ICL ik hoop dat het bloedverlies verder geen betekenis heeft ik heb het ook gehad in het begin en bij mijn vorige zwangerschap ook.ik duim voor je !!! en dat ze je een paar dagen terug zetten kan ook een meet foutje zijn het komt maar op een paar mm aan.
biebels wat erg meid veel sterkte !! :hug:
smurf jij ook weer balen zeg :hug: veel sterkte !
de kleine man zit vandaag met zijn voetje in mijn zij wist niet eens dat mijn baarmoeder tot helemaal daar zat. het deed echt pijn ik kon goed lopen en staan deed al pijn.
mijn vriend is vandaag met de babykamer begonnen eindelijk. de muren zijn geprimerd en het plafond is bij gemaakt morgen plafond witten en kozijn gronden en dan volgende week kozijn lakken en muren witten en dan is ie ver klaar.
vandaag de kruidvat doos gehaald zat niet veel in maar alles wat je krijgt is mooi toch. mijn moeder heeft vandaag een slaapzakje meegenomen van duitsland echt heel klein zo schattig appelgroen met kleine fruit afbeeldinkjes. Wij hebben namelijk geen verwarming alleen een gaskachel onder dus beeb moet extra warm aan gedaan in bedje.
Hoi hoi.
Dat mannetje van jou weet je wel te tergen he Charity! Laten we hopen dat hij zich buiten je buik meer gedraagd :mrgreen:
Het sneeuwt bij ons, jammer genoeg te weinig voor de slee maar is wel een mooi gezicht. Zeker als je niet naar buiten hoeft :mrgreen:
Voel mij vandaag weer beter, geen krampen meer. Merk dat dit ook positief uitwerkt op je humeur. Kan weer de hele wereld aan, bij wijze van spreken dan…
Y zingt al de hele dag Sinterklaas liedjes, ze komen mijn neus uit hahaha.
Ga maar weer eens wat in het huishouden doen.
Ciao!
Sneeuw :shock: nou hier alleen maar regen/ijzel…echt weer om binnen te blijven. Ik heb net een chocoladecake gebakken. :drool: Dus het huis ruikt heerlijk…(De ervaring leert dat ik vriendlief wel even in de gaten moet houden anders is de cake al aangesneden voordat ik hem kan glazuren. :mrgreen: )
Smurf, fijn dat je je weer lekker voelt! Met al die feestdagen voor de deur is er ook genoeg afleiding.
Leuk toch die Sinterklaasliedjes. Vriendlief mocht vrijdagavond van mij ook z’n schoen zetten…moest hij wel ook mijn schoen zetten en de kleine babyslofjes en natuurlijk het deurtje van de kachel iets open zetten…en een liedje zingen (ik lag al in bed en hoorde hem heel hard zingen en stampen :inlove: )
Nou toen ik 's ochtends vroeg voor zwarte piet speelde vond ik 4 schoenen van vriendlief :shock: en in mijn schoen en de babyslofjes een mooie tekening.
(Sinterklaas heeft mij nieuwe onderbroeken gegeven…maat xxl…daar past nog wel een buikje bij )
Ik heb gister samen met mijn paps het laatste muurtje behangen. Ik dacht dat hebben we zo gedaan omdat het maar een kort wandje is. Maar paps nam zijn taak heel serieus :mrgreen: dus alles moest goed berekend worden en er waren nog obstakels als een deur, scheve muren en het behang had ook nog een patroon om rekening mee te houden, dus we hebben er uiteindelijk de hele dag over gedaan.
Omdat de deur heel lelijk plakplastic had en nu wel heel erg afstak hebben we die ook mee behangen. Staat echt heel leuk en paps heeft er een kunstwerkje van gemaakt. :inlove:
Het was wel wat vermoeiend omdat ik tig keer de trap op en neer heb gelopen dus ik voel het nu wel een beetje in mijn heup maar het resultaat mag er wezen.
Hallo dames,
Na lang wikken en wegen kom ik mij toch afmelden voor dit forum.
Ik wens jullie allemaal heel veel geluk en succes!
Groetjes,
Marlous
Hè Marlous wat is dat nou??
Jammer hoor.
Gaan jullie niet meer voor een kindje of heb je geen zin/tijd meer voor het forum???
Iig heel veel geluk en succes en wie weet lezen we je over een tijdje weer.
Groetjes
@Marlous79 wrote:
Hallo dames,
Na lang wikken en wegen kom ik mij toch afmelden voor dit forum.
Ik wens jullie allemaal heel veel geluk en succes!
Groetjes,
Marlous
Marlous, wat is er aan de hand? Weet dat je hier altijd mag en kan schrijven, je verhaal kwijt kan. Is alles okay?
goedemorgen!
Hier is het heerlijk grijs en grauw wat een start van de dag zeg…
Van het weekend mijn verjaardag maar eens geviert, was erg gezellig en een hoop zeeeeeeer bruikbare Prenatal bonnen gehad :mrgreen:
Ik las iets over sneeuw, gisteren heeft het hier ook gesneeuwt, wellis waar natte sneeuw maar toch… sneeuw is sneeuw toch?
Owja en dan een heel belangrijk nieuwtje… Ik voel sinds een volle de kleine in buik :inlove: Zo lekker gevoel en elke dag wordt het meer…
Marloes: Is alles goed??
Dragon; die bonnen komen idd wel van pas.
Lekker is dat hè als je die kleine voelt. Echt helemaal geweldig!!!
Ja dat is best wel een appart gevoel… het begon een week geleden met een soort van “gekietel” aan de binnen kant van mij buik.
Maar nu zijn het inmiddels echt van die hele herkenbare “plopjes” die ik voel
Sproetje: Mijn leeftijd in het lijstje van opgeschroeft worden naar 25
ICL: Jeetje dat was wel even schrikken…gelukkig was de echo goed!! Hoop dat het bloeverlies alweer is gestopt en je volgende week ook gewoon weer een mooie echo krijgt…
Smurf: Oh balen zeg :hug: :hug: En dan die opmerking ook nog…bergijp dat dat even te veel was, maar lekker je hart luchten hoor :hug:
Zonnetje: Hoe was je weekend?
Charity: Een lekker drukte makertje in je buik dus…wat zal dat straks worden :lol: Nu ook lekker met het kamertje bezig dus…leuk!!
Pupke: Had je vriend die tekeningen gemaakt?? En wat leuk dat hij zelfs nog ging zingen terwijl jij al op bed lag :lol:
Marlous: Hoop dat er niks ernstigs is…
Dragon: Jij kan dus weer lekker gaan shoppen…altijd leuk!!
En leuk dat je de kleine nu ook voelt…bijzonder he :inlove:
Marlous, jammer dat je niet meer mee komt schrijven. Ik wens je veel geluk met zwanger raken!! :-*
Dragon, lekker he om je beeb te voelen. Ik voel het ook steeds meer en duidelijker. Ze wordt steeds actiever, vriendlief kan het voelen/horen door zijn oor tegen mijn buik te leggen. Ze reageert ook al op onze stemmen, als ze druk aan het schoppen is en ik praat tegen haar dan stopt ze met schoppen en toen vriendlief gister zijn oor tegen mijn buik legde en tegen haar begon te praten schopte ze precies waar hij z’n oor had. :inlove:
Ellen, vriendlief had inderdaad de tekeningen gemaakt. :inlove: We zijn beide een beetje prettig gestoord. :lol:
Jij ook een leuk weekend gehad?
Pupke: Ja we hebben een heerlijk weekend gehad!! Was erg gezellig. Wel koud was het…dus geregeld even ergens binnen gezeten om wat warms te drinken :lol:
Vandaag nog lekker een dagje vrij, dus een rustig dagje, heb namelijk wel wat spierpijn van al het lopen :lol:
Oh lekker nog een dagje vrij. Ik moet aan het werk maar kom een beetje traag op gang.
M’n schoonmoeder belt net half in paniek op. De dochter van haar man (2de man, niet haar eigen dochter dus) ligt te bevallen in het ziekenhuis en ze willen er naartoe (wonen in Brabant), of ik op de hond wil passen.
:shock: Het kan nog wel uren duren voor het kind geboren is.
Pff…nou die ga ik dus niet al bellen als ik ga bevallen…moet er niet aan denken dat ze al bijna voor de deur staan terwijl ik nog lig te puffen. Ze horen het wel als ze er is, dan hebben ze nog tijd genoeg om te komen.
Pupke: Hahaha die willen het kind opvangen denk :lol: Ach ja allemaal spanning voor opa en oma!! Maar ik laat het hier ook niet weten hoor aan de opa’s en oma’s als het begonnen is…zitten ze toch alleen maar in spanning!!
En inderdaad zo’n dagje vrij is wel lekker hoor!! Maak zelf het rooster, dus heb het goed ingepland
Ellen. Helaas, ze zijn al te laat om het op te vangen :lol: …het kind is geboren. Ze gaan er nu helemaal zenuwachtig naartoe.
Ellen; we hebben een gezellig weekendje gehad hoor.
Helaas is mijn dochter wel ziek geworden dus toen we haar op gingen halen bij mijn ouders was het wel een beetje zielig.
Pupke; wat leuk is dat hè dat die kleine in je buik zo goed op jullie reageert.
Ik ben altijd op maandag vrij dat is wel lekker hoor!!
Jaah super leuk, en weten in ieder geval dat het gehoor goed is. :inlove:
En ze wordt echt steeds actiever, of in ieder geval duidelijker voelbaar, ze zit me nu ook te trappelen. :inlove:
Ik was eerst ook altijd op maandag vrij (toen ik nog in loondienst was), vond dat ook altijd wel lekker. Alleen jammer dat je met 2e paas- en pinksterdag dan geen voordeel hebt.
Pupke: Haha helaas…wat is het geworden en hoe heet het???
Zonnetje: Oh dat is wel zielig ja…gaat het nu al wat beter? Kinderen die ziek zijn is meestal meteen zo’n zielig hoopje!!
Het is een jongetje, maar dat was al bekend, hij heet Bas. Het is dus eigenlijk een soort stiefzusje van mijn vriend maar zijn moeder is pas hertrouwd toen haar zoons al volwassen waren dus we hebben verder helemaal geen band met ze (we hebben ze al in geen jaren gezien). Maar voor mijn schoonmoeder voelt het wel als het krijgen van een kleinkind…en straks dus nog een.
:oops: Ik ben aan mijn chocoladeletter begonnen…oma van mijn vriend had gevraagd of ik voor iedereen letters wilde halen…dat was dus ongeveer het hele alfabet. Ik heb ze al 2 weken in huis maar gister gingen we langs bij oma en heb ik hem dus pas officieel gekregen…nou nu is hij niet meer veilig hoor. :lol:
Pupke: Ja en als je begint gaat ie op he :drool: