mei-stoppers 2008 (dl 4): 16 zwangeren!!

In onze familie zitten ook astma, allergieen etc. Yuri heeft het ook. Maar dat helpt niet tegen een een genetische overdracht :roll: naar mijn beleving. Mijn nichtje heeft wel BV gehad en die heeft ook gewoon een allergie en luchtweg problemen gekregen. Maar volgens onderzoek schijnt het te helpen inderdaad. En het belangrijkste los van dit alles: doe waar JIJ je goed bij voelt dat komt uiteindelijk ook de kleine ten goede. :thumbup:

@Isle: Daar mag je zeker trots op zijn dat je zolang borstvoeding hebt gegeven. Echt super! :thumbup: Wilde ze zelf stoppen bij 13 maanden?

Marlous: in mijn contract staat dat ik het z.s.m. moet melden en voor de 12e week een afspraak bij de bedrijfsarts moet maken en mijn bloeduitslagen voorleggen. Ik werk in de thuiszorg dus wordt mijn werk inderdaad iets aangepast.

Ik ben steeds maar :sick: en het enige wat helpt is eten, maar als ik er aan denk wordt ik nog :sick: er. Hopelijk over een paar weekjes beterschap. Bij Ayla had ik dit ook maar ik moest niet gaan werken en ik had ook geen kindje waar ik voor moest zorgen, zo is het toch allemaal een stuk vermoeiender. Ik ben blij dat ik bij mijn eerste zwangerschap met volle teugen heb kunnen genieten en geniet ondanks alle drukte en :sick: ook zoveel mogelijk van deze :smiley:

Ik heb net gewoon gratis boodschappen gedaan bij de supermarkt. :shock:

Voordat ik aan de beurt was crashde de kassa. Toen ik wilde pinnen bleek de pin nog niet te werken, naderhand deed hij het weer. Maar ik hoefde niet meer af te rekenen. Volgens de kassiere had diegene die voor mij was al voor mij afgerekend (en hij dus niet zijn eigen boodschappen)…en ik mocht dus gewoon doorlopen. :shock:

Echt vaag. Ik had alleen maar boodschappen voor 5,50 euro, maar het is toch weer mooi meegenomen. Die man die voor mij was had ook mazzel want hij had dus veel meer boodschappen dan ik en heeft alleen maar 5,50 euro gepind.

Echt raar dat ze me zo lieten doorlopen zonder af te rekenen. Ik zei al “hier kom ik vaker boodschappen doen”.

haha pupke heb jij even geluk. Wel raar dat ze er zo makkelijk over deden. Verdienen zeker genoeg …

Wij hebben vandaag een ventilator voor niks gekregen.

We hadden een ventilator en nog wat speelgoed bij de kassa zeg ik nog tegen dat meisje dat het het speelgoed was en de ventilator en zet de ventilator op de toonbank ze rekent de spullen af en de ventilator niet.

Ik ben normaal wel zo en zeg het maar als ik het haar al heb gezegd en het voor haar neus zet en ze rekent het nog niet af dan houd ik me mond.

toen ging me vriend pinnen en pakt dat ding en loopt weg was er iets fout gegaan dus hij komt ook weer terug met dat ding dat ging tot 3 x toe zo en de vierde keer vroeg hij contant geld.

Dan denk ik als je het nu nog niet gezien hebt kan ik er ook niks aan doen hoor.

Ja, dat zou ik ook niet zeggen. Dat is zo suf.

Ik stond nu ook echt raar te kijken. Ik had mijn portemonnee in de aanslag. Ik moest eerst wel lachen toen ze zei dat die man al voor mij had afgerekend. Maar ik dacht dat ik zelf ook nog wel zou moeten betalen, toch raar als ze je zo laten doorlopen.

Ja vooral omdat zijn boodschappen niet waren betaald maar jah dan zou het voor haar natuurlijk lastig zijn omdat jou boodschappen 2x worden betaald hoe ga je dat weer fixen in de kassa. maar goed als ze een storing hadden en alle kassa’s hebben dat gedaan hebben ze veel geld verloren.

Wel netjes eigenlijk want jij kan ook niks doen aan een storing dus opzich is dat wel netjes.

Oh ja, ik vond het prima. :mrgreen: Ik stond er alleen een beetje raar van te kijken dat dat zo maar kon.

Maar het was alleen mijn kassa, dus het viel nog wel mee met de financieele schade.:mrgreen: En inderdaad als ik wel zou afrekenen dat zouden ze helemaal een raar kasverschil krijgen.

Ha, ik heb jullie ook weer gevonden! :mrgreen:

Leonie heeft 15 maanden bv gehad, en ik vond het heel jammer dat het voorbij was. Ze is nooit een ‘borstmonster’ geweest, en achteraf weet ik precies waar dat door komt. We hebben een slechte start gehad wat borstvoeding betreft, maar met een beetje (ha, beetje :roll: ) knokken hebben we het toch mooi lang volgehouden! Kolven op mijn werk… tsja, het was m’n hobby niet, en ik heb ervoor moeten vechten het voor elkaar te krijgen. Maar ook bij een tweede ga ik weer bv geven!

www.ikgeefborstvoeding.nl -> voor leuke spulletjes! (ik ben de webmaster :wink:

En of die tweede er komt, zullen we over niet al te lange tijd hoop ik weten! Ik heb totaal geen ‘gevoel’ bij deze ronde, ben er ook helemaal niet mee bezig geweest, en het mag van mij zelfs best ‘niet raak’ zijn. Ik ga maandag weer aan het werk in een nieuwe klas (kleuters), en ik zou het heel erg vinden als ik weer (net als vorige keer) een klas over moet laten aan een invaller…

Sorry, beetje ego-bericht! Maar nu ik hier gereageerd heb, krijg ik in ieder geval de mails van nieuwe reacties weer :wink: *forgive me please :mrgreen: * Ow, en ICL: bedankt voor het overnemen van het lijstje!!! Die ooievaar is cool 8)

Nou pupke en charity dat geluk heb ik nou nooit met boodschappen doen, hahhaha.

Charity en smurf ; lekker hè als je uit kan/mag slapen. Zoë werd vanmorgen om 8.35 wakker. Normaal gaat mijn wekker om 6.45 dus dit is al echt uitslapen.

Ik kon dus niet mee naar het kraamfeestje en zoë en mijn vriend gingen om 10.00 uur weg. Ik ben snel boodschappen gaan doen en nog lekker een uurtje gaan liggen, echt heerlijk.

Jensie; spannend, ben benieuwd. Zit jou vakantie er nu alweer op dan?

En marlous, hoe is het afgelopen vandaag. Hebben de :twisted: zich gemeld of zou het toch de innestelingsbloeding zijn?

@Pupke wrote:

@Isle: Daar mag je zeker trots op zijn dat je zolang borstvoeding hebt gegeven. Echt super! :thumbup: Wilde ze zelf stoppen bij 13 maanden?

Ja, naar 13 maanden wou ze niet meer. Ze dronk nog 2x per dag toen, maar 's avonds ging ze nog lliever zonder eten slapen. En toen ben ik maar gestopt, vond het wel jammer maar was blij dat ze het zelf aangaf.

Lekker zo winkelen zonder betalen, ook al is het maar 5 euro. En een ventilator voor niks, ge hebt u best gedaan. En nu lekker genieten van de frisse wind.

Zo ben er weer vandoor, kate verspreidt een luchtje,

Groeten

Isle

@Marlous79 wrote:

@111: misschien een beetje een perfectionist ??? Of ben ik dan te snel met oordelen??

Je mag ook wel wat anders laten zien hoor, waar je echt blij mee bent!

Altijd leuk om te zien waar een ander mee bezig is.

Nee hoor, helemaal niet te snel en een beetje is waarschijnlijk wel een understatement :mrgreen: Gelukkig zijn de nageltjes van ICL wel mooi geworden en voor meer foto’s:

www.triple-one.nl

…weet je meteen waar mijn nickname hier vandaan komt :mrgreen:

Hebben de :evil: doorgezet?

Je helaas wel, dus we gaan op naar de volgende ronde…

Heb meteen je site bekeken, mooie foto’s!

Echt knap dat je dat kunt, het is zo klein allemaal! Maar erg leuk!

:oops: :oops: :oops:

Dank je wel! Het is ook echt zoooo verslavend!

Balen joh…maar je hebt nu wel duidelijkheid.

111; heb ook gelijk even op je site gekeken. Mooi hoor!! En knap dat je dat kan.

Marlous; jammer, helaas door naar de volgende ronde.

Balen Marloes :hug: , succes met de volgende klusronde :mrgreen:

Nieuwe foto’s in het showtopic!!!

Met dank aan mijn lieve schoonzus 111!! :-*

Balen Marlous! :hug:

@111: Mooie nageltjes hoor! Nette website ook. Alleen is het misschien handiger als je fotoalbum opent in een nieuw venster. Anders is de klant gelijk van je site af als hij het album sluit en dat wil je natuurlijk liever niet. Geen kritiek hoor, maar als tip bedoeld. :-*

Goeie tip Pupke, thanx.