MEI stoppers 2008 - nog 3 te gaan! -

Dank je! Inderdaad spannend… :shifty: :shifty:

Ha, ha…want het heeft wel grote gevolgen he…als het nu raak is. :wink:

Ssst… :naughty: :lol:

Ik weet nergens van :liar:

Had net trouwens weer (doorzichtig) slijm, dus waar dat dan nu weer vandaan komt :?

Maar voorlopig nog geen rode duivels in ieder geval…

:lol:

mmm… volgens mij zegt dat slijm niet altijd iets…maar geen :twisted: is altijd goed. :thumbup:

Durf je nog wel naar de wc te gaan?? :wink:

Ha ha, jawel hoor.

Als ik nu ongesteld word, is mijn cyclus redelijk constant gebleven en werkt alles weer zoals het zou moeten. Dan kunnen we van daaruit weer verder (alleen wordt dat dan wel pas weer vanaf januari :frowning: ).

En als het raak is… dan zijn we gewoon erg blij :dance: :dance:

Dat zou dan dus een heeeeeeeeeeel ander feestje worden dan oorspronkelijk gepland :wink: !! :inlove: :inlove: :inlove: :pray: :pray: :pray:

Ja, voorlopig blijft het nog eventjes een dubbel gevoel… tot er duidelijkheid is… (duurt vast niet lang meer :smiley: ).

En als het raak is kunnen we altijd nog op de oorspronkelijk bedachte trouwdatum in ondertrouw gaan :inlove: :inlove:

Ja ik snap je, het is ook wel lekker als je cyclus weer goed op gang komt. Dan heb je weer het idee dat het ‘werkt’ zeg maar.

En als het deze ronde niet raak is dan is het zo januari. Deze maanden gaan altijd zo snel met al die feestdagen.

ICL, ben je al een beetje aan het idee gewend? Voel je je nog helemaal goed…niet :sick: .

Voel me inderdaad nog steeds goed en geen :sick: meer… Moet zeggen dat ik wel een beetje een weeig gevoel heb steeds, maar voor de rest dus niets. Ik zal ook blij zijn, als de echo maandag goed is. Ben nu daar alleen wel behoorlijk nerveus onder.

Het enige is… ik ben nu wel verder dan alle voorgaande keren :slight_smile: .

Jaaa, dat geeft toch al een goed gevoel :thumbup: . En ik kan me goed voorstellen dat je naar de echo uitkijkt. Rond deze tijd moet er ook een kloppend hartje te zien zijn toch? Als je dat eenmaal hebt gezien zal het je vast wat meer rust geven en kan je lekker genieten.

Ik vind het nu ook fijn dat ik af en toe kleine schopjes voel, alhoewel ze best rustig is. Het is nu al zo’n lief kind :inlove: en slaapt vast lekker veel zoals d’r papa. Maar af en toe een teken van leven is wel lekker. :inlove:

Hallo meiden,

Sproetje, spannend!!! de :thumbup: :thumbdown: draaien hier voor je.

ICL, hopelijk maandag een goeie echo dan kan je misschien eindelijk eens gaan genieten. Het is je zo gegund :pray:

Ayla is al sinds dinsdag ziek thuis met een darminfectie en hevige hoest en snotterbuien dus heb ik niet veel tijd gehad voor kok. De 20 weken echo gisteren was prima in orde alles zag er tiptop uit. De baby weegt al 428 gram en is erg beweeglijk.

Foto in het sf. Ga nu mijn arme meisie weer verwennen.

:-* Baukz

Baukz, lekker dat de 20w echo helemaal in orde was :thumbup: :thumbup:

Nu maar sterkte met je zieke meissie dan :hug:

Hier gisteren een negatieve test en waarschijnlijk vandaag de duivels.

Heb het er toch wat moeilijker mee dan ik had verwacht, ondanks het feit dat we nu wel onze geplande huwelijksdatum kunnen aanhouden.

Maarja, wanneer koop je dan een jurk.

En op welke maat.

Geen idee wanneer het dan wel lukt om weer zwanger te raken.

Al met al blijft het dus gewoon k*t.

Sproetje

:hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:

Baukz, fijn dat de 20 weken echo goed was!

Sproetje, :hug: :hug: :hug: :hug: . Maar nog geen :twisted: zegt toch nog niks.

En wat betreft die jurk. Misschien niet te vroeg kopen en ik denk dat er genoeg jurken zijn waar nog wel een buikje in past. Je weet ook niet of je gelijk een enorme toeter krijgt of een bescheiden buikje. IK zou me er niet te druk om maken, dat komt wel goed. :-*

Pupke.

Ik heb dat tijdens de 1e zw ook gehad dat ik de kleine bijna niet voelde schoppen. kwam ook doordat de placenta voor lag (en nu weer, maar de baarmoeder is nu dunner)

Komt allemaal vanzelf goed.

Oh maar ik voel d’r wel hoor, het is alleen niet zo’n schoppertje bedoel ik. Placenta ligt aan de achterkant bovenin dus ik kan haar wel goed voelen, maar ze is gewoon heel rustig :inlove: . Ik vind het wel goed hoor, als ik af en toen maar een teken van leven voel. En ik voel haar toch wel iedere dag een paar keer dus dat is prima.

Lieve meiden,

Hier weer even een teken van mij. Lees nog steeds met jullie mee, maar probeer zo min mogelijk met het zwanger worden bezig te zijn dus reageer niet echt meer.

Hoop op 5 december een posi test in handen te hebben.

:-*

Zonnetje, hopelijk hebben jij en 111 allebei een positieve test met sinterklaas!!! :pray: :pray:

Hier trouwens ongesteld geworden niet normaal!

net niet door tampon en maandverband heen gelekt :shock: :silenced:

Zoo sproetje dat is dan aardig heftig.

111 en ik zitten elke keer bij elkaar, hoop zo dat we een leuk sinterklaas kado krijgen.

Irritant Sproetje :hug: Heb wel vaker gehoord dat de eerste keer na een mk/zwangerschap heel heftig is. Maar wel fijn dat je cyclus weer goed op gang is gekomen. Nu maar even genieten van de feestdagen en aan je bruiloft denken, dan kun je er in januari weer tegenaan. :hug: :hug:

111 en Zonnetje…zou het dan eindelijk. Ik :pray: het zo voor jullie!!

Ik heb hier mijn Bob-de-Bouwer-tenue weer aangedaan, ik ga zo verder met het houtwerk in de grondverf zetten. :mrgreen: En misschien gaan we vandaag dan ook het glasweefsel behang erop doen. Het kan van mij niet snel genoeg gaan…helaas heeft vriendlief die nesteldrang wat minder. :lol: