Mijn ervaring bevallen in het zkh was dat ik juist geen beugels had.
(die kwamen pas toen ik gehecht moest worden).
Maar laat het mijn vriend maar niet horen dat je dus ook in de beugels kan bevallen, hij heeft tussen de persweeen door samen met een verpleegkundige mijn benen vast moeten houden.
Behalve met persen zelf dat moest ik van de verpleegkundige zelf doen.
Pff ik had toen ook geen puf meer.
Toen we naar het zkh konden was het eigenlijk al bedtijd (waren 23.30 uur in het zkh) en 3.5 uur later was ons meisje al geboren.
Het was een korte maar heftige bevalling (5 uur weeen, 1 uur persen en dat voor een 1e, moet je nagaan hoe snel deze kan gaan).
Hier toch ook wel de voorkeur voor het zkh. Altijd al gehad, hoewel het me ook echt lekker lijkt om daarna vervolgens lekker in je eigen omgeving te zijn. Maar met alles bij de hand en geen gedoe in onze slaapkamer geeft op dit moment qua gevoel de doorslag. Misschien denk ik er later nog anders over… :mrgreen:
Smurf, lekker nog even vakantie.
Ik zal morgen ff gluren als ik op mijn werk zit
Nu ben ik weer de deur uit. Drukke twee weken en daarna wordt alles weer normaal.
Charity; :shock: :shock:
Gelukkig dat alles goed was. Kindje vindt verstoppertje spelen nu al leuk, hiihi.
Hier verder weinig nieuws. Net wezen sporten. Morgen werken en dan lekker weekend. Denk dat als de :twisted: :twisted: niet langskomen (wat ik zoooooo hoop ) dat ik dan zaterdag of zondag ga testen.
Mooi Charity, dat je je wat beter voelt!
Zonnetje…superspannend meid! Duim nog steeds voor je!
ik duim voor je peg!!!
tot morgen :-*
Zonnetje, ik duim voor je! Spannend hoor.
Pfff nog 5 dagen… :roll: Toch schieten de dagen deze maand voorbij voor mijn gevoel. Ga vandaag matcare bestellen. Wilde het niet eerder doen dan kan ik ook niet in de verleiding komen om te testen.
Voel nog steeds niets wat op een ongi of zwangerschap duidt. Ben ik wel blij mee hoor, vorige keren hield mijn lichaam zo’n trucjes met me uit :doh:
Tis alleen dat toen ik van Yuri zwanger was dus ook niets voelde dus stiekem geeft dat weer hoop. Maar probeer er zo min mogelijk aan te denken, wil niet voor de 5-de keer teleurgesteld worden.
Ga nu eens de allergoloog bellen van Yuri. Ik had gisteren een telefonische consult en ze heeft gewoon NIET gebeld :twisted: Kan een keer gebeuren maar dit is nu dus al de derde keer op rij :twisted:
Fijne dag allemaal!
hmm, krijg mijn berichtje niet weg…
Jeetje Smurf… zo irritant als je dan gewoon niet gebeld wordt :naughty:
En nog 5 dagen… spannend hoor.
En voor zonnetje natuurlijk!!
Hier weinig bijzonders te melden. Behalve dan dat mijn vriend er dit keer weer van overtuigd is dat het raak is. Wel grappig, want ik ben er nog helemaal niet mee bezig. Voel af en toe wel een steekje ofzo, maar probeer er verder niet bij stil te staan en dat lukt eindelijk :lol:
Nu mijn vriend nog een beetje tot bedaren brengen
hoi meiden hier ales goed
heb woensdag een echo gehad alles is goed
ik blijf duimen voor de dames die bijna mogen testen
Gefeliciteerd Marisca met je goede echo!!! :dance:.
Squirrel, hoe is jouw echo gegaan meid?
Marisca, gefeliciteerd met de goede echo :dance: :dance:
Toch weer een hele geruststelling lijkt me.
Even over de poll… Er zijn inmiddels 16 van ons die hebben gestemd en 15 daarvan vinden het prima als het lijstje zo blijft als het nu is (we zijn met 26,… )dus de meerderheid heeft inmiddels aangegeven het lijstje zo prima te vinden. (scheelt mij weer een studie photoshop )
Dus… ik laat het lijstje maar zoals het nu is!! :mrgreen:
Dat scheelt weer inderdaad :lol:
En wat verwacht je van je bezoek aan het zkh 1 september.
Wat gaat er dan precies gebeuren?
Hier was de echo ook helemaal goed hoor!! Zo geweldig, zijn direct langs m’n moeder gereden met de foto’s… Het is een kleine druktemaker, hij/zij was zo ongeveer aan het koppeltje duikelen en aan het zwaaien! Volgens die mevrouw van de echo kwam dat niet zo vaak voor bij 10 weken (moet mijn banner nog even aanpassen…). Zodra J. de foto’s gescand heeft, zet ik ze in 't showforum.
Vandaag met mijn baas gepraat en gezegd dat ik zwanger ben en verschrikkelijk moe. Hij had echt alle begrip en de komende tijd mag ik zelf mijn uren indelen, mag zelfs een dag in de week minder werkenals ik dat nodig heb
. Echt super van hem, hij heeft 3 kinderen en weet meer van zwangerschapskwaaltjes dan ik!! :lol:
Charity: wat een schrik lijkt me dat, fijn dat alles gewoon goed is!!
Marisca: mooi dat jouw echo ook goed was, lekker is dat he…als je dat hartje ziet en hoort!
He fijn dat Squirrel dat je echo zo goed was!!! Echt super! :dance:
Ik mag maandag en kijk er ook echt naar uit.
Pupke: 't is echt geweldig!! J. vond het ook super, die wil met 20 weken weer!! Echt vreemd toen het zo aan 't bewegen was en ik voelde helemaal niets! En het hartje horen vond ik ook super! Ik was van te voren wel een beetje gespannen of er wel een hartslag zou zijn enzo… Vond het gewoon jammer dat het zo snel voorbij was!
Fijn Squirrel en Marisca dat jullie echo goed was… is toch een fijn gevoel.
We moeten op 1 september naar het ziekenhuis voor chromosoom onderzoek. Wat ik begreep, wordt er dan alleen een bloedonderzoek gedaan. Moet eerlijk zeggen, dat ik er niet zo heel veel van verwacht: we hebben een gezonde dochter waar helemaal niets aan mankeert (ja, ze is te slim… maar da’s niet negatief :mrgreen: ). Ik heb zelf zoiets van: we zien het wel… dan is dat iig weer uitgesloten en als er wel iets wordt gevonden, dan weten we dat ook weer. De kans op weer een miskraam wordt in het geval dat er wel iets wordt gevonden, wel groter.
M’n cyclus is iig al wel weer op gang… m’n baarmoederslijmvlies was inmiddels alweer 5 mm en het was 26/7 bijna 3 keer zo dik. Verlies alleen nog steeds bloed en oud bloed…
Ja, ik ben ook wel erg gespannen. Ben toch soms bang dat het niet goed groeit enzo. Maar ja dat hoor erbij en als ik de echo heb gehad ben ik zeker een stuk opgelucht denk ik.
Dan gaan we het ook gewoon aan iedereen vertellen hebben we besloten. Morgen gaan we het sowieso al aan goede vrienden vertellen die op bezoek komen, maar die we niet zo vaak zien omdat ze ver weg wonen. Nu ze toch langskomen wil ik het ze graag persoonlijk vertellen.
squirel wat heb jij een fijne dag zeg.!!
Ik wil ook zo graag hartje horen vind het z’n mooi geluid maar bij onze echo’s hoor je het niet je ziet het alleen dus toch wel jammer dat ze het niet konden horen.
Mijn broer belde vandaag om te vertellen dat ze sinds gister verloofd zijn ze gaan in november trouwen geen feest ofzo maar natuurlijk echt super voor ze ik had het nooit verwacht van hem.
mijn ouders weten het nog niet die gaat hij het sraks persoonlijk vertellen.
Mijn moeder was net hier die dacht dat ze zwanger waren ik heb ze maar verteld dat dat niet was en dat het iets is wat ze nooit verwachten!!