Squirrel: Oh wat gaaf even paar dagen naar New York…wil ik ooit ook nog eens heen!!
Pupke: Echt heel leuk dat shirt!! Ik doe het je niet na…
Dragon: Mijn kapper zegt dat je gewoon je haar mag verven, maar volgens mij is alleen bleken niet goed…zit weer ander spulletje in ofzo…Dus volgende week gaat maar haar gewoon weer in de verf!!
Haha schoonmoeders al lekker aan het shoppen dus…leuk!!!
Nou ik ben toen straks bij verloskundige geweest…en alles was goed!! Voor het eerst het hartje gehoord :inlove: Wat is dat mooi om te horen zeg, het ging flink te keer, hartslag van 144!!
Ellen: wat super joh! lijkt me inderdaad een heerlijk gevoel. nog een echo gehad ook?
En het is inderdaad erg leuk dat ze nu al aan het shoppen is, alleen zegt mijn gevoel dat het wel al erg vroef is, het is nog zo pril.
En de klap zou harder zijn als ik hier een huisvol heb met al allemaal baby spul.
Niet dat we er vanuit gaan hoor! Ik blijf positief en over 9maanden hebben we een kern gezond kind :inlove:
Oja vandaag wezen bloedpriken voor de internist. Ik hoop zo dat op 5 sept mijn leverwaarden weer helemaal normaal zijn
Nee geen echo…die krijg ik echt pas met 20 weken weer!!!
Het is inderdaad wel vroeg…maar ja het gaat gewoon goed!! Het is wel leuk hoor al die kleine kleertjes enzo :inlove:
nou met 13 wkn kan ik het me voorstellen hoor, dan zou ik me zelf ook niet kunnen inhouden.
Ik liep vandaag door de Prenatal voor een vriendin, nou echt een kwelling gewoon om niet voor je zelf daar te mogen kijken :roll:
had laatst een hele goede vriendin aan de telo die zij in eens “gohs Pris ik hoop toch zo dat jullie het iui/ivf bespraard blijft, maar ik heb goede hoop voor jullie hoor” Nou ik kon wel bijna schreeuwen IK BEN ZWANGER :silenced:
13 sept komen ze gezellig langs en dan heb ik mijn eerste echo gehad, en dan ga ik ze het wel vertellen hoor :dance:
ik heb net echt rot nieuws te horen gekregen
Het blijkt dat mijn opa keelkanker heeft, en de prognose is niet zo best
Hij krijgt nog 1 mri en daarna 25 bestralingen.
Maar hij laat echt nu al het hoofd hangen
Mijn ouders belde nog of we het goede nieuws niet eerder kunnen gaan vertellen want dan heeft hij om nog iets naar uit te kijken.
Maar het is zo dubbel, ik ben zo bang dat als we het vertellen en we krijgen een ego en het is niet goed dan heeft hij weer een klap
Ik ga maandag het ziekenhuis proberen te bellen en de situatie uitleggen misschien dat ik dan eerder mag komen?
Sorry voor het bericht maar moest het even kwijt, ben dit hele weekend alleen en voel me nu echt een beetje down…
Dragon: Oh wat een naar nieuws zeg, hoop dat je opa zich toch sterk zal houden…
Hoop ook dat je dan toch eerder een echo kan krijgen en dat ze je situatie in het ziekenhuis zullen begrijpen, kan je opa ook weer naar wat leuks uitkijken…Heel veel sterkte en je mag je hart hier altijd luchten he, dat weet je!! :hug: :hug:
Dames, ik meld me af voor vandaag. Ben bekaf door het slechte slapen van de afgelopen anderhalve week… dus ga naar bed om te .
Trustels!
hoop maar dat ik in slaap kom en dat ik ga doorslapen tot morgenochtend
ICL: weltrusten alvast!
Dragon: wat een rotnieuws zeg! Sterkte en ik hoop dat je je opa snel goed nieuws kan brengen :hug:
ICL:Weltrusten, hoop dat je een goede nacht zal hebben.
Ooooo dragon wat een naar nieuws. Hoop dat je hem snel wat positiefs kan melden.
ICL; slaap lekker meid.
Heb weinig te melden vandaag.
Ga zo ook lekker vroeg naar mijn bedje toe.
Meiden, ik kon het niet laten om nog een keer te testen.
Gelukkig was deze ook positief :dance:
Dragon, wat een vervelend nieuws van je opa!! :hug:
ICL, we willen je nu niet meer voor 09.00 uur morgenochtend terug zien hoor :naughty: Gewoon slapen jij
Ik maak het zelf trouwens ook niet te laat.
Mijn vriend is de hort op en ik zou ook wel in mijn bedje willen liggen.
Hai maiden,
Even heel kort.
Dragon :hug: :hug:
ICL hopelijk slaap je even bij.
Ook hier gaan we nu richting mandje. Ook ik slaap al 4 nachten aan een stuk heel slecht. 's Ochtend om 6.30 begint de dag alweer, dus ben nu echt gesloopt. Gauw Mees z’n laatste flesje geven en dan
Doei,
Anke
Hey meiden,
ik wil even laten weten dat er een grote kans in zit dat ik toch weer een miskraam heb gehad of nog ga krijgen…
Gisteren in de avond had ik ineens wat rood bloedverlies, schrok me toch wel Heb toen de vk gebeld en gevraagd of ik alsjeblieft nog in het zkh terecht kon voor een echo… het was wel al 11 uur en normaal doen ze dat dus echt niet meer op dat tijdstip. Maar de vk heeft het voor mekaar gekregen dat ik toch mocht komen.
Op de echo kon de dienstdoende vk van het ziekenhuis wel zien dat er iets van een zwangerschap moet zijn (geweest) want het baarmoederslijmvlies was heel dik. Maar normaal gesproken moet er rond de 5 weken zwangerschap minstens een zwangerschapsringetje te zien zijn, en dat zat er dus niet… Er zijn meerdere mogelijkheden maar de vk achtte de kans groot dat het niet goed zit Ik moet nog even afwachten, er valt nog niks uit te sluiten aangezien het bloedverlies (nog steeds) niet minstens zo heftig is als een menstruatie, ik zal nu in totaal 1 klein maandverbandje vol hebben verloren, combi van rood en bruin bloed. En geen buikpijn :roll: Dus wat ook nog kan is dat ik toch nog niet zo ver zwanger ben als ik denk en dat het dus nog te pril is om te zien. En dat het bloedverlies ergens anders vandaan komt. Wat de vk ook opviel is dat de baarmoedermond niet open stond, en als je een miskraam hebt (of hebt gehad) moet die open staan… Het kan nog alle kanten op en tot gisteren had ik er toch nog een goed gevoel over maar nu begin ik te twijfelen… Ik probeer er maar vanuit te gaan dat het toch mis is, dan is het een extra verrassing als het straks toch nog goed blijkt te zijn…
Ik hou jullie op de hoogte van ontwikkelingen, please duim voor me…
:-* Jen
Jensie, wat vervelend zeg…die onzekerheid…van mij een dikke :hug: en ik hoop dat je toch gewoon zwanger blijft!
jeetje Jensie wat een toestand. Knuf voor jou.
Hier ook flinke onzekerheid. Sinds gisteravond wat bloedverlies bij het afvegen. Ene keer rozig, dan bruinig dan meer roodachtig. Vanmorgen weer dus even de HAP gebeld.
Ik heb moeite met plassen dus misschien is het een blaasontsteking.
Om 10 uur moet ik dan naar de ass. Duim maar dat dat het is.
Het zet verder nog niet door maar oh wat wil ik graag een echo om iets meer te weten
Misschien als het geen blaasontsteking is toch nog even de vk bellen?
Wat zeggen jullie?
ach lieve schat,
Wat een onzekerheid zeg. Ik hoop voor je dat het gewoon goed blijft gaan!!!
Ik duim voor je meis
:thumbup: :thumbdown:
Dikke :hug:
Jensie Jemig wat een naar nieuws! :hug: kan me heel erg goed voorstellen dat het je erg onzeker maakt.
Wat de vk al zei het is wel een goed teken dat de maar moedermond niet open staat, dan kan het inderdaad nog alle kanten op!
Hou hoop hoor meid! En wij hopen hier natuurlijk met je mee. :hug: :-
ICL: NOg kunnen vanacht??
Sproetje: Is best wel weer even spannend he, nog een keer testen
Ik heb het ook gedaan op de dag dat MvM kwam, wilde toch even een evt teleurstelling voor zijn :oops: Was gelukkig toe weer pos.
Maar toch lekker weer zo’n bevestiging.
Smurf: Jij ook al die onzekerheid als het geen blaasont. is zou ik zeker even de VK bellen of bij de HAP vragen om een echo tergerustelling.
Meiden bedankt allemaal voor jullie lieve woorden :- Heb vanacht uiteraard vreeselijk beroert geslapen
Verder ben ik nu 2 dgn echt misselijk aan het zijn, zit zeg maar op het randje van overgeven :sick:
Dragon wat een rot nieuws zeg :hug:
Jensie ik hoop voor je dat het toch goed blijft gaan.
Het komt vaker voor dat vrouwen minder ver zijn dan ze denken is mij 2 x gebuerd dus hou de hoop erin meid.
Ik verlies al bijna de hele zwangerschap bruin roze en rood bloed het hoeft dus niks betekenen. :hug:
smurf succes om 10 uur ok voor jou hoop ik dat het niet ernstig is meid !!!
Jensie, dat is schrikken zeg. Ik hoop voor je dat het toch mee blijkt te vallen. :hug:
Dragon. Sterkte!! :hug:
Smurf,ik hoop dat het voor jou ook mee blijkt te vallen.
Meiden, wat een onzekerheid hier opeens.
Ik duim heel hard mee dat het goed blijft gaan bij jullie allebei :-* :-*