!!
En die broeken heb ik ook al aan vanaf 16 wekenā¦met een elastiekje zit op een gegeven moment ook niet lekker meer heā¦het kon bij mij nog wel, maar als ik dan ging zitten zat het niet lekker en de broek zakte ook steeds naar benedenā¦op het werk was dat niet echt ideaal!! Dus was heel blij met me positiebroeken!! de andere broeken liggen nu hoog in de kastā¦
Pupke: Toch nog lekker geslapen lees ik. Ik merk zelf niet echt dat ik meer slaap nodig heb. Door het onregelmatige werk slaap ik verschillend per nachtā¦de ene keer 6/7 uurtjes en als ik 's ochtends kan blijven liggen is het zo 9/10 uur.
Mijn vriend slaapt elke nacht ook zo 9/10 uur. Nooit korter :lol: