Nou ik vind persoonlijk het draakje niet goed uitkomen.
Op de grote foto ziet deze erg leuker en gedetaileerder (rot woord) uit en dat vindt ik op het kleine plaatje missen
:inlove: :inlove: :inlove:
En als je nou gewoon elke keer dat plaatje erbij upload als je post? :lol: :lol:
hahahah ja dat zou ik ook kunnen doen :lol:
Maar denk dat onze medeforumers + beheerders daar niet gelukkig mee zullen zijn hahaha
Ik ga aan mijn broertje vragen of hij dit draakje op de muur van de kinderkamer wil schilderen In het groot dan he…
Da’s idd een heel leuk idee zeg!!!
Hoe kom je aan het draakje?
van het internet http://www.pukkiesplace.nl/ ik ben gek op dat soort schilderijtjes.
Maar deze vindt ik ook erg leuk http://www.schilderijtjesenzo.nl
Als je op google “kinder schilderijtjes” in tikt dan krijg je heel veel leuke site’s.
Leuk idee inderdaad dragon!!
Wij zijn net verhuisd en hebben het kamertje in eerste instantie maar gewoon neutraal (gebroken) wit gedaan. Dus we zien dan tegen die tijd wel of het een kleurtje, behangetje of wat dan ook gaat krijgen.
Vandaag wel een rare dag voor mijn gevoel na de blijdschap van gisteren.
Ik merk nl. (bijna) niets en daar word ik met vlagen wel wat onzeker van.
Maar we blijven gewoon positief!!
Anke, dat wordt al wel weer spannend zo voor jullie vakantie
dat gevoel herken ik ook heel erg!
De eerste 3 dgn liep ik echt op wolkjes en wild ik wel tegen iedereen vertellen dat het echt zo was.
Inmiddels is het weer een beetje gezakt en lukt het me om beter mijn :silenced: te houden.
Al geniet ik er thuis nog vollop van :mrgreen:
Ook de onzekerheid herken ik, gisteren zij ik het hier ook nog.
Ik voel niets en merk ook niets en dat geeft soms een onrustig gevoel
Vooral als ik iedereen hoor zeggen dat ze last hebben van hun (.)(.) dan denk ik soms wel eens “klopt dat wel bij mij?” ik heb dat namelijk totaal niet.
Het liefst zou ik wel zo mobilie echo apparaat willen hebben :mrgreen: kan ik elke keer weer even kijken.
Ha ha, ja dat wil ik ook wel.
Ik las op de site van de verloskundigenpraktijk hier dat ze “pas” een echo doen bij 10-12 weken. Daarvoor een intake.
Dus ik ga ze volgende week maar eens bellen voor een afspraak.
En zaterdag gooien we nog even een testjes erachter aan.
Dan zijn die ook maar alvast op :mrgreen:
@Sproetje wrote:
Ha ha, ja dat wil ik ook wel.
Ik las op de site van de verloskundigenpraktijk hier dat ze “pas” een echo doen bij 10-12 weken. Daarvoor een intake.
Dus ik ga ze volgende week maar eens bellen voor een afspraak.
En zaterdag gooien we nog even een testjes erachter aan.
Dan zijn die ook maar alvast op :mrgreen:
:naughty: :naughty: :naughty:
Heb ik het nou goed onthouden dat jullie sowieso kleine cupjes hebben?? Misschien komt het daar wel door, dat je niet zo heel veel aan je (.)(.) voelt… de mijne zijn nl redelijk huge… :oops:
Eeh… ik had nog niets verteld over mijn cupjes maar die zijn C75.
Dus niet klein maar ook niet huge :mrgreen:
En die van mij zijn wel gevoelig (voelt ook alsof ik grotere schijven heb, zoals ik het zelf altijd noem)…
dat klopt ik heb denk ik het kleinst cupje AA.
Ik kan altijd net een aan bh vinden. Meestal bij de hunkemoller.
Liviera heeft hier in mijn maat alleen maar kinder bh’s :oops:
Bij hunkemoller kan ik tenminste nog een beetje volwassen bh’s kopen,
maar verder is er jammer genoeg niet veel keus voor mij.
Maar ik heb geen idee of je door een kleinere cup je borsten minder voelt.? :think:
Sproetje: Het is altijd een vraag waard natuurlijk, maar als ik hier zo op het forum snuffel en bij ons in het show topic kijk, zijn er heel veel die al met 7 wkn een eerste echo krijgen hoor.
