Inderdaad dat is de truc. Maar ik was gewend om mijn broek niet helemaal tot mijn enkels te laten zakken, maar dat moet wel om die maatbeker tussen mijn benen door te krijgen.
Ik vind het wel een gedoe en het is ook tot best lang (16 weken) en omdat ik thuis werk plas ik er dus de hele dag door in. Ik smokkel wel eens midden in de nacht of als ik er geen zin in heb.
Ik heb bij Nynke ook meegedaan, omdat wij vrienden hebben die idd ook alleen via de mmm en dus via medicijnen gemaakt van hCG een eisprong konden opwekken… en een volgende keer doe ik dus weer mee. alleen wacht ik nu vanwege de MK-en langer met me aan te melden… wil niet voor een derde keer hoeven zeggen dat ik weer niet mee doe… :?
Krijg het polletje niet weg… dus laat het maar lekker staan. (als het goed is, gaat 'ie vanzelf weg, omdat ik geloof ik 30 dagen heb ingevuld voor de poll… en da’s over 11 dagen).
Zal daarna een nieuwe poll aanmaken (als dat kan natuurlijk :mrgreen: )
Nou ik heb heel wat pagina’s doorgelezen, maar kom niet overal doorheen…het zijn er ook zoveel…heb er wel een stuk of 25 gehad.
Lees wel dat het voor smurf en jensie erg spannend was in de periode wel of niet zwanger…maar er kwamen mooie berichten, GEFELICITEERD!!
Ook Dragon kwam met goed bericht thuis van vakantie…die vakanties doen het wel goed hier Ik kreeg mijn echo pas met 10 weken, dus moest er ook een tijdje op wachten. Wel jammer dat je veel slecht weer hebt gehad. Je zat toch in zuiden van frankrijk??
Wij zaten eerst aan kust van italie, vlakbij rimini, daar was het 35 tot 40 graden, daarna zijn we nog een weekje naar gardameer geweest, daar was het 30 tot 35 graden. Dus wij hebben het wel getroffen…als het slecht was geweest waren we wel verder gereden hoor!! Dit hadden we vorig jaar namelijk ook de eerste dagen, dus spullen ingepakt en gaan rijden naar de zon
111: Heb je site even bekeken hoor, mooie nagels allemaal, knap dat je dat kan…lijkt me een erg priegel werkje. Mijn nagels breken altijd heel snel af, en voor mijn werk is lange nagels ook niks (verzorging). Beetje sneu als ik ze steeds per ongeluk krap.
Verder waren er nog heel veel mensen waar ik op wilde reageren, maar ik weet het niet meer, sorry :oops:
Zijn de zwangere onder ons al kinderwagens aan het kijken (misschien de niet zwanger ook) en welke willen jullie??
Ik vind de quinny xs sail erg mooi en mutsy slider, binnenkort maar eens naar grote winkels om alles uit te proberen.
Gisteren wel al eerste babyspulletjes gehad van me zus en ouders, erg leuk allemaal. En toen we thuis kwamen stonden er ook 2 tummy tubs van me schoonouders gehad…en mijn ouders enkwam er gisteren dus ook nog mee aan…heb er nu dus 3 staan
Vandaag zelf ook nog wat gekocht…voor het eerst!! 1 setje kleren van lief, en nog rompertjes…vind het best moeilijk zoeken als je niet weet wat het gaat worden…en waarschijnlijk willen we het helemaal niet weten, dus wordt lekker winkels afstruinen voor allemaal leuke dingen.
Ik was al aan het kijken voor een kinderwagen voor dat ik zwanger was. Ik ga zeker voor een quinny Speedy . Ik wilde heel graag de papillon uitvoering (ff google) maar helaas was dat een limited edition dus worden ze niet meer gemaakt/verkocht
Ik heb geen idee met hoeveel weken ik mijn 1e ego krijg, dat hoor ik pas op het moment dat ik de echo krijg :mrgreen:
Hier ook onzekerheid hoor…voel bijna niets dus ben blij als ik de echo heb gehad…duurt alleen nog 4 weken…
Ja de Quiny Speedy heb ik ook, de paarse, helemaal top. Het enige nadeel vond ik dat de rugleuning niet helemaal rechtop gaat. Dus de kleine ligt er altijd een beetje in. Maar voor de rest :thumbup:
Ben doodmoe en een beetje hoofdpijn dus ga vroeg slapen.
Oh en die vergeetachtigheid…op mijn werk heeft mijn collega 3 keer moeten vragen of ik een mail wilde sturen…en iedere keer beloofde ik haar plechtig het te doen, tot ze een uur later weer bij me stond :roll: :oops:
Ik was al aan het kijken voor een kinderwagen voor dat ik zwanger was. Ik ga zeker voor een quinny Speedy . Ik wilde heel graag de papillon uitvoering (ff google) maar helaas was dat een limited edition dus worden ze niet meer gemaakt/verkocht
wij kunnen de maxi van de overburen lenen hoeven we dat al niet meer te kopen.
Verder wil ik de quinny buzz driewieler en dan de rode of de lichtblauwe.
Vind die fijn omdat je de buggy ook om kan draaien zodat je kindje naar je toe kijkt.
Ik heb vorige week alle kleertjes van Charity uitgezocht het meeste gaat naar de rommel markt maar er zaten wel veel rompers tussen die ook voor een jongen kunnen en voor een meisje dus die houd ik.
Babypark is een mooie winkel alleen wat ver vanaf hier wij gaan naar babydump vind ik ook super goede service.We wachten nog even met kopen van spullen totdat we weten wat het word.Ik houd niet van neutrale spulletjes voor de slaapkamer niet en voor kleertjes niet.
Charity: Lekker dat je maxi cosi kan lenen. Ik heb vandaag ook even met de buzz gereden, de 3 wieler, maar ik vond de voorwiel niet lekker meedraaien, en voorwiel is stuk kleiner als bij de andere quinny. Het leuke van die wagen is inderdaad wel weer dat je het naar je toe kan draaien!!
Smurf: Last van vergeetachigheid heb ik ook wel wat…heb nu nog vakantie…dus op me werk nog geen last van!! Maar had er voor vakantie ook al wat last van, liep dat echt achter dingen aan enzo…
Ik vond de buzz 4 wieler wel lastig draaien de 3 wieler vond ik wel fijn.
Ach ja nog een maandje en dan gaan wij ook kopen. nog 2 weken worden de kamers gedaan dan die van Charity verven en tegen die tijd weten we wat het gaat worden en beginnen we an de baby kamer.
Dan gaan we ook kijken voor een box ik wil graag een ronde box.
Makkelijker te plaatsen hier en ik vind het gewoon mooi.
Wil geen nieuwe omdat Charity er maar 6 weken in heeft gelegen en 190,- voor een paar weekjes vind ik te veel weet wel dat het nu anders kan gaan maar goed voor 80,- staan ze op MP.
ICL: Ja klopt ik heb ze inderdaad al regelmatig op MP gezien.
Alleen heeft het mee een beetje een dubbel gevoel.
Uiteraard als de wagen nog goed is waarom niet, maar ik zit meer met het idee dat je de binnenkant van de bak niet in de was kan doen.
Dus ik weet het niet helemaal qua hygiene :think:
Dat lijkt me toch best wel schoon te maken hoor!!! Gewoon een sopje maken.... en goed naspoelen...(heb alleen eigenlijk geen idee waar de binnenkant van is gemaakt.... karton wordt natuurlijk wel lastig... :think: )
maar er zit toch een een matrasje in? Die bedoel ik.
Lijkt mij dat de vorige baby daarop heeft liggen kwijlen, misschien wel spugen of erger?? Dat lijkt me niet hygienies om dan daar mijn eigen beeb in te leggen.