condoom :lol:
Tenminste dat denk ik haha :think:
niet gebruikt he zeker :mrgreen: :lol:
Enne Dragon, ik kom alleen bij Babypark gouda en ze hebben er werkelijk alles!
Als je wilt ga je naar binnen en kom je met een complete baby uitzet naar buiten van bad tot wagen tot bed etc.
Hebben er laatst nog het bed voor Yuri gekocht die wilde uit zijn ledikant.
Dat hebben ze dus ook peuter en tiener kamers.
En er staat heel veel uitgestalt, dus je kan het goed bekijken.
Qua prijsindicatie, wij waren 3 jaar geleden rond de 2300 euro :shifty: kwijt voor de hele babyuitzet (dat is minus de korting :roll: ) dwz complete wandelwagen met accesoires, kamer (bed, kast, commode) en de daarbij behorende zaken als matras etc. Maar ik ben er nog blij mee en niets is kapot.
:lol: wat voel ik met stom zeg :oops: hahaha dat wist ik echt niet :oops: Haha ik zat al te denken wat moet je nou met cd’s als je het rustiger aan wilt gaan doen, maar ik snap hem nou :lol: :oops:
maar €2300 voor echt alles moet je eerlijk bekenen dat ik dat best vindt mee vallen! De kinderkamer die ik op hun site had gezien en waar ik verlieft op ben kost alleen al €2100 :oops:
Moeten we dus nog maar even goed over nadenken
Is wel minus korting he…voor de korting was het 2800 ofzo.
Vond het ook best meevallen maar ja dat geldt niet voor iedereen…
Je hebt ook kamers voor 400 euro nl. bij de babystunter ofzo.
Ik moet zeggen, dat ik op zich wel een groot fan ben geworden van MP en Speurders. Daar heb je echt de mooiste spullen, die je voor een fractie van de nieuw prijs kunt kopen… Tja, ons zeeuwen ons bent tzunig (ben dan wel geen zeeuw, maar let wel graag op de centjes… :mrgreen: )
Hier ook een zuunige…maar wij kunnen ook veel krijgen of lenen.
Ons hele huis is tweedehands dus een babykamer waarbij alles bij elkaar past zou hier echt misstaan.
Dus bedje en wiegje waar ik zelf nog in heb gelegen. Kinderwagen en box en wipstoeltje kan ik krijgen van vrienden. Maxicosi kan ik lenen van mijn zus, maken we er een soort doorgeef zitje van (ik ga ervan uit dat ze hem zelf daarna weer nodig heeft). Alleen een commode ben ik nog niet over uit, misschien MP of rommelmarkt of toch mijn eigen oude van vroeger.
Met wat zelf gemaakte spulletjes erbij wordt het toch een persoonlijke uitzet.
Ik heb het al een beetje in mijn hoofd zitten…
@ICL wrote:
Isle, onze tijd komt ook wel (weer)!!
Wanneer is jou NOD??
Geen idee, ik heb de afgelopen maanden een cyclus van 31, 81 en 47 dagen gehad. Dus geen idee waar ik mij op moet baseren.
Had ook net honger en vermits er geen koekje in mijn dvd-rom zat heb ik maar een lekkere nectarine genomen.
Heir probeer ik altijd de strijk te doen voor ik andere was. Doe normaal alle wasjes in het weekend, dus heb de hele week de tijd om te strijken. En soms mag ik hem ook meenemen naar mijn moeder, maar ik wil haar niet elke week daar mee lastig vallen.
Groetne
Isle
@Isle wrote:
@ICL wrote:Isle, onze tijd komt ook wel (weer)!!
Wanneer is jou NOD??
Geen idee, ik heb de afgelopen maanden een cyclus van 31, 81 en 47 dagen gehad. Dus geen idee waar ik mij op moet baseren.
Had ook net honger en vermits er geen koekje in mijn dvd-rom zat heb ik maar een lekkere nectarine genomen.
Heir probeer ik altijd de strijk te doen voor ik andere was. Doe normaal alle wasjes in het weekend, dus heb de hele week de tijd om te strijken. En soms mag ik hem ook meenemen naar mijn moeder, maar ik wil haar niet elke week daar mee lastig vallen.
Groetne
Isle
Ooooh, dat is vervelend, zo’n lange cyclus. :hug:
Een nectarine is eigenlijk net zo lekker als een koekje… en nog veel gezonder ook. :mrgreen:
wow ik hou het echt ef niet bij hier :shock: :shock:
Sproetje proficiat!!! :dance: :dance: :dance: :dance: geniet ervan!! ik zei het je toch??
ICL sow dus dat wordt toch nog spannend voor jullie, kben benieuwd :mrgreen:
kmoet zo weer werken
tot gauw
:-* Jen
Goedemorgen dames,
Een dagje niet kijken en zo 4 pagina’s erbij :shock: .
Gisteren was ik een dagje bij m’n moeder en Baukz was er ook. Eryk en Ayla hebben dus heerlijk kunnen spelen met z’n tweeën. Mees kreeg natuurlijk ook een driedubbele portie aandacht, dus vandaag zullen ze beiden wel weer even moeten wennen.
Helaas en gelukkig moet ik vanmiddag buitenshuis werken (afspraken) en gaan onze jongens naar de andere oma (bij ons om de hoek).
Wat betreft de strijk moet ik eerlijk bekennen dat ik ook hopeloos ben :oops: . Als ik gewassen heb, gaat de droge was op een grote stapel en als ik de tijd en zin kan vinden, ga ik vouwen en strijken. Dat is helaas veel minder vaak dan zou moeten, maar ja…helaas :liar: … we hebben het ook zo druk (dat is echt waar )
Onze vakantie komt nu rap dichterbij (vandaag en morgen nog werken en dan 2 weken vrij ). Volgende week vrijdag vertrekken we dan ook echt voor een weekje naar het buitenland (Duitsland). Mijn NOD valt net in of na het weekend dat we vertrekken, dus ik ga proberen niet te testen. Als de :twisted: in de vakantie niet komen, komen we dus zwanger terug. Komen ze wel (waar ik vanuit ga), kunnen we na de vakantie weer fris beginnen.
Anke
Ik sluit marktplaats ook zeker niet als optie uit om daar een leuke kamer te vinden.
Hier in huis hebben we alles teak en ik zou het erg leuk en mooi vinden om ook een babykamer van teak ergens te vinden.
Mijn partner heeft een zogenaamde familie wieg in de familie zitten, hier hebben al heel wat generaties in gelegen.
Wij hebben zijn moeder een klein potje grondverf gegeven toen we het gingen vertellen, met de mededeling “binnen kort kun je alvsat gaan verven” kwartje viel meteen Dus we krijgen voor de eerste 2 mnd de familie wieg.
Dat vinden we beiden erg speciaal.
Verder is er geen babykamer meer van ons beiden, dat is allemaal weg gegooit in de loop der tijd.
Anke: Hoop zo dat jullie met goed bericht thuis komen
Dragon, je avatar… vond het draakje wel heel schattig…
@dragon wrote:
haha geweldig :lol:
Pitje: Die winkel is dus zeker een bezoekje waard?? Het zit namelijk niet bij ons in de buurt (volgens mij) dus ik wil wel weten of het echt te moeite is om hier helemaal heen te rijden.
Is het ook echt een grote winkel zo als ze op de site beweren?
BW is ga niet meteen morgen heen hoor![]()
Ja hoor echt de moeite waard,
Wij zijn naar Kesteren geweest, wij waren voor de kinderwagen + maxicosi tegen de € 1000,- kwijt.
Qua winkel zijn wij ook nog bij de babydump geweest (vond ik erg tegenvallen, allemaal erg smal)
bij Kidsroom Beuningen (dat vind ik ook een superwinkel, alleen hadden ze het merk Mutsy niet)
En Babysuperstore in Tilburg, dit zit qua spullen in de buurt van de Babydump, alleen net een iets fijnere winkel.
En Heel veel bb spullen heb ik bij prental gehaald. was toen een actie dat tussen 8.00 en 11.00 uur op alles 20% korting kreeg, dus dan weet je wel hoe onze auto (stationwagen) eruit zag.
Daar word je hebberig van heh Pitje
@ICL wrote:
Daar word je hebberig van heh Pitje
Erg he… maar ja, matras en zo heb je toch echt nodig.
Ik had laatst eens een lijstje gemaakt wat we nog allemaal moesten kopen, maar nog genoeg.
Kinderwagen is ook zo’n probleem, blijkt dat wij of een tweelingwagen of een duowagen moeten kopen.
Had de ijdele hoop dat de duoseat van Mutsy iets was, maar ja helaas dat ding was echt niks, heel erg smal, kunt de baby er bijna niet inleggen en die ligt dan in een soort Maxicosi houding, vond het niks, dus nu maar eens kijken wat we nu gaan doen.
Het liefste een 2-ling, maar die zijn zo duur.
Uuuuuhm… heb ik iets gemist??? Hoe oud is je dochter op dit moment? (of had je nou een zoon… :oops: )
Pitje… ik heb ook iets gemist geloof ik :shifty: :eh: :doh:
Anke
Zeg pitje zit je ons nu tussen neus en lippen door te vertellen dat je een tweeling verwacht??? :shock:
(op lijstje gaat ze wel voor het 2e kindje :think: )
ICL: Op jouw verzoek zie avatar :mrgreen:
@dragon wrote:
ICL: Op jouw verzoek zie avatar :mrgreen:
:inlove: :inlove: Die’s mooi!! :inlove: :inlove:
haha ik vindt het persoonlijk alleen wat jammer dat je het draakje niet echt zichtbaar ziet.
@dragon wrote:
haha ik vindt het persoonlijk alleen wat jammer dat je het draakje niet echt zichtbaar ziet.
Hoe bedoel je?