Ik krijg hem over 14 dagen
Ik kreeg een echo bij 9 weken. Hoe later betekent wel hoe meer je al kan zien omdat het in het begin nog echt ieniemienie is. En dat is toch ook wel weer leuk. Ik ben blij dat ik de baby al echt goed heb zien bewegen dat zie je zo heel vroeg nog niet en dat gaf toch wel een heel fijn gevoel.
Mijn (.)(.) zijn ook helemaal niet meer gevoelig hoor, ze zijn wel iets meer gegroeid. Zegt dus allemaal niets, bij iedereen voelt het weer anders.
En wees blij dat je je nog zo goed voelt. Misselijk en moe zijn is ook niet alles.
Mijn (.)(.) zijn ook totaal niet gevoelig hoor, ook bij Ayla had ik dit niet. Ik heb een D-cup dus denk niet dat het met de grote te maken heeft :think:
Mijn kwaaltjes begonnen bij Ayla op ongeveer 8 weken pas. Nu zijn ze helaas al begonnen met 5 weken en worden steeds heftiger. Voorlopig ben ik in ieder geval de komende 2 weken nog verplicht op rust.
Hallloo!!!
Ik ben er weer…dinsdagavond thuis gekomen van vakantie, 2 dagen later dan gepland vanwege pech met de auto.
Een heerlijke vakantie gehad met alleen maar zon, zon en nog eens zon!!
En ik open hier even het forum en wat zie ik :shock: , gewoon 7 of 8 nieuwe zwangere erbij!!! Wow, dat is echt heel goed nieuws…
Allemaal gefeliciteerd!!! :dance:
Ik moet alles nog bijlezen, maar weet niet of dat gaat lukken…het zijn zoveel pagina’s, moet er echt weer even inkomen hoor!!
Maar ga er zo rustig mee beginnen…
Verder hier alles goed…afspraak van afgelopen dinsdag is verzet naar vrijdag, dus heb het hartje nog niet horen kloppen nadat ik echo heb gehad…lijkt me zo mooi :inlove:
Pupke, dat ging bij mij ook al door mijn hoofd hoor. Dat je dan tenminste wel al redelijk wat ziet op de echo.
Ik denk ook dat ik hooguit vraag of het eerder kan als ik reden heb om me zorgen te maken en tot die tijd wachten we het gewoon af.
Ellen, welkom terug! 8)
Ellen welkom terug! jij hebt in ieder geval veel beter weer dan ik gehad. lekker hoor.
Voor mij is het momenteel het belangrijkst dat er een hartje klopt
en uiteraard hoe ver ik ben, want dat weet ik nog steeds totaal niet :think:
Dat is voor jou nog wel even spannend inderdaad.
Bij mij zal het denk ik hooguit een paar dagen schelen.
Maar ik wacht ook liever niet tot 12 weken hoor.
Volgende week even afwachten wat ze zeggen… :roll:
mijn cyclus was behoorlijk rommelig en ik heb ongeveer ruim een week voor mijn eigenlijk NOD behoorlijk positief gestest dus ga ik er eigenlijk niet vanuit dat ik toen heel pril zwanger was.
Ook heb ik de normale testen gebruikt, dus testen die pas positief testen na je NOD als je dus 2 wkn of langer zwanger bent.
Dus ik sta echt voor een raadsel :think: ongev 2 wkn daarvoor heb ik ruim een week in het zkh gelegen en toen waren alle testen negatief.
Misschien te vroeg geweest om te testen???
Morgen zou mijn eigenlijke NOD zijn wel een apparte gedachte.
sproetje wij gaan trouwen qua banner nu gelijk op :mrgreen:
Ellen: Weet nu precies wat je bedoelde met die maatbeker van MvM :?
Wat een onding ik krijg dat ding echt niet tussen mijn benen.
Ik gebruik nu mijn eigen kleinere maatbaker er maar voor.
Dat was ik volgens mij die zo zeurde over die maatbeker.
Maar ik heb de handigheid er nu aardig in. De sport is nu om de fles vol te krijgen. :lol: :lol:
Is me al 1x gelukt, wat ik dus midden in de nacht trots aan mijn vriend vertelde. :mrgreen: