Jensie: Jemig joh, dat je nu al met zo veel moeite naar het werk gaat :hug:
Wat de kwaade klanten betreft, op poli had is die ook dagelijks aan de telefoon en je wilt zo graag goed voor de mensen en in het begin had ik daar veel moeite mee.
Maar je moet ook goed beseffen dat je het niet iedereen naar het zin kan maken, dat is bij lange na niet haalbaar.
En dat ligt niet aan jou maar verschillende soort dingen. Soms samenloop van omstandigheden, soms bij de klanten zelf want sommige mensen zijn nou eenmaal niet of niet snel te vreden.
Als je allemogelijke optie hebt gehad, dan heb jij je best gedaan en dan is het helaas niet niet anders.
In het begin duidzelt het je altijd Er zijn zo veel dingen die je moet weten en voor iemand die net begint is dat bij lange na niet mogelijk omdat meteen allemaal te weten hoor.
Je had onwijze goede cijfers dus duidelijk een teken dat je het kunt hoor!
Je ben niet voor niets door al die zware testen heen gekomen!
Kun je niet met je baas overleggen dat je het moeilijk vindt om tot 18:00 te werken omdat je niet bij je dochter kan zijn?
Kom op hoor, je kunt het dat weet ik zeker :hug: :-*
Dus we mogen niet te veel kletsen… :eh:
Dan zal ik maar volstaan met de mededeling dat hier nog steeds geen duivels zijn geweest en dat we morgenochtend gaan testen :shifty: :shifty:
Sproetje :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
Smurf leuk zeg samen zwanger zijn, ik hoop nog steeds heel hard dat Anke ook snel een posi-test heeft zodat we lekker samen kunnen zwangeren (ik hoop het natuurlijk heel hard voor iedereen hier hoor)
Vervelend Jensie dat je het nog niet echt naar je zin hebt op je werk. Misschien dat het je over een tijdje makkelijker af gaat.
Dragon. Ik ben niet zo van de buikenfoto’s, misschien als hij echt dik is.
Jij hebt wel een mooi strak buikje zeg. Die van mij is nog nooit zo strak geweest. :oops:
Ik was hier gisteravond aardig opgebrand. Zondagnacht niet lekker geslapen omdat ik er steeds uit moest om te plassen en daarna niet meer in slaap kwam. Gisteravond ben ik er dan ook om 21:00 uur ingedoken en heb goed geslapen.
Vandaag is er braderie in de straat dus ik lig de hele dag in de vensterbank om mensen te kijken. Echt leuk (alleen de kramen opbouwen vanochtend om 6:30 was wat minder :shock: ).
Sproetje :thumbup: :thumbdown: Spannend!!!
Sproetje: :thumbup: :thumbdown:
Ellen: Dank je wel :oops: eerlijk gezegt doe ik er totaal geen moeite voor, ik ga niet naar de sportschool en doe ook geen buikspieroef.
Daarnaast ben ik maar 1.68 en weeg ik net aan 53 kilo.
Moeders voor moeders is net langs geweest en heeft een test gedaan.
Vond het wel even spannend hoor… Maar die consulente was behoorlijk verbaasd toen er weer meteen een dikke zeer zichtbare lijn te zien was.
Ik ben nu toch wel heel erg benieuwd hoe ver ik nu eigenlijk ben en of het er misschien wellicht 2 zijn.
Nou Dragon, da’s wel heeeeeeel duidelijk zwanger heh!!! Nog 15 daagjes, dan weet je of je langer zwanger bent of dat het er meer dan één is. SPANNEND!!! :-* (of beide natuurlijk… :lol: )
Ben je nog niet echt misselijk, of toch wel?
…
Icl: Ik ben zeker misselijk al voordat ik mijn testen deed. Alleen niet in de ochtend het komt met kleine vlagen over de dag verspreid.
maar als ik s vonds in bed lig dan wordt ik pas behoorlijk misselijk.
Ik heb dus alleen last van avond misselijkheid
Verder last van meer vaginale afscheiding :silenced:
Maar (nog) totaal geen last van mijn borsten.
Wel dat als ik met gestrekte benen wil bukken, dat niet gemakkelijk gaat omdat het in mijn onderbuik allemaal erg strak aanvoelt.
Charity: Wat zit jij behoorlijk in de dip zeg met deze zwangerschap.
Dat je buurman komt kan ik aan de ene kant heel erg goed begrijpen, ik zou namelijk denk ik precies het zelfde hebben gedaan :oops:
Als ik mijn buuren telkens zou horen ruzie maken en ik weet dat daar een klein kind bij is, zou ik zeker op een gegeven moment verhaal gaan halen.
Je kunt als ouders een slechte tijd hebben, maar daar mag nooit en dan ook nooit het kind de dupen van worden!
Wees dan volwassen en neem de beslissing om tijdelijk uitelkaar de gaan tot de gemoederen weer wat bedaart zijn.
