mei-stoppers 2008 (dl 4): 16 zwangeren!!

Dames, nieuw deeltje om lekker te spammen!!!

Onze foto’s showen we hier:

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=58945

Graag wijzigingen/aanvullingen via PB. :smiley:

Ah gevonden!

Mooi lijstje!

Groetjes,

Femke

:mrgreen: :mrgreen:

He goed zeg!

Prima lijstje hoor! :thumbup:

Nou, maar even een polletje er tegenaan… Dus dames, laat maar weten of het zo kan blijven, of dat het oude lijstje terug moet komen! (duurt dan nog wel even, want heb zoals gezegd nog geen photoshop).

Prima lijstje wat mij betreft!! :thumbup:

Ik stuur je nog ff een PB zodat je mijn gegevens kunt aanvullen!!

Lekker dagje uitrusten vandaag…ziek thuis! Heerlijk, voel me al weer een stuk beter. Ook even naar het ziekenhuis geweest om bloed te prikken…5 buisjes!! Kwam ik ook nog een oud-collega tegen die vertelde dat ze net een dochter had gekregen, toen moest ik wel even moeite doen om m’n mond te houden hoor! :silenced:

Mooi en overzichtelijk! :clap: :clap:

Iemand eigenlijk nog iets van Bon of Mooie Dromen gelezen? :think:

Anke, nog steeds geen :twisted: :twisted: ?

Hier nog steeds geen ei, dus vriendlief stelde voor om dan vanavond nog maar eens ons best te gaan doen. Wat een meewerkend typ is het toch ook, ha ha :inlove:

ICL ik bedoelde daarmee dat je zowel positieve als negatieve testen had. Helaas bleek het toch weer een mk. Ik begrijp dat je even een maandje rust neemt nu, hopelijk kan je het allemaal een beetje verwerken :hug:

Mooi lijstje trouwens :thumbup:

Zonnetje jammer van het feestje maar inderdaad geen risico’s nemen.

111 klinkt akelig :eh: toch verstandig dat je er even naar laat kijken

Charity fijn dat je je iets beter voelt. :smiley:

Smurf lekker he uitslapen. Ik werk op maandag, dinsdag en donderdag en dan moet Ayla naar de onthaalmoeder, meestal moet ik haar wakker maken. De dagen dat ik vrij heb is mevrouw wel vaak al vroeg wakker, vanmorgen om 06:10!!! :wall: Ayla gaat trouwens sinds een week ofzo ook erg moeilijk slapen 's avonds, begrijp er niets van, misschien al zenuwen voor haar naderende verjaardag (7 sept 2 jaar!!! :dance: )hahaha

Marisca leuk een nieuwe auto, wat is het er voor een? Hier zijn we ook al een beetje aan het kijken voor een grotere maar ik vrees dat het bij kijken zal blijven :wink: :mrgreen:

Anke en…???

Hier ook hevige darmproblemen, net zoals ik bij de zwangerschap van Ayla ook had. Als ik iets eet zie ik eruit alsof ik 5 maanden zwanger ben totdat ik naar het toilet ga (en vooral kan).

Vandaag trouwens mijn werkgever ingelicht dus nu mogen ze me niet meer ontslaan :angel:

Hier nog steeds geen ei, dus vriendlief stelde voor om dan vanavond nog maar eens ons best te gaan doen. Wat een meewerkend typ is het toch ook, ha ha

Wat een straf zal dat voor hem zijn!!!
Vriendlief baalt al dat wij er niet meer voor hoeven gaan. De frequentie is hier gelijk gedaald. Een trio voelt het toch anders aan. :oops: :lol:
Maar m'n (.)(.) zijn echt gegroeid, dat vindt ie ook wel leuk om te zien. Ze zijn alleen zo gevoelig dat het niet eens meer lekker voelt om op mijn buik te slapen.
Als ze nog verder groeien dan lijk ik straks op Lolo Ferrari. :lol:

haha pupke pas maar op, ik had op het laatst 85 H!!! :oops: :oops: :oops:

Grpetjes,

Femke

@Baukz wrote:

ICL ik bedoelde daarmee dat je zowel positieve als negatieve testen had. Helaas bleek het toch weer een mk. Ik begrijp dat je even een maandje rust neemt nu, hopelijk kan je het allemaal een beetje verwerken :hug:

Zwangerschapstesten waren thuis dus allemaal positief, alleen in het ziekenhuis dus niet (zou kunnen komen door verdunde urine en het hCG zou op dat moment ook nog maar ongeveer 40 zijn geweest... dus ja, verdund minder en dus niet waarneembaar?). Nou ja, heb woensdag dus 2 vruchtjes gevonden en één vruchtzakje.... (was klein, maar duidelijk herkenbaar).Verklaart iig waarom ik zo vroeg weer een positieve test had.

Verwerken is wel moeilijk, zeker omdat ik natuurlijk ook hier op het forum zit.... misschien maar even een maandje mee stoppen :mrgreen: ? Nou, denk dat het niet zoveel effect heeft, je blijft er onbewust toch mee bezig.

Vervelend trouwens Baukz, dat je op je vrije dagen niet even lekker kan doorslapen.

Het lijkt trouwens wel of iedere zwangere heel snel last krijgt van de darmen.... da's niet fijn. Maar zit je verstopt... dan maar ff lactulose gebruiken... verlicht een hele hoop!

Marisca, wat hadden jullie nou voor auto gekocht?

Morgen gaan 111 en ik naar Enschede. 111 heeft morgen een herhalingslesje voor de nageltjes.... en ik mag proefkonijn zijn :inlove: ... Morgenavond ofzo maar ff fototjes spammen om te showen :mrgreen: . Wordt vast heeeeeeeeeel mooi. :D :D (en wat een lieve schoonzus heb ik toch, dat ik zomaar mee mag :-* )

Oh nee…Ik ben zo bang dat er na de BV alleen twee hangende theezakjes van overblijven. De dagen zijn geteld voor mijn mooie appelronde borstjes. :cry: :cry:

Gelukkig zei mijn oma altijd “Wat God niet geeft, geeft Hunkemoller”.

Dat wordt straks een push-up BH. :?

Naar die fase wordt hier ook erg uitgekeken :lol:

Maar wat er daarna van over blijft :think: :frowning:

En 85H :shock: :eh: Pfff.

ICL, inderdaad wel ff een fotootje in het sf hè.

Nou, ik ga nog even aan het werk. Bijna weekend!! :dance:

En ook weer gevonden! Ben terug van een weekje Zeeland en heb nog niet teruggelezen…daarom voor iedereen die het nodig heeft een knuffel!

Lijstje is prima zo! Ook zonder Photoshop kun je hele mooie dingen toveren!!!

Hier gaat alles zijn gangetje, misselijkheid is stukken minder, moe nog zeker wel ('s avonds om half 10 gaat het lichtje uit). Maandag weer naar de VK en dan gaan de 3 meiden mee (5,7 en 9)…hoop wel dat alles goed is natuurlijk!

Ze vinden het helemaal top dat er een beeb bijkomt. En stellen heel veel leuke vragen: vooral hoe dat kruimeltje nu toch in mijn buik komt en er ook straks weer uit?

We hebben inmiddels een ander huis gekocht en nu ons eigen huis in de verkoop: dinsdag worden de foto’s gemaakt, dus we hebben nog wel wat te doen tot dan…Andere huis is voor de zomer volgend jaar, dus tijd genoeg om plannen te maken…

Als ma. alles goed is, op zoek naar een auto waar we straks met alle 6 en bagage inpassen…ennuh…de 10e een leuk prijsje in de staatsloterij zou daarbij zeer welkom zijn!

Hallo allemaal,

Nee nog steeds geen :twisted: :twisted: . Wordt toch wel een beetje zenuwachtig, maar wil niet weer een test kopen tot het echt flink overtijd is. Misschien na het weekend als de :twisted: :twisted: dan nog niet gekomen zijn.

Toch raar, heb in de afgelopen 2 weken toch al 3 of 4 testen gedaan, allemaal negatief. Vind het dus niet leuk dat de :twisted: :twisted: nu op zich laten wachten :frowning:

ICL het lijstje is prachtig en de vorige van Biebels vond ik ook mooi. Ik zit echter wel al in ronde 3, maar dat kan na de ongi met de nieuwe NOD worden aangepast.

Over (.)(.) gesproken. Ik ben normaal al niet slecht bedeeld (85F), maar ook daar is in de zwangerschap zelfs nog wat bij gekomen (85G/85H). Ik heb het idee dat met het extra (zwangerschaps)vet dat is blijven hangen ook daar wat is blijven zitten. M’n oude BH’s zitten namelijk voor geen meter. Zal binnenkort dus toch op zoek moeten naar een paar goeie nieuwe, die ook nog een beetje mooi zijn (dat is in die maat een hele opgaaf :? )

Anke

ICL: mooi gemaakt hoor…

Anke:

Dat wordt spannend.

Spannend Anke!! We :thumbup: :thumbdown: voor je!

@Anke: Krijgt Mees BV of KV? Als hij BV krijgt, zou het misschien ook kunnen dat je (.)(.) daardoor nog zoveel groter zijn? (en ach… de meeste mannen vinden grote (.)(.) ook niet erg… de mijne iig niet :oops: )

Welke testen heb je overigens gebruikt?? Als je kijkt naar dit lijstje (http://www.freya.nl/web_medisch/hcg.php) zul je zien dat er echt nog een kans is dat je echt wel zwanger bent (helemaal omdat je natuurlijk uit bent gegaan van je langste cyclus).

@Mandala: Leuk dat je meiden zo reageren en zo vreeeeeeeselijk nieuwsgierig zijn… hoe ga je je daar nou weer uit redden?

Ik geen flesvoeding en ja ook mijn man vindt die grote (.)(.) geen probleem :wink:

Zelf vind ik het alleen lastig, omdat mijn BH’s nu niet lekker meer zitten.

Ik heb getest met Matcare (midstream en Ultra).

Anke