MEI stoppers 2008 - nog 3 te gaan! -

dank denk ik ook :mrgreen:

Oja meiden die een “hyve” hebben, er is ook een heuze kokhyves :mrgreen: Ben maar even lid geworden. (HyvesKOK pagina is volledig afgeschermd) zijn er nog meer die daar lid van zijn?? :slight_smile:

Charity…vervelende reactie van zo’n arts en communicatief ook zeker niet sterk…en ik denk zeker niet dat iedereen ‘jou nu moet hebben’, zoals jezelf schrijft.

Ik voel ook wel wat voor het idee van Pupke…probeer een paar uurtjes, ben je er even uit, heb je iets anders aan je hoofd en misschien voel je je daardoor ook beter. Boodschappen doen (met spullen sjouwen) is wel iets heel anders als call-centerwerk (corrigeer me als ik het fout heb, maar dat is toch wat je deed?)

Probeer het ook vanuit hun standpunt te zien: ze hebben een taak om jou uit hun systeem te krijgen. Dat betekent dat je of nu of later toch eens weer aan het werk zal moeten, althans als je je uitkering/inkomen wilt behouden. Niet het leukst om te horen, maar zo werkt het nu eenmaal.

Ik bedoel het positief, hoop dat je het ook zo ervaart. (heb helaas ook vanuit de werkgeverskant meegemaakt hoe je als werkgever hiermee in de knoei kan komen en situaties uit de hand lopen omdat personeel de ‘kantjes’ er vanaf loopt en je als werkgever wel moet betalen)

Voor mij is werken op dit moment ook best zwaar, gezien reistijd en werkdruk, ik geef ook nog veel over (gisteren 3 keer), heb hoofdpijn en buikpijn, maar ik merk ook dat op de dagen dat ik werk (2 in de week) ik afstand kan nemen van het ellendige gevoel dat ik deze hele zwangerschap al heb en me toch rustig voel en lekker kan werken…en gewaardeerd wordt om wat ik doe en hoe ik het doe.

En natuurlijk voor jou een stevige :hug: heb je wel degelijk nodig, ook na die aanvaring met je vriend gisteren!

Dragon, je kunt als buitenstaander (maar wel hyver) gewoon door het ledenbestand scrollen. Ik denk dus niet dat ik me ga aanmelden zolang ik nog niet (minstens 12 weken) zwanger ben…

Mandala, wat vervelend dat die misselijkheid bij jou zo lang aanhoudt!

Pupke, jullie zijn de handen wel uit de mouwen aan het steken zo te lezen.

En je moeder ook :wink: :lol:

Hey meiden,

ICL, zit vol spanning op je verhaal te wachten :smiley: Vertel!!!

Hier weinig te melden, zit nog steeds in de wachtdagen die altijd eindeloos lijken te duren.

Heb vandaag koppijn dus dat is geen goed teken voor mij helaas…

Vanmorgen met Y naar de ka geweest. Helaas is hij de afgelopen 3 mnd niet gegroeid, hij is nu 94 cm en 13 kg met 3 jr en 2 mnd.

Hij eet heel slecht en dat moet beter. Omdat hij altijd over buikpijn klaagt gaan ze nu zijn ontlasting controleren. En anders toch opnieuw testen voor coeliaki.

Verder weer terug naar de kno. Oren waren (weer) niet goed. Pff, blijft lekker gaan zo.

Hij is nu ziek en heeft ruim 39 koorts dus kruip even lekker bij hem!

DOEI

@Smurf78 wrote:

Verder weer terug naar de kno. Oren waren (weer) niet goed. Pff, blijft lekker gaan zo.

Hij is nu ziek en heeft ruim 39 koorts dus kruip even lekker bij hem!

Wat zielig…en vervelend dat hij niet gegroeid is en buikpijn heeft: stevige :hug: voor Y en voor jou…hoop dat ie snel opknapt!

En suc6 met wachten…wachten…wachten… :: ::

Smurf, sterkte met je zieke kleine man inderdaad :hug:

En die wachtdagen… dat hadden ze destijds bij het ontwikkelen van het vrouwenlichaam toch anders moeten bedenken… :roll:

Of leren we zo alvast om heeeeel veeeeel geduld te hebben.

Ik ben er dit keer iets minder mee bezig. Maar begin ondertussen toch ook wel een klein beetje nieuwsgierig te worden… :lol: :naughty:

@dragon wrote:

dank denk ik ook :mrgreen:

Oja meiden die een “hyve” hebben, er is ook een heuze kokhyves :mrgreen: Ben maar even lid geworden. (HyvesKOK pagina is volledig afgeschermd) zijn er nog meer die daar lid van zijn?? :slight_smile:

meld :angel:

Dragon: Heb me ook maar even aangemeld :lol:

Smurf: Sterkte met je mannetje :hug:

Robbins, volgende maand beter. December is natuurlijk een heerlijk romantische maand, lekker tegen elkaar aankruipen om het warm te krijgen. Kaarsje en of haardje aan, toastje en wijntje erbij en laat die romantiek maar komen. Ik zal nog wat hormoontjes erbij strooien dan moet het goed komen. :: :: :: :: :: :: :**: :wink:

ICL, heb je je verhaal al ergens staan??? Ik ben zo benieuwd. :-

Dragon, ik heb geen hyves dus ik sla over.

Mandala, jeetje ik wist niet dat jij nu nog zo last had. Zwaar hoor! :hug:

Ik begin nu ook echt te voelen dat die buik zwaarder wordt en ik niet alles meer moet doen, maar ik voel me verder nog wel heel goed (gelukkig). :-

Sproetje, Nog gefeliciteerd met je verjaardag!!! Ik las het ergens anders, volgens mij had je het hier ook wel gezegd maar ik was het weer even vergeten (zwangerschapshormonen he :wink: ). Heb je een leuke dag gehad en nog leuke cadeaus?

We zijn hier zeker druk bezig, en moeders is ook niet te stoppen. Ik kan haar nog net tegenhouden om de was niet mee naar huis te nemen. :lol:

Paps staat ook klaar om te helpen behangen. Ik heb gezegd dat hij MISSCHIEN wel moet helpen behangen omdat vriendlief de komende maanden ook druk is met een project…maar dat misschien heeft hij niet gehoord en hij vraagt dus al continue wanneer hij kan komen inpappen. :lol:

We hebben natuurlijk nog alle tijd maar die zwangerschapshormonen van mij willen het snel klaarhebben en beginnen met babykleertjes wassen en opruimen. :shifty:

ff ego…

heel veel duimpjes gevraagd: vanmiddag eerste bezichtiging sinds ons huis te koop staat…spannend!

mandala: Hier de duimpjes :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

Mandala: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbup: Hoop dat er nu dan ook direct maar een bod komt!!

BTW: klikkerdeklik voor mijn verhaal

:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

Joepie, het behang voor de babykamer is net gebracht en helemaal leuk!!! :dance: :dance:

Charity, vervelende situatie moet ik zeggen. Ik ga ervan uit dat ze de raad van de VK moeten volgen, want deze weten toch wat het beste is voor het kind.

Ik persoonlijk vond het wel fijn om te gaan werken tijdens te zwangerschap. Had wel nergens last van en ik deed minder fysieke inspanning op het werk dan thuis. Maar nu zou het wel een ander verhaal zijn, want nu loopt er nog zo lief hummelke rond.

Hoop dat jullie het opgelost krijgen, misschien is een paar uren werken en de rest thuis een optie.

Dragon, hier geen hyves. Heb al een account op facebook en msn das al meer dan genoeg.

Smurf, dikke knuffel voor jouw en Y. zo kleine zieke man is nooit prettig. Toch goed dat ze het willen controleren, kunnen beter op tijd reageren dan te laat.

En dat wachten is idd verschrikkelijk. En zoveel te meer ik erop focus zoveel te langzamer gaat.

Pupke, toch lekker zoveel hulp. Lekker van profiteren en alles het vervelend worden even melden.Mar voorlopig gewwon van genieten.

Mandala, zoals gevraagd :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup:

Hier is het weer mama-dag. Kate heeft de hele voormidag gespeeld. Zijn nog smaen gaan wandelen, heerlijk weer. Doet een mens goed de buiten lucht. En nu ligt Kate te maffen dus kan mama aan haar takenlijst beginnen.

Maar eerst even gaan lezen, ICL

Groeten

Isle

Lekker zo’n mama-dag Isle :dance: :dance:

Ik ben maandag een dagje vrij geweest, maar zou nu wel weer een paar uurtjes vrij willen zijn…

Zo vlak voor mijn nod kan ik het op de een of andere manier ook niet laten om wat vaker op kok te komen :think:

:lol: Sproetje, spannend weer!! Heb je al enig idee?

Isle, lekker zo’n mama-dagje. Hier is het trouwens niet echt mooi weer. :think: Echt zo’n donkere druilerige dag. :frowning:

Ik geniet van de hulp hoor, vervelend wordt het nog niet. :mrgreen: Scheelt ook dat het mijn eigen mams is, die kun je er goed bij hebben. Gaat gewoon lekker haar gang en bemoeit zich niet met van alles ofzo. Dat voelt meer eigen, zeg maar. En vriendlief zou niet durven te klagen :lol: , scheelt hem weer wat karweitjes (maar hij kan ook heel goed met mijn ouders).

Smurf. nog beterschap met Y. Hij is wel vaak ziek he, vervelend hoor voor zo’n kleintje. Op het kdv pakken ze natuurlijk ook ieder virusje mee.

Pupke, begrijp je verhaal helemaal. Hier precies hetzelfde, van mijn moeder vind ik het allemaal ok als ze komt helpen. Van sm zou ik het niet kunnen hebben, maar (gelukkig) komt ze ook niet helpen. Ze doet haar eigen huishouden nog niet zelf.

En J. kan hier ook goed om met mijn familie dus dat scheelt.

Sproetje, ja die laaste dagen zijn altijd zo spannend, Kom dan ook vaak kijken naar mijn banner.

Zo ga direct maar eens naar kate kijken ligt nog steeds te slpaen. Lig er al van kwart voor 2, de slaapkop

Groeten

Isle

Sproet, ik :pray: weer volop voor je meid!

Al enig idee wanneer je evt gaat testen?

Hier nog geen idee, maar het begint wel spannend te worden.

Vooral omdat mijn buik weer een bollinkje heeft :eh:

Daarentegen voelen mijn borsten weer slap.

Dus er zit niets anders op dan testen :mrgreen:

Ik denk vanavond of zaterdagochtend… :shifty:

Spannend Sproetje!!! Ik :pray: het voor je…