MEI stoppers 2008 - nog 3 te gaan! -

INGRID…ik ben helemaal verbaasd! En ook superbenieuwd naar je verhaal!

Gefeliciteerd meid, en gaaf je banner!!! :hug:

ingrid gefeliciteerd!! :dance: :inlove:

en schiet eens op ben benieuwd naar je verhaal!!

ICL, wat is me dat allemaal maar ik vind het geweldig. Zit hier te glunderen achter mijn peecee.

Geniet van de visite

Groeten

Isle

ICL: Wow wat een verrassing…GEFELICITEERD!!! Kom maar snel met je verhaal…we zijn klein beetje nieuwsgierig :lol:

Vanmiddag bij verloskundige geweets!! Alles was weer goed :lol:

Ellen, fijn dat je weer goedgekeurd bent! :thumbup:

Jeetje ICL waar blijf je nou met je verhaal…je houdt ons wel in spanning. :snooty: :mrgreen:

ICL: hoe was het bij MvM?

enne GEFELICITEERD, het is je gegund, we duimen voor je dat je een zorgeloze zwangerschap hebt.

Hoi meiden,

Druk weekend gehad en gister ook nog lekker een dagje vrij geweest.

Hier begin ik me zo langzaam aan af te vragen of ik binnenkort niet eens een testje zal doen :silenced:

ICL, mooie banner :inlove:

Nu dus maar niet meer op de negatieve signalen van je lichaam afgaan, maar alleen op de positieve. Want nu klopte het toch niet helemaal?

Of zit er een tweeling-verhaal aan vast?

Kortom: we zijn benieuwd.

Zo ben ik ook weer eens :mrgreen:

Als eerste ben ik nu meeeeeeeeeeeeeeeeeega nieuwschierig naar het verhaal van ICL… meid waar blijf je nou???

En mag ik je nu wel of niet officieel feliciteren?? :pray:

We hebben alweer een mega druk weekend gehad, we besloten op de babykamer maar eens goed leeg te halen, maja die troep moet ook weer eens ergens heen… dat werd dus de zolder…

En die stond ook vol dus moest die eerste worden opgeruimt :-S

Al met al val je van het een in het ander en is het huis een onwijse gaos van troep geworden :frowning:

Wij hebben afstripbaarbehand echt de uitvinding van de eeuw :clap: kon zo zonder troep het behang er netjes aftrekken en het zou er ook zo weer op kunnen :wink:

van een muur werd ik alleen niet zo vrolijk want daar zitten dus allemaal gaten,putten en deuken in die eerste geplamuurt moeten worden :-S

Maar hier zijn we dus lekker bezig met klussen om een andere manier :wink: :mrgreen:

he Dragon, snap helemaal wat je bedoelt. Mijn zolder is één grote puinhoop want ze zijn bezig met de dakkapel. En omdat ik daar altijd mijn was bewaar, ligt die nu verspreid door mijn slaapkamer. Niet leuk, ik word gewoon zenuwachtig van al die troep. :?

toen we dit huis kochten hebben we dagen staan schuren op glasvezelbehang, dus één tip van mij: doe dit niet op je wanden! getverdemme wat een smerig spul…

Maar goed dragon het is voor een goed deel he :smiley: :smiley:

Als je eenmaal klaar bent is het natuurlijk wel fijn dat alles is opgeruimd. Hoef je daar straks in ieder geval niet meer aan te denken.

Nou het behang voor de babykamer wordt ook weer afstripbaar hoor, bespaard echt een hoop werk.

Toen wij dit huiskochten hadden de vorige bewoners over het behang heen geschilderd met glansverf :evil:

Wat een mega karwei omdat er af te krijgen :? Door dat de werf geen water doorliet liet het behang ook niet los, echt we hebben weken lopen bikken op 4 muurtjes :?

Maar zolder is inderdaad nu weer netjes 8)

Zag wel dat ICL zich had gemeld in het Juli 2009 topic dus hopelijk toch erg goed nieuws :pray:

Hier zijn we ook druk bezig met de babykamer en boel verhuizen.

Mams is vandaag weer een beetje komen poetsen :inlove: . Heerlijk hoor die hulp! (en gezellig…en ze had ook nog lekkere koekjes mee :dance: )

kreeg net telefoon van uwv ik had gebeld voor een nieuwe afspraak omdat ik met die harde buiken zit en de ischias klachten. en daarom niet kan werken.de arts vind dat geen reden om niet te gaan werken volgen haar is het fisiek zwaarder om met charity thuis te zijn dan naar mijn werk te gaan. omdat ik fisiek geen zwaar werk doe. al die klachten amen du het overgeven,hardebuiken,ischiasklachten en mijn maag zijn geen reden om thuis te blijven. ligt het nu aan mij of aan die arts . ik mag geen eens meer boodschappen doen van de vk maar zou wel moeten gaan werken.

Ik heb het idee dat iedereen mij moet hebben ofzo.

ik krijg een nieuwe afspraak en dan word het allemaal nog eens besproken als ze bij dit standpunt blijft wil ik een second opinion ofzo ik vind dit niet kunnen.

Vervelend hoor Charity. Zou je het niet gewoon voor een paar uur kunnen proberen en dan kijken of het wel of niet gaat. Even iets anders aan je hoofd is misschien ook wel lekker dan alleen maar thuis zitten.

Maar je kan het zelf het beste aanvoelen. :hug:

ICL gefeliciteerd? Ik hoop het voor je! Ben benieuwd naar je verhaal, en volgens mij meer mensen hier…

ik ben er nog hoor, ondanks uitblijvende zwangerschap en niet benutte dagen deze maand :roll: Wordt dus pas in december weer wat?

Meiden, ik kom later met mijn verhaal… Zet het even in een apart topic (vanaf het begin, afgelopen mei, tot nu)

Charity; als je VK zegt dat je niet mag werken, dan heeft het UWV zich daar aan te houden. Je VK is deskundige en het UWV niet. Houden zij zich niet aan het advies van je VK, dan zitten ze helemaal fout. Je loopt met die harde buiken nl. eventueel het risico op een vroeggeboorte en daar zit je natuurlijk niet op te wachten. bij de zwangerschap van N.yn.ke zat ik met 20 weken al thuis met hele dagen harde buiken en mocht ik dus ook niet meer werken. De bedrijfsarts heeft toen het advies van de VK overgenomen. Daartoe is hij overigens ook verplicht in dit soort gevallen.

Maar ICL help ons wel even van de spannig af door een antwoord op de vraag waren vele denk ik nu op wachten.

MOGEN WE JE NU FELICITEREN OF NIET??? :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

ICL houdt het wel spannend voor ons he :lol:

ja inderdaad aan haar banner te zien denk ik het antwoord ook wel te weten en ook is MvM bij haar geweest… maar toch wil het officieel van haar horen :mrgreen:

Ik denk inderdaad dat het positief is…anders was ze hier waarschijnlijk niet geweest!!