mei-stoppers 2008 (dl 4): 16 zwangeren!!

jammer marlous, vol goeie moed naar de volgende ronde.

111, had precies dezelfde gedachte over dat fotoalbum op je site. Maar zo moet je de ‘foutjes’ eruit halen door andere mensen. Want zelf zie je ddat niet meer.

Leuke site. De nageltjes interesseert mij niet zo is absoluut niet mijn ding. Maar wel een leuke hobby voor jou, is toch wel friemwerk.

Hier nog geen ongi of ander verschijnselen te bekennen, gaat weer zo’n ellendig lange ronde worden, pff.

Ik ga slapen morgen om half 6 loopt de wekker weer af.

Groeten

Isle

He girls,

Ik heb een heel druk weekend achter de rug, dus meld me ook weer even.

Marlous, jammer dat het deze ronde niet raak was.

Isle… lange ronde… van 9 maanden ongeveer? :wink:

Nagels, tja.

Ik ben er ook niet echt het type voor, maar misschien dat ik ze voor de bruiloft wel iets langer wil. Ik vind het met typen nooit lekker als ze niet kort zijn (en kreeg vroeger altijd van de pianojuf op mijn donder :hand: )

Smurf, jij dus de wachtdagen in.

Ik heb mijn ei denk ik een dag later gehad dan normaal, maar het was dit keer iets minder duidelijk te voelen. Zou ook twee dagen later geweest kunnen zijn. Nu weet ik alleen niet of mijn cyclus dan ook automatisch twee dagen langer duurt :think:

111 mooie nagels ik mag vanavond weer een nieuwe set heerlijk vind ik dat. Ik ontspan altijd helemaal als ik mijn nagels gedaan krijg en ben dan weer helemaal happy als ze weer mooi zijn !!!

Ik heb ze altijd lang, en ben echt onthand als ik ze kort heb. Zelfs typen kan ik dan niet meer. Maar het is echt een kwestie van wennen, de een heeft ze liever kort en de ander lang. Is heel persoonlijk.

Zo heb ik een klant die ze vaak “lekker lang” wil, terwijl dat eigenlijk net is langer dan een vingertop is voor haar, terwijl een ander ze wat korter wil, en dan toch nog op een centimeter vanaf de vingertop zit, hahaha. Op een gegeven moment leer je je klanten kennen en weet je wel hoe ze het het liefst willen.

goeiemorgen!

Eigenlijk weinig te melden hier haha.

Wat betreft die nagels, ik vind het altijd erg mooi bij anderen. Ik ben zelf een nagelbijter…tis dat ik het een dure hobby vind anders had ik ook al nepnagels laten aanmeten…

@111 wrote:

Ik heb ze altijd lang, en ben echt onthand als ik ze kort heb. Zelfs typen kan ik dan niet meer. Maar het is echt een kwestie van wennen, de een heeft ze liever kort en de ander lang. Is heel persoonlijk.

Zo heb ik een klant die ze vaak “lekker lang” wil, terwijl dat eigenlijk net is langer dan een vingertop is voor haar, terwijl een ander ze wat korter wil, en dan toch nog op een centimeter vanaf de vingertop zit, hahaha. Op een gegeven moment leer je je klanten kennen en weet je wel hoe ze het het liefst willen.

ik heb dat ook toen ik ze net had was het wennen nu heb ik ze af omdat ze op vakantie was en daarna ziek was en ik vind alles lastig blikjes open maken etc mijn nagels zijn dun en kunnen niks hebben en dat vind ik nu zo lastig haha

Smurf, een goede nagelstylist kan je van het nagelbijten afhelpen! Zo ben ik zelf ook begonnen met kunstnagels en zie waartoe het heeft geleid, hahaha.

Charity, probeer het eens met de zijkant van je vinger ipv met je nagels. Zo lukt het mij altijd en mijn nagels zijn ook mooi dun. Eerst het klepje iets omhoog wippen met de zijkant van je vinger zodat je vinger er onder kan en dan met de achterkant van je vinger verder omhoog duwen en het blikje openen. Snap je hoe ik het bedoel?

@111 wrote:

Smurf, een goede nagelstylist kan je van het nagelbijten afhelpen! Zo ben ik zelf ook begonnen met kunstnagels en zie waartoe het heeft geleid, hahaha.

Charity, probeer het eens met de zijkant van je vinger ipv met je nagels. Zo lukt het mij altijd en mijn nagels zijn ook mooi dun. Eerst het klepje iets omhoog wippen met de zijkant van je vinger zodat je vinger er onder kan en dan met de achterkant van je vinger verder omhoog duwen en het blikje openen. Snap je hoe ik het bedoel?

ja ik snap je maar heb met meer dingen moeite haha knopen dicht maken etc normaal heb je dat met nepnagels maar ik met mijn eigen nagels

Yep, ik ken het.

Als ik geen nagels heb, laat ik ook alles uit mn handen donderen. Heb er totaal geen grip mee zonder nagels! :mrgreen:

En Mandala, nog wat gewonnen gister?? :wink:

ICL, nog even over het lijstje.

Ik vond het in het lijstje van Biebels wel erg handig dat de namen in het bovenste deel steeds op volgorde van komende nod stonden.

Kijk maar!

Bleh ik ben weer goed misselijk heb gister avond en gister middag overgegeven en vandaag al weer 3 x dacht dat het beter ging maar komt erger dan het was terug !!

Zal er maar vanuit gaan dat het gewoon weer blijft tot het eind

Hallo weer allemaal,

De :twisted: :twisted: zijn vertrekkende dus kunnen we binnenkort weer aan de klus. Ik blijf voor het gemak maar even uitgaan van een cyclus van 30 dagen. Helaas betekent dat dat ik in onze vakantie ongi ga worden (of niet). Klussen op vakantie is leuker! :mrgreen:

We gaan in september nog een weekje naar Center Parcs (Duitsland). Wij hadden onze vakantie dit jaar verdeeld in twee keer een weekje weg (vanwege de komst van Mees). Gelukkig werkt het weer in Nederland in de tussentijd lekker mee aan een goed zomergevoel :liar:

Thuis gaat alles z’n gangetje. Met Mees gaat het inmiddels weer helemaal lekker, op een klein hoestje heel af en toe na. Qua werk heb ik het nog steeds erg druk. Heb nog geen nieuw personeelslid kunnen vinden. Zonde eigenlijk, want het is de ideale baan voor vrouwen met (kleine) kinderen. Maar op de één of andere manier struinen die niet alle CV-sites af.

Nou, weer even genoeg ge-echood ( :eh: , raar woord)

111, prachtig die nagels. Ik zou het heel graag willen, maar op de één of andere manier ben ik daar als persoon niet voor gemaakt (heb ze ooit gehad, maar binnen een week waren er al drie gebroken). Verder bijt ik niet op m’n nagels, maar meer de randjes er omheen (je kent het wel, velletjes). Dat is ook niet echt een mooi gezicht bij van die geweldige nagels.

Groetjes maar weer,

Anke

@Sproetje wrote:

ICL, nog even over het lijstje.

Ik vond het in het lijstje van Biebels wel erg handig dat de namen in het bovenste deel steeds op volgorde van komende nod stonden.

Kijk maar!

Zodra ik het lijstje vernieuw, zal ik het aanpassen :wink: Idem voor de uitgerekende datum.

111: prachtige nagels hoor!! Heb zelf altijd wel een beetje lange nagels (te lang volgens J. :? ) Lakken lukt helaas niet meer omdat ik sinds een aantal jaren allergisch ben voor nagellak…ja echt!!

Ben een uurtje eerder gestopt met werken, ga ik de rest van de week ook doen…anders hou ik het echt niet vol met die moeheid. Vrijdag (na de echo) ga ik het ook met mijn baas bespreken, ik zou graag tijdelijk minder uren werken totdat ik me weer fitter voel. Hopelijk staan ze er voor open…gelukkig is het momenteel niet erg druk.

Kom ik net dus doodmoe thuis, heeft 1 van de buren een enorme stapel dozen met oud papier pal voor onze berging gestald! :x :x :x Was echt geen beginnen aan om te verslepen…dus fiets maar weer naar buiten. J. zal straks ook wel schelden…

@Anke wrote:

Heb nog geen nieuw personeelslid kunnen vinden. Zonde eigenlijk, want het is de ideale baan voor vrouwen met (kleine) kinderen. Maar op de één of andere manier struinen die niet alle CV-sites af.

Waar heb je de vacature allemaal op staan?

Mijn nagels zijn gedaan heerlijk altijd dan ben ik helemaal happy !!

Dames, even snel: ik ben vandaag weer begonnen met werken, en ik be gesloopt! Wat wil je, met 25 kleuters :wink:

Vandaag is mijn NOD, maar ik wil niet weer zo’n test-fiasco als vorige keer, dus ik ga zaterdag testen, als er ondertussen niets gebeurt.

Hmmm… mijn banner zegt dat mijn NOD woensdag pas is :think: Nou ja, maakt ook niet uit :smiley:

Lekker gevoel he Charity, weer helemaal op en top!

Biebels, ik ga weer voor je duimen meid. Ik vind dat jij nu wel eens aan de beurt mag zijn!

Vond je 't niet spannend, zo’n eerste dag? Was dit niet de eerste groep? Dan heb je ook vast te maken gehad met kindjes die enorm moesten huilen omdat ze moesten blijven terwijl paps of mams weer wegging…Zo zielig! Of viel het mee?

Biebels, zo’n eerste schooldag niet alleen zwaar voor de kids maar zeker en vast ook voor de juf.

Hier ook nog niks te bekennen, zal nog maar wat testen gaan inslaan.

Zo weer verder werekn.

Groeten

Isle

Hai!

Zo het wordt weer spannend met de meiden die bijna kunnen testen :pray:

Ben weer benieuwd! Vind het wel weer eens tijd worden voor een nieuwe lichting zwangeren hoor dames, waaronder ikzelf whahaha!

Zo vanmorgen met Yuri naar de kno arts geweest en nu waren zijn oren en gehoor weer helemaal goed…dus we laten het maar even zo.

Het schijnt giga te kunnen fluctueren dus het blijft een moment opname.

Bij klachten gewoon weer terug.

Ga deze week maar eens een keer testen via internet bestellen van matcare. Die anderen zijn zo kostbaar. Nu is het minder erg als ze negatief zijn.

Nog een weekje maar ik heb nog nergens last van. Voel me eigenlijk prima. Dus deze keer neemt mijn lichaam geen rare trucjes uit met misselijk etc. Misschien ben ik nu pas goed ontpilt, wie zal het zeggen.

Fijne dag allemaal.