mei-stoppers 2008 (dl 4): 16 zwangeren!!

Ik heb helemaal niets met strijken en liet het ook vaak liggen,

Nu heb ik me zelf maar aangewent dat zodra ik de was van de lijn haal en het moet gestreken worden dat ik dat maar meteen doe.

Dan is het maar klaar ook en kan ik het niet nog eens vergeten of er tegen op zien.

Ik laat de strijk ook altijd liggen, zijn ook alleen maar blousjes van mijn vriend. Hij trekt ze dan gewoon niet aan. :? Heb ik eindelijk eens de geest en ga ik alles strijken, trekt hij ze gelijk allemaal weer aan en heb ik ze dus weer in de was zitten. :lol: :lol:

Maar heel soms strijkt hij er zelf ook wel eens een. Ik heb de strijkplank hier altijd klaar staan omdat ik hem ook veel gebruik met naaien, dus meestal is het hier strijken en aantrekken.

Ik laat mijn strijk ook meestal weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeken liggen… maar had nu ineens de dringende behoefte om het maar eens weg te werken… Opgeruimd staat netjes, zal ik dan maar zeggen.

Zo, t’is alweer tijd om het hondje uit te laten en dan mijn lieve meid van de NSO te halen.

Ik voel mij al een week niet echt lekker… Misselijk en vreselijk last van maagzuur (en nog wat andere klachten). Had Nynke dit weekend zoiets van: Mama, heb jij weer een kindje in je buik? Want toen jij een kindje in je buik had, voelde je je ook niet lekker… :inlove: Hoe kom je daar nou bij, dat kan toch helemaal niet, zei ik. Jawel hoor, zegt ze… want dat heb ik gewenst :inlove: :inlove: . Wat is het ook een schatje. Blijkbaar met dingen bezig waar wij op dit moment helemaal niet mee bezig zijn :liar: .

Toedels, tot later!! :-*

haha wat ontzetten lief als ze dat zo zeggen :inlove:

dat vind ik ook zo heerlijk aan kinderen, zeggen gewoon alles zo als het is :inlove:

Sproetje GEFELICITEERD meid !!!

hier gaat het rustig verder erg moe maar niet zo misselijk meer gelukkig.

Vandaag heeft mijn vriend een hoop gepoetst ik een beetje haha.

verder weet ik ff niet meer wat er gezegd is sorry

dat is lekker zeg dat je misselijkheid minder wordt! hopelijk blijft het zo voor je.

Het liefst hoop ik natuurlijk dat het helemaal weg trekt voor je :slight_smile:

@dragon wrote:

Heb net een hele mooi winkel gevonden, kennen jullie deze ?

http://www.babypark.nl

Yup deze winkel ben ik vandaag nog geweest (en hebben hier de kinderwagen gehaald).

Moet zeggen ik vind de pagina van hun een beetje traag en lastig.

Maar in het echt een leuke winkel, sommige dingen best duur.

Ha ha, wat kunnen die kinderen leuke uitspraken doen…

Maar soms is het ook minder leuk.

Toen ik klein was en een man voorbij zag lopen die in mijn ogen een raar hoofd had zei ik: mam, als ik zo’n hoofd zou hebben, zou ik het inruilen."

Nou, en daar sta je dan als moeder :think: :mrgreen:

Hahaha…kinderen kunnen inderdaad heel “eerlijk” reageren… gewoon zeggen wat ze denken… :inlove:

Waarop die man trouwens antwoordde: " dat heb ik geprobeerd, maar ze wilden 't niet hebben…" :smiley:

Sproetje…GEFELICITEERD!!!

Super.

Kom vanavond laat weer terug.

:lol: :lol: :lol:

Vatte hij het toch heel sportief op!

Zonnetje… niet vergeten te klussen vanavond!! :wink: :-*

haha geweldig :lol:

Pitje: Die winkel is dus zeker een bezoekje waard?? Het zit namelijk niet bij ons in de buurt (volgens mij) dus ik wil wel weten of het echt te moeite is om hier helemaal heen te rijden.

Is het ook echt een grote winkel zo als ze op de site beweren?

BW is ga niet meteen morgen heen hoor :wink:

haha geweldig :lol:

Pitje: Die winkel is dus zeker een bezoekje waard?? Het zit namelijk niet bij ons in de buurt (volgens mij) dus ik wil wel weten of het echt te moeite is om hier helemaal heen te rijden.

Is het ook echt een grote winkel zo als ze op de site beweren?

BW is ga niet meteen morgen heen hoor :wink:

Sproetje, meid gefeliciteerd!!! :dance:

ICL: ik dacht dat jullie een maandje rust zouden hebben, maar na al je berichtjes begin ik daar mijn twijfels bij te hebben hihi :wink:

Babypark is top :thumbup:

Wij hebben daar ook de babykamer gekocht. Tis misschien wat prijzig maar wel topkwaliteit en vooral topservice. Toen de wandelwagen stuk was kreeg ik bijv een leenwagen :mrgreen:

Bovendien krijg je voor 10% ofzo van het aankoopbedrag gratis aan spullen bij. Ook niet verkeerd. Daar hebben wij toen de matras enzo van gekocht.

Nou moet nu echt even aan de studie. laatste loodjes, volgende week laatste blok :dance:

@Smurf78 wrote:

ICL: ik dacht dat jullie een maandje rust zouden hebben, maar na al je berichtjes begin ik daar mijn twijfels bij te hebben hihi :wink:

Uuuhm, ja, wij zouden ook rust nemen en hebben cd-tjes gebruikt...alleen op een gegeven moment dacht ik mijn ei al te hebben gehad en zijn we het cd-tje vergeten.... :doh: :wall:

Dank je Smurf :-*

Succes met de laatste loodjes!!

Vreemde periode voor een laatste blok toch? Het meeste begint zo’n beetje nu. Vanaf volgende week zijn wij allebei twee avonden in de week de deur uit. Niet erg gezellig, maar dan waarderen we de avonden die we samen zijn vast des te meer :thumbup:

Ik ben trouwens op zoek naar een leuk plaatje.

Dit is 'm nog niet helemaal.

Kan dus zijn dat ik een paar keer van gedaante verander… :wink:

@ICL wrote:

@Smurf78 wrote:

Uuuhm, ja, wij zouden ook rust nemen en hebben cd-tjes gebruikt...alleen op een gegeven moment dacht ik mijn ei al te hebben gehad en zijn we het cd-tje vergeten.... :doh: :wall:

Cd-tjes :think: leg eens uit?

Ben ff met de hond lopen :-)