MEI stoppers 2008 - nog 3 te gaan! -

haha nou ik heb niet veel te willen in dat geval geloof ik :wink:

Vriendlief wil het echt doooooooooooool graag weten en was hevig terleurgesteld dat ze het op de laatste echo niet konden zien :slight_smile:

En nu baald hij ook omdat ik zo nodig niet meer onderbehandeling van de gyn wilde staan wat ook inhield dat we geen extra echo’s meer kregen (arme man)

Dus om mijn vriend uit zijn lijden te verlossen wil ik het dan ook wel weten :mrgreen:

Icl: Haha nee hoor niet bewust voor gekozen
want we weten niet wat het gaat worden. Vond het wel moeilijk kiezen hoor, maar vond deze voor allebei wel kunnen! Heel veel is tegenwoordig gericht op meisje of jongen.

Ik kreeg vandaag voor het eerst de vraag van iemand die het niet wist: BEN JE ZWANGER :lol: Altijd leuk om een keer spontaan te horen

Ha ha Ellen leuk he. Nou bij mij is het duidelijk zichtbaar, ook voor onbekenden. Toch was er afgelopen zondag in de kroeg iemand die ik wel ken maar die het niet zag :shock: (nee, ik ben gewoon plaatselijk heeeel dik geworden).

Vriendlief reageert elke keer ook heel adrem met: “En ja, dat heb ik gedaan!”. :lol:

Gisteravond heeft vriendlief haar ook eindelijk gevoeld. Hij had elke keer het geduld niet of ze ging net stil liggen als hij zijn hand op mijn buik legde. Nu had ik gister hier gelezen dat iemand zijn man liet luisteren met de buik op de wang.

Nou toen ze gisteravond weer actief werd hebben we het zo geprobeerd en nu hoorde hij haar klotsen en bewegen en voelde ook de schopjes. :inlove: Ik vond het zo leuk dat hij het nu eindelijk ook kon voelen. Reactie van mijn vriend
“ik ben erover uit
ik denk dat we een baby krijgen” :lol: .

Dragon, de meubels pas in feb? Dat is ook laat. Ik ben blij dat ik ze er volgende week in kan zetten want ik heb echt nesteldrang en wil de kleertjes enzo gaan wassen en netjes in stapeltjes in de commode leggen. :shifty:

ja erg he feb pas :cry: Vondt ik ook erg teleurstellend, maar het kinderkamertje wat wij besteld hebben heeft al een grotere levertijd omdat het gemaakt is van onbehandeld eikenhout.

Dus puur natuur hout (zeg maar zo als teak) en het kamertje wordt deels met de hand gemaakt en is erg populair.

Met daarbij de feestdagen er tussen dus wordt het algauw begin feb.

(hebben wij weer :roll: )

Vindt het mega jammer hoor! want alleen nog behang en de kamer is af, en ook ik wil het gaan inrichten :frowning:

hey meiden

ik ben gister avond naar de HAP geweest. ik begon rond 4 uur wat pijn in mijn voet te krijgen dacht dat mijn schoen miss verkeerd zat. dus die uitgedaan maar de pijn werd steeds erger gister rond half 7 kon ik niet meer lopen of staan en zelfs als ik zat of lag hield ik het niet uit van de pijn. ik kon mijn tenen niet bewegen en mijn voet niet omhoog of omlaag buigen ook draaien deed teveel pijn.

nu blijkt dat ik mijn gewricht ontstoken heb en vocht vast hield een soort jicht dat kan dus ineens komen opzetten. omdat ik zwanger ben mag ik alleen paracetamol en mijn voet hooghouden en koelen.

het gaat vandaag wat beter ik kan mijn tenen weer bewegen maar verder nog niks en het doet geen pijn als hij hoog ligt met een natte koude theedoek eromheen. gelukkig want ik zat gister gewoon te huilen van de pijn.

dragon als de kamer in februarie komt heb je toch nog genoeg tijd om het op te zetten. het is wel een super mooi kamertje dus kan me voorstellen dat je dat ervoor over hebt.

icl gefeliciteerd met jullie goede echo meid :dance: :dance:

hier word dit weekend aan de babykamer begonnen kan niet wachten tot het af is maar alles moet nog gebueren

morgen komt de kraamzorg en morgen gaan we naar de gemeente voor de erkenning van het kindje.

ICL: SUPER
 dat is nog eens goed nieuws

pffff we hebben alweer problemen hier met onze honden het is nu een jaar goed gegaan maar sinds de laatste maand hebben ze steeds vaker weer ruzie en het zijn geen kleine ruzies onze jongste bijt echt door en houd vast hij laat gewoon niet meer los. gister wou ik ze uit elkaar halen dus pak ik hem op bijt hij in mijn hand.

vanmorgen was het weer raak gewoon uit het niets het gaat echt tot bloedens toe. vanmiddag even met mijn vriend overleggen ik ga straks niet met een baby een kind en 2 ruzieende honden thuis zitten.

we hebben hier eerder heel erg last van gehad dat we er 1 weg wilde doen toen zijn we uit elkaar gegaan en is de jongste hond bij mijn vriend gebeleven toen we vorig jaar weer samen kwamen waren de ruzies over maar nu word het weer erger.en er is gewoon geen aanleiding voor. soms is het omdat ze allebei van de bank moeten dan is het omdat er iemand aan de deur staat. soms is het jaloersheid ik weet gewoon niet wat ik er mee aan moet.

Ik heb net even mijn echo ingescand en in het SF gezet. :mrgreen:

ICL: Heb het gezien hoor
helemaal top :thumbup: :dance: :inlove:

icl: mooie echo hoor! :thumbup: :mrgreen:

Charity:
balen joh van je voet, het je geloof ik ook niet echt mee he :hug: hopelijk komt er weer snel verbeter in.

We hebben inmiddels een teakhouten box aangeschaft, was even zoeken want ze zijn niet makkelijk te vinden.

Maaaaaaar gevonden :mrgreen: En hij staat even proef te draaien in de woonkamer

Als het zo ziet staan kan ik toch bijna niet meer wachten hoor :roll:

Foto staat natuurlijk in het show forum :wink:

Leuk hoor Dragon. Wij moeten hem ook eens in elkaar zetten voor de lol, hebben we nog niet gedaan. Ik heb vandaag wel leuke stof gezien voor een boxkleed dus daar binnenkort ook maar mee aan de slag. Ik wil nl. dat het niet te kinderlijk is en een beetje bij het interieur past (nou ja, bij ons ratjetoe :mrgreen: )

Die van ons heeft een rieten mand aan de onderkant en is van gelakt hout, die mand lijkt me wel handig voor al die speeltjes. :roll:

Deze box heeft een hele diepe lade er onder dus er kan genoeg “troep” in gestauwd worden :mrgreen:

Handig als je onverwachts visite krijgt, la open troep er in en KLAAR :mrgreen:

Hij is alleen voor ons interieur net even iets licht, maar waren al blij dat we een teakhoute box konden vinden.

Hij onbehandeld dus ik maak hem zelf nog even iets donkerder van kleur.

oja we hebben hier thuis even een behang dillema, wie helpt ons even??

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?p=3194732#3194732

ICL; mooie echo foto’s!!!

Charity, hopen maar dat je voet snel over gaat.

Wat betreft het dilemma van de honden; het lijkt me wel heel erg moeilijk, maar ik denk dat je er beter toch 1 weg kan doen. Het is ook wel gevaarlijk als er straks een baby is. Wel raar trouwens dat ze om niks ruzie krijgen

:think: .

Dragon ik heb voor A gekozen. Hebben ze die kleur trouwens niet in het patroon van B??

Ik heb ook voor A gekozen, lijkt me mooier bij het groen. :wink:

Hier geen dilemma’s
vriendlief zegt gewoon op alles JA. :lol: Hij vindt het allemaal wel best en laat mij lekker rommelen.

haha lekker makkelijk :slight_smile: Nee vriend lief hier wil ook inspraak hebben om het aankomende paleisje :wink:

Overgens heb ik een nieuwe box foto in het showforum gezet :oops:

Ja ik zag het al
ik moet zeggen ik vond het ook al wat vreemd hoog
 :shifty: 
maar ja zoveel ervaring heb ik ook niet met boxen. :mrgreen:

Omdat wij veel hebben gekregen scheelt het trouwens ook een hoop in keuzes maken. Ik ben 1x alleen naar Babydump (voor een dekentje) geweest en we zijn samen een keer snel de Prenatal doorgerend
voor de rest hebben we geen een babyzaak van binnen gezien. Vriendlief houdt niet van winkelen dus hij is al lang blij dat hij niet winkel in winkel uit is gesleept. En ik snuffel hier bij Hema en V&D heel wat in de babyhoek, de rest wordt zelf in elkaar geknutseld of is gekregen (of mag ik lenen van m’n zus). Wel lekker makkelijk. :wink:

Dat is zeker erg fijn pupke dat je dat van anderen kan lenen. Dat scheelt een hoop :thumbup: . Zo hebben wij dat ook gedaan hoor of we hadden het gewoon gekregen omdat anderen het toch niet meer gingen gebruiken.

Het meeste hebben we nu dus ook nog.

Ja het scheelt een hoop in centjes
maar we hoeven ons ook niet verdiepen in kinderwagens
enzo en dat scheelt ook een hoop uitzoek werk.

Dragon
GEFELICITEERD!!!

Weer een jaartje ouder!!!

Fijne dag vandaag.