Dank je Isle :-
En ef een correctie op vorig berichtje; het ging om een steekpartij en niet om een schietpartij, er is dus iemand doodgestoken ipv doodgeschoten… :roll: Maar blijft verschrikkelijk… Ookal is het voor alle nabestaanden vreselijk, als moeder denk je dan ook "zou hij ook kinderen gehad hebben?? Die hebben nu dus ineens geen vader meer
" Die man was 30 jaar en er is een jongen van 17 :shock: aangehouden die wordt verdacht! Ze vermoeden iets in de relationele sfeer (kwaaie ex of zo…)
:- Jen
Jensie, het blijft inderdaad wel ff schrikken. Of er nu gestoken of geschoten is…
Oh, en zonnetje.
Wat heb je een leuke foto bij je naam staan! :inlove:
Echo staat in het showforum!!
Pupke: fijn dat de echo goed was. Leuk om te zien he?? Heb de foto op t showforum al ff bekeken!! Die van mij is nog steeds niet gescand :oops: :oops: :oops: Moet J. op z’n werk doen want bij mij op de afdeling is het veel te druk…
Jensie: ik :thumbup: :thumbdown: voor je morgenochtend hoor!! Enne, wat een verhaal van die steekpartij…brrr
Wij hebben dit weekend de rest van de familie ingelicht. Iedereen errug blij natuurlijk. Al was het voor broer en schoonzus wel een beetje dubbel en werd ze ook ff verdrietig omdat het bij hen zo moeizaam gaat. Op het moment wacht ze op een oproep voor een operatie om een cyste ter verwijderen. Hopelijk blijft het daarbij en hoeft niet haar hele eierstok weggehaald te worden… Erg spannend allemaal.
Jensie; wat een verhaal zeg, pffff heftig hoor.
Blijf voor je duimen, spannend!!!
Hoop idd dat we met goed nieuws van de vakantie terug komen, hihihihi
Sproetje; dankejewel. Het is echt een lieverdje.
Squirrel; fijn dat iedereen het leuk nieuws vond :thumbup: .
Voor je broer en schoonzus zal het idd dubbel zijn. Hopen maar dat haar eierstok er niet uit hoeft en dat ze nadat de cyste verwijderd is ook maar snel zwanger mag zijn.
Leuke echo pupke.
Squirrel, fijn om goed nieuws te brengen. Ja is dubbel voor je broer en schoonzus, hopelijk is de operatie snel achter de rug en kunnen zij er ook voor gaan.
Wij hadden hetzelfde probleem met jeroen zijn broer en schoonzus. Zij waren ook al 2 jaren bezig in mmm. Dus toen wij vertelde dat ik xwanger was, werd ons dat neit echt in dank afgenomen. We dachten dat gaat een leuke aovnd worden maar niks was minder waar. Jeroen zijn moeder gaf als antwoord, hoezo waren jullie daar dan mee bezig en ja maar jij bent toch de jongste tegen jeroen enz. Schoonzus helemaal verdrietig, vond ik nog het minst erg kon haar wel begrijpen. Broer van jeroen helemaal geen proficiat of iets die vond duidelijk dat het niet kon dat het bij ons wel gelukt was.
2 maanden later waren zij ook zwanger en toen mocht er voluit over baby’s en dikke buiken geporaat worden. Maar toen was het voor mij al lang goed geweest. Ben er nog steeds niet goed van.
Ondertussen is schoonzus opnieuw zwanger. Neit gepland, dokter had gezegd dat het een wonder was dat het gelukt was en dat anti-conceptie niet nodig was, want dat zou wel moeten lukken op nog een keer prijs te hebben. Maar ja hoor zwanger van de tweede.
En nu wil het hier niet lukken ge lijk we willen. Ga nu toch ook niet zitten janken (heb ik stiekem al wel gedaan maar neit waar zij bij waren)
Sorry voor het lange verhaal maar het zit mij nog steeds hoog.
Bij mijn ouders en familie daarentegen vonden het allemaal super sjiek.
Zij zitten nu al vol spanning te wachten wanneer de tweede komt.
Zo ga nu slapen. heb ene zware avond achter de rug en hoop dat ik nog wat uurtjes kan slapen voor de wekker op 6 weer afloopt.
Groeten
Isle
Isle tuurlijk zit zo iets jou hoog! Heel vervelend als er zo wordt gereageerd. Ik begrijp dat het vaak heel dubbel is als de ene wel zwanger wordt en het bij een ander heel lang duurt of heel moeilijk gaat, maar de manier waarop naar jullie werd gedaan zou bij mij ook verkeerd vallen. In ieder geval een :hug: voor jou, en ik duim dat je binnenkort toch die positieve test in je handen hebt!
De ‘buitenwereld’ kan het je af en toe zo moeilijk maken…en dan moet je toch maar weer een manier vinden om daar mee om te gaan.
Jensie: wat een heftig verhaal zeg!
Squirrel: gefeliciteerd met je goede echo! Leuk he dat nieuws brengen!
Isle, ik begrijp je helemaal. Knuf voor jou en ik duim ook mee dat jij snel zwanger bent :hug:
Ook pupke, gefeliciteerd met je mooie echo :thumbup: :inlove:
Nog ff echo voordat ik weer mag gaan werken…
Op de een of andere reden heb ik vanmorgen toch nog een testje gedaan. Ik was gisteren op het werk ineens zo moe en had 's avonds veel last van mijn onderrug…Kan ook een voorteken zijn van mijn menstruatie maar ik wist het niet…
Nu ben ik totaal in verwarring. Hij is niet positief maar er staat een HEEEEEEEL vaag tweede streepje. Moeilijk te zien maar hij is er echt, heb zelfs de test opengemaakt om te zien of het geen schaduw was van het plasticje hahaha.
Nu heb ik toch een klein beetje hoop gekregen, maar juich niet te vroeg. Ik heb dit in ronde 2 ook gehad en toen werd ik 3 dagen later toch nog ongi. Maar duimen jullie mee dat hij over 2 dagen vetter wordt en de :twisted: wegblijven Thanx…
Jensie: wat een heftig verhaal zeg!
Squirrel: gefeliciteerd met je goede echo! Leuk he dat nieuws brengen!
Isle, ik begrijp je helemaal. Knuf voor jou en ik duim ook mee dat jij snel zwanger bent :hug:
Ook pupke, gefeliciteerd met je mooie echo :thumbup: :inlove:
Nog ff ego voordat ik weer mag gaan werken…
Op de een of andere reden heb ik vanmorgen toch nog een testje gedaan. Ik was gisteren op het werk ineens zo moe en had 's avonds veel last van mijn onderrug…Kan ook een voorteken zijn van mijn menstruatie maar ik wist het niet…
Nu ben ik totaal in verwarring. Hij is niet positief maar er staat een HEEEEEEEL vaag tweede streepje. Moeilijk te zien maar hij is er echt, heb zelfs de test opengemaakt om te zien of het geen schaduw was van het plasticje hahaha.
Nu heb ik toch een klein beetje hoop gekregen, maar juich niet te vroeg. Ik heb dit in ronde 2 ook gehad en toen werd ik 3 dagen later toch nog ongi. Maar duimen jullie mee dat hij over 2 dagen vetter wordt en de :twisted: wegblijven Thanx…
DUIM DUIM DUIM!!! :thumbup: Spannend hoor!
Isle: ai, dat is inderdaad pijnlijk zeg…kan me voorstellen dat dat nog steeds steekt. Ik heb dat probleem niet, ik ben zelf de oudste thuis, en Johans oudere zus had al een kleintje en is nu bijna uitgerekend van de tweede. Wij doen alles dus keurig netjes op volgorde :roll:
Nou, nu ga ik ook naar mijn werk, doei!
:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: voor smurf.
Groeten
Isle
:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:!!!
:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: Smurf, spannend!!!
Isle, kan me je verhaal heel goed voorstellen. Zelf hadden wij ook problemen om zwanger te worden. Na wat onderzoek bleek de kans op een natuurlijke conceptie nihil en via mmm zou het ook heel moeilijk worden. Wij hebben daarom voor adoptie gekozen (dat wilden we altijd al, maar dan als aanvulling op ons gezin, nu werd het de enige optie).
In al die jaren leek het wel of de hele wereld zwanger werd en ik niet. Iedere blijde mededeling leidde tot tranen van mijn kant.
Toch heb ik anderen dat geluk nooit misgunt. Het is dan ook helemaal niet normaal wat je qua reactie hebt gekregen van de familie. Dat het moeilijk is zal iedereen begrijpen, maar dat je het een ander niet gunt is gewoon kwaaie zin.
Gelukkig hebben jullie al een mooie dochter en hopelijk komt er gauw een beeb bij
Hier verder geen bijzonderheden. Het is druk, qua werk en gezin. Eryk heeft sinds vrijdagmiddag geen luier meer om. Dat is dus hard werken voor hem en voor ons, maar we zijn o zo trots! :inlove:
Anke
Smurf, wat spannend meid!!!
Ik duim mee dat het vage lijntje een vette streep wordt
voor degenen die het nog graag wilden weten; de test vanmorgen was negatief… Dus ik hoop dat de :twisted: nu toch snel komen en volgende keer hopen we op meer succes.
Jen
ps succes Smurf hopelijk toch over een paar dagen een positieve test
Jensie, wat jammer meid! :hug:
Niet toevallig een wat langere cyclus deze ronde??
smurf ik duim voor je meid !!
Jensie jammer van je neg test !!
Ilse ik kan me voorstellen dat dat je hoog zit zeg alsof jij niet zwanger had mogen worden omdat het hun niet lukt.
Biebels werk ze meid !!
Ik heb een baaldag vandaag ben moe moe moe hoop dat Char straks nog ff naar bed gaat dat ik nog ff kan slapen
Jensie :hug: :hug: .
Anke
hallo allemaal, moet even mn"ei"kwijt.
Wordt ondertussen een beetje moedeloos :oops: ,geen idee waarom zit nu in de vierde ronde (nod1sept) en nog steeds niet gelukt.
Begin een beetje te denken dat t nooit meer lukt
eerste(ma) en tweede zwangerschap was ik binnen 1 en2 maanden zwanger
hebben julie dat ook dat gevoel ??
Tamara, vooral omdat het eerder wel snel raak was duurt het wachten nu natuurlijk lang. Zeker omdat het iets is was je zo graag wilt. In de vorige ronde was ik ook behoorlijk teleurgesteld, het was immers al eens raak geweest en wie weet hoe lang het nu gaat duren voordat het nog eens zo mag zijn. Maar nu heb ik dat gelukkig aardig los kunnen laten.
Het blijft hoe dan ook balen!!
Ik zei al tegen mijn vriend, hoe groot is nou de kans dat je 6 gooit.
En we mogen maar 1x per maand gooien :roll:
Tja… dat is natuurlijk niet de positiefste instelling :lol:
Maar af en toe moet ik zijn enthousiasme een beetje temperen.
Hij is er nl. weer van overtuigd dat het raak is.