Ik ga gauw even kijken :mrgreen: :mrgreen:
Mooi! :inlove: :inlove:
Dank jullie wel…ben er ook wel trots op hoor…zo leuk dat er nu wat begint te zien :inlove:
Pupke: Wat leuk dat het bij jou ook al begint te groeien…ik zou mijn taille maat niet weten!!
Pupke: Net evenhet showforum afgezocht…maar kan nog geen buikfoto van je vinden hoor…dus waar blijft ie??? Ben nu wel nieuwsgierig natuurlijk
Ik naai veel kleding voor mezelf vandaar dat ik mijn maat weet. De centimeter ligt hier ook altijd binnen handbereik vandaar dat ik dacht ik ga even meten. Maar ik schrok er wel een beetje van dat het al zo’n groot verschil is. Bij jou zie je het echt alleen van voren. Bij mij begint het vanaf de zijkant helemaal op te bollen. Echt een ronde buik dus. Misschien dat ik einde dag toch een foto probeer te maken.
Oke vandaar…wat leuk dat je dat kan eigen kleren maken…dus je kan straks ook je eigen positiekleding maken!!
Wel leuk he om het nu een beetje te zien…wordt steeds echter allemaal!!
Lijkt mij ook reuze leuk om zelf kleding te maken
Helaas heb ik het nooit van mijn mam’s geleerd en ik zou niet eens weten hoe ik zo’n ding moest bedienen
heb wel eens gekeken naar een cursus al hier, maar daar zaten allemaal eind 40 en 50+ in dus daar voelde ik me niet echt mee op mijn gemak
Ik heb ooit vroeger wel eens geprobeerd om een hesje/topje te maken… Je wilt niet weten hoe dat eruit zag…
:shock: /
:shock:
Terwijl het dus
l
l
l
l
l
l
Had moeten zijn… :oops:
Ships, de spaties pakt ie niet… nou ja… liep dus vreselijk scheef… :mrgreen:
)Zo…weer even alles bijgelezen (pfff) en echo’s en buikfoto’s bekeken!
Mijn vriend wilde ook al een buikfoto maken, maar er is niets te zien (behalve vet wat ik al had :?) dus dat mag niet van mij!! Ben al weer afgevallen zag ik vanmorgen, is wel bijna twee jaar geleden dat ik onder de 60kg. woog…!! Maar dat zal van korte duur zijn, na drie maanden moet ik toch echt gaan aankomen…
Heb nu lekker weer een weekje vrij! Ga van zondag tot vrijdag met 3 vriendinnen naar New York!!! :lol: :lol: :mrgreen: :mrgreen: (erg decadent, ik weet het…) Het is er alleen wel een beetje erg warm, 34 graden dus ik zal het wel zwaar krijgen. Sinds ik zwanger ben, heb ik veel meer last van de warmte…
Met kinderwagens etc. zijn we hier helemaal nog niet bezig geweest. We kunnen erg veel spullen lenen, dus we moeten nog op een rijtje zetten wat we er nog bij moeten gaan kopen. Mijn schoonouders hebben hun oude kinderwagen nog, die wilde J. wel gebruiken. Maar ik weet nog niet of dat wel zo handig is. We wonen (nog) 2-hoog en ik zie mezelf dat ding niet de trap op en af sjouwen…
Nou ik heb mijn buikfoto in het showforum geplaatst. :oops: :oops:
Schrik niet…
En kledingnaaien…is gewoon een kwestie van doen. Wel handig als je wat ruimtelijk inzicht hebt maar voor de rest baart oefening kunst (en baby’s).
Ik naai al vanaf kinds af aan. Vanaf mijn 18e een aantal jaar op naailes gezeten en gewoon heel veel geprobeerd. Nu naai ik van alles ook voor mijn vriend.
Gaaf Pupke.
En wat knap dat je die kleren zelf maakt zeg :thumbup:
Als je klaar bent met de bestelling van ICL ben ik aan de beurt hè… :lol:
Squirrel, naar NY van zondag tot vrijdag :shock: :shock:
Wauw, lekker joh :dance:
Wij zouden niet op vakantie gaan (verhuizing deze zomer, bruiloft volgend jaar) maar ik dacht, nu kan het nog een keer met z’n tweetjes. Maar mijn vriend vond het een smoes om toch op vakantie te gaan terwijl we hadden afgesproken om het niet te doen. Echt niet :liar: Ha, ha!
ben ik weer :shifty:
pupke; gaaf dat zelfgemaakte truitje zeg!! en mooi buikje al
squirrel; wow NY! daar ben ik in februari geweest toen ik 12 weken zwanger was Echt een supergeweldige stad!!
als je het leuk vindt om te kijken, http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=53080 daar staan mijn foto’s
heb ook mijn eerste buikfoto geplaatst :oops:
tis al best een buikje… :oops:
Amy en squirrel… hoe decadent… NY :snooty: :mrgreen: whaaaaaaaaaaaaaah… ik wil ook op vakantie :mrgreen:
haha ik ben net terug en zou zo weer willen
Amy: leuk zeg, die NY foto’s. Ik krijg er al helemaal zin in!! Ik ben al vaker geweest, maar de laatste keer was in '98… Toen nog MET twin towers. Zag trouwens ook nog een paar Washington fotootjes tussendoor, kwamen me ook heeel bekend voor
Ik heb (jaaaaaren geleden) namelijk een tijdje in Boston gewoond en ken die omgeving dus wel een beetje daar!! Grappig dat jij toen ook 12 weken zwanger was…
Pupke: Dat lijkt al behoorlijk zwanger idd!! Leuk dat je zelf kleding kunt maken! Mijn moeder kan dat ook heel goed, maar ik heb die genen geloof ik nooit meegekregen…
Hmm, zouden ze in NY ook leuke positiekleding hebben??? Goed shopexcuus!
volgens mij veeeeeeeeeeeeeeel meer dan hier in NL
Schoonouders zijn nu in Frankrijk op vakantie en schoonmoeders is zo te horen al helemaal op de baby shop tour gegaan daar, ben zeeeeeer benieuwd waar mee ze allemaal komt aanzetten :shock: :roll:
Smurf, wel jammer dat je nou die highlights en lowlights niet aan ons showt
Ik zou woensdag naar de kapper gaan, maar ben uiteindelijk niet naar de stad geweest. Moet nodig mijn uitgroei bijwerken, maar twijfel nog tussen een egale dekking of ook de lights.
Heb van mezelf donkerblond haar.
Vroeger niet, toen had ik van die schattige bijna witte krulletjes :inlove:
squirrel; nou in februari hadden ze dus echt geeeeeeeeeen positiekleding. ben daar natuurlijk ook gaan kijken voor broeken enzo, maar kon echt niks vinden :eh: ook bij de GAP niet enzo… dat was best balen, maar ja…
je haar verven mag dat eigenlijk als je zwanger bent?
Ik hoor daar namelijk zulke tegenstrijdige verhalen over :think: