mei-stoppers 2008 (dl 4): 16 zwangeren!!

Gaaf zeg, weer een goede echo! Gefeliciteerd Squirrel!

Leuk Charity een bruiloft! Helemaal leuk als je het niet verwacht :wink:

Heb daarnet matcare testen besteld via internet. Vind het spannend, morgen zijn ze in huis hoop ik :pray: En dan ga ik denk zondag eens proberen dat is 3 dng voor nod. Het zou moeten kunnen volgens de site hihi…En anders heb ik er nu genoeg voor herkansingen :oops: :roll:

Vanavond gaat Yuri lekker met zijn kleine nichtje eten bij opa en oma. Heerlijk gaan wij met mijn zus en zwager bbqen zonder kids en even een borreltje drinken in de stad. Daarna halen we hem weer op.

Tot morgen!!!

Squirrel, jij ook gefeliciteerd met de goede echo :dance: :dance:

Smurf, lekker even met z’n viertjes op stap.

Geen excuses nodig voor het laten staan van alcohol? :wink:

En jij bent wel heel nieuwsgierig zo drie dagen voor je nod… :lol: :lol:

Testen is hier morgen niet nodig, want ik ben vandaag ongesteld geworden. Ik ben wel doodop van deze eerste werkweek, en ik was vandaag ook misselijk. Beetje onbestemd gevoel… maar wij gaan dus weer door naar de volgende ronde! Ik geloof dat mijn NOD dan 14 september wordt (ben uitgegaan van 30 dagen dan).

Charity: tsjee, dan schrik je! Dat die kleine donderstenen in de buik al hun moeder zo laten schrikken :wink: Fijn dat ze ook echo’s kunnen maken, in mijn geval zou ik dan toch echt naar het ziekenhuis moeten! :shock:

O, ik bedenk me net dat ik me zelf nog een fles wijn beloofd had als ik ongesteld zou worden! :mrgreen: Die had ik in huis gehaald voor mijn verjaardag, maar die is niet op gekomen.

Fijn weekend allemaal!

haha Sproetje, nou ik drink nooit alcohol (lust het niet :sick: ) dus heb inderdaad geen excuses nodig :wink: :mrgreen: Das weer een voordeel.

Balen Biebels! Op naar meer geluk in deze ronde :hug:

helaas biebels maar nou ja geniet van de wijn dan maar

squirell fijn dat jouw eho ook goed was.

pupke kan het me heel goed voorstellen hoor dat je het spannend vind had ik ook

heb nu wel iets meer rust

Biebels, jammer inderdaad. En wat duren 30 dagen soms toch lang hè… :roll:

Hopelijk kun je volgende maand naar de onderste helft van het lijstje.

Trouwens, er mist misschien een stukje want ik zag jouw naam er niet meer bij staan :think:

En Smurf, dat scheelt inderdaad alweer.

Hier is binnenkort een driedaags feest (oftewel veel drank), dus ik zal echt van tevoren over een goede smoes na moeten gaan denken. Ik kan ook niet zo goed liegen zonder van kaak tot kaak te kleuren, althans… niet onvoorbereid, ha ha!

Ik ben vandaag iets te veel hier geweest volgens mij. Ik merk dat ik daar toch wat hyper van word. En dat terwijl ik nog bijna twee weken geduld moet hebben. Ga nl. in ieder geval pas een paar dagen na mijn nod testen als het zover mocht komen.

@Sproetje wrote:

Trouwens, er mist misschien een stukje want ik zag jouw naam er niet meer bij staan :think:

Oeps, zie het nu ook :oops:..... ik heb het direct recht gezet :mrgreen:

biebels balen meid, hopelijk volgend x beter nieuws!!!

Gelukkig gaat het op het werk al wat beter, ik raak niet meer zo snel van slag als me iets niet lukt. Dat scheelt me wat energie aan het eind van de werkdag!!

Voor ons nog 4 daagjes afwachten totdat we meer weten want ik wil toch echt wachten tot 1 dag overtijd en dat zou dan op onze 3-jarige trouwdag zijn… :pray: :pray: voor dubbel feest dinsdag!!

Ik :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: ook nog hard mee voor alle testers!!!

trustels!!

:-* Jen

Mooi meiden, dat de echo’s goed waren! Weer een mijlpaal bereikt voor jullie!

Ik ben door naar ronde 4, gisteren ongi geworden (licht gekleurd vers, en vanochtend nog amper). Cyclus was deze maand dus 28 dagen. Blijkbaar had ik woensdag dus tekenen van een aanstaande ongi ipv mn ei :roll: .

Heb mn banner alweer aangepast, hou dit keer dan maar 28 dagen aan. :mrgreen:

Ing, wil je mijn rondevermelding aanpassen als je 't lijstje weer gaat updaten? Thanx babe!

Goedemorgen!

111: balen meid! Ik duim voor je dat je vanaf nu een regelmatige cyclus hebt en snel zwanger mag zijn :hug: Succes!

Verder weinig te melden. Het was gezellig gisteravond, heerlijk om er even zonder kind uit te zijn. Ook Yuri heeft genoten bij opa en oma.

Dus het was dubbelfeest haha.

Groetjes!

Lekker Smurf, dat het voor jullie dubbelfeest was.

Af en toe samen ertussen uit zou ik denk ik best missen af en toe.

Zijn je testen binnen?? :inlove:

111, jammer van :twisted: :twisted:

Gelukkig geen cyclus van 43 dagen waar je een beetje aan zat te denken.

Hopelijk volgende ronde meer succes met een beetje regelmatig patron :thumbup:

Goeiemorgen allemaal,

Allereerst wil ik ook de meiden feliciteren met alle goede echo’s. Dat zijn de leuke verhalen, toch? :mrgreen:

111, balen :hug: . Lastig hè zo’n onregelmatige cyclus? Ik had dat vroeger :eh: ook. Die varieerde echt tussen 18 en 48 dagen. Bij Mees heb ik dus ook pas getest bij dag 52 ofzo en toen was ik dus al ruim 6 weken zwanger. Dat is dan wel weer leuk. Anyway, welkom in de volgende ronde.

Jensie, spannend :pray: , we :thumbup: :thumbdown: mee.

Anke

Nee Sproetje, de testen zijn nog niet binnen. Post komt meestal pas in de namiddag :smiley: Ben alleen als de dood dat ze net die envelop bij de buren bezorgen ofzo hahaha :mrgreen:

Is nl 1 keer gebeurd met een rekeningafschrift… :twisted: die ze ook nog eens opengemaakt hadden!Lekker lomp niet…je kijkt toch bij het openmaken…tenminste ik wel.

Spannend Smurf, ga je dan morgen of vandaag nog testen?

Lekker suf als ze dit bij de buren afleveren.

Ik kreeg hier vandaag een envelop, adres goed verkeerde naam. Envelop was al open (niet goed dichtgeplakt) met een paar voetzolen erin, maat zeilboot. Wat ik daar nu mee moet? :?

Balen 111! Maar wel fijn dat je cyclus een nette 28 dagen is. Hopelijk blijft hij nu een beetje regelmatig. Beter nog… dat je nu de komende 9 maanden helemaal niet meer ongi wordt!!

Ik krijg hier vanavavond eters op bezoek. Ik ga op de mexicaanse toer. Straks even wat mais en paprika uit de tuin plukken en dan nog even lekker naar de markt voor de rest.

Ik heb het mezelf makkelijk gemaakt, het worden gewoon wraps. Ik zet allemaal schaaltjes met sla en saus en gehaktmix enzo op tafel. Kunnen ze mooi zelf wrappen. Scheelt mij weer werk. Ben nog steeds moe nl.

Lekker ijsje toe en lekkere bonbons bij de thee. Dat wordt smullen! :drool:

:dance: Jaaa ze zijn binnen, goed bezorgd :mrgreen: :lol:

Pff nu is het wel weer spannend hoor, je kan beter geen testen in huis hebben :roll:

Nee ik ga morgen eens proberen met ochtendurine is beter zeker met testen voor je NOD. Toch eens kijken of het waar is wat ze bij matcare beweren. :pray:

Voel nog helemaal niets, geen ongiklachten en geen zwangerschapsklachten. Best vaag.

Pupke: dat klinkt zeker lekker :drool: Enne die zool, dat is ook een verhaal haha Kan je hem niet op maat knippen :mrgreen: :wink:

Nou hier zijn de :twisted: :twisted: helaas ook gearriveerd.

Wilde vanmorgen gaan testen, maar dat hoefde dus niet meer.

We zijn door naar ronde 5.

111 heel erg jammer ook. We blijven zo wel gelijk op gaan.

Zal mijn gegevens nog pben naar ICL moet nog even kijken wanner mijn NOD is.

Bonjour!! :smiley:

Even een snel berichtje van mij kant want internet is hier echt heeeeeel duur :s

Helaas is hier in Frankrijk de zon heel ver te zoeken we hebben maar 3 dgn echt mooi weer gehad met zelfs een dag van 36 graden.

Helaas ook meteen de laatste dag want voor de rest is het hier grijs, grauw, fris en het regent bijna dagelijk :cry:

Ik voel met sinds 4dgn dgls vreselijk :sick: en ben behoorlijk moe.

Nu heeft mijn lichaam in een korte tijd best wel wat mee gemaakt dus

ik ga nog nergens van uit :slight_smile:

Vriend lief ziet het geloof ik in eens allemaal heel anders en is er er erg verzekerd over :think: maar ik ga daar niet in mee :slight_smile:

Jullie gaan trouwens wel heel erg hard moest echt even zoeken voordat ik jullie gevonden had :slight_smile:

Sorry heb niets kunnen terug lezen maar dat maak ik over 1,5 wkn nog wel goed :wink:

Hopelijk gaat het goed met iedereen???

Dikke knuf van mij uit het sombere Frankrijk…

Haaaai Dragon, wat leuk een berichtje van jou!

In het verre zuiden en toch kan je niet zonder ons, hihihi.

Hoop dat het toch wat beter weer gaat worden.

Tot over 1 1/2 week.

wat is het hier trouwens rustig vanavond?

@zonnetje01 wrote:

Nou hier zijn de :twisted: :twisted: helaas ook gearriveerd.

Wilde vanmorgen gaan testen, maar dat hoefde dus niet meer.

We zijn door naar ronde 5.

111 heel erg jammer ook. We blijven zo wel gelijk op gaan.

Zal mijn gegevens nog pben naar ICL moet nog even kijken wanner mijn NOD is.

Join the club zonnetje. Hier had gisteren ook weer nieuwe testen gehaald, wou vandaag testen maar het is al neit meer nodig. Ongi is gearriveerd.

Ben nu aan de torilla chip (voel mij straks weer :sick: ) en een potje janken. Net gelijk vorige keer is Jeroen er niet. Dus heb ik lekker lang met Kate geknuffeld. Heb haar pas rond kwart na 20 op bed gelegd. Toen was ze wel moe maar daarvoor heeft ze fijn gespeeld.

Dragon, lekker vakantie vieren jij. En als het slech weer is, kunnen jullie vast wel een leuke bezigheid bedenken.

:-* voor alle leuke echo’s.

Groeten

Isle