Pitje: Ik ben inderdaad verpleegkundige, inmidels verpleegdeskundige (klinkt zo mooi :mrgreen: )
Ik heb in al heel wat billen en bovenbenen geprikt.
Zelf prik ik altijd het liefst in het bovenbeen maar dat ik meer omdat ik het voor mij zelf prettiger vindt prikken
Qua pijn is het net een beetje hoe je het zelf ervaart.
de I.M prik (zo noem je de prik techniek) moet altijd in de spier gedaan worden. Als de spieren ontspannen zijn valt het wel mee, span je de spieren aan ja dan gaat het zeer doen.
Maar het is maar net hoe iedereen pijn ervaart.
Morgen!
Jensie :hug: ik hoop dat alles goed mag zijn volgende week!
Hier is alle hoop vervlogen, de zwangerschapstest was vrijwel negatief geworden… Maar goed het zij zo. We gaan ervoor deze maand en men zegt dat je na een miskraam erg vruchtbaar bent :mrgreen:
Wat betreft die anti D prikken.
Ik heb zelf A negatief en heb met 30 weken zo’n prik gehad in mijn bovenbeen. Ik heb het niet als pijnlijk ervaren. Oke het brand even maar als je goed wrijft erna is er niets aan de hand.
Ik was zo’n bofkont die hem na de bevalling ook kreeg.
Yuri is namelijk positief. Tis dat mijn schoonmoeder zo alert was anders had een medepatiente de prik gehad!!! Ze liep gewoon naar de verkeerde :shock:
Manlief heeft zojuist een hypo gehad. Dus was lekker vroeg in de veren vandaag :? . Ga nu maar eens kijken of hij weer een beetje bij is gekomen zodat hij iets kan gaan eten. Heb hem nl een spuit gegeven aangezien hij helemaal van de wereld was.
Daarna die kleine aankleden en mijn laatste dagje werken. :dance:
Morgen en vrijdag heb ik cursus en vertrek ik voor 2 dagen naar Leusden.
Wel een lange week zo van 5 dagen maar Yuri gaat lekker uit logeren dus dat stelt me wel gerust.
Nou meiden, allemaal een fijne dag!
PS zijn er nog meiden die binnenkort mogen testen :think:
Hier lijkt het erop dat de :twisted: toch arriveren… Nog wel :sick: en last van mijn (.)(.) maar ook een klein beetje bloed.
Nieuwe ronde nieuwe kansen dan maar :mrgreen:
Ik ben de laatste 2 dagen weer flink misselijk heb het idee dat het van de AB kuur komt zou dat kunnen?
Ben ook echt moe nog steeds ga ook zo nog ff mijn bedje in Charity is naar de Gastouder.
ICL ikhoop toch voor je dat ze niet doorzetten miss heb je toch geluk.
Smurf mied tjah ik weet niet zo goed wat te zeggen een dikke :hug:
Sandra, dat schijnt inderdaad zo te zijn :dance:
Hopelijk kunnen jullie daar ook mooi van profiteren en is het gelijk de volgende ronde weer raak… en dan goed!!
Charity, vervelend dat je nu weer zo misselijk bent. Geen idee of dat door de kuur zou kunnen komen.
ICL, dat zou wel jammer zijn (ookal waren jullie van plan om een maandje rust in te lassen )
Maar nog wel wat klachten dus… :eh:
Van de AB kun je je wat weeig gaan voelen o.a diaree hoort daar ook bij.
Net de huisarts gebeld omdat ik al een paar dagen helemaal niet lekker voel. Snip verkouden, pijn in mijn keel, diaree, hoofdpijn en behoorlijk wat misselijkheid. Schijnt een virus te heersen, nou daar ben ik dan lekker mee.
Arts ass. zei wel dat het ivm mijn zwangerschap wel belangrijk is dat ik goed eet en drink zeker gezien mijn gewicht (wat is er toch in hemelsnaam mis met 53kg? :roll: ) dus ze gaat met de huisarts overleggen wat ik mag hebben voor de misselijkheid en dat kan ik vanmiddag na 15 uur ophalen.
Morgen mijn eerste echo, vindt het wel behoorlijk spannend hoor, heb er vanacht al helemaal onrustig van geslapen, geen idee waarom overgins want ik heb gevoel dat het allemaal goed zit.
Vriend lief heeft zelfs het voorgevoel dat het er 2 zijn :inlove:
Jensie, ik hoop voor je dat het meevalt. :hug:
ICL, misschien maar goed dat de :twisted: doorzetten dan kun je nu weer met een schone lei beginnen. Nieuwe ronde nieuwe kansen en 3 maal is scheepsrecht. Houd de moed erin!! :thumbup:
Smurf, ze zeggen inderdaad dat je na een miskraam erg vruchtbaar bent. Gelijk gebruik van maken dus! We blijven :thumbup: :thumbdown:
Dragon, Spannend zeg morgen al je eerste echo. Hoop voor je dat er hartactiviteit te zien is, maar daar zal het misschien nog wat vroeg voor zijn. Ben benieuwd hoever je nu bent.
En 53 kg, is licht maar zou voor mij (met mijn lengte) een prima gewicht zijn. Ben alleen altijd 3 of 4 kilo zwaarder. :oops: Maar ja, dat hoort nu eenmaal bij mij en ik ben nooit ziek. Ik ben al jaren niet bij mijn huisarts geweest, ik zou niet eens weten wie het is omdat ik ondertussen een nieuwe heb gekregen.
Maar goed eten is altijd belangrijk! Ik ben helemaal op de fruittoer nu. Gisteravond laat nog een extra nectarine en appeltje geschild en ik zit nu druiven te snoepen. :drool:
Dus inderdaad goed eten en drinken nu!!
ik ben 1,68 en 53 kilo is voor mij ook een prima gewicht vindt ik zelf.
Ik voel me daar erg prettig bij en ben ook niet graat mager.
Maar de huisarts blijft er maar bij dat er best een paar kilotjes bij mogen :roll:
Ik heb ooit heel lang 50kilo gewogen, ok dat was inderdaad erg licht en voelde me er zelf ook niet prettig bij, vandaar dat ik met een dieetiste toen was kilotjes ben bij gekomen.
Ik heb ooit zelfs in de 60 gewogen, hellaas werd er bij mij in de kroeg wat in het drankje gegooit waardoor ik in het ziekenhuis belande ik ben toen in een maand tijd ineens ruim 15 kilo afgevalen en sinds dien ben ik altijd in de 50 blijven hangen.
Fruit eten zo ik inderdaad meer moeten doen :oops: Doe ook erg me best maar heb zo’n hekel aan dat schillen en pellen.
Het moet gewoon een gewoonte worden maar ik ben nog druk bezig om mij zelf die gewoonte aan te leren
Ik ben wat kleiner 1.53 ofzo en mijn moeder is ook zoiets. Die weegt zelfs onder de 50 en heeft echt nog wel een vetlaagje. Ik ben altijd al wat ronder geweest, als baby al. “Gaat er wel af als ze leert lopen”, zeiden ze toen altijd tegen mijn moeder. Nou dat is hier nog altijd een grote grap want het is er nog steeds niet af. :mrgreen:
Maar ik weeg altijd heel constant dus ik ga er maar vanuit dat het bij mij past. Zolang ik nog in maatje 38 pas vind ik het oke.
En fruit vind ik lekker. Ik heb nu een schaal druiven naast mij staan, die hoef je niet te pellen en snoep je zo weg. Ze zijn heerlijk op dit moment.
Ik pak gewoon af en toe een bordje, mesje en een appel of nectarine en ga rustig op de bank zitten en mijn fruit pellen. Vriendlief kruipt er dan vaak naast in de hoop dat hij ook een stukkie krijgt. :inlove:
Ik zie het dus ook gewoon als een momentje van even lekker uitrusten met wat fruit.
Goed hoor Pupke :thumbup:
Ik moet me er ook altijd toe zetten.
En het blijft meestal bij het schillen van een appel.
Maar dragon we zijn er nog op tijd bij om onze levensstijl te beteren
Hoop trouwens niet dat je een virus te pakken hebt :naughty:
:wall: :wall: :wall: :wall:
:shock: ???
zit met mezelf in de knoop, maar heb geen zin om uitgebreid te vertellen wat er aan de hand is…
Volstaat in de dat geval een stevige :hug: ? :-*
Ah :hug: :hug: !
Het komt toch niet over iets waar we het over hadden??
heb vanmorgen een digitale CB test gedaan en deze gaf, zoals verwacht, niet zwanger aan. Toen ik echter het teststaafje eruit haalde, was er een licht tweede streepje te zien… en aangezien ik weer dezelfde klachten heb gehad als de vorige twee keren en ik nu dus weer met pijn in mijn liezen, m’n bovenbenen en rug loop… heb ik toch wel een sterk vermoeden wat er aan de hand is… :twisted: zet ook niet goed door en net als vorige maand, begint het met bruin verlies…en dat heb ik bij een normale menstruatie dus NOOIT en ook die pijn klachten niet en ook geen stolsels…
:wall:
En ja, daar kan ik dus niet zo heel erg goed mee omgaan… :?
Jeetje meis ik begrijp je gevoelens :hug:
Maar als je de gebruiks aanwijzing van de cb leest staat er ook dat je niet van de streepjes mag uitgaan die op het staafje verschijnen.
Deze verschijnen bij de CB digi testen namelijk altijd.
Ik had namelijk ook bij elke test 2 streepjes er op staan, zelfs ook dagelijks bij mijn ovu testen van CB.
:hug:
Weet ik, maar ik had gisteren een vaag streepje op een Kruidvat test…Toeval?
Zo ik moest weer heel wat pagina’s bijlezen, was een paar dagen niet geweest…
Dragon: Ik ga ook naar jonge gezinnen beurs, op donderdag!! Samen met vriendin die ik hier op chat heb leren kennen (woont paar honderd meter bij mij vandaa). Ze heeft al kaartjes, dus we gaan er gezellig dagje van maken!!
Spannend morgen echo…lekker dat ze zo meewerken in het ziekenhuis!!
Hoop dat je weer snel hersteld van je griepje…
Charity: Hoe gaat het nu bij jou? Vervelend die ruzie’s steeds, hoop dat jullie eruit zullen komen :hug:
Smurf: Sterkte :hug:
Jensie: Bij jou nog steeds onzekerheid dus :hug: Sterkte
Icl: Oh als het een positieve test is hoop ik echt voor je dat het dit keer wel goed gaat…
111: Vandaag gesprek in ziekenhuis…waarschijnlijk heb je het al gehad…hoop dat de uitslag meevalt
:hug: Misschien moet je het een beetje loslaten er niet teveel mee bezig zijn. Ik begrijp wel dat dat makkelijker gezegd is dan gedaan maar dit is ook niet goed voor je.
Hoe vervelend een MK ook is, je krijgt hem niet voor niets. Ik heb in mijn hoofd geprobeerd te houden dat er dan iets verkeerd gaat in de ontwikkeling van het vruchtje en dat het daarom fout gaat. Niet iets waar JIJ wat aan kan doen maar iets wat fout gaat in de natuur. De natuur lost dat vanzelf op zodat alleen de goede vruchtjes blijven zitten.
Je bent nog helemaal niet zolang bezig dus houd moed!
Misschien de volgende keer niet te vroeg gaan testen maar gewoon de :twisted: afwachten (als ze komen). Dat zorgt alleen maar voor frustratie.