De kinderbescherming zal haar naar allewaarschijnlijkheid (ten zij er niet eerder klachten zijn binnen gekomen) niet meteen weghalen.
Maar als dit zo door gaat, kunnen ze dat wel gaan doen.
Hun komen op voor het belang en welzijn van een kind, en een kind is er zeker niet gebaad bij om in een omgeving te zijn waar telkens een sfeer van mondeling geweld hangt.
Na 1 melden komen ze waarschijnlijk wel polshoogte nemen en mochten hun dat beter vinden dan komt er toezicht.
Dat jij al in therapie bent is een goed tekeken, en je laat dan zeker zien dat je bereid bent om er wat aan te doen.
Maar ondanks dat je in therapie bent, kan de kinderbescherming er als nog voor kiezen om haar tijdelijk weg te halen.
Ondanks dat Charity er wel licht niet altijd bij is, voelt zij zeker dat er iets aan de hand is.
Kinderen voel dat echt fijloos aan.
Ik beoordeel je niet, maar persoonlijk vind ik deze situatie niet kunnen, en ik denk dat julie echt naar een serieuse oplossing zullen moeten gaan zoeken voor jullie problemen voordat er nog meer problemen ontstaan.
@dragon wrote:
Icl: Ik ben zeker misselijk al voordat ik mijn testen deed. Alleen niet in de ochtend het komt met kleine vlagen over de dag verspreid.
maar als ik s vonds in bed lig dan wordt ik pas behoorlijk misselijk.
Ik heb dus alleen last van avond misselijkheid
Verder last van meer vaginale afscheiding :silenced:
Maar (nog) totaal geen last van mijn borsten.
Wel dat als ik met gestrekte benen wil bukken, dat niet gemakkelijk gaat omdat het in mijn onderbuik allemaal erg strak aanvoelt.
Charity: Wat zit jij behoorlijk in de dip zeg met deze zwangerschap.
Dat je buurman komt kan ik aan de ene kant heel erg goed begrijpen, ik zou namelijk denk ik precies het zelfde hebben gedaan :oops:
Als ik mijn buuren telkens zou horen ruzie maken en ik weet dat daar een klein kind bij is, zou ik zeker op een gegeven moment verhaal gaan halen.
Je kunt als ouders een slechte tijd hebben, maar daar mag nooit en dan ook nooit het kind de dupen van worden!
Wees dan volwassen en neem de beslissing om tijdelijk uitelkaar de gaan tot de gemoederen weer wat bedaart zijn.
De kinderbescherming zal haar naar allewaarschijnlijkheid (ten zij er niet eerder klachten zijn binnen gekomen) niet meteen weghalen.
Maar als dit zo door gaat, kunnen ze dat wel gaan doen.
Hun komen op voor het belang en welzijn van een kind, en een kind is er zeker niet gebaad bij om in een omgeving te zijn waar telkens een sfeer van mondeling geweld hangt.
Na 1 melden komen ze waarschijnlijk wel polshoogte nemen en mochten hun dat beter vinden dan komt er toezicht.
Dat jij al in therapie bent is een goed tekeken, en je laat dan zeker zien dat je bereid bent om er wat aan te doen.
Maar ondanks dat je in therapie bent, kan de kinderbescherming er als nog voor kiezen om haar tijdelijk weg te halen.
Ondanks dat Charity er wel licht niet altijd bij is, voelt zij zeker dat er iets aan de hand is.
Kinderen voel dat echt fijloos aan.
Ik beoordeel je niet, maar persoonlijk vind ik deze situatie niet kunnen, en ik denk dat julie echt naar een serieuse oplossing zullen moeten gaan zoeken voor jullie problemen voordat er nog meer problemen ontstaan.
Jah dragon jij zou ook naar buiten komen maar hij en zijn vrouw schelden elkaar iedere dag de huid vol en zitten de hele dag te zuipen tot midden in de nacht dat ze worden opgepakt door de politie. Het ligt er heel erg aan wie wat zegt.
Ik ben apart in therapie en we zijn samen in therapie ik dus dubbel.Meer kan ik niet doen ik mag geen medicijnen om rustig te worden ook niet op homeopatishe basis van mijn huisarts. Er zit zoveel woede in mij en dat is al heel wat jaren opgekropt geworden en nu komt het eruit.Ik uit dit naar mijn vriend en kan me bij Charity gelukkig inhouden als ik een slechte dag heb en het gevoel heb dat ik er niet tegen kan bel ik mijn moeder en die komt Charity halen.Juist omdat ik dit niet wil tegen mijn kind.
Charity: jeetje heftig hoor :shock: . Wel goed dat jij er alles aan doet om van die woede af te komen :thumbup: , je wilt charity en je aankomende kindje natuurlijk een stabiele en veilige omgeving bieden om op te groeien. Natuurlijk is het erg afhankelijk wie er wat van zegt als zoiets gebeurt, maar wie het ook zegt het is natuurlijk een bestaand probleem (waar jij gelukkig zelf heel goed van op de hoogte bent). Hopelijk gaat het snel allemaal wat beter. PS. ik begrijp het als je hier liever niets over zegt, maar heb je enig idee waar al die woede vandaan komt??? :think:
@Baukz wrote:
Charity: jeetje heftig hoor :shock: . Wel goed dat jij er alles aan doet om van die woede af te komen :thumbup: , je wilt charity en je aankomende kindje natuurlijk een stabiele en veilige omgeving bieden om op te groeien. Natuurlijk is het erg afhankelijk wie er wat van zegt als zoiets gebeurt, maar wie het ook zegt het is natuurlijk een bestaand probleem (waar jij gelukkig zelf heel goed van op de hoogte bent). Hopelijk gaat het snel allemaal wat beter. PS. ik begrijp het als je hier liever niets over zegt, maar heb je enig idee waar al die woede vandaan komt??? :think:
Het komt van allerlei dingen die in mijn jeugd zijn gebeurd ik heb heel lang gedacht dat ik het had verwerkt en er nooit met iemand over gepraat sommige dingen had ik zelfs weg gestopt dat ik het vergeten was.
Maar door omstandigheden komt het allemaal boven nu en hoe meer ik erover praat en denk hoe meer ik me herrinner. Maar hoe meer woede ik ook heb vooral op al die mensen maar ook op mezelf .
Charity, de RvdK zal waarschijnlijk een onderzoek doen, maar ze halen niet zo 1-2-3 je kind bij je weg. Wat dragon zegt, klopt natuurlijk. Een kind voelt de spanningen feilloos aan. Maar zo te lezen, probeer je daar wel rekening mee te houden. Hopelijk wordt de situatie gauw beter. Want ook voor het kleintje in je buik is het natuurlijk belangrijk dat jij zoveel mogelijk zonder stress zit.
Enneh Dragon, dat is inderdaad (nog… en over 9 maanden vast weer :mrgreen: ) een heel strak buikje.
Je houdt 'm toch niet in hè…
Ik begin wel een beetje hoop te krijgen.
Hopelijk is die terecht
haha nee ik houd hem niet in, als ik dat namelijk doe dan kan ik zo op de reclame met een lemen hutje op de achtergrond
Hoop echt voor je dat het daadwerkelijk zo mag zijn
Ik ben trouwens bezig met een brief te schrijven waarin ik verklaar dat mijn partner de vader is van ons ongeboren kind.
Maar weet eigenlijk zo goed hoe ik het er nou moet neer zetten.
Ik ben na 10 regels eigenlijk wel klaar.
Hoe hebben jullie dit gedaan??
Je kunt volgens mij gewoon samen naar het gemeentehuis zodat je vriend het kindje kan erkennen. Tenminste zo heeft onze vk het uitgelegd. Het beste om voor de 24 weken te regelen.
Ik heb niks over een brief gehoord maar het lijkt mij niets meer dan het invullen van wat papieren. Niet te moeilijk over doen denk ik.
Als het voor de erkenning is, kan het inderdaad gewoon via een formulier dat je ondertekent en waarmee je verklaart dat je partner de vader is van de ongeboren vrucht en dat hij toestemming van jou krijgt om het te erkennen. Of bedoel je iets anders?
Hier in mijn woonplaats moet ik zelf mee komen en een schriftelijke verklaaring meenemen.
Ook vertelde ze hier bij de gemeente dat het beter was om het zo snel mogelijk te regelen.
Mocht het namelijk mis gaan voor de 24 wkn om wat voor reden dan ook, dan staat mijn partner nergens genoteerd als vader van het kind.
En dat willen we niet.
Vandaar dat we het nu al gaan regelen.
Mijn schoonzus (niet 111, maar de zus van Arno) werkt bij de gemeente en volgens haar hoef je alleen maar samen naar het gemeentehuis te gaan om daar de ongeboren vrucht te erkennen. Je gaat hiervoor samen naar de afdeling Burgerzaken. Zodra het kind/de kinderen geboren is/zijn, moet/kan je het gezag regelen.
Kijk even op: http://www.justitie.nl/onderwerpen/familie_en_gezin/erkenning_en_gezag/Aangifte_en_erkenning/#paragraph4
Daar wordt nog het eea uitgelegd.
Dragon, ik heb je ook een PB gestuurd met hoe eea werkt in een bepaalde gemeente…
Hoi dames,
Ik wilde me graag afmelden voor dit topic.
Ik kwam hier toch eigenlijk al niet meer en heb er ook bijna geen tijd voor.
Ik wens iedereen die al zwanger is een hele fijne zwangerschap toe en voor iedereen die nog niet zwanger is: Hopelijk mogen jullie ook heel snel een mooie zwangerschap gaan meemaken
Ik Hoop niet dat jullie het me kwalijk nemen…ik heb al moeite om mijn eigen april 2006 mama’s bij te houden.
En ja, ik word ook een april 2009 mama!
Wendy, GEFELICITEERD!!!
Pffffffffff… bovenste lijstje wordt wel errug kort zo… :mrgreen: