MEI stoppers 2008 - nog 3 te gaan! -

hier kopen we allen voor onze eigen kinderen iets. de overburen en de broer van mijn vriend komen ook met hun kinderen. we hebben samen een sint ingehuurd voor 11 euro per gezin voor een half uur. en dus alleen voor de kids wat gekocht. ze zijn alledrie onder de 4.

Sproetje, ze gaat in juni trouwen. Maar op de meeste jurken zit een lange levertijd dus ze is er nu volop mee bezig. We zijn nu in 2 zaken wezen kijken…wat een prijzen :shock: we schrokken ons kapot. Bij de eerste zaak hadden ze uitverkoop van 1900…naar 1100 euro ofzo voor een jurk. Bij de 2e zaak zagen we wel wat moois voor 700 euro maar dan moest je wel gelijk beslissen. :hand:

Ze gaat hem nu waarschijnlijk laten maken bij een naaister. Dat adresje hebben we via ons buurmeisje (van m’n ouders), die zijn gereformeerd dus echt een expert in trouwerijen. :lol: Dan betaalt ze een vaste prijs voor het maken en je kunt de stof zo duur maken als je wilt…en je kunt precies uitkiezen hoe je het wilt en wordt op maat gemaakt. Misschien ook een idee voor jou straks, deze vrouw heeft maar een paar weekjes nodig om hem te maken ( dus als je toch een buik hebt :pray:) . Maar nu is mijn zus dus ALLE bruidstijdschiften aan het doorkijken om te bedenken wat ze nu precies wil. :mrgreen:

Charity, ja met meer kinderen Sinterklaas vieren is een stuk leuker.

pupke wat leuk opzoek naar een bruidsjurk.

Ik ga waarschijnlijk nooit trouwen :frowning: maar weet wel precies wat ik voor jurk zou willen :oops:

Zeg nooit nooit!

Van ons hoeft het ook niet zo…ik vind het maar een boel geld voor 1 dag.

We hebben tegen elkaar gezegd dat we met elkaar gaan trouwen als we ooit ons droomhuis kopen (een boerderijtje), maar dan moeten we nog wel even doorsparen. :wink:

Dan trouwen we in de tuin en m’n trouwjurk ga ik dan wel zelf maken, want never nooit dat ik zoveel geld ga uitgeven aan een jurk.

Als ik niet zwanger was geweest dan had ik ook wel voorgesteld aan mijn zus om de jurk te maken. Lijkt me een superleuk groot project, maar nu met die kleine op komst zie ik dat niet zitten. Dus ik heb nu alleen voorgesteld om het jurkje te maken voor mijn nichtje die natuurlijk bruidsmeisje is. :inlove:

ik wil wel trouwen maar mijn vriend niet hij vind het wel goed zo.

we zijn verloofd geweest voor we uit elkaar gingen maar nu wil hij niet meer. :frowning:

Ik heb nieuwe foto’s in het SF geplaatst! Buikje en kamertje zover klaar.

Charity, misschien verandert hij nog van gedachten…

• gaat weg richting sf *

Hai dames,

Hier ben ik ook weer es :oops:

Leuk Dragon, dat je je kindje nu gaat voelen! Gaaf gevoel lijkt me dat, zo onwerkelijk!

Voor ons is het nog spannend, al ga ik ervan uit dat ik het volgende ronde weer mag gaan proberen. Heb totaal nergens last van, behalve van mn nek maar da’s logisch gezien de tijd van het jaar (morgenavond precies 2 jaar geleden heb ik het auto-ongeluk gehad en ik moet morgenavond na het werk ook weer precies langs de plek waar het is gebeurd. Zie er al een week tegen op, maar goed, 't is niet anders).

Gisteren is mijn collegaatje op kantoor langs geweest met haar nieuwe spruit, 2 maandjes oud bijna. Tijdens de lunch kreeg ik het in mn armen geduwd, omdat mams ook even wilden eten nog toen wij klaar waren. Moeilijk om dan je hart niet over te laten stromen hoor…Moest ontzettend mn best doen om niet te vertellen dat wij 't aan het proberen zijn, vooral toen er uit alle hoeken werd gezegd dat het me goed stond…Zucht…

Ik weet dat het komt wanneer het komen mag en dat je er geen invloed op hebt, maar ik zou het zo graag nu snel ook willen meemaken :inlove:, vooral nu de tijd gaat dringen… Nou, hopelijk mag ik snel in het lijstje naar beneden, net als de andere vijf dames! :pray:

111, hopelijk mag je snel naar het onderste deel van het lijstje :pray:

Het wordt wel een beetje ‘lonely at the top’ :think:

Maarja, hopelijk hebben we straks gewoon één lijstje met uitgerekende data enzo… :mrgreen:

Ik hoop dat jullie snel naar het onderste lijstje mogen! Maar helaas heb je het niet zelf voor het zeggen. Zou wel een stuk leuker zijn om allemaal over baby- zwangerschapdingetjes te praten. :mrgreen:

hallo meiden

het zou iid wel leuk zijn als we allemaal zwanger zouden zijn nog 10 weken en dan is het voor mij alweer voorbij.

Ik heb sinds gister avond steken vanaf mijn schaambeen naar onder precies in het midden. Ik had dit bij Charity ook alleen was ik toen al verder.Ik stond net gebukt omdat ik iets wilde oprapen en kwam niet meer omhoog ik had een hele pijnlijke steek en een enorme druk op mijn onderkant.Ik heb het idee dat hij miss is aant indalen maar als ik voel heb ik het idee dat hij nog in stuit ligt zoals al de hele zwangerschap.

ook met lopen krijg ik die steken niet prettig !!!

Trouwen vindt ik ook duur…te duur!! Ik zeg daarom altijd maar, we gaan trouwen als we geld over hebben, dat zal dus wel nooit zo zijn :lol: Maar ja je weet het nooit!! Ik kan voor dat geld zoveel ander leuks verzinnen…en anders is het op na 1 dag!!

Charity: Wieweet bedenkt hij zich nog!! Waarom wilde hij toen wel trouwen en nu niet meer??

Nou meiden ik hoop dat inderdaad de laatste 6 ook straks met positief bericht komen :pray: :pray: :pray:

Meiden,

Ik krijg op de een of andere manier geen melding meer als hier wat is geschreven :think:

Sproetje ik blijf je vergezellen in het bovenste rijtje. Ik zou graag naar beneden willen, maar helaas is het ons deze keer nog niet gegund.

Baal er echt ontzettend van. Helaas kunnen we er niet meer aan doen dan ons best. Door naar ronde 9 en inmiddels alweer de 8e maand :cry: :cry:

Sorry voor het ego bericht. Zal vanavond na het sporten weer bij lezen.

:-*

@zonnetje01 wrote:

Baal er echt ontzettend van. Helaas kunnen we er niet meer aan doen dan ons best. Door naar ronde 9 en inmiddels alweer de 8e maand :cry: :cry:

Sorry voor het ego bericht. Zal vanavond na het sporten weer bij lezen.

:-*

Balen weer zeg…kan me een beetje voorstellen hoe je je voelt (probeer me te verplaatsen in een situatie waarin ik nu, inmiddels 40 geworden, na zoveel maanden ook nog niet zwanger zou zijn). Ik zou er gek van worden, me van alles in mijn hoofd halen en vooral heel erg kwaad op mijn lichaam zijn. Terwijl het toch ook bij mijn dochter meer dan een jaar duurde…maar toen alles rond was (verhuizing, open huis, herstellen van hernia-operatie) kreeg mijn lichaam blijkbaar het seintje dat het er ‘tijd’ voor was.

Van mij een stevige :hug: en ook voor de andere meiden: ik hoop zo dat jullie heel erg snel onderaan het lijsjte komen…jullie horen daar gewoon ook! :hug:

Hoi hoi, sorry dat ik maar zo af en toe kom binnenvallen!

Ik heb een heerlijke maand rust gehad, omdat ik wel zeker wist dat we deze maand niet heel actief waren geweest! :mrgreen:

Ik was dus overtuigd dat ik ongesteld zou worden, en dat werd ik ook, ineens een dag te vroeg! Maar wel fijn hoor, als je er niet mee bezig bent. Ik was nog wel even op het forum: wat als het langer duurt.

Ik opende daar een topic, dat heet: niet behandelen.

En daar maakte ik een mooie uitglijer! Een verkeerde woordkeuze zorgde ervoor dat ik sommigen beledigde, gelukkig kon ik alles weer rechtzetten… :oops: Ik vroeg me af of er ook mensen waren die niet de mmm in wilden als het niet ging lukken. Het werd opgevat dat ik mezelf boven hen stelde die dat wel deden. Gelukkig heb ik duidelijk kunnen maken dat ik ieders keuze respecteer, ik was me gewoon een beetje aan het oriënteren, mocht het gewoon niet gaan gebeuren.

Ik lees dat het hier inmiddels ook over andere zaken gaat dan kindertjes krijgen, gezellig hoor! :smiley:

Verder overigens goede bruikbare antwoorden gekregen op mijn topic.

He Robbins, leuk dat je ook weer even binnen komt vallen.

Ik heb even je topic gelezen (niet alle reacties), maar ik snap je wel. MMM lijkt mij ook heel zwaar en moet je ook beide achter staan. Maar ik denk dat ik wel zou willen laten onderzoeken of er vruchtbaarheidsproblemen en wat de mogelijkheden zouden zijn. Misschien is het makkelijk te verhelpen en het zou zonde zijn als je die kans zou laten liggen.

Als het toch een langer proces zou worden kan je altijd nog besluiten of je dat aan wilt gaan.

Zo ik zit weer even lui op de bank. Vriendlief is werken en ik heb net een positiebroek in elkaar genaaid. Nu nog even suffen op de bank en dan op tijd lekker mijn bedje in.

Tja ik blijf ook maar gewoon denken dat er niet voor niks een jaar voor staat voordat je word doorgestuurd. Dus we houden hoop :pray: . Ik word er wel erg onzeker van. Had net een gesprek met mijn vriend en hij zei ook dat hij de laatste tijd best veel stress heeft (ivm een opleiding die hij naast zijn werk doet) dus dat het misschien ook daaraan zou kunnen liggen. Gelukkig is hij voor de nieuwe eisprong klaar dus kan hij lekker relaxen :mrgreen:.

Ik ga wel weer nieuwe ovu testen bestellen. Deze keer heb ik voor het eerst echt mijn ei gespot dus daar gaan we weer voor. Deze maand is er iig genoeg afleiding om er niet te veel aan te denken. Mijn NOD is dan 2 januari dus misschien een heel goed begin voor het nieuwe jaar.

Robbins wat leuk dat je ook weer even binnen komt vallen. Had je topic idd gelezen, het is idd net als hoe pupke het zegt.

Pupke; ik vind het echt zo leuk dat je zoveel zelf kan maken. Ik had het er maandag nog met iemand op de sportschool over. Je moet er iig wel alle tijd en geduld voor hebben en die heb ik vaak niet. Zou wel willen dat ik het ook kon.

Ik ga zo lekker naar mijn bedje. Morgen een drukke dag met sinterklaas.

O ja, mijn dochter heeft de 1e prijs gewonnen met een kleurwedstrijd van de Trekpleister. Morgen middag gaan we het kado ophalen. Ben benieuwd wat er in zit.

Zonnetje :hug: balen meid!

Gelukkig staan we nog niet helemaal alleen boven aan het lijstje…

Maar december wordt gewoon onze vruchtbare maand, (hoop ik)

Robbins, ik ga zo je topic even lezen maar snap je vraag wel.

Manlief wil bijv niet de mmm in. Ik zit er nu iets anders in.

Ik wil het allemaal wel laten uitzoeken (net als wat Pupke zegt) en later beslissen of ik wel of niet verder ga.’

Vandaag Sinterklaas vieren, heb er zin in!!!

Dank je smurf :-*

Ik heb het er gister ook over gehad. Als het zo door blijft gaan willen we zeker wel onderzoeken laten doen en kijken of er iets aan te doen is. Dan zien we wel of we er uiteindelijk mee verder gaan. Denk dat als we in maart nog niet zwanger zijn ik wel naar de dokter ga voor een doorverwijzing naar de gyn.

Net m’n dochter naar school gebracht in haar pietenpak. Toen gingen ze allemaal op het plein zingen en kwamen er pieten en na heeeeeeeel hard zingen kwam de Sint eindelijk aangereden (in de auto). Was echt zo leuk, maar het duurde lang en ik had echt ijstenen, brrrrrrr.

Vanavond pakjes avond en dan morgen de kerstboom opzetten.

Zonnetje… balen meid!

Ik was gisteren niet op kok, maar ging vandaag natuurlijk direct richting test topic. En las daar dus dat je helaas ongesteld bent geworden.

Had echt een goed gevoel bij jou deze ronde… :hug: :hug:

Robbins, voor jou dus ook de duivels. Jammer hoor! :hug:

En in sommige topics moet je je woorden inderdaad zorgvuldig kiezen.

Gelukkig zaten er wel bruikbare antwoorden voor je tussen.

Wil je je nieuwe nod nog doorgeven?

Oh ja Zonnetje, ben benieuwd wat je dochter gewonnen heeft.

Leuk hoor! :dance:

Wij vieren morgen Sinterklaas, dus nog een dag extra voor de rijmen en de laatste cadeaus :roll: :smiley: