Even een vraag voor meiden die meedoen met MvM, is het nou de bedoeling dat je elke dag een nieuwe fles moet gebruiken? :roll:
:oops: :oops: :oops: als jullie me vervelend vinden moet je het zeggen hoor :mrgreen:
ehh over die flessen :shifty: ik gebruikte idd wel elk dag een nieuwe fles je krijgt er 8, dus ook precies genoeg voor elke dag 1 en ze hoeven echt niet elke dag helemaal vol hoor hihi
pfff was vanacht al om half 5 wakker heb liggen prakiseren omdat ik te weinig geld had gekregen z’n 400,- en daardoor konden we de kamers niet laten stucen volgende maand. Kon vanmorgen om 9 uur bellen blijkt dat ze een fout hadden gemaakt gelukkig heb ik het volgende week erop staan.
Ik raak dan meteen helemaal in de stress :wall:
Maandag gaat Charity weer naar de oppas al ga ik niet werken ik merk dat ze het echt mist om dar met die kindjes te gaan spelen. ze gaat 2 dagen in de week.Ik vroeg haar net of ze wilde gaan maandg en er kwam gewoon een hele smile op haar gezichtje. :inlove:
Zonnetje wat leuk naar de beekse bergen is mooi daar !!
Ik krijg hem ook bijna nooit vol hoor. Ik ben ook niet zo’n grote drinker, het is me pas 1x gelukt. Maar alles is welkom dus het is geen verplichting. :mrgreen:
Ik ben gisteravond weer wezen stappen, het is hier nog steeds feestweek. Er trad een band op met boeren rock n roll. Helemaal niet mijn smaak maar ik vind het altijd zo leuk om al die jongens op de klompen te zien lopen. Ha ha, eigenlijk heb ik altijd al een boer gewild…maar ja ik ben aan een muzikant blijven hangen. :?
Maar goed, het werd weer een latertje, ik heb uitgeslapen en moet nu weer aan de slag.
Gisteravond ook voor het eerst een zwangerschapsbroek gedragen. Zit stukken lekkerder en het begint nu echt wel een beetje nodig te worden.
Pupke, wij hebben over twee weken twee weekenden achter elkaar fe(e)stiviteiten. Allebei van vrijdag t/m zondag en normaal ben ik daar ook het grootste deel van de tijd te vinden. Maarja, ik kan moeilijk zes avonden daar rondlopen zonder drank (ik heb nl. de naam om op zulke momenten nogal met de mannen mee te drinken)… dus…
Ik denk dat ik twee avonden oversla, een middag/avond met de auto ga en verder maar een smoesje moet verzinnen ofzo :think:
Bovendien zou ik na twee drankjes al op m’n kop staan, want we zijn allebei al alcoholloos sinds februari :roll:
Mijn vriend zal er dus wel een inhaalrace van gaan maken, nu het raak is :lol:
Wij zijn het al aan iedereen aan het vertellen dus ik hoef gelukkig geen smoes te verzinnen. Ik lust hem gewoonlijk ook wel. Wel raar nu hoor, zo nuchter stappen…ik kom er toch niet helemaal in.
Maar vriendlief raakt hem aardig, hij vertrekt nu net van huis omdat hij moet werken. Voor 12 uur is geen muzikantentijd en hij heeft geloof ik ook een beetje een kater dus hij heeft het zwaar. Ha ha de aansteller.
Ha ha, mijn vriend gaat het ook wel zwaar krijgen denk ik :silenced:
Geen idee wanneer wij het gaan vertellen. Misschien wel iets eerder aan onze ouders en dan de broers en zussen en daarna met 12 weken onze vrienden. Tenzij ik dan mijn buik niet meer in kan houden natuurlijk :inlove:
Volgende week viert mijn zus haar verjaardag. Ik hoop maar dat mijn moeder niks aan me ziet. Bij mijn zus zag ze het al aan d’r voordat mijn zus het zelf wist. Dus dat belooft nog wat :o
Wij hebben het al heel snel aan onze ouders en zus en zwager verteld. Vond ik toch wel fijn. Mijn vriend wordt toch af en toe gek van het babygepraat over kleertjes luiertjes en dat soort dingen. Kon ik toen gelijk lekker met mijn moeder en zus over kletsen. Die snappen dat soort dingen toch beter. :mrgreen:
En na de echo zijn we het al aan iedereen aan het vertellen. Ach als het fout gaat komt iedereen er toch ook achter en ik heb er nu gewoon een heel goed gevoel bij. Iedereen reageert zo leuk en dat geeft veel positieve energie.
Misschien dat we er straks ook heel anders over denken.
Maar ik wil het sowieso niet op de verjaardag van mijn zus vertellen, dat is haar dag en ons moment komt daarna dan wel een keer. We wonen allemaal vrij ver uit elkaar (wel in NL) dus dat wordt dan de familie af. Na het aanzoek (niet in NL) heb ik een sms gestuurd dat we gingen trouwen en ik vind het toch leuker om dit persoonlijk te kunnen vertellen.
Ik deed op zaterdag mijn zwt en de zelfde dag zijn we meteen naar mijn ouders toe gereden om het te vertellen en de dag er na naar mijn schoonouders. En de dag daarna naar mijn zwager en broertje
Wij vonden het prettig om het hun meteen te vertellen.
De rest wachten we minstens tot de eerste echo en hopelijk houden we het vol tot 12 wk :silenced:
Hier is het echt kermistijd, en dat zijn geen kermissen met atracties maar draaid eigenlijk alleen maar om de kroeg van smorgens vroeg tot savonds laat.
Bier lust ik zeer graag maar ik drink al geen alcohol meer zinds wij een zwwens hebben dus hier kijken ze er niet meer raar van op.
Wij hebben het dus verteld na de echo, met 10 weken dus…toch is het wel leuk dat we nu ons mond niet meer hoeven te houden…het is zo leuk die reacties en ook zo lekker om erover te kunnen praten. En kaartjes krijgen met felicitaties is ook wel erg leuk, allemaal trots opgehangen!!!
Me ma belt nu ook geregeld, want zit ze weer op internet naar spulletjes te kijken enzo…vind het ook helemaal geweldig!! En natuurlijk eerste kadootjes ook al gehad Iedereen helemaal blij!! Ook me neefje van 5 had al tegen z’n moeder gezegd…ik krijg een zusje, dus ze zei al nee het wordt een nichtje of neefje…neeeeee het wordt gewoon mijn zusje :inlove: Zo lief!!!
111: Gefeliciteerd met je neefje…lief he zo’n klein mensje…leuke naam ook, zo heeft mijn neefje ook
Ik zag net Ellens buikje in het showforum. Echt goed en klein beschaafd. Mijne is sinds deze week echt enorm en ik ben nog maar 11 weken. Nu had ik ook al een klein vetlaagje maar de hele buik wordt hier door de kleine hummel naar voren geduwd.
Z’n werknaam was muisje maar ik geloof dat ik er maar mol van ga maken want hij is een aardig holletje aan het uitgraven.
Ik heb net mijn taille geprobeerd op te meten. Ik weet dat hij iets van 76 cm was. Nu is het al iets van 87 cm!! Echt huge! Ik draag heel rond, ik herken echt de buik van mijn zus erin. Echt grappig.