Dragon, GEFELICITEERD!!!
Maak er een leuke dag van. :thumbup:
Dragon gefeliciteerd meid !!
Onze box staat bij mijn ouders ik wou een ronde box maar die was me te duur in de winkel dus 2de hands gekocht maar die is lime groen en mijn vader gaat hem wit verven heeft me 130,- gescheeld. er zit wel een lime groene boxkleed bij dat vind ik dan weer wel mooi.
we houden de honden nu even apart we hebben een poortje tussen de woonkamer en keuken nog van de vorige bewoners dus we kunnen ze makkelijk uit elkaar houden en dat doen we ook even totdat we een oplossing hebben we gaan deze week even de dieremarts bellen om te informeren wat we eraan kunnen doen.we hebben ze toch al 3 en 4 jaar is niet zo makkelijk om meteen maar weg te doen.
dragon mijn vriend wil ook overal insoraak in hebben soms komen we er niet eens uit welke lamp we kopen haha
Dragon gefeliciteerd!! :dance:
Dragon…gefeliciteerd! Hoop dat je een heerlijke dag hebt!!
dragon gefeliciteerd!
Ben er ook weer even. Ben maandag begonnen met studeren voor mijn examen, staat gepland voor 19 december en dat is neit meer zolang. Dus Isle zit weer achter de studieboeken en probeert de pc een beetje uit te laten want anders komt van studeren niks in huis.
Vorige week heb ik toch maar naar de gyno gebeld en op 20 januari hebben we een afspraak staan ze wou het voorlopig nog even aanzien. Ze zei wel dat als je cyclus zolang duurt dat je vaak geen eisprong hebt , ja dan wordt het moelijk om zwanger te worden. Maar ze gaf wel de raad om te klussen als we zinnen hadden er neit te veel mee bezig te zijn. Ja als ik geen eisprong heb dan zal dat klussen niet veel opleveren.
Ik had ook verteld dat ik tot juni nog borstvoeding had gegeven. En toen zei ze dat het dan normaal was dat de cyclus zolang duurde want dat had z’n tijd nodig. En als je BV gaf dan kon je niet zwanger worden. Nou ik weet toch genoeg voorbeelden waar dat niet zo was. Vond dat zo’n leem excuus. Want toen ik pas bevallen was heeft ze mij zekere 3 keer gezegd dat als ik BV gaf dat ik dan niet beschermd was tegen een nieuwe zwangerschap en dus moest voorzichtig zijn.
Vond het weer een beetje blablabla, maar goed laat ons hopen dat ik op 20 januari voor een echo kan gaan.
Charity, kan mij voorstellen dat dit geen ideale situatie is. Misschien kan je eens te raden gaan op de hondenschool.
Maar idt is zo te lezen absoluut geen situatie voor een kind van 3 en een baby.
Is het al beter met je voet? Klinkt ook niet zo heel plezant.
ICL, ga direct die mooi echo van jouw bewonderen
Dragon, mooie box. Heerlijk gevoel zo die box in de woonkamer hebben te staan.
Hier hebben we ook ene la onder de box en ik gebruik hem nooit, ligt enkel het reserve boxkleed in. Hebben de box wel op wielen staan en dat is echt ideaal.
En voor ik het vergeet, Hiep hiep hoera.
Pupke, ja dat heeft z’n voor en z’n nadelen. Want het is allemaal verschrikkelijk duur en als je krijgt dan moet je daar al geen hoofdpijn over maken. Heb ook dingen gekocht waar ik achteraf gezeien veel te veel voor betaald hebt.
En winkel in winkel uit, pff ik on ophet laaste geen babywinkel meer zien, er is gewoon veel te veel keuze.
Sorry voor de lange lap tekst.
Zo meot dringend weer in de boeken kruipen.
Groeten
Isle
Dragon: Ik heb meegekozen hoor…je vriend loopt voor :lol:
En gefeliciteerd :dance:
Charity: Moeilijke beslissing lijkt me inderdaad om een hond weg te moeten doen, maar wieweet hefet inderdaad de dierenarts ene goed oplossing!!
hoi hoi meiden even een snel en kort berichtje, visite is net weg en ik ben helemaal op
Als eerste allemaal heel erg bedankt voor jullie felicitaties!!! :mrgreen: (ook op mijn hyves ) :-
Was een gezellige avond en zondagmiddag komen er nog een aantal, dus een dubbele verjaardag hier
Charity: De problemen met je hond klinkt als een rangorde probleem tussen de honden onderling.
Maar morgen zal ik het je even wat beter uitleggen
Ilse: Moet eerlijk zeggen dat ik het raar vindt wat je gyn zegt, want het is inmiddels al jaren bekend dat het een groot fabel is dat je niet zwanger zou kunnen worden als je borstvoeding geeft :think:
Hier bij vk en de gyn liggen namelijk ook al folders met waarschuwingen hierover en met welke anticonceptie je eventueel zou kunnen beginnen.
ik ga nu lekker :-
Dragon nog gefeliciteerd!!!
Charity, beterschap met je voet. Klinkt niet lekker! En wat een nare situatie met jullie honden…sterkte! :hug:
Hier vanmorgen getest en helaas negatief. Snap er niets meer van.
Reken vandaag maar op mijn ongi. Morgen zou ik off. overtijd zijn zelfs op basis van mijn langste cyclus…
Vandaag is bovendien 14 dagen na mijn mogelijk eisprong. Temp blijft boven de 37 dus dat is ook best apart…
Zit niets anders op dan af te wachten.
Smurf, ik las het al in het test topic. Wat jammer meid!
En nu dus ook een beetje raar. Aangezien je het de vorige keren echt aan voelde komen en nu voor jouw doen al lang na je eisprong zit :think: :think:
Ben benieuwd of je vandaag inderdaad ongesteld wordt of dat het dit keer misschien iets langer op zich laat wachten tot het te zien is op een test!
Isle, wel een lekker idee lijkt me dat er nu een afspraak staat in ieder geval. En hopelijk kun je dan inderdaad voor een echo
Veel succes met leren!
Dragon, ik ga ook eens naar jullie behangetjes kijken
En nog gefeliciteerd!!
En ik denk dat jullie mijn voet bedoelen :lol: :lol:
Vannacht weer een keer wakker geworden omdat het zeer deed, maar het lopen gaat inmiddels wel redelijk. Maar deze week brengt en haalt mijn vriend me :inlove:
Dragon… je vriend loopt nu nóg meer voor
Isle, wel raar dat ze zei dat je met bv niet zwanger kan worden. Volgens mij is dat zolang er nog korte tijd tussen de voedingen zit. Maar als je bijvoorbeeld geen nachtvoeding meer gaat dat al niet meer op.
Maar je cyclus kan wel lang wegblijven als je bv geeft, bij mijn zus kwam het ook pas terug nadat ze na 9 mnd stopte met bv. En ik kan me dan wel voorstellen dat het misschien nog even duurt voor je lichaam zijn ritme weer heeft gevonden. Maar dat is voor iedereen anders, sommige vloeien alweer na 4 weken ondanks de bv. :hug:
Jammer weer Smurf!! :hug:
Sproetje, lekker zo’n taxi met dit weer!
Hallo dames, ik breek even in met een ego-berichtje:
Ik heb achteraf gezien geen miskraam gehad, ik ben afgelopen dinsdag geopereerd aan een bbz. Ik ben inmiddels een eileider en een liter bloed lichter, en lig de komende tijd plat. Ik wil iedereen nog maar weer even op het hard drukken dat je bij pijn tijdens de zwangerschap altijd even door moet zeuren, mijn huisarts heeft aangegeven dat ik te lang met pijn heb rondgelopen.
Jee Biebels dat is schrikken!
Hoop dat het snel weer een beetje beter met je gaat ! :hug: :hug:
Bedankt voor het advies en ik ben het helemaal met je eens (mijn moeder heeft net twee weken met een gebroken been rondgelopen :shock: Is nu net uit het gips, dat krijg je ervan als je niet naar je lichaam luistert)
Sproetjes: volgens mij heeft Charity ook iets aan haar voet (een ontsteking of zo?? kan het even niet meer vinden), dus jullie lopen allebei even niet meer stabiel
Las ik nou ergens dat jij een sportblessure hebt?
:shock: Sterkte Biebels, dat is zeker niet mis! Slordig dat ze dat ook niet op de echo hebben gezien. En je hebt gelijk, altijd goed naar je lichaam luisteren je weet zelf het beste wanneer er iets niet goed zit.
Beterschap !!! :hug: :hug: :hug:
Biebels… jeetje meid :shock:
Heel veel sterkte inderdaad! :hug: :hug:
Marloes, ik twijfelde al toen ik het opschreef maar kon het niet meer teruglezen. Mijn blessure komt inderdaad van het sporten.
Zooo gezond :lol:
Biebels: Ik schrik van je berichtje,
heel veel sterkte en doe rustig aan.
Biebels: Jeetje dat is even schrikken. Heel veel sterkte :hug: :hug: :hug:
Wat een rust hier zeg…hoop dat jullie dat van het weekend ook nog even volhouden, want dan hoef ik maandag niet zoveel bij te lezen :lol:
We gaan morgen namelijk een weekendje naar Dusseldorf, samen met me zus en zwager!! Hebben er veel zin in. Er is nu ook kerstmarkt, dus zal wel mooi zijn allemaal!!!
Biebels meid ik schrik van je bericht!! :hug: :hug: :hug: Heel veel sterkte, het is niet niks!! :hug: :hug: :hug:
Hier nog steeds geen :twisted: en voel mij zo zwanger :shifty:
Ben moe, weeeig, veel plassen en last van zeurderige buik en rugpijn.
Maar ja die testen he…
Kom ik vanavond thuis. staat er op beide etos testen ineens een licht maar zeker zichtbaar tweede streepje.
Net snel naar de ah gereden en nog twee CB testen gehaald.
Zou het dan toch ?!