mei-stoppers 2008 (dl 4): 16 zwangeren!!

Charity heel veel sterkte in deze moeilijke situatie :hug: :hug: :hug: ik heb zelf ook al het eea ervaring met therapiën en weet wat het is als eea overhoop ligt in je leventje, ik denk aan je :hug: :hug:

Sproetje ooohh spannnnend!!! (die test wordt vas wel positief :mrgreen: :pray: ) :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

Wendy proficiat!! :dance: :dance: ik kan het me wel voorstellen hoor dat je geen tijd hebt voor 1001 topics :wink: , is al goed! (en daarbij blijf ik toch met je meeklesten bij de april-mama’s 2009 :wink: !!)

:-* Jen

:silenced:

Wendy super goed zeg! GEFELICITEERD!!!

Ennuhhh…Sproetje al getest???

Ha ha, ICL.

Ik moest nog even zo’n mooie nieuwe banner scoren.

Ja ja, twee streepjes! :inlove: :inlove:

En nu maar hopen dat het dit keer goed blijft gaan.

Maar ik heb er wel een goed gevoel over…

Sproetje, ook hier SUPER GEFELICITEERD!!!

We gaan GOEEEEEED!!! :-*

Wauw Sproetje!!! GEFELICITEERD!!! 2 streepjes!!!

Dit is volgens de planner van kok.

Maar ik denk zelf eerder 3 mei :think:

Ik ga nog wel even op internet speuren…

Weet je Sproetje, lekker laten staan. Het gaat maar om 3 dagen en je weet niet exact wanneer je je eisprong hebt gehad. Met de termijn echo zullen ze zien hoelang je daadwerkelijk zwanger bent!! :-*

Had 'm dus alweer terug gezet naar 1 mei

Gefeliciteerd Sproetje!!! Het gaat ineens hard hier!

We blijven :thumbup: :thumbdown: voor de rest.

Ik heb net mijn banner aangepast… ik hou het nu voorlopig op 2 mei :inlove:

Ik ben nog wat snoertjes kwijt, maar zal de test binnenkort nog wel ff in ons sf plaatsen.

Laat jij de niet-meekletsers in het lijstje staan?

Wat dat betreft is het volgens mij niet meer zo up to date :think:

Maar maakt mij verder niet uit hoor.

Ik ga even verder stuiteren :dance:

@Sproetje wrote:

Ik heb net mijn banner aangepast… ik hou het nu voorlopig op 2 mei :inlove:

Hehheh, heb ik net het lijstje veranderd in 1 mei…

@Sproetje wrote:
Ik ben nog wat snoertjes kwijt, maar zal de test binnenkort nog wel ff in ons sf plaatsen.

We willen natuurlijk wel “bewijs”… :lol:

@Sproetje wrote:
Laat jij de niet-meekletsers in het lijstje staan?

Wat dat betreft is het volgens mij niet meer zo up to date :think:

Maar maakt mij verder niet uit hoor.

Heb ik ook aan gedacht....Maar gaat op dit moment toch alleen om Mooie Dromen???

Sproetje GEFELICITEERT!!! wat heerlijk voor je meid :thumbup:

En die datum uitrekenen ik wordt er ook helemaal gek van hoor.

Ik zeg zelf 25 april, volgens de site van Predictor ben ik 2 mei uitgerekend en zo geeft elke site wel wat anders aan.

Gisteren de broer van Ray het heugelijke nieuws verteld, die was even stil want die wisten totaal niet dat we er mee bezig waren :smiley:

Nu weten alleen de beide opa en oma’s in spee en de tante en oom’s in spee het en nu moet ik proberen mijn :silenced: te houden tot drie mnd.

Jemig dat is niet makkelijk…

Meiden, jullie weten beide meer na de termijn-echo… :-*

Dat duurt mij nog veeeeeeeeeeeeelste lang :oops: :mrgreen:

@dragon wrote:

Dat duurt mij nog veeeeeeeeeeeeelste lang :oops: :mrgreen:

Tja, ervan wakker liggen, heeft nu geen zin denk ik… (2 weekjes zijn zo voorbij!! :-* :hug: )

Ach, ik ben al veel te blij dat het opnieuw zo snel raak mocht zijn.

Mijn vriend wilde dat ik na de mk een ronde rust zou nemen, maar ik vond dat niet nodig dus we gingen er gewoon voor.

Nu zegt hij dat hij vorige ronde placebo’s heeft gestuurd :roll:

Mannen, ha ha.

Ben ik ook weer eens… Wat gaat het hier in een keer snel!!! :shock:

Alle zwangeren gefeliciteerd!!! Geniet van jullie zwangerschap!

Hier gaat het redelijk goed. Ik zit half in de ziektewet, omdat ik nu een week lang bloedingen heb. Alles is goed met het kindje, het bloed komt van mij af. Nu moet ik wat rustiger aan gaan doen.

Verder gaat alles goed.

hahaha mannen :mrgreen:

Het eerste wat mijn vriend zij toen ik die test liet zien “nou dat kan echt niet hoor” vervolgens werd ik bijna het bed uitgezet omdat ik moest douchen en snel een nieuwe test moest halen.

Ik heb er maar meteen 2 gehaald van verschillende merken, en nog zei die “nou dat kan echt niet”

Ik moest de dokter maar bellen, hahah hoeveel testen wilt ie onder zijn neus hebben :mrgreen:

Inmiddels is ie over de shok heen hooor :mrgreen:

Tja, placebo’s kan mijn hubbie geloof ik niet echt produceren… :oops:

Jeetje Moosje, dat is schrikken. Gelukkig gaat het met het kindje goed. Hoe voel jij je eronder? :hug:

Moosje, dat zal wel even schrikken zijn geweest.

Gelukkig gaat alles goed met de kleine!

Wij hadden afgesproken vanmorgen te testen. Dus toen hij een klein beetje bewoog (waarschijnlijk half zes :inlove: ) vroeg ik: ben je wakker??? Nee, ik moest nog gaan slapen… pfff

Dus om kwart over zeven testje gedaan en weer in bed gaan liggen met de timer op vijf minuten. Maar toen ik de test weglegde, meende ik al een tweede streepje te zien. En toen kwamen de stoere praatjes hoor. Ik hoef niet te kijken, want ik weet het toch al zei hij.

En dan toch die beduusde uitdrukking als je de twee dikke strepen onder zijn neus houdt… :lol: