Lekker zeg Pupke, een chocoladeletter, hmmmmmmm.
We hebben vandaag het schilderij op Charity haar kamer opgehangen en haar wandlamp meteen de stickers geplakt en het is nu echt bijna klaar alleen nog een kroonluchtertje en de vloer. ze vind het helemaal mooi geworden heeft ook geholpen de stickers te plakken.
Nu kan al onze aandacht en tijd naar de babykamer. ik ben nog steeds opzoek naar sjablonen van sterren in 3 maten. anders moet ik maar proberen om het in paint zelf te maken weet niet of daar sterren voorbeelden in staan.
mijn moeder heeft een babyborn auto gekocht via marktplaats echt leuk hij start met een sluetel en dan gaan de lichten aan hij toeterd en er zit een melodietje op.
Er zit een touwtje aan zodat ze hem mee kan trekken en natuurlijk past babyborn erin. ze krijgt dit van ons met sinterklaas.
pupke ik heb vandaag ook al een chocolade letter op heeeeerlijk !!!
We hebben vandaag het schilderij op Charity haar kamer opgehangen en haar wandlamp meteen de stickers geplakt en het is nu echt bijna klaar alleen nog een kroonluchtertje en de vloer. ze vind het helemaal mooi geworden heeft ook geholpen de stickers te plakken.
Nu kan al onze aandacht en tijd naar de babykamer. ik ben nog steeds opzoek naar sjablonen van sterren in 3 maten. anders moet ik maar proberen om het in paint zelf te maken weet niet of daar sterren voorbeelden in staan.
mijn moeder heeft een babyborn auto gekocht via marktplaats echt leuk hij start met een sluetel en dan gaan de lichten aan hij toeterd en er zit een melodietje op.
Er zit een touwtje aan zodat ze hem mee kan trekken en natuurlijk past babyborn erin. ze krijgt dit van ons met sinterklaas.
pupke ik heb vandaag ook al een chocolade letter op heeerlijk
Zo ik heb volgens mij een live bevalling gemist hiero
De wereld is weer een mooi knulletje rijker lees ik zo :inlove:
GEFELICITEERT…
Als mijn bevalling begint dan wil zowel mijn moeder als mijn schoonmoeder dat absoluut niet weten, vinden ze veel te spannend
Ze horen liever dat het geboren is zodat ze dan ook meteen kunnen komen :mrgreen:
Charity heeft een mooi kamertje gekregen zo te lezen en ook wordt ze goed verwend
Kun je niet even google voor de sjablonen? Dan kun je ze als nog uitprinten en overtrekken op karton.
Althans zo doe ik het
In een ander topic werd gevraagd waar ik bleef met een nieuwe buikfoto dus die net even gemaakt en dacht ach… ik spam hem hier ook ff in het SF :mrgreen:
Jij bent ook nog laat wakker!
Ik moet ook naar bed…hoop nog steeds dat vriendlief een beetje bij tijds thuiskomt maar ik vrees weer het ergste.
Ik heb de hele avond zitten naaien en een nieuw jurkje gemaakt. Hij is leuk geworden (vind ik zelf) en er past weer een buik in.
ja klopt mijn vriend heeft nachtdienst en dan kan ik dus nooooooit slapen
Plus dat ik vandaag weer naar zwangerschapszwemmen ben geweest en daarna zit ik altijd vol energie…
Dag er na is daar niets meer van te merken hoor
Vriendlief is hier ook weg, is nog net thuis geweest om even te eten…nu is hij bij vrienden en het zal wel weer laat worden.
Ik wil eigenlijk nog even m’n nieuwe jurkje showen…maar hij komt maar niet, dus ik ga maar naar bed met een lekker warm kruikje. Trusten!
lekker!
Dames ik ben er ook nog maar weinig tijd om te internetten.
Ben volop aan het studeren want 19 december is niet meer veraf. J. is deze week in london voor een week, cursus. Dus ik en Kate heb het rijk voor ons allleen.
Ga terug mijn bedje in. Was er uitgebeld omdat er een probleem op het werk was, en ik natuurlijk weer standby ben. Maar alles lijk het weer te doen dus Isle gaat nog even wat slapen. Om 06:00 loopt de wekker weer af, pffff.
orry voor het ego bericth. Maar dat is altijd beter dan geen bericht :mrgreen:
Groeten
Isle
Jeetje Isle, jij was er inderdaad vroeg bij zeg :shock: :shock:
Ik heb de laatste weken zo’n moeite om mijn bed uit te komen…
En dat terwijl ik er niet eens zo vroeg uit hoef (nooit voor 7.30 uur :oops: )
Succes met leren :thumbup:
Marlous, jammer dat je afmeldt.
Hopelijk kom je over een tijdje toch goed nieuws met ons delen!
Dragon, als ik het lijstje aanpas, zal ik jouw leeftijd ook even opschroeven
Enneh… wel een beetje op tijd naar bed hè… :naughty:
Pupke, dat geldt ook voor jou natuurlijk :naughty:
Zonnetje
Zo, ik ga gauw weer verder.
Ben nl. aan het werk! :shifty:
ha ha, ik kom er nu ook pas uitrollen… :oops:
Erg he, nou ik ga douchen. :shifty:
Ik ben niet zo lekker vandaag ben alweer een paar dagen misselijk het smorgens maar nu trekt het niet weg.heb al een paar keer overgegeven bleh. ik ben ook extreem moe de laatste dagen.
Als ik een stukje loop bv met de hondjes dan beginnen de harde buiken ik kan niet eens de woonkamer stofzuigen dan begint mijn buik al pijn te doen dus ik mop hem maar zodat het een beetje schoon is.
heb vanacht ook weer slecht geslapen weer veel te veel aan mijn hoofd…
op de een of andere manier maak ik me druk om de ligging van de kleine hij ligt al vanaf begin in stuit en heb ook niet het idee dat hij van plan is te gaan draaien ik weet dat hij nog even de tijd heeft maar het idee dat hij al de hele tijd in stuit ligt vind ik niet fijn.
ik ben al bang voor de bevalling en dit helpt niet echt.
Oh jee… Charity.
Het zit je echt niet mee met de misselijkheid :hug:
En hopelijk besluit je mannetje toch nog zelf om te draaien.
Charity: Oh balen zeg dat de misselijkheid weer erger wordt :hug:
Zo te lezen heeft charity wel een mooie kamer gekregen en kunnen jullie dus nu beginnen aan het kamertje van jullie kleine man!!
En leuk kado krijgt ze :lol:
Dragon en pupke: Oh oh oh zo laat nog op het forum :lol:
Isle: Zo jij had er ook zin in vanochtend…pfff toen lag ik er nog in hoor!! Morgen moet ik ook vroeg op, even voor 6-en, maar eerder is het nooit!!
Zo te lezen heeft charity wel een mooie kamer gekregen en kunnen jullie dus nu beginnen aan het kamertje van jullie kleine man!!
foto's staan in het showforum !!
Ik heb het lijstje even aangepast.
Dit keer via Paint, want dat gaat een stuk sneller.
Kan tzt altijd even verder freubelen.
Robbins, ik zag dat jouw nod voorbij is.
Heb je ons goed nieuws te melden??
Zonnetje en 111… bijna pakjesavond.
Hopelijk zit er een heel mooi cadeau voor jullie bij
goede morgen dames !!
Ik ga vandaag naar het uitzend bureau ik ben nog steeds van mening dat ik geld van hun te goed heb. en nu heeft het UWV mijn uitkering van Nov naar hun overgemaakt terwijl ik vanaf 18 nov niet meer bij hun in dienst ben. maar ze moeten me nu wel de hele maand uitbetalen omdat ze van het uwv voor de hele maand hebben gekregen van mij.
Ik kan niet wachten tot ik de kerst spullen kan gaan uitpakken maar de sint komt zaterdag eerst nog langs dus nog even geduld.
ik heb toch z’n problemen met de honden een tijdje terug had 1 van hn ineens pijn aan zijn staart en kont dierenarts kon niks vinden en het ging steeds beter en n gebruikt hij hem gewoon weer. maar sinds die tijd maakt hij wel weer ruzie steeds. maar als we aan zijn kont komen loopt hij weg of hij bijt naar ons. dus gaan we naar een andere dierenarts nu en willen we dat er een foto van zijn achter lijf word gemaakt waarschijnlijk heeft hij gewoon nog steeds pijn.
Dat is altijd erg sneu charity, als je ziet dat beesten pijn hebben.
En nu eerst maar erachter zien te komen wat er dan aan de hand is :?
En balen van je uitkering. Die instanties stemmen nooit echt lekker op elkaar af en dan moet je uiteindelijk overal zelf achteraan.
Hier vieren we zaterdag sinterklaas en ik moet de cadeautjes nog kopen.
Zal wel weer op het laatste moment worden vrees ik.
Met mijn enkel ga ik ook geen uren door de stad lopen.
UWV instanties, heel irritant Charity! Succes ermee!
Wij vieren zaterdag ook Sinterklaas bij mijn zwager. Ik moet ook nog wat halen, maar wij hebben het zo afgesproken dat we alleen wat voor elkaar halen (dus ik voor m’n vriend en hij wat voor mij) en iets voor het enige kind voor mijn nichtje van bijna 7. Dat betekent dat alleen mijn nichtje dus de hele avond cadeaus aan het uitpakken is. :doh:
En ik weet niet of het aan de jeugd van tegenwoordig ligt of aan mijn nichtje maar alles wat ze krijgt maakt niet veel indruk. Ik vond het vroeger altijd reuze spannend en keek echt uit naar HET grote cadeau.
Haar ouders zijn gescheiden en a.s. vrijdag viert ze het al bij haar moeder…als ze dan zaterdag weer een berg cadeaus krijgt zal het nog weinig indruk maken. Dat wordt dus alleen maar achter elkaar de pakjes open scheuren. :roll:
Dat vind ik altijd wel jammer omdat je toch je best doet om iets leuks te kopen. Dit keer ga ik dan ook geen speelgoed halen maar een pyjamaatje en wat prinsessendouchegel ofzo. En wat we voor elkaar halen is meestal wel bekend dus het zal weinig verrassend worden.
Bij mijn eigen familie wordt het niet gevierd, doen we soms wel maar mijn zus is alleen maar bezig met trouwen en het uitzoeken van jurken. :lol:
Pupke, dat valt mij ook op hoor.
Dat de jeugd het opengrist en als het dan niet is wat ze eigenlijk hadden willen krijgen ofzo, dan wordt het nog net niet in een hoek gegooid :roll:
Wanneer gaat je zus trouwen?