Nou Sproetje, ik hoop het voor je!
Smurf, spannend joh! Je weet wat er gezegd wordt he…streep is streep…
Ben ik het helemaal mee eens. Een streep is een streep, mijn eerste test was ook heel licht. Ik heb daarna alleen niet meer getest maar had zoiets van, zolang er geen ongi is ben ik dus zwanger. En gister het bewijs zien spartelen in mijn buik.
@ Isle. Ik kan me heel goed voorstellen dat zo’n reactie helemaal niet leuk is als je net zwanger bent. Alsof een ander niet blij voor jou kan zijn, het was voor jullie net zo goed een wonder. Of je nu makkelijk of moeilijk zwanger raakt, zwanger worden op zich is al heel bijzonder.
@ Tamara. Ik snap dat het moeilijk voor je is. Maar binnen 1 of 2 mnd zwanger raken is ook super snel. Nu duurt het iets langer maar het komt vast nog wel. :hug: :hug: Niet opgeven hoor, lekker blijven genieten van elkaar.
Wij hebben het gistermiddag aan de oma van mijn vriend verteld. Ze is al 83, normaal heel goed bij de tijd maar dit drong echt niet door.
We hadden gebak meegenomen omdat we wat te vieren hadden. Eerst moesten we het hele verhaal over de huishoudelijk hulp aanhoren (een soort waterval). Toen er eindelijk een gaatje viel zei mijn vriend dat we 's ochtends familiefoto’s hadden gemaakt. Gaf de echo en zei er gelijk bij dat ik zwanger ben. Toen vroeg ze nog wel 2 keer wie er zwanger was. :shock:
Vervolgens had ze het er even over maar ging als snel weer verder met het verhaal over de huishoudelijk hulp.
Pas een uurtje later begon het pas door te dringen en begon ze er weer over. Heel apart, ik dacht even dat ze helemaal de weg kwijt was. :lol:
Nou ja, we hadden al speciaal gewacht met het vertellen omdat het me beter leek als ze het wist als ze het ook aan iedereen mag vertellen (aan de huishoudelijk hulp bijvoorbeeld :mrgreen: ).
Ik denk dat het de komende dagen wel verder gaat doordringen als ze het aan iedereen kan vertellen.
Hi hi, volgende keer begint ze vast over babysokjes breien, nu was het allemaal iets teveel om te verwerken.
Jensie :hug:
Tamara, ik herken dat gevoel. Bij Yuri waren we de 2de ronde zwanger. Nu zit ik in ronde 5 en hoop ik zwanger te zijn :mrgreen: Uiteindelijk kan ik me steeds weer herpakken wanneer er mensen veel langer bezig zijn en in de mmm belanden. Maar lucht je hart en als je iets graag wilt duurt iedere dag een te veel :hug:
Pff kwam uit mijn werk ren naar boven (had de test bewaard :mrgreen: ) en ja het streepje staat er echt. Morgen kijken of hij vetter is geworden en de ongi uitblijft. Ik hoop het zo.
Maar ja ronde 2 is het ook “mis” gegaan na 3 dagen met een vage streep dus daar ben ik nu toch weer een beetje angstig voor…
Was wel weer erg moe vandaag en moet vaak plassen…
Was het maar vast morgen hihi…
ga ff eten!
Jensie meid balen zeg :hug:
Smurf blijf voor je :thumbup: :thumbdown: .
En charity; nog een beetje kunnen slapen vanmiddag?
Tamara; ik herken het ook wel hoor. Bij Zoë bleek ik dus al 6 weken zwanger te zijn zonder dat ik iets wist. We zijn er dus nooit op deze manier mee bezig geweest en ik moet ook zeggen dat ik had gehoopt al zwanger te zijn. Vorige maand was ik er van overtuigd en was het dus een zware teleurstelling. Nu baalde ik ook wel maar minder dan de vorige keer en ja…nu dus al ronde 5. Hopen dat er heel wat zwangeren bij komen iig. We doen ons best, hihiihi.
Isle; kan me voorstellen dat het nogsteeds steekt zeg. Een dikke :hug: en :thumbup: :thumbdown: dat jullie ook snel zwanger mogen zijn.
Pupke; dalijk denkt oma dat het een droom is geweest, hihihihi.
Anke; succes met Eryk. Hopen dat hij het goed blijft doen zonder luier, :thumbup:
Hier vandaag weinig nieuws. De auto moest voor een grote beurt. Ik had gerekend op iets van E300, maar helaas werd het E 800 dus baalde enorm, maar ja, nu hebben we wel weer een hele veilige auto. Vandaag de bevestiging van Beekse Bergen binnen gehad dus dat staat iig vast. Heerlijk vooruitzicht.
:-*
heb even een foto geplaatst van de test van vanmorgen…hoor graag jullie mening…
Smurf op 't showforum staat iig mijn mening over de test ben benieuwd hoe snel die streep donkerder wordt maar dat zal hij zeker worden!
Hier nog geen ongi maar ook geen test waar een licht streepje op te zien was Ja als ik me er helemaal op blindstaarde zou het misschien kunnen maar dat kan ook mijn verbeelding zijn. Als ik er een foto van gemaakt had, was die zogenaamde streep zelfs op de foto echt niet zichtbaar geweest dus echt negatief naar mijn idee.
Ik heb nu wel echt een rotgevoel want ik weet echt niet waar ik aan toe ben. Er is nog wel een klein kansje dat ik toch te vroeg getest heb maar dat zou wel heel sterk zijn… Ik probeer er nu vanuit te gaan dat de :twisted: gewoon niet willen doorzetten vanwege spanning maar ik hoop toch echt dat ze gauw komen zodat ik weet wat mijn cyclus ongeveer geweest is en we verder kunnen naar de volgende ronde… Het rare is dat de ovu-testen toch echt op de 14e dag een ‘bijna-positief’ resultaat gaven en daarna niet meer, maar van de andere kant waren het goedkope rotdingen die de helft vd tijd niet fatsoenlijk doorliepen en zo dus hoe betrouwbaar die geweest zijn… :roll:
Voor nu maar even afwachten en mijn banner pas opnieuw instellen als de :twisted: zijn gearriveerd…
ppfff wat een onzekerheid… ik kon het niet laten om nog even de test uit de prullebak te vissen :oops: en als ik goed kijk in het licht zie ik toch echt een tweede streepje, alleen is hij zoooooo ontzettend licht dat hij bijna niet te zien is… En daarbij is hij officieel gezien al lang niet meer betrouwbaar want de 10 minuten na testen zijn wel echt al lang voorbij… :shifty: Maar Bas ziet 'm deze keer ook. Ik zal toch eens proberen een foto ervan te maken kijken of hij toch te zien is op de foto… ik kan echt niet goed tegen die onzekerheid, hopen maar dat de :twisted: misschien onverhoopt toch wegblijven en ik over een paar dagen een duidelijkere posi-test heb! En dan haal ik voor alle zekerheid een digitale!
Jensie, ik herken je ongeduld! Het zou een actie van mij geweest kunnen zijn haha :oops: Ja maak een foto ben ook nieuwsgierig.
Wat mijn test betreft die is ook nog licht. In het echt is hij overigens wel iets duidelijker dan op de foto.
Op zich kan het wel kloppen dat hij zo licht is aangezien ik pas 11 dagen na mijn eisprong zit. Dus voor hetzelfde geldt is pas vrijdag mijn NOD.
We wachten nog maar rustig af. Het kan nog alle kanten op.
Jensie nog geen :twisted: dus nog hoop toch?
precies hoop houden tot dat de :twisted: roet in het eten gooien!
Jeetje dames…
Niet zo spannend hoor :mrgreen:
Smurf, ik kan me je dubbele gevoel wel voorstellen na de vorige keer.
Dus hopelijk krijg je de volgende keer een vette streep te zien.
Jensie, wanneer ren jij naar de winkel voor nieuwe testen
Ik had met mezelf afgesproken deze ronde heel rustig af te wachten.
Tot zeker een paar dagen na mijn nod.
Maar het schiet natuurlijk niet op als ik dan nu al vage steekjes enzo voel :roll:
Ach ja. Eerst maar eens afwachten of de :twisted: :twisted: zich niet aandienen maandag.
Ps: ik ben dreumes… :dance: (met dank aan 111 )
Dank jullie meiden, ik probeer eigenlijk niet te hopen voor mijn eigen rust maar stiekem heb ik zeker nog hoop :shifty:
ik heb me zonet ook een matcare-test besteld via internet, als het goed is wordt hij morgen verstuurd en heb ik hem overmorgen in huis… ben benieuwd, hopelijk geen :twisted: tot dan en een duidelijk resultaat met de matcaretest!
trustels!
OH jensie spannend
Sproetje, 111:
Hoe wordt je eigenlijk dreumes en kiddo, enz.?? :eh:
Anke
Door heeeel veel berichtjes te typen :lol:
Baby 0-249
Dreumes 250-499
Peuter 500-999
Kleuter 1000-1499
Kiddo 1500-1999
Puber 2000-2999
Tiener 3000-3999
Kletstante 4000-4999
Tiepmiep 5000-5999
KoK verslaafde 7500
Succes!
Sproetje, graag gedaan meid, en gefeliciteerd met het dreumes-zijn :mrgreen:
Jensie en Smurf, jeetje wat maken jullie er een cliffhanger van…SUPERSPANNEND!!! Blijf nog effe voor jullie door duimen, maar ben ervan overtuigd dat het raak is voor jullie twee!
Jensie, jij mag ook een positieve test hoor Kom op, zo gaat ie weer lekker hier!!!
(wat ben ik eigenlijk, baby, dreumes, ???)
edit: ah, een typemiep (met mijn 6400e berichtje, jeah!), nog 1100 berichten en ik ben verslaafd :mrgreen:
morguh!
Jensie wat is het spannend!!!
Vanmorgen nog een testje gedaan maar het lijntje blijft vaag. Het kan HCG verdubbeld pas per 1.5 a 2 dagen maar toch het stelt me niet gerust.
Stel mij in op de :twisted: vandaag kan het alleen maar meevallen…
Sandra, wat balen dat je nu zo in onzekerheid zit :hug:
Zolang er nog geen :twisted: :twisted: zijn, duimen gewoon nog even door hoor!
Jeetje meiden wat een onzekerheid ik had ook een heeel lichte streep dacht echt dat ik het me verbeelde maar de buurvrouw zag hem ook
Ik hem meteen een digi test gehaald wist ik het tenminste zeker.
Al die onzekerheid met die lichte strepen vind ik maar niks.
Ik hoop dat het echt raak is ze zullen vast snel donkerder worden!!
Ik he gister niet meer geslapen had Char in bed gedaan denk doe je nog ff de was in de machine en moppen en haar speelgoed opruimen dus na een uur ga ik naar boven word ze na 10 min wakker. :wall:
Gister verjaardag gehad dus vandaag alweer zo moe. En vandaag een misselijke dag.Moet naar de winkel maar heb geen zin wou eigenlijk chili maken maar doe ik morgen ofzo wel.
Sproetje handig zo’n overzichtje van alle ‘statussen’ :mrgreen: :thumbup:
111 echt?? Ik hoop het zooo…
Biebels ja jij bent idd tiepmiep, was me al eerder opgevallen. Je hebt ook echt al keiveel getiept
Smurf ja we gaan echt door een hel met z’n tweetjes he! Wat een onzekerheid, pffff… Ik ben heel hard aan het :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: dat we allebei met de bevestiging van goed nieuws kunnen komen over een paar daagjes, al heb ik er wb mezelf weinig vertrouwen in omdat mijn streepje nog een stuk lichter was dan die van jou, echt bijna niet te zien… Maar ja, eerst maar ef wachten op de matcare-test en dan ga ik liefst zondag pas testen omdat ik dan het aantal dagen van mijn langste cyclus tot nu toe bereikt heb (mochten er dan nog steeds geen :twisted: zijn wil dat zeggen…)
Charity hey misschien moet ik ook ef aan de buuv gaan vragen of ze het streepje ziet, goed idee :mrgreen: Bas zag 'm iig wel maar ja, wel pas toen de test eigenlijk niet betrouwbaar meer was… het zal mij benieuwen… Als ik zondag weer zo’n wazig resultaat heb ga ik maandag ook een digi-test halen!
Zal je altijd zien; wil je ef slapen maar wordt de kleine al snel weer wakker, ik ken dat!! Hopelijk krijg je een dezer dagen wel nog de gelegenheid om een beetje bij te slapen!
Nou, nog steeds geen :twisted: hier. Zit nu op een cyclus van 30 dagen, komende zondag zou ik op 34 dagen zitten en dat is de langste natuurlijke cyclus die ik gehad heb dus ik denk toch dat ik dan wel betrouwbaar zou moeten kunnen testen. We zullen zien!! :shifty:
:-* Jen