Woei, ik heb sinds laaaange tijd weer eens 2 wijntjes op… MAN! wat hakt dat erin zeg hahahaha. Ik ga naar bed
@zonnetje01 wrote:
Nou hier zijn de :twisted: :twisted: helaas ook gearriveerd.
Wilde vanmorgen gaan testen, maar dat hoefde dus niet meer.
We zijn door naar ronde 5.
111 heel erg jammer ook. We blijven zo wel gelijk op gaan.
Zal mijn gegevens nog pben naar ICL moet nog even kijken wanner mijn NOD is.
kreeg je smsje vanmorgen peg… had alleen geen beltegoed meer om terug te reageren :wall: wat een tegenvaller, had echt zo’n goede hoop voor je :hug: :-*
Isle balen hoor meid.
Wat een teleurstelling weer hè. Vervelend dat het dan gebeurd als Jeroen er weer niet is dan is je gevoel dubbel zo heftig. :hug:
Hahha, biebels je hebt iig een gezellige avond, hips
Ja Amy ik baal aardig maar goed onze tijd komt nog wel en we gaan vrolijk verder.
Hoop dat je een gezellige avond hebt gehad en dat je morgen lekker kan genieten van je verlof…
Slaap lekker allemaal
Morgen!
Nou vanmorgen een testje gedaan van matcare en VET negatief
Dat kan wat mij betreft maar 2 dingen betekenen: 1) Ik ben weer niet zwanger 2) mijn cyclus duurt langer aangezien ik mijn ei ook 2 dagen later heb gehad…
Vrees voor het eerste. Ik wacht nu woensdag wel af en ga pas weer testen als er geen duiveltjes zijn.
Anders wordt het hier alweer ronde 6 :?
Gr Sandra
Balen zeg dat de :evil: :evil: gewoon weer komen en testen negatief zijn!
Het wordt toch wel tijd voor een goede volgende ronde! Ik :thumbup: :thumbup: alvast voor jullie!!
Balen voor de dames die doorgaan naar de volgende ronde. :hug:
Hoop dat het voor jullie allemaal de volgende ronde raak is zodat er weer een zwangerengolf komt.
@Dragon. Ik hoop dat je de poten goed hebt aangedraaid, want ik weet wel wat het regenprogramma is. :mrgreen:
Hier was het etentje gister gezellig. Gelijk aan deze vrienden verteld dat we zwanger zijn en ze vonden het helemaal super.
Maansverduistering was hier trouwens ook goed te zien. Heel apart.
Biebels, 2 wijntjes en je ligt onder de tafel… :lol: :lol: Dan wordt het hoogtijd dat je zwanger raakt want drinken kan je niet meer. :mrgreen:
Ik mis het wel af en toe een wijntje of lekker rose biertje. Maar het is ook meer het idee dat je het nu niet mag.
Gister op de markt een stukje brie gehaald. Mag je alleen niet als het van rauwe melk is. Dus ik vraag dat achter de kraam en die vrouw zegt gelijk: Ben je zwanger? Echt grappig, gelukkig stonden er geen bekende (ik was sowieso de enige aan de kraam). Ze begon me gelijk te feliciteren en te vertellen dat ik ook geen boerenkaas mocht en te vragen wanneer ik uitgerekend ben. Wel gek als een vreemde dan gelijk weet dat je zwanger bent en de rest van de omgeving het nog niet allemaal weet. :lol:
Dit bericht trouwens gezien: http://www.nu.nl/news/1703324/122/_Vrouw_krijgt_zevenling_zonder_hormoonbehandeling.html
Vrouw krijgt zevenling zonder hormoonbehandeling :shock:
Wat voor buik moet je dan wel niet gehad hebben. Kindjes waren nog best op gewicht. Wow, dat is wel iets te veel van het goede.
Biebels, hoop dat je geen hoofdpijn hebt nu :mrgreen: Wel leuk om te horen dat je een gezellige avond hebt gehad
Pupke, zo is dat meid! Op zich mag ik helemaal niet klagen met de duur van mn cycli, die zijn best netjes al zeg ik het zelf. Nu alleen nog wat regelmatiger :mrgreen:
Zonnetje, inderdaad, we blijven mooi bij elkaar in de buurt zo. Mn ongi is trouwens alweer over, heeft welgeteld één dag geduurd en zonder krampen etc. Dat is dan wel weer lekker. Ga er echt vanuit dat het een ongi was en geen innesteling, mn vorige cyclus begon ook na 1 dag ongi dus het zal wel bij me horen denk ik.
Hallo meiden,
Kom even gedag zeggen, want vanavond vliegen wij naar Rhodos!
Lekker twee weken zon zee en niets doen, heerlijk.
Allemaal heel veel succes de komende weken, ik zal voor jullie allemaal duimen!
Duimen jullie ook een beetje voor mij? Ook dit kan weer een vakantiekindje worden
Tot in september!
eindelijk weer eeeeventjes tijd om op jullie te reageren… :dance:
Marlous fijne vakantie!!
111 1 dag maar?? :shock: da’s weinig zeg! Wel echt fijn dat je er zo weinig last van hebt!
Pupke wow een zevenling en dan ook nog pas met 36 weken zwschap geboren!! :shock: :shock: Wat zou die vrouw een buiuiuiuik gehad hebben!!
De "gewone"brie van de winkel mag je gewoon hebben hoor, geen enkel probleem! De “verse” brie van rauwe melk kun je idd alleen krijgen bij de kaasboer, die mag je idd niet hebben. Maar in die bij de supermarkt zit normaal gesproken nooit rauwe melk verwerkt dus lekker snoepen maar :mrgreen: (heb ik toen ik zwanger was van Elynn aan verschillende “partijen” gevraagd omdat ik zelf ook dol op brie ben, en die gaven mij allemaal dit antwoord)
Zonnetje en Isle balen meiden Hopelijk volgende ronde meer geluk! Ik
:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: voor jullie!!!
Smurf ik ga hard voor je
dat je gewoon te vroeg getest hebt en over een paar daagjes alsnog zwanger blijkt te zijn!
@Biebels wrote:
Woei, ik heb sinds laaaange tijd weer eens 2 wijntjes op… MAN! wat hakt dat erin zeg hahahaha. Ik ga naar bed![]()
Biebels whoeahahahaha ik vind het echt humor van je dat je dat even komt melden hier! :lol: :lol: Als ik 2 wijntjes zou drinken zou ik het ook gelijk gaan merken, ben het ook niet echt gewend! Je hebt zeker een dikke kater vandaag!

Dragon waw een berichtje vanuit Frankrijk, hoezo KOK-gek!

Enne… hopelijk heeft je :sick: een goede oorzaak!

Verder kan ik niet terug kijken, sorry voor de anderen volgende keer reageer ik weer op jullie :shifty:
Hier wordt het nu erg spannend, voor zover ik weet zou morgen mijn NOD moeten zijn omdat ik denk mijn eisprong weer gespot te hebben 13 daagjes geleden… Ik probeer toch mijn geduld te bewaren en af te wachten tot dinsdag (als ik al geduld nodig heb, voor hetzelfde geldt komen de :twisted: :twisted: morgen al… :roll: ) als me dat lukt maar ik denk van wel. Ik wil het nu toch wel heeeeeel graag weten, zal het… of zal het niet… ???

:-* Jen
Goeiemorgen iedereen!
echt spannend vandaag voor mij, tot nu toe nog geen ongi gesignaleerd maar kan nog in de loop van de dag komen of zelfs komende avond/nacht… Hoe spannend ook, ik wil toch echt morgenvroeg pas testen. Heb vorige maand gemerkt dat ik het erger vind om een negatieve test in handen te hebben dan als de :twisted: gewoon doorzetten. Waarom weet ik niet want het is allebei een bevestiging van dat er geen zwangerschap is. Toch voelt die negatieve test nog confronterender aan op een of andere manier :shifty: En daarbij heb je dan meteen je zekerheid en kan je door naar de volgende ronde. Hoe zit dat bij jullie? Is er in jullie gevoel ook een verschil met negatieve test of ongi die doorzet, of niet?
Anywayz als ik wacht tot morgen is er evengoed nog een kans op een negatieve test maar die is dan iets minder groot dan vandaag. Een vriendin van me is ervan overtuigd dat ik morgen niet ‘haal’ dus vandaag uit ongeduld al test maar ik zal haar verbazen Ik moet de test zowieso nog gaan halen, dat doe ik vanmiddag, en ik weet ook van mezelf dat ik het liefst 's morgens test dus dan haal ik morgen wel! Voel me wel een klein beetje grieperig maar volgens mij heerst het gewoon want Bas en Elynn waren er ook al niet zo heel goed aan vanmorgen, beetje verkouden en zo. Ik heb mijn meiske wel de hele dag bij mij thuis vandaag en dat voelt heel goed. Fijn samen zijn met mijn klein schatteke :inlove:
Zonnetje en Isle, wat jammer van de :twisted: :twisted:
Sandra, voor jou ook balen dat je een negatieve test in handen had.
Maar voor jou is er deze ronde nog wel een beetje hoop :thumbup: :thumbdown: :thumbup:
Jensie, ik herken het gevoel wel hoor. Ik vind de teleurstelling ook groter met een negatieve test dan wanneer de ongi doorkomt.
Het resultaat is natuurlijk gewoon hetzelfde, maar gevoelsmatig is er voor mij wel een verschil. Maar je gaat dus morgen testen. Spannend!!!
Hier een druk weekend achter de rug en t/m volgend weekend blijf ik het nog even druk houden. Ik zit in de organisatie van een toernooitje, dus ben iedere avond weg. Op zich geen verkeerde timing, al die afleiding zo in de wachtdagen
Pupke, dat lijkt me ook wel apart inderdaad. Dat je met een vreemde zo over je zwangerschap praat, terwijl je het sommige mensen in je nabije omgeving nog niet eens hebt verteld.
Dragon, hopelijk pak je nog even wat mooi weer mee in Frankrijk voordat jullie (met z’n drieën??) terugkomen… 8)
Even ego hier…
Ik heb nl. net de echo gehad!!:inlove:
En die was helemaal goed! :dance: :dance:
Het hartje klopte en hij/zij was nu al aan het dansen op de vroege morgen.
Zeg er helemaal goed uit dus. We zijn helemaal blij!!!
:dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:
Als het me lukt zet ik binnenkort de foto in het showforum!
Pupke, gefeliciteerd met jullie goeie echo :dance: :dance:
Pupke, wat heerlijk voor je dat de echo goed was! Toch een geruststelling lijkt me, even de bevestiging dat alles in orde is. Ben natuurlijk heeeeel nieuwsgierig naar de foto’s!
Jensie, spannend inderdaad voor jou dus! Ik duim voor je dat je kunt gaan testen morgen!
Ik herken je gevoel ook wel… Bij een ongi is het definitiever dan bij een negatieve test denk ik. Want bij een test kun je er nog vanuit gaan dat het een paar dagen later wel positief is. Een ongi is meteen duidelijk: door naar de volgende ronde!
Pupke, jeeeeee :dance: Altijd leuk een echo en helemaal als het een mooie is.
Voor alle mensen die de :twisted: :twisted: hebben gekregen :hug:
Jensie, spannend. Ik zal het forum goed in de gaten houden en hoop dat jij de start geeft voor een nieuwe golf zwangeren :-*
Dragon, balen van het weer. Ik zag vanmorgen op het nieuws dat het vandaag weer beter wordt, dus hoop dat je nog wat mooie dagen kunt gaan genieten.
PS Regen hoeft geen slecht iets te zijn. Dat is goed klusweer :mrgreen:
Anke
Pupke; gefeliciteerd. Wat fijn dat alles goed is. Geweldig hè om het te zien. :inlove:
Je zal zien dat er heel veel vreemden een opmerking gaan maken als je het goed ziet. Of ineens aan je gaan vragen hoever je bent of hoe je je voelt enzo, echt lachen.
Jensie; spannend hoor hoop dat je morgen gewoon kan gaan testen en dat de :twisted: :twisted: niet komen.
Sproetje; het is idd een goeie afleiding als je het zo druk hebt, heerlijk.
Smurf; jammer van de negatieve test, maar je hebt nog kans.
Isle; ook erg balen van de :twisted: .
Nog 2 weken werken en dan hebben we lekker 2 weken vakantie. Heb net een weekje Beekse Bergen geboekt. Hoop maar dat het weer iig beter wordt. Hier gaan we de 1e week heen en de 2e week waarschijnlijk naar ouddorp. Heb er nu al helemaal zin in. :dance: :dance:
Pupke gefeliciteerd met je goede echo meid !!!
pupke fijn dat je een goede echo gehad hebt!! :dance: :dance:
Sproetje idd handig die afleiding nu! :thumbup: Geniet er maar van, des te sneller gaat de tijd!
111 precies! met ongi hoef je niet nog te wachten totdat je zekerheid hebt. Maar het is soms wel moeilijk hoor, dat afwachten… :roll:
Anke laten we het hopen, dan kan ik ook meehelpen met wat HCG verspreiden hier, hihi :mrgreen:
Zonnetje lekker, een vakantie in de planning!! 8) Ik hoop dat het superfijne 2 weekjes voor jullie worden en dat jullie met goed nieuws terugkomen! :thumbup:
Charity alles nog goed met de kidz? :inlove:
Ik ben best geschrokken vanmorgen, er is bij ons in de buurt iemand doodgeschoten… Ik werd vannacht al wakker van een paar ziekenauto’s die voorbij kwamen en vroeg me af wat het was. Vanmorgen was die hele straat afgezet en stonden er een paar politieauto’s (en nog wat ramptoerisme natuurlijk :roll: ) Via via hoorde ik dus dat er iemand doodgeschoten was. Ik ga dalijk even op internet kijken of ik het nieuwsbericht kan terugvinden. Maar wel een akelig idee hoor, denken we eindelijk in een kindvriendelijkere buurt te wonen wordt er gewoon iemand neergeschoten Waar kan ik me nu nog veilig voelen???
Verder is het hier echt spannend, de ochtend is vrij snel gegaan want ik heb nog met Elynn gewandeld en gefietst, boodschapjes gedaan. Nu ligt ze in bed en heb ik weer meer tijd om bezig te zijn met … Maar vooralsnog geen :twisted: gesignaleerd, maar ik krijg pas meer verwachtingen als ze er morgenvroeg, als ik wakker word, nog niet zijn en ik kan gaan testen…
Jensie, we blijven hopen dat de :twisted: wegblijven. Hopelijk jij meer geluk dan mij .
Nou dat is nogal een verhaal, wakker worden en de straat afgezet omdat er iemand is doodgeschoten. klinkt wel heftig.
Hier weer hard aan het werk, pffff
Groeten
Isle