Lieve meiden,
Wil jullie even een gezellige avond toewensen!!!
:-*
@zonnetje01 wrote:
Lieve meiden,
Wil jullie even een gezellige avond toewensen!!!
:-*
Sluit ik me helemaal bij aan!
Voor degenen die geen Sint vieren…een heel fijn weekend!!!
Ja fijne avond iedereen! Wij vieren het morgen.
Maaarrrr er kwam hier net in de straat wel een Sinterklaas op een paard voorbij!!! (niet gelogen echt waar!!!)
Ik natuurlijk gelijk als een gek naar het raam rennen en zwarte piet heeft vanaf zijn fiets nog even gezwaaid! :mrgreen:
Pupke: Kreeg je niet eens een kadootje :lol:
Ik heb net een naambord besteld met alle 4 onze namen erop ik wil hem mijn vriend als kerstkado geven ik hoop dat hij hem mooi vind en dat hij het leuk vind als kerstkado.
Nee…flauw he. :? Ik hoop dat hij me morgen niet vergeet. :mrgreen:
Hahahaa, Pupke hij zal je vandaag heus niet overslaan hoor.
Charity; leuk kado, erg origineel. Dat zal hij best leuk vinden.
Hier gister een gezellige avond gehad. We doen altijd 1 kado voor de ouderen en voor de kinderen (alleen zoë en mijn neefje van 11) niet al te gek.
Ben wel blij dat het nu allemaal achter de rug is. Dan is de rust ook weer wedergekeerd in huis, pfffffff. :lol:
Vandaag aan de slag met de kerstspullen, dat is ook altijd weer leuk.
Ach Zonnetje, wat jammer…
Hopelijk lukt het de volgende ronde!
Gisteren ging ik nog vlak voor sluitingstijd een winkel binnen, maar van Sinterklaas was niets meer te merken.
Vandaag nog twee cadeautjes halen. Zal in de stad hopelijk meevallen met de drukte. En dan vanavond een gezellig avondje.
Nu ga ik gauw mijn gedichten op de pc zetten
Charity, mooi kerstcadeau!!
Kun je het wel voor je houden?
Dat vind ik altijd zooo moeilijk met dat soort verrassingen :silenced:
Hoe zou het met ICL zijn…? :think:
Hier een drukke pakjes-avond gehad, meiden zijn helemaal blij met hun kado’s! Vooral de karaoke set met 2 microfoons is het helemaal!
Vanmiddag met mijn familie iets leuks doen…niet in kader van de Sint, maar vanwege onze leeftijden op dit moment: 5 - 30 - 40 - 40 en 65, en aangezien de 2e 40 over 8 dagen 41 wordt, doen we het vandaag!
Ben weer weg dus!
Fijn weekend!!
Hoi Hoi,
Iedereen een leuke avond gehad?? Wij doen (nog) niets aan SinterKlaas dus was hier erg rustig.
Ik vindt de overgang van de Sint naar de Kerst altijd wel even wennen hoor, ik vindt het soms net alsof de winkeliers de Sint de winkel wel kunnen uitkijken.
Het paard is nog niet van het dak of de feestverlichting brand al :?
Charity: Wat een leuk en orgineel kado! Dat moet hij toch wel mooi vinden?
Zonnetje: Wat heeft je dochterje gewonnen?
Robbins: Je hebt dus ook meteen het nadeel van een forum meegemaakt. Mensen kunnen dingen soms heel anders opvatten omdat je met geschreven tekst helaas geen emoties kan mee zenden.
Ik weet hoe je je voelt hoor want ook ik heb het al meegemaakt.
Maar daarnaast moet ik ook eerlijk zeggen dat er ook types zijn die wel een heel kort lontje hebben hoor :silenced:
Mandala; ik heb een paar dagen geleden een pb naar ICL gestuurd, maar daar nog niks van terug gekregen. Hoop ze dat het goed me haar en de baby gaat.
Een gezellige dag verder!!
Mijn dochter heeft een wie is het spel gewonnen. Ze heeft die alleen al in de reisversie, maar toch is het leuk!!
Sproetje; dan was je wel erg snel met de kado’s en de gedichten
111; Ook hier duim ik weer mee!!!
sproetje ik vind het ook heel moeilijk om geheim te houden hoor. Ik hoop dat het me lukt haha
Charity: Ik vind het een leuk en origineel kado :thumbup:
Heee rustig hier vandaag…ben net thuis van me werk en ik denk laat ik nog even kijken, anders moet ik morgen weer zoveel bijlezen :lol: Maar het valt mee vandaag…helemaal niks bij te lezen :lol:
Ons topic gaat steeds meer naar beneden hoor :lol:
Ellen, gelukkig zorg jij in ieder geval even voor het uppen
Wij slaan deze ronde over dus weinig te melden helaas!
Wel vraag ik me af of ik nu mijn eisprong heb gehad. Ik dacht zelf gisteren, maar ik voelde het niet zo duidelijk als normaal - althans, voor de mk. Op zich geen onbelangrijke informatie als je een ronde over wilt slaan :doh:
En het betekent ook dat als mijn eisprong nog niet is geweest, mijn cyclus weer langer is
Terwijl ik dit schrijf voel ik wel wat steekjes opkomen. Maar aan de andere kant dan waar het gisteren wat zeurderig voelde…
Zaterdag hebben we Sinterklaas gevierd en dat was een gezellig avondje met pakjes en gedichten onder het eten door. Lekker getafeld en daarna de avond met een spelletje afgesloten. Nu op naar Kerst. We hebben nog niet afgesproken wat we gaan doen, dus ik kan nog invloed uitoefenen :lol:
hier een erg drukke beeb mijn buik gaat alle kanten op en doet gewoon pijn heb ook last van krampen in mijn buik.
Ik ben ook alweer een paar dagen misselijk ben weer begonnen met emasafene ik blijf weer overgeven.
Charity is ook ziekjes ze hoest heel erg en klaagt over buikpijn heeft wel honger maar wil niet eten gelukkig wel drinken.
Sproetje: Onbewust ben je er toch mee bezig wanneer je eisprong is he ook al sla je een ronde over… En wel al ideeen met kerst nu je het nog voor het zeggen hebt :lol:
Charity: Vervelend dat die misselijkheid toch steeds weer terug blijft komen :hug: En die krampen lijkt me ook geen pretje…rsutig aan!!
Even echo hier, ik heb er een beetje de balen in.
Vanochtend waren we voor controle bij de vk en ze vindt dat ik wat te hard groei. Uit voorzorg moet ik voor een suikercontrole wat test laten doen bij het ziekenhuis, ik kan er wel 2 uur voor uittrekken zei ze.
Pff, ik ben er helemaal down van, de onzekerheid komt ineens op…ik heb toch geen zwangerschapdiabetes en wat voor bevalling krijg ik straks als het kindje zo groot is??
Als ik realistisch ben weet ik wel dat het alleen maar uit voorzorg is en ik vind zelf de groei de laatste weken wel meevallen. In mijn lijf van 1.53 m moet een baby van al 30 cm en ruim 700 gram toch ergens haar plekje opeisen en die 5 kilo die ik ben aangekomen tot nu toe vallen volgens mij ook nog erg mee als ik lees hoeveel sommige andere meiden hier op het forum al aangekomen zijn. Maar toch word ik er nu onzeker van en kan ik het even niet hebben, hormonen waarschijnlijk en een weekend met veel familibezoek spelen ook mee.
Zaterdagavond Sinterklaas met schoonfamilie heb ik me hier en daar toch wel geërgerd en gister een ervaring met m’n zus gehad waar ik ook van baalde. Dus emotioneel zit ik er even doorheen vandaag.