mei-stoppers 2008 (dl 4): 16 zwangeren!!

Zo hee nieuw deeltje en ik kan gelijk al 2 pagina’s bijlezen hahaha!

Vind het er prima uitzien trouwens dit lijstje.Zal even pb en voor mijn juiste ronde gegevens :mrgreen:

Spannend Anke, ik hoop dat je snel meer duidelijkheid hebt. Door een positieve test uiteraard :wink:

Verder ga ik zo eens met de soep beginnen…

Gevonden!

Heb nu geen tijd om te reageren of te schrijven dus kom vanavond terug.

@Anke wrote:

Ik heb getest met Matcare (midstream en Ultra).

Anke

Ik testte met de midstream de eerste keer ook 2 dagen voor NOD pas positief (en nog niet eens heel duidelijk ook). Als je er vanuit gaat dat het hCG eens in de 1 1/2 tot 3 dagen verdubbeld, kan het dus heel goed zijn dat je nog geen positieve test had.

Sandra, heb je de soep zelf gemaakt, of komt 'ie uit een pakje/potje? (lekker hoor zelf gemaakte soep… maak zelf wel eens groentensoep en champignonnensoep…vers uiteraard… althans een beetje van mezelf en een klein beetje van… :mrgreen: )

Wie wil trouwens zijn toekomstige kind(eren) BV en wie KV geven en waarom kies je daarvoor?

Over de (.)(.) gesproken, voor de zwangerschap van Ayla had ik een 75DD tijdens de zwangerschap en BV een F (en mooi rond en vol) nu heb ik nog een 70D maar heb wel goede hulp nodig om de ladies op hun plek te houden :wink: . Ben benieuwd hoe het nu gaat zijn, mijn man kijkt al uit naar de BV periode, toen waren ze nl op hun grootst, ik kon dan ook een heel weeshuis voeden :slight_smile: Tijdens de BV heeft hij er trouwens niet aangezeten, dat vonden we allebei nl niet prettig. Ik heb Ayla 13 maanden BV gegeven en zal bij de 2e ook BV geven, ik vond het zalig zo intiem met ons tweetjes en erg makkelijk altijd bij de hand (heel goedkoop :wink: ) en op de juiste temp! Zeker 's nacht geen geklooi met flesjes maar gewoon aan de (.) en we sliepen allebei heerlijk verder :smiley: De eerste 6 maanden trouwens uitsluiten BV op aanraden van de arts, ze had nogal snel allergieen.

Ben momenteel erg :sick: hopelijk snel wat beter.

Ank ik blijf voor je :pray: :pray: :pray: zou zooooooooooooooooo leuk zijn.

Oh ik wil zeker borstvoeding gaan geven. Dat is toch het meest natuurlijk. Altijd op de juiste temperatuur en snel voorhanden. Lijkt me handiger dan midden in de nacht nog een flesje klaar staan maken

Ik ga me er dan ook zeker vroeg genoeg in verdiepen. Ik ga ervan dat het niet gelijk vanzelf zal gaan en het zeker doorzetten zal zijn. Maar ik sta er helemaal achter.

M’n zus is nu net aan het afbouwen. Zij heeft haar dochtertje ruim 9 maanden borstvoeding gegeven. En mijn nichtje drinkt altijd graag bij mijn zus, nu afbouwen is dan ook wel moeilijk. Want anders dan de borst wil ze eigenlijk niet.

Wij (vriend en ik) zijn allebei heel natuurlijk ingesteld. We eten veel uit eigen tuin en ik kook zo min mogelijk uit pakjes. Brood bak ik ook zelf, ik ben een halve boerin wat dat betreft.:lol:

Voor mij is het dan ook heel logisch om borstvoeding te gaan geven. Vriendlief staat er ook helemaal achter dus we gaan er echt voor.

Zou zeker TOP zijn Baukz, als jullie samen zwanger zijn… Wij hopen ook nog steeds om mijn vader rond dezelfde tijd allebei te verblijden met een nieuw kleinkindje (111 en ik dus…)

Ik zou trouwens zelf ook een volgend kind weer BV geven. Het is inderdaad heel intiem met je kind en je krijgt er direct een super band door met je kind. Bovendien zit ook alles erin (nou ja, bijna alles, je moet natuurlijk nog wel vitamine K geven) en heb je het altijd bij de hand. Dat het idd lekker goedkoop is, is mooi meegenomen, maar zal voor mij nooit de hoofdreden zijn. Nynke heeft helaas maar 4 1/2 maand BV gekregen, omdat ze niet meer aan de (.) wilde drinken… Ze kreeg tandjes en dat deed enorm pijn blijkbaar, want drinken… ho maar. Omdat ik toen full-time werkte en mijn werkgever erg tegenwerkte wat kolven betreft, liep de voeding al gauw terug. En ja… je zou het dan wel weer op gang kunnen krijgen… maar ik werd zo gestrest door dat gedoe op mijn werk en de onzekerheid of Nynke wel genoeg binnen zou krijgen, dat ik noodgedwongen over moest stappen op KV. Een volgende keer, overkomt me dat niet weer.

Helaas, de :twisted: :twisted: :twisted: zijn zojuist gearriveerd :cry:

Meteen m’n banner aangepast.

Anke

Balen Anke. Maar het klopte wel met je testen, en je :twisted: zijn wel op tijd. Op naar de volgende ronde, wel balen hoor!

Hee meiden,

ben ik weer effe. Nieuw deeltje alweer en helaas nog geen nieuwe zwangeren erbij zie ik :frowning: hopelijk gaat er snel verandering in komen!! :pray:

Ik heb het heel druk met mijn werk en merk echt dat het me zwaar vermoeit, maar ja ik ben er ook 4 jaar uitgeweest en heb net een paar fulltime weken erop zitten. Heb de buddyweek gehad en zit nu dus alleen aan de calls. ik weet niet of het callcenterwerk echt iets voor mij is maar daar durf ik nu in het beginstadium nog geen uitspraak over te doen. Ik denk dat ik dat wat duidelijker heb als ik er strakjes wat meer in zit. We zien wel…

Verder hebben wij de ‘klusdagen’ er naar mijn gevoel weer op zitten, ik heb het idee dat ik maandag mijn ovu gehad heb. Dan heb ik dus een cyclus van 28 dagen deze keer. Ik ga 19 augustus testen, (da’s op basis van een cyclus van 29 dagen) want 19 augustus is onze trouwdag! Als mijn cyclus echt 28 dagen is deze keer zou ik de 19e dus 1 dag overtijd zijn… Ik hoop nu natuurlijk extra op een posi-test want dan zou die dag dubbel mooi zijn!! :mrgreen:

Met Elynneke gaat het gelukkig ook weer wat beter, na een zware week vol huilbuier en haar niet in slaap krijgen lijkt ze een beetje over de fase heen. Ze valt nu weer net zo makkelijk in slaap als voorheen en is weer haar supervrolijke zelf :inlove: ze loopt nu ook steeds meer los en daar zijn mama en papa zoooooooo trots op!! :inlove: :inlove: :inlove:

Ik heb nu een paar daagjes vrij (hoef woensdag pas weer te werken) dus hopelijk kan ik binnenkort weer eens goed bijlezen en ook op jullie reageren!!

:-* :-* Jenny

Jeetje een nieuw deeltje alweer…en meteen 2 pagina’s verder…hoever zijn we over 2 weken :think:

Ik ben benieuwd hoeveel zwangere er dan weer bij zijn…ik ga weer iedereen duimen in ieder geval.

Ik ga zo naar bed…vannacht vertrekken we naar Italie, dus ik spreek jullie na de vakantie weer!!!

:: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :**:

Hier nog wat hormonen voor iedereen!!

Zo daar zijn we dan.

Ellen; hele fijne vakantie en geniet er lekker van. Hoop dat als jullie terug komen er meerdere zwangeren op het lijstje staan.

Jensie; zou leuk zijn de 19e dubbel gelukkige dag dan. Ik zou het idd even aankijken dat callcenter werk en als het toch niks is kan je van daaruit misschiern weer verder zoeken.

Anke…balen zeg!!!

Ik zou bij de volgende proberen om boerstvoeding te geven. Bij zoë lukte het niet en heb ik gekolft. Het enige voordeel daarvan was dat ik haar niet altijd zelf hoefde te voeden. Er lag ook genoeg in de vriezer. Op een gegeven moment vond ik het toch vervelend worden, want ze mocht steeds meer cc gaan drinken. Dus toen was het kolven, voeden, en al snel weer kolven voor de volgende voeding. Was toch stressen en als ik dan niet genoeg had moest er weer iets uit de vriezer, maar dat mocht weer niet bij elkaar in een flesje. Toen is mijn bv ook snel terug gelopen en zijn we op flesvoeding overgestapt. Ik ga het dus wel proberen, maar ben niet van plan om op mijn werk te gaan kolven.

Mijn (.)(.) waren idd een stuk groter, dat vond mijn vriend wel leuk, maar hij mocht er niet aanzitten van mij dus hij had er nog niks aan, hihihi.

Ik ga deze keer echt proberen om er niet té veel aan te denken. Vorige keer was echt zo’n teleurstelling. Ik weet dat we er alles aan doen. We hebben nu om de dag geknuffeld. Eerst wilde ik het rond mijn ei elke dag, maar ja, dan is het zaad ook niet sterk genoeg en we hadden ook een keer een moetje en dat is toch niet echt leuk. Nu dus om de dag en hoop dat het goed zit. Denk wel weer bij alles wat ik voel, zou het??? Ja, dat is ook een symptoom en dat en dat, maar zo maak ik mezelf alleen maar gek.

ICL ; mooi lijstje hoor!!!

Zijn veel meiden die borstvoeding gaan geven zie ik. Dan ben ik dus een vreemde eend in de bijt :mrgreen:

Bij Yuri heb ik heel bewust geen borstvoeding gegeven. Voordat ik zwanger was had ik er al niets mee maar dat zou volgens iedereen wel veranderen als het ooit zover was. Nou mooi niet dus…gelukkig stonden mijn ouders en man geheel achter mijn keuze en heb ik veel steun gehad ten opzichte van de buitenwereld die daar toch altijd snel op tegen is…

Ik was benieuwd of ik hier mogelijk spijt van zou krijgen als ik bijv mijn schoonzusje of zusje zou zien voeden. Maar nee geen spijt, eerder werd mijn keuze nog definitiever. Ook bij een tweede geen borstvoeding maar hypoallergene voeding. Ik heb er gewoon totaal geen gevoel bij, raar misschien maar waar… :roll:

Tijdens mijn zwangerschap ben ik minimaal gegroeid van 75 B naar een kleine C. Na de bevalling kreeg ik pas na 6 dagen stuwing en heb ik even kunnen genieten van flinke boobs :mrgreen:

ICL, over de soep die kwam uit een pakje hihi :oops:

Anke, balen van de :twisted: maar je weet nu wel waar je aan toe bent…hopelijk meer geluk in deze ronde. 1 zaadcel hoeft maar genoeg te zijn…

Hier klussen we vrolijk door…ben benieuwd morgenochtend of ik eindelijk een temp verhoging heb. Dat zou betekenen dat ik vandaag mij ei heb gehad. Heb niks gemerkt nog haha.

Ga slapen!

Tot morgen!!!

Ellen, fijne vakantie en tot gauw!

Foto’s van de nageltjes…hmmm, kweenie…

Toch altijd lastiger om ze ergens anders te doen dan in mn eigen salonnetje en er is veel afleiding om me heen. Op mn website staan wel mooie foto’s van nagelsets die ik zelf heb gemaakt, da’s denk ik beter.

Wat BV betreft…voor mij hoeft het ook niet zo eerlijk gezegd. Vind het juist leuk als Matthijs ook kan voeden. Bovendien ben ik echt niet van plan om te gaan kolven bij mijn werkgever. Ik zie me dus echt niet zitten in de kolfruimte met zo’n pompje. Ik heb zelf ook nooit BV gehad toen ik geboren ben, mijn moeder had er niet genoeg voedingstoffen in zitten en ik ben toch groot geworden zonder veel gezondheidsproblemen, dus ik geloof het wel.

Goedemorgen allemaal,

Heerlijk het is zaterdag, weekend! Kunnen jullie daar ook zo van genieten na een drukke week?

@ICL: mooi lijstje!

@Anke: jammer meid. Schrale troost dat je een mooie gelijkmatige cyclus hebt. Op naar de volgende ronde dan maar! En intussen lekker genieten van de mannen bij je thuis.

Gaat alles goed met Mees, komt er al een beetje ritme in?

Of - denk ik ineens- schrijf je daar misschien op een ander forum over??? Ik schrijf eigenlijk alleen nog maar hier… :oops:

@111: misschien een beetje een perfectionist ??? Of ben ik dan te snel met oordelen??

Je mag ook wel wat anders laten zien hoor, waar je echt blij mee bent!

Altijd leuk om te zien waar een ander mee bezig is.

@smurf: je hebt helemaal gelijk, niemand kan jou vertellen dat je iets moet doen als je dat zelf niet prettig vindt! En vooral als het om je eigen kind gaat.

@labruja: gefeliciteerd! Zie ik goed dat je in Barcelona woont? Hoe is het om daar zwanger te zijn??

@squirrel: lastig he om je mond te houden…ik heb het al zo moeilijk met niet vertellen dat we ‘bezig’ zijn… :mrgreen:

@baukz: is het niet nog een beetje vroeg om het al aan je werkgever te melden? Of meot je aangepast werk hebben?

@pupke: geweldig die uitspraak van je oma over Hunkemoller, die ga ik onthouden! Ik ben erg bang voor hetzelfde effect :shifty:

@Mandala: ik zal voor je duimen voor de 10de (maar ik duim ook voor mezelf!)

@Jensie: dat wordt spannend de 19de! Zal voor je duimen :: :: :**:

Over spannend gesproken:

hier wordt het ook een spannend weekend :shock:

Ben al een week chagerijnig, beetje buikpijn en gisteravond enorme huilbui midden op straat (gelukkig 's avonds en we waren al bijna bij de auto) en een beetje bloedverlies.

Oh en normaal ben ik een zeer goede slaper maar nu niet…

:shifty:

Dus:

Als ik het positief bekijk ben ik zwanger en had ik een innestelingsbloeding

Als ik het negatief bekijk komen vandaag de :evil: :evil: en ben ik toe aan vakantie.

nou ja dat laatste in ieder geval :smiley: nog één weekje werken!

Ik hou jullie op de hoogte

Goedemorgen!!

Jawel we mochten weer uitslapen hier tot kwart over 8 :mrgreen:

En…ik denk dat ik mijn ei heb gehad op dag 14, want vanmorgen was mijn temp 37.0, dus 2-3 tiende hoger dan normaal. Als hij morgen nog steeds 37 of hoger is weet ik het zeker 8) Spannend, de wachtdagen zijn weer aangebroken, gelukkig zijn het er maar 11 :mrgreen:

Spannend Annemarie, ik duim voor je!!

Oh Yuri roept, ik ga er vandoor!

Wij mogen al 3 dagen uitslapen heerlijk.

Woensdag zijn mijn ouders met Charity naar zee geweest en kwamen ze pas naar huis als de zon weg ging ze waren om 10 uur thuis en Charity werd pas om 10 uur wakker.

Donderdag hebben we een verjaardag gehad ging ze pas om half 10 naar bed en werd ze ook om half 10 wakker en vandaag zijn we kindloos maar kon ik niet uitslapen.

Ik wil deze keer ook borstvoeding gaan geven bij Charity niet gedaan.

Maar heb gezegd dat ik er wel voor ga maar als het niet gaat niet lukt of wat dan ook dan stop ik er ook mee. Ga niet door met pijn etc.

Bij Charity waren mijn borsten 3 maten gegroeid en dat zonder BV dus ben benieuwd wat het nu gaat worden ze zijn nu al groter maar doen erg veel pijn

Verder ben ik toch weer misselijk maar voel me wel opgewekter helpt miss wel dat ik gister bij de Psych ben geweest en die mij gelijk gaf met de dingen in onze relatie haha dat knapt toch wel op stiekum.

Anke jammer dat de :twisted: zijn gekomen

ICL het lijstje is mooi !!

Smurf bij mijn eerste zag ik borstvoeding ook niet zitten en ook alle stuen gehad je moet op je gevoel af gaan jij moet je er goed bij voelen das het belangrijkste

Alleer eerst even een kopie van mijn berichtin het vorige topic, had natuurlijk niet gezien dat we er een nieuw deel was :doh:

Hallo lieve meisjes

Ik spring hier weer even binnen.

Heb woensdag getest maar helaas negatief. Voorlopig nog geen te bekennen maar ook geen krmapen of iets anders.

Ik heb ook geen idee hoe lang mijn cyclus is dus we zullen maar weer om de week testen en afwachten. Dus duimpjes draaien of extra hormoontjes altijd welkom.

Charity, fijn te lezen dat je je wat beter voelt. Lekker blijven spuien hier als dat oplucht.

Ellen en Baukz: altijd leuk om mensen blij te maken en al zeker met zo’n geweldig nieuws.

Ank, ook voor jouw wat extra en

Marisca, dus een grote bak op de inrit

En wat heb ik gemist: La Bruja zwanger

Voor alle ander zwanger meiden, klussen meiden, wachtende meiden

Zo weer snel verder werken.

Groeten

Isle

Dan even reageren: ank een dikke :hug: en op naar de ovlgende ronde.

Wat betreft BV, ik ga zeker opnieuw proberen om bv te geven. Ik had bij Kate gezegd ik ga het proberen en als het lukt dan gaan we voor 3 maanden want kolfen op het werk zag ik niet zitten.

Heb Kate gewoon 13 maanden bv gegeven, ik vond het geweldig. En mijn baas op het werk stond er helemaal achter en hij mij overhaald om te kolven op het werk en zodoende 13 maanden bv gegeven en dan heeft ze nog 1 maand bv uit de diepvries gegeven. Wil niet opscheppen maar ik ben er wel erg trots op :lol:

Cupsize wat is dat? Hier had ik al maar een maatje 75B, vond dat ook niet erg hoor. En nu ik gestopt ben met bv zit ik op 75A. Das is echt bijna niks meer. Maar ik maakt me daar eigenlijk niet zoveel zorgen over. Heb een paar vriendinnen die erg last van de rug hebben omdat ze zwaar geschapen zijn en dat is ook niet altijd makkelijk.

Zo ik ben er weer vandoor.

Nog even strooien: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: ::

Oh ja, lijstje is ok voor mij. Ziet er leuk uit.

Groeten

Isle

Anke: Balen zeg!! Veel succes in de volgende ronde!! :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

Jensie: Kan me voorstellen dat je moe bent van het werk! Is toch wel weer even wennen lijkt me. Ik heb ook wel eens callcenter werk gedaan en was uiteindelijk niets voor mij. Maar het is altijd gemakkelijker om vanuit een baan naar iets nieuws te solliciteren. Ik weet ook nog niet zeker of mijn huidige werk echt iets voor me is, maar wacht het maar even af, ben momenteel ook niet helemaal emotioneel stabiel door al die hormonen :eh:

Ik ben van plan om BV te geven. Omdat in mijn families vaak eczeem en allergieën voorkomen, raadde de vk minimaal 6 maanden BV…dat ga ik dan maar proberen. Heb er geen ervaring mee, dus maar eens kijken hoe het me gaat bevallen.