lijkt me geen dik matrasje… dus kan vast zo de was in…
En anders eens gaan informeren of die te vervangen zijn??? :think:
Ik ga tzt ook nog op zoek naar een nieuwe dreami… We hebben na mijn ongeluk een andere wagen gekocht (ook de speedy), omdat de wagen die we hadden te zwaar voor me was. Heb toen alleen de basiswagen gekocht met een voetenzak en een maxi cosi. Arno vond het toen niet nodig om ook een dreami aan te schaffen :wall: . :doh: :doh: Had ik maar mijn eigen gevoel gevolgd… wil toch echt een reiswieg erbij… Mijn kleur wordt alleen bijna niet aangeboden, en da’s wel K.
Trustels iedereen!!
Ik ga naar bedje toe… In de hoop dat ik nog wat kan slapen en doorslapen… Pfffffffffff
zooooooo, heb net even vanaf bladzijde 29 bijgelezen :shock: .
Ben weer helemaal op de hoogte
Wij hoeven gelukkig niks meer te kopen. Ik weet van mezelf dat ik dat toch wel ga doen (qua kleding dan). Alle babykleertjes heb ik van zoë bewaard dus die kunnen we nog wel gebruiken, is voor een jongen of meisje goed. Ook heel veel andere kleding heb ik bewaard, maar ja dat is heel veel roze dus ik weet niet of we dat weer kunnen gebruiken :think: .
Morgen nog 1 dag werken en dan lekker 2 weken VAKANTIE!!!
Sproetje, ik ben vreselijk laat maar: GEFELICITEERD!!! Wat heerlijk voor je!
Fijn dat de gang erin blijft zo…en nu maar hopen dat de overige dames (9 geloof ik) ook snel aan de beurt zijn. Voor ons is de knutselperiode weer aangebroken geloof ik, begin weer wat slijm te krijgen. En we zijn gisteravond bij mijn zus op visite geweest in het ziekenhuis, kindje kijken :mrgreen:
En nu ben ik zo ontzettend in love :inlove: , Stijn is zoooo’n schatje! Slechts 45 cm en 2660 grammetjes maar. Super ieniemini met die hele kleine vingertjes en oortjes…onvoorstelbaar, zo petiet klein maar toch alles erop en eraan… Heb nu echt de kriebels hoor en hoorde mijn klokje duidelijk tikken. :mrgreen:
Zucht…ik zwijmel nog even verder dames en hoop dat ik nu ook snel aan de beurt mag zijn
Wow 111; gefeliciteerd!!!
Lief hè zo’n ieniemienie mensje. Heeeeeeerlijk ik kan ook niet wachten.
Wij zijn deze ronde aan de beurt hoor (met de andere dames van het bovenste lijstje uiteraard).
:-*
Thanx!
Ja, echt onvoorstelbaar…zoiets moois! Heb nog nooit zo’n kleintje gezien, laat staan vast mogen houden. 't Weegt helemaal niets en toch maakt het geluid :mrgreen:
Was al op weg naar de uitgang, maar ik mocht hem niet meenemen naar huis. Flauw he, van zn ouders! :mrgreen:
Ik hoop dat je gelijk hebt Zonnetje, zou wel erg leuk zijn als er over een paar weken als titel staat dat we met zn allen zwanger zijn! Dan gaan we meeten hoor!
Flauw hoor!!!
Ben ook zeker in voor een meeting, leuk leuk!!
Nou ga voor ons allemaal extra hard duimen.
Wij zitten ook echt dicht bij elkaar. Als ik terug kom van vakantie hoop ik goed nieuws bij je te lezen hoor!!! (en ik dan nog te plaatsen)
Afgesproken! Gok dat de andere dames daar ook wel wat voor voelen.
Wanneer ga je ook alweer met vakantie, en waarheen? :oops:
Sorry, ben erg moe (eerste werkweek weer) en dan kan ik niets meer onthouden/herinneren…
Heb zelf het gevoel dat het volgende ronde pas serieus gaat worden hoor. Vanaf de tweede ronde heb ik heel sterk het gevoel dat het in ronde 5 gaat lukken. Gelukkig zit ik nu in ronde 4, dus het schiet op - als mijn voorgevoel tenminste klopt :mrgreen:
Ik ga maandag op vakantie.
Eerst een week naar de Beekse Bergen en dan een week naar Ouddorp.
Geeft niet hoor dat je het vergeet. Er wordt hier ook zoveel geschreven, ik weet het soms ook allemaal niet meer.
Ik hoop dat je gevoel je in de steek laat en dat het gewoon deze ronde raak is. Inmiddels zit ik al wel in de 5e ronde, helaas. Hoop dat het hier bij blijft.
Lekker vooruitzicht joh, twee weekjes weg! Ik hoop dat het weer wat beter wordt, want hier worden we niet echt vrolijk van he?
Wat lief! Ik hoop ook dat het voor ons raak mag zijn deze ronde. Je weet het he, Dragon kwam ook zwanger terug van vakantie dus de voortekenen voor jou zijn goed :mrgreen:
Ga nu ook maar mn ventje es opzoeken, we hebben nog wat huiswerk :inlove: :mrgreen: :inlove: en dan lekker slapen
Tot morgen!
:shifty: zucht
maar 't is iig al wat later dan de vorige keren…
Ga nu werken. Tot vanavond.
ICL; hoop dat je toch nog in slaap gevallen bent.
:-*
ICL/ANKE/DRAGON:
Ik heb (zover ik weet, vriend twijfelt erover omdat mijn buik al zo enorm is (ga mijn best doen om deze zsm in het showforum te zetten) zwanger van 1 kind (onze tweede).
Onze dochter wordt over 2 wk 1 jaar.
Dus als de tweede er is (dan is ze net geeen 1.5 jaar) en kan ze misschien net lopen en nog niet op een plankje staan, vandaar dat wij naar een andere wagen aan het kijken zijn.
zucht… krijg het niet meer bijgehouden hier dus sorry als ik soms niet op mensen reageer… :oops: krijg er haast geen kans meer voor
Heb nu al een stuk meer last van misselijkheid, ik ga eens informeren bij vk of ha of er iets te krijgen is tegen die misselijkheid…
:-* Jen
@jensie wrote:
zucht… krijg het niet meer bijgehouden hier dus sorry als ik soms niet op mensen reageer… :oops: krijg er haast geen kans meer voor
Heb nu al een stuk meer last van misselijkheid, ik ga eens informeren bij vk of ha of er iets te krijgen is tegen die misselijkheid…
:-* Jen
Yup, daar heb je emesafene voor…
dragon, waar blijft die avatar nou? :naughty:
zonnetje, nog geluisterd naar mijn tips?
@Amy82 wrote:
dragon, waar blijft die avatar nou? :naughty:
zonnetje, nog geluisterd naar mijn tips?![]()
:think: :think:
:lol:
haha ja ICl we hebben een sluiper op ons form
Amy: Avatar kom zm
Zonnetje / 111: Uiteraard hoop ik ook dat het voor jullie zo snel al mag zijn!
111: GEFELI met je neefje!!
Even een vraag voor meiden die meedoen met MvM, is het nou de bedoeling dat je elke dag een nieuwe fles moet gebruiken? :roll:
Meiden bij deze mijn nieuwe avatar met zeeeeeeeeeer grote dank aan onze forum mee spieker Amy82
Super meid! ben er erg blij mee :thumbup: :inlove: