Veel plezier Ellen! Leuk naar de kerstmarkt.
Oeh…spannend Smurf!!! You go girl!!! TESTEN!!!
Jemig Biebels…dat is schrikken! Doe het rustig aan! :hug:
@Smurf78 wrote:
Zou het dan toch ?!![]()
Ik hoop het voor je! Suc6 met testen… :thumbup: :thumbdown:
Ellen: veel plezier in Dusseldorf…ben er jaren terug in de kersttijd geweest, en dat is super leuk en gezellig!
Biebels: jemig meid van dit nieuws schrik echt en dat zal voor jullie ook behoorlijk schrikken zijn geweest :hug:
Dit is niet niks
Doe het rustig aan en neem je tijd… en mocht er wat zijn dan weet je ons te vinden :hug: :-*
Smurf: Hoop voor je dat je daadwerkelijk toch zwanger bent!
Al weet je volgens mij zelf ook dat de testen die nu in eens toch positief zijn niet meer betrouwbaar zijn he…
Dat komt niet omdat er evt HCG in je urine zou zitten (las ik in een ander topic ) Maar door een chemise reactie tussen licht, zuurstof, urine en het test materiaal.
Maar ik duim net zo hard voor je mee hoor :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
Smurf: Ik ga heel hard voor je duimen dat je gevoel klopt :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: Wanneer ga je testen??
Jeeeeeeetje biebels, da’s even schrikken zeg. Doe het iig rustig aan de komende tijd!!!
Smurf; ik hoop zo voor je dat je toch een posi test ga krijgen.
Ellen; gezellig hoor even een weekendje weg.
Wij gaan zaterdag weg en komen zondag weer terug, We gaan naar ouddorp met 2 andere stelletjes. Eerst zaterdag naar mijn werk, want daar komt de sint en daarna weg. Heb er zeker wel zin in!!
Zonnetje: Jij ook veel plezier dan!! Lekker genieten he zo even weg :lol:
Heerlijk. Ook even de gedachten op wat anders. Het is toch altijd weer spannend om naar die laatste dagen toe te gaan, terwijl ik me nog zo voorneem om met er niet te zenuwachtig enzo over te maken :wall:
Ja kan ik me wel wat bij voorstellen…nu gaan die laatste dagen vast wat sneller voorbij!!
Ik hoop het. Heb best een goed gevoel bij deze keer. Vooral omdat ik mijn ei had gespot. Dus extra grote kans. Voel ook weer van alles. Net wilde ik me uitrekken en had ik een hele strakke buik wat pijn deed. Net alsof je heel nodig moet plassen, maar dat moet ik dus niet.
peg, veel plezier het weekend!! :-*
en mijn duimen draaien weer volop!!
Zonnetje, veel plezier.
Lekker… een beetje afleiding zo richting nod
Smurf: spannend ! :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
Zonnetje en Ellen: veel plezier! Lekker hoor een paar dagen weg
Hier zowaar voor het eerst m’n ei gespot met een matcare test! Dus het wordt een gezellig weekend
Heb wel mijn NOD / ddiozmwmwihddu iets verschoven omdat het voor mijn doen een wat langere cyclus is.
bijna weekend… :dance:
Hey meiden… ik schrijf niet zoveel… omdat ik momenteel niet zo heel veel puf heb. De zwangerschap levert mij heel veel stress op, ook omdat ik sinds afgelopen dinsdag weer wat bruin/bloed verlies heb :?. M’n bloeddruk schiet weer omhoog en ik heb enorme hoofdpijn.
Omdat ik met al die dingen het weer eens spaans benauwd kreeg (want ik vind, dat bloedverlies dus niet bij een zwangerschap hoort en met de ervaringen van de afgelopen maanden…), zat ik zonet weer in het ziekenhuis. Gelukkig begreep men me en is er weer een echo gemaakt :oops: . Gelukkig klopte het hartje nog steeds en was het volgens de lijn der verwachting gegroeid. Waarschijnlijk ga ik echter wel 9 dagen terug gezet worden :shock:, want volgens de echo is het kindje nu 6w2d i.p.v. 7w4d. Nou ja… het zou niet moeten kunnen, omdat ik precies weet wanneer ik mijn ei heb gehad, de positieve test enz. Maar goed, je hoort het wel vaker.
Omdat ik last van bloedverlies heb, heb ik van de gyn progesteron tabletten (duphaston) gekregen , om het risico van een miskraam te verkleinen. Dit is zonder risico voor het kind en mijzelf. Ook moet ik een afspraak maken met de diabetes-verpleegkundige, vanwege mijn te hoge suiker. Waarschijnlijk zal ze me eerst een koolhydraat-arm dieet geven en mocht dat niet voldoende effect hebben, dan moet ik wellicht insuline spuiten.
Volgende week vrijdag moet ik in ieder geval weer naar het ziekenhuis voor een afspraak met de gyn en een echo.
Nou ja… ik laat het even hierbij. Sorry voor mijn ego bericht.
ICL :hug: :hug: ik duim dat alles goed mag blijven gaan en je suiker snel weer normale waardes aan gaat nemen :hug:
Hier effe ego …
Na een licht positieve test toch ongesteld geworden. Ik weet zeker dat er weer een bevruchting is geweest (klachten, overtijd etc) maar het mocht wederom niet goed gaan.
Heb de HA gebeld en ik mag 12-dec langskomen, de ass. vond dat met de voorgeschiedenis wel een goed idee. Wel moest ze nog even de botte opmerking plaatsen dat ik al een gezond kindje had dus mij niet teveel zorgen hoefde te maken. Ik heb even een potje zitten janken na het gesprek :evil:
Moest naar het zhuis om ontlasting af te geven van Y en toen ben ik even naar de gyn gelopen. Daar veel meer begrip en ook dat het zinvol is even een gesprek te hebben. De afspraak staat op 8 jan.
Heb veel rug en buikpijn nu…maar probeer positief te blijven op naar ronde 9
ICL en Smurf78…van mij een dikke vette :hug: :hug:
Meer kan ik er even niet van maken.
Dank je Eef, we gaan met Marco, Joyce, Claudia en nicolai dus dat wordt best gezellig.
Fijn hè Marlous als je je ei hebt gespot. Dat heb ik nu deze keer ook en vond het zeker fijn om het te weten. Hoop dat het heeft geholpen!!
ICL; begrijp dat je hier aardig van in de stress raakt, maar gelukkig is alles nog goed. Ik duim voor je dat dat ook zo blijft!!
Smurf; wat een rot opmerking is dat van zo’n assistente hè. Ze bedoelt het goed, maar daar heb jij niks aan, dat zou ze toch moeten weten.
Fijn dat je naar de gyn kan!
Lekker uithuilen hoor meid dan kan je er weer tegen aan voor de volgende ronde.
:-*
o wat gezellig!!! doe ze de groeten van me!!
smurf en icl :hug:
zal ik doen!
ICL… bloedverlies ook weer. Daar zit je natuurlijk helemaal niet op te wachten. Jeetje, een beetje rust is je dus niet gegund.
Gelukkig was de echo goed. En hopelijk is dat volgende week nog steeds zo!!
Marlous, lekker dat je je ei hebt gespot. Geeft toch altijd een beetje bevestiging dat je ‘op schema zit’.
Enneh… fijn weekend dan maar :lol:
Smurf, ook hier nog even… wat ontzettend balen meid!
Hopelijk kan de gyn wat voor je betekenen. Maar in de eerste plaats blijf ik natuurlijk hopen op een vette(!) positieve test voor die tijd. :hug:
Smurf, balen meid, had goede hoop voor je.
Biebels, veel sterkte en wat sneu dat het zo moest lopen.
't Zit echt niet mee hier in deze groep!