mei-stoppers 2008 (dl 4): 16 zwangeren!!

Wendy, Sproetje GEFELICITEERD!!! :dance: :dance: :dance:

Het lijstje met niet-zwangeren wordt nu inderdaad rap korter. Hopelijk kunnen wij overgebleven dames ons gauw melden voor de onderste helft :smiley:

Anke

PS Gisteren heeft mijn nieuwe werkneemster haar arbeidsovereenkomst getekend :dance: :dance: . Nu dus geen zorgen en hopelijk snel zwanger.

Oooooh Anke, dat is een hele zorg minder zeg!!! Hopelijk is het resultaat daarvan een ontspannen Anke en daardoor een vruchtbare Anke, met als mooi resultaat, over een maand of 9 een beebje!!! :-*

Moosje: jemig dat is even schrikken zeg! gelukkig en uiteraard wel een prettig idee om te weten dat met de kleine alles goed gaat.

Anke: Lekker joh, van die onzekerheid ben je af. idd hopelijk kun je je snel bij het onderste deel toevoegen :smiley:

Even een vraagje; moeten / moesten jullie ook zo ontzettend veel plassen al in de 4e week?

Ik wordt er namelijk al helemaal gek van, ik ga wel 2 keer in een uur en in de auto stoppen we bijna bij elk tankstation.

Ik wist wel dat komt, maar niet al zo snel bij 4 wkn zwangerschap?

@dragon wrote:

Even een vraagje; moeten / moesten jullie ook zo ontzettend veel plassen al in de 4e week?

Ik wordt er namelijk al helemaal gek van, ik ga wel 2 keer in een uur en in de auto stoppen we bijna bij elk tankstation.

Ik wist wel dat komt, maar niet al zo snel bij 4 wkn zwangerschap?

Tja, dat kan al heeeeeeeeeel vroeg in de zwangerschap… heb er de afgelopen maanden steeds last van. Zelfs nu loop ik nog steeds heel vaak naar de wc, hoewel de MK toch alweer is “afgelopen”…

Zo even een avondje niet meelezen en meteen 2 zwangere erbij.

GEFELICITEERD DAMES :dance: :dance: :dance:

Hallo hallo.

Hier nog iemand die helaas nog op het bovenste lijstje vertoeft.

Eerst en vooral een :clap: voor de nieuwe zwangeren. Ik gun het jullie van harte maar ben ook stiekem een beetje jaloers, sorry.

Hier had ik ook graag samen met een vriendin zwanger geweest maar zij ligt al zeker 4 maanen voor.

Groeten

Isle

Isle, onze tijd komt ook wel (weer)!!

Wanneer is jou NOD??

nou dan ben ik lekker mee :slight_smile: en ik moet nog ruim 8mnd :? :wink:

Dat jullie tijd nog komt daar ben ik overtuigd van hoor :thumbup: :thumbdown:

@dragon wrote:

nou dan ben ik lekker mee :slight_smile: en ik moet nog ruim 8mnd :? :wink:

Dat jullie tijd nog komt daar ben ik overtuigd van hoor :thumbup: :thumbdown:

:shifty:

haha

eigenlijk moet ik een schop onder me kont hebben, moet werken namelijk maar er komt niet echt iets uit :?

Hmmm… ik had gisteren ineens de ernstige behoefte om al mijn strijkgoed weg te werken… en zou vanmiddag naar mijn schoonzus om te gaan strijken, omdat we beide nog heel veel hadden liggen… :think:

En heb afgelopen weekend ook al mijn badkamer schoon gemaakt (OK, in gedeeltes, maar toch… :mrgreen: ). En zomaar ineens gedweild gisteren… :think:

Tis dat je bij me uit de buurt woont anders had ik je beide uitgenodigd om ook even mijn huishouden onder handen te nemen :wink:

De rest van mijn huis moet ook nog hoor… maar ben zo moe, dat ik daar nu ff geen fut voor heb…

woon trouwens maar een minuut of 20 bij je vandaan hoor :mrgreen: , maar kom je toch maar niet helpen… :mrgreen:

Ik ben hier toch ook maar braaf aan de schoonmaak gegaan.

En net wasje nr. 3 opgehangen.

Nu de eerste verdieping maar eens onder handen nemen.

Maar laat daar nou ook net de pc staan… :lol:

hahaha zo krijgen we wel een topic vol dacht ik zo :smiley:

Internet is zo ie zo niet goed voor mij want ik blijf veelste lang hangen op div sites

Heb net een hele mooi winkel gevonden, kennen jullie deze ?

http://www.babypark.nl

Nou ja… heb niet echt veel meer nodig heh… heb alles nog van Nyn! :inlove: Maar zou stiekem het toch wel leuk vinden om nieuwe spulletjes te kopen…

Dames, tot later. Ik ga ff mijn hondje uitlaten en dan naar mijn schoonzus… Zonder strijk :mrgreen: !

Hellup… mijn (.)(.) doen pijn…

Ben nu echt weg!! :-*

:o :think: :pray: :silenced:

was nog ff benieuwd of er nog een reactie kwam… dus was nog niet vertrokken… :mrgreen: :mrgreen: :oops: :silenced:

Maar ben nu echt weg!! :-*