hahaha
Wat ‘n kletsmajoren vandaag zeg. :shock:
Ik kom net terug van de markt. Even wat lapjes gescoord om 2 shirtjes en een jurkje van te maken. Ik begin echt uit m’n kleren te groeien dus ik moet aan de slag voor een nieuwe garderobe.
Gelijk even wat babywinkels in geweest en een rompertje gekocht met cookiemonster. Vond hem zo schattig.
Nou Dragon dat plassen dat blijft nog wel. Ik moet zeggen dat ik er overdag niet zo’ last van heb maar meer 's nachts. Eerder moest ik er 's nachts nooit uit. Nu wel minstens 2 keer, en dan 2 trappen af, in het kannetje mikken voor mvm en dan weer 2 trappen op. Dan ben ik dus weer klaarwakker en duurt het wel weer even voor ik slaap. Echt irritant.
En nu mijn buik begint te groeien ligt het ook niet zo lekker meer op mijn buik dus ik kan mijn draai ook nog niet helemaal vinden in bed. Dan nog een vriend die me vannacht om 2:30 wakker maakte omdat hij toen pas naar bed kwam. Grrr… nou dat moest er even uit… :mrgreen:
Verder alles prima hier…en ik ben meer zelf het cookiemonster vandaar dat ik me zo aangesproken voelde door de romper (ze hadden hem alleen niet in mijn maat :lol: ). Ik heb mezelf lekker op een grote stroopwafel getrakteerd op de markt. :drool:
Ow die zijn altijd zo reuze lekker, lekker vers en het liefst nog lekker warm
Dat plassen wist, maar moet eerlijk bedenken dat ik bij patienten wel eens dacht dat het tussen de oren zat als ze al zo vroeg steeds naar het toilet moesten :oops: schaam me nu diep nu ik het zelf onder vindt.
Moet zeggen dat ik met soms erg onzeker voel, in de eerste week(en) voelde ik zeer regelmatig krampjes en steekjes in mijn onderbuik.
Nu voel ik helemaal niets meer en de misselijkheid is vandaag al de hele tijd weg.
Zullen wel zorgen om niets zijn hoor, maar vondt het toch prettiger toen ik nog wat voelde zeg maar…
Ja hij was nog lekker warm… :drool: :drool:
Dat had ik ook heel lang dat ik niks meer voelde, ik was ook heel blij toen ik eindelijk de echo had gehad. Ik voel nu nog weinig. Gevoelige (.)(.) zijn weg (had ik alleen heel in het begin) en heel af en toe voel ik een steekje in mijn buik…alleen dat plassen blijft… :?
Maar mijn buik begint wel te groeien dus ik ga ervan uit dat die kleine in mij ook aardig aan het groeien is. Nu ik heb gezien dat het hartje goed klopte en hij (of zij) zo lekker aan het swingen was in mijn buik (ja, paps is muzikant dus dat wordt al snel swingen) heb ik er vertrouwen in dat het goed blijft gaan.
Die gevoelige (.)(.) heb ik helemaal (nog) niet.
Ik zou ook inderdaad blij zijn als ik een echo heb gehad.
je groeit dan goed voor je 10wkn als je nu al echt een buikje krijgt
Lijkt me zo leuk als er dan ook wat te zien is.
Nou het buikje is nog niet super groot maar mijn spijkerbroeken zitten gewoon niet lekker meer. Ik vind het ook niet lekker als het nu te strak zit rond mijn buik, hij moet gewoon de ruimte hebben om te groeien. En ik heb allemaal vrij korte shirtjes die ik straks niet meer aan kan. Dus er moeten even wat nieuws gemaakt worden. Maar dat is ook hobby…
's Avonds is m’n buik trouwens enorm, dan zie je het echt heel duidelijk. 's ochtends is het dan weer wat minder maar het wordt toch steeds wat meer.
Ik heb nu gewoon een stretch rokje aan met daaronder een zwangerschapslegging. Dat zit heerlijk maar dat kan ik natuurlijk niet elke dag aan. Ik wil dus wat shirtjes maken die ik nu al aan kan en waar ik nog in kan groeien.
M’n zus had ook al vrij snel een buikje. Ik ben ook maar een klein vrouwtje (1.53) dus beeb moet ergens zijn ruimte gaan opeisen. :mrgreen:
Maar ik denk dat ik echt enorm ga worden. Vriendlief en ik maken er nu al grapjes over. Dat iedereen zo’n mooi beschaafd buikje heeft en verder bijna niks en dat ik echt zo’n moeke wordt met een enorme buik en (.)(.). Nou ja we zien het wel…
hahaha eerst buik en dan kom jij :mrgreen:
ze zeggen dat de buik bij de zwangerschap erfelijk is (weet niet of het ook daadwerkelijk zo is hoor).
Ik hoop het eigenlijk niet want mijn moeder had niet echt een buik.
Die had een heel klein bollinkje, een week voordat ik geboren werd vroegen de mensen nog steeds of ze 4 mnd zwanger was.
Ik wil toch wel een mooi zeer zichtbaar buikje hoor, goed insmeren te de striae met striae creme
Ik heb nu cup AA dus die volle borsten zijn hier meer dan welkom :mrgreen:
Ja zoiets wordt het denk ik…Mijn moeder was ook aardig rond en we hebben dezelfde bouw dus ik vrees dat ik ook zo ga worden.
Maar een mooi buikje mag best gezien worden.
Ik had een flinke c-cup maar ze zijn nu al aardig gegroeid. Bij mijn zus werden ze echt enorm en ze is nu net gestopt met borstvoeding dus ik ben benieuwd wat ervan overblijft. :oops:
Maar mijn (.)(.) mogen altijd wel gezien worden, ik hou wel van een sexy decolletéetje. Maar als ze zo enorm worden is daar ook niks sexy meer aan. :?
nee dat is waar. Ik vindt het prima als je bij sommige meiden/vrouwen de borsten ziet.
Maar ik vindt wel dat we een verschil moet zijn tussen smakelijk en te ver.
als je begrijpt wat ik bedoel.
Bij mijn buuf kun je zeg maar nog net niet te tepels zien, dat ik persoonlijk dan weer niks.
Maar ik hoop ook dat ik nu 9mnd met een sexy decolate kan lopen :mrgreen: Lukt mij namelijk helaas nooit.
heb wel eens geprobeerd om een aantal kilo’s aan te komen alleen helaas kwam het er op de verkeerde plekken bij :?
Dames dames, nu gaan we wel heeeel erg snel! :lol: Sproetje, Wendy, van harte gefeliciteerd meiden!!! Goed zeg, wat fijn dat er nog steeds mensen zwanger raken dat geeft hoop!
Charity: :hug: vergeet je niet dat alles nu nog even 10 keer erger aankomt door de hormonen?? Ik kan je berichtje niet meer lezen, maar maak uit de volgende reacties een beetje op wat er gebeurd is. Rustig aan meid! :-*
Ehh… nu weet ik toch echt niet meer of ik iedereen wel gefeliciteerd heb :think: vergeet ik nog iets/iemand? :oops:
Jeee, wat gaan we snel hier…al weer twee erbij!! Wendy en Sproetje: GEFELICITEERD!!! En voor de anderen duim ik vrolijk door!!
Dragon: ik heb na 4 weken ook een periode gehad dat ik helemaal nergens last van had. Vroeg me af of ik wel echt zwanger was! Maar in de 7e week werd ik van het ene op het andere moment misselijk en doodmoe! Vanochtend was volgens mij de 1e keer dat ik niet :sick: werd onder de douche. Dus ik hoop maar dat de kwaaltjes nu gaan afnemen!
Pupke: leuk zeg dat je buikje al begint te groeien. Hier nog niets te zien, al gaan sommige spijkerbroeken een beetje strak zitten. En vandaag zij mijn collega dat ze dacht het een beetje te kunnen zien. Zelf zie ik er niets van!
Heb nu last van enorme honger aanvallen, dan MOET ik wat eten. Zit nu een pak chocolate chip cookies leeg te eten :oops: :oops: :oops:
Ow lekker, geef mij ook eens zo’n koekje :mrgreen:
Squirrel toch! :naughty: :naughty: :lol: :lol: Ha, ha heb je nu pas die vreetkick, die heb ik al weken (vandaar ook die buik natuurlijk :roll: )
Ik zit braaf aan mijn fruithapje. Doe ik nu elke dag om deze tijd. Vandaag een schaaltje aardbeien en een nectarine.
Hmm, hij past niet in de compu…
@squirrel wrote:
Hmm, hij past niet in de compu…![]()
Hihih, ik zie nu voor me dat je dat cookie in de cd-rom lade probeert te proppen :lol: 8)
Ik eet trouwens chocolate chip cookies zonder excuus hoor, daar hoef ik niet zwanger voor te zijn :drool:
Pupke: Goed van je…lekker aan 't fruit! Moet ik echt beter om denken, gelukkig komt J. bijna elke dag met een kiwi oid aanzetten…anders zou ik het steeds vergeten… :oops: :oops:
he waarom gaat dat nu niet? had er net zo’n zin in
Ik eet ook te weinig fruit, vindt het heerlijk hoor maar ik heb echt zo’n hekel aan dat schillen/schoonmaken en snijden :oops:
Ik zit hier nu ook met de koekjes voor mijn neus, maar het wordt inderdaad tijd om op de gezonde toer te gaan…
straks maar even wat fruit inslaan (maar voor de zekerheid toch ook maar chocola )
Zo stelletje kletsmeiers… Jullie hebben aardig lopen kleppen terwijl ik even afwezig was… :mrgreen:
Heb zonet mijn schoonzus dus toch nog maar even geholpen met haar strijk… Dacht dat ik veel had met ons drieen, maar zij had met z’n tweeen zeker drie keer zoveel…Ongelovelijk zeg…
Hier wordt weinig gestreken. En de dingen die ik moet strijken liggen eeuwen op me te wachten. Mijn vriend strijkt zijn overhemden trouwens snel, die heeft er meer routine in dan ik :oops: