mei-stoppers 2008 (dl 4): 16 zwangeren!!

nou vrees hier het ergste… :cry:

Het is geen blaasontsteking en het bloedverlies neemt toe en is nu helderrood. Ik vroeg om een echo maar helaas ik moet maar twee weken wachten en dan nog een test doen.

Verteld dat het al de tweede keer zo vroeg mis gaat, ach het gebeurd bij zoveel vrouwen.

Dat weet ik allemaal ook wel maar toch :frowning:

Heb nog geen krampen dus het enige dat ik kan doen is duimen dat het niet doorzet.

Wat naar Smurf. En wat raar dat ze je 2 weken in onzekerheid willen laten. Heb je de VK of je HA gebeld?

Dat je geen krampen hebt is inderdaad een goed teken. Hopen dat het niet erger wordt. :pray:

Oh nee,… Jensie en Smurf!! :pray: Ja, je verstand kan je wel vertellen dat het bij 1 op de zoveel zwangerschappen mis gaat, maar dat neemt niet weg dat het behoorlijk &*(&$#%& voelt… :cry: Meiden, ik duim voor jullie!

Smurf: kun je niet de SEH bellen of er naar toe gaan?

Die doen daar namelijk over het algemeen niet zo moeilijk over!

Ik zou het proberen hoor.

Des noods dik je het iets aan :oops: Als jij je echo maar krijgt.

Nog 2 wkn wachten vind ik persoonlijk een raar advies hoor, dat is toch bijna niet te doen??

smurf wat vervelend dat ze zo doen zeg vind het raar van ze dat ze je 2 weken willen laten wachten ik zou een VK bellen en daar je verhaal doen hoor. sterkte meid :hug:

Smurf, ik lees hier ook niet anders dan dat ze je niet zolang in onzekerheid kunnen laten zitten.

Twee weken wachten duurt echt te lang hoor.

Zeker nu je geen krampen bij het bloedverlies hebt…

Hopelijk heb je gauw duidelijkheid, want dit is niks :hug: :hug:

Jenny en Sandra, wat lees ik nu :hug:. Balen. Ik hoop maar dat het allemaal mee valt. Ik :pray: en :thumbup: :thumbdown: :thumbup: voor jullie dat het toch allemaal goed gaat.

Sandra, ik zou zoals Sproetje ook zegt, anders ook gewoon de boel aandikken. Het is vreselijk om zolang in onzekerheid te zitten en ik vind het eerlijk gezegd ook behoorlijk onmenselijk. Als je zegt dat je heel erg last hebt van buikpijn, zullen ze waarschijnlijk wel geneigd zijn om toch een echo te maken. OK, de reden dat ze het dan wel willen doen is niet leuk (ze denken dan eventueel aan een EUG), maar je weet wel direct waar je aan toe bent. Ze gaan dan als het goed is ook direct bloed prikken om te kijken hoe hoog je hCG is… Dat hebben ze iig bij mij gedaan in juli, want ik had vreselijke buikpijn, wat achteraf waarschijnlijk kwam door mijn darmen.

@dragon wrote:

ICL: NOg kunnen :zzz: vanacht??

ben wel weer wakker geweest om een uur of half 2.... Ik was alleen minder misselijk dan de afgelopen anderhalve week.... Ik heb gisteren ook een test gedaan :wall: :doh: , omdat ik toch wel benieuwd was. Nou ja, die was dus negatief. OK, was niet met ochtend urine en 4 dagen voor NOD, maar toch.... Denk dat het, als er idd een bevruchting heeft plaatsgevonden, het alweer mis gaat, OF mijn lichaam zit vreselijk met me te dollen :cry:. Pffffffffff.... alweer een golf :sick:-heid en pijnlijke (.)(.) Laat ik maar uitgaan van een lichaam dat met me aan het dollen is :twisted:

Kan nog alle kanten opgaan hoor :hug: Soms is het HCg nog net niet hoog genoeg voor NOD als je natuurlijk met de “normale” testen test :slight_smile:

Misschien maandag even naar de HA of weer even bloed te prikken??

net de vk gesproken, wat een lieverd.

Qua pijn, ik heb wel last van vooral mijn onderrug…

Dus dat in combinatie met het rode bloedverlies was voor de vk geen goed teken zei ze eerlijk.

Het kan nog goed gaan en stoppen en daar hoopt ze op maar ze vreest voor een miskraam.

Het bloedverlies is nog minder dan een menstruatie dus dat biedt enige hoop.

Vanmiddag belt ze weer om te vragen hoe het is.

Vanmorgen had ik ook last van mijn schouderblad als dat erger wordt en terugkomt moet ik meteen bellen (kan een teken zijn van een EUG) en ook als ik leegloop voor mijn gevoel.

Ga nu lekker boodschappen doen en we wachten rustig af. Meer kunnen we toch niet doen…

NOD is nu nog 3 daagjes waarschijnlijk en ik heb idd met een “normale” (kruidvat) test getest. Ik moet sowieso maandag naar het ziekenhuis voor bloed onderzoek, samen met hubbie, dus ik vraag meteen wel even op ze op hCG willen testen. dus ja, gisteren met avondurine was sowieso te vroeg voor een normale test om uberhaupt maar een positieve test te krijgen :wink: Vorige keer had ik 4 dagen voor NOD met ochtendurine een positieve test… We wachten het wel af… :?

@Smurf78 wrote:

net de vk gesproken, wat een lieverd.

Qua pijn, ik heb wel last van vooral mijn onderrug…

Dus dat in combinatie met het rode bloedverlies was voor de vk geen goed teken zei ze eerlijk.

Het kan nog goed gaan en stoppen en daar hoopt ze op maar ze vreest voor een miskraam.

Het bloedverlies is nog minder dan een menstruatie dus dat biedt enige hoop.

Vanmiddag belt ze weer om te vragen hoe het is.

Vanmorgen had ik ook last van mijn schouderblad als dat erger wordt en terugkomt moet ik meteen bellen (kan een teken zijn van een EUG) en ook als ik leegloop voor mijn gevoel.

Ga nu lekker boodschappen doen en we wachten rustig af. Meer kunnen we toch niet doen…

Last van je pijn tussen je schouderbladen kan idd een teken van een EUG zijn… en pijn in je bovenbenen. :pray: Maar dat het allemaal niet zo is en het gewoon goed gaat. :hug:

Jensie / Smurf :hug: :hug: en :pray: :pray: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: dat het toch allemaal nog goed blijkt te zijn.

PS Misschien een domme vraag :doh: , maar wat is EUG? :eh:

Anke

@Anke wrote:

Jensie / Smurf :hug: :hug: en :pray: :pray: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: dat het toch allemaal nog goed blijkt te zijn.

PS Misschien een domme vraag :doh: , maar wat is EUG? :eh:

Anke

EUG = buiten baarmoederlijke zwangerschap ((Extra=buiten, Uterus=baarmoeder, Graviditeit=zwangerschap).

Jeetje smurf, hopen maar dat bij jou ook alles goed blijft gaan!!!

Had je berichtje nog niet gelezen, denk dat we tegelijk hadden gepost.

Blijf voor jullie :thumbup: :thumbdown: en :pray: .

Dikke :-*

Smurf: Blijf :pray: dat alles goed gaat,

Meiden hebben jullie misschien een huis tuin en keuken tip voor misselijkheid??

Ik blijf de hele tijd koren zeg maar,maar er komt niets uit :silenced:

Heb al een rijstwafel geprobeerd maar helpt ook niets :frowning:

sorry helaas geen tip tegen misselijkheid. Volgens mij kleine beetjes tegelijk eten verdeeld over de dag. maar dat doe je denk al.

Sterkte ermee :hug:

Jensie, meid hoe gaat het bij jou?

ICL Spannend!!! Ben echt benieuwd :mrgreen:

Net boodschappen gedaan. Blijf last hebben van een spierpijn gevoel langs mijn ribbenkas en lage rugpijn. Heb zeg maar verder het gevoel dat ik ongi ga worden maar het nog niet ben :shifty:

De vk belde net nog even en die vertelde dat vorige wk iemand hetzelfde heeft gehad ook met 5.5 wk en die had alleen een week lang bloedverlies, zeg maar een normale menstruatie. Daarna was alles schoon. Maar goed het moet eerst nog doorzetten…

Het blijft bij afvegen en een klein beetje in maandverband. Morgen moet het wel zijn doorgezet zei de vk als het een miskraam is.

Blijft afwachten, het kan ook nog gewoon goed gaan…

Hallo meiden,

ik kan het momenteel allemaal niet zo bij houden :oops: , maar probeer toch afentoe eens te komen spieken. Ik heb vandaag voor het eerst het hartje van onze “pinda” horen kloppen :inlove: . Ik heb nl. een angelsound en ze zeggen dat je die vanaf 12 weken kan gebruiken maar ik probeer toch 1 of 2 keer per week of ik al wat hoor en vanochtend was het raak!! Heerlijk geluid :inlove: :inlove:

Jensie & Smurf : wat een onzekerheid zeg! Ik :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: voor een goede afloop voor jullie beiden. Hopelijk valt het allemaal mee. :hug: :hug:

Dragon wat een rot nieuws over je opa, dikke :hug:

Aan de andere dames, ik heb niet zover terug gelezen dus weet niet precies hoe het met iedereen gaat. Dikke :hug: voor iedereen die het nodig heeft.

Smurf er zijn ook vrouwen die de hele zwangerschap een lichte ongesteldheid hebben in de week dat de echte ongesteldheid zou moeten komen.

We houden gewoon nog goede hoop !!!

@Baukz wrote:

Ik heb nl. een angelsound en ze zeggen dat je die vanaf 12 weken kan gebruiken maar ik probeer toch 1 of 2 keer per week of ik al wat hoor en vanochtend was het raak!! Heerlijk geluid :inlove: :inlove:

Gaaf he Baukz! Genieten, zeker op de momenten dat je je niet zo lekker voelt, ff luisteren, ik doe het ook!

Smurf/Jensie: ik weet eigenlijk niet wat te zeggen, :thumbup: gewoon dat het goed is.

Dragon: verschrikkelijk het nieuws van je opa: voor jou een :hug:

Verder kan ik ff niet lezen…ben moe (vandaag extra gewerkt op kantoor = 4,5 uur incl reistijd) en het was warm…morgen maar lekker in de tuin hangen, badje voor de kids. Kleine meid heeft al 2 hoge koorts (boven de 39) dus straks om 11 nog een zetpil geven, moet er wel mijn wekkertje voor zetten, want dan zijn mijn luikjes al toe (maar heb er geen zin in dat ze weer om half 5 komt net als vannacht)