Jensie en Smurf, wat een vervelend nieuws dames, voor jullie allebei. Ga hopen dat het allemaal goed blijft gaan!
Dragon, wat naar van je opa!
Mandala, kantoor? Op zaterdag? En dan ook nog met dit mooie weer! Zonde!
Zo nog even een berichtje op het laate uur, maar heb net super nieuws gehoord en dat wilde ik toch nog even met jullie delen.
Ik heb het er hier wel vaker over gehad dat ik een hele goede vriendin heb die ook voor een kindje gaan. En dat we het alle 2 mega super zouden vinden als we tegelijk zwanger zouden zijn.
Nou hoor ik net dat die wens in vervulling is gegaan
En als mijn banner klopt zijn we allebei op precies de zelfde dag uitgerekend en anders zitten er maximaal 2 wkn tussen
Ben zo blij, mede ook omdat het voor hun ook onzeker was of het allemaal wel zou gaan lukken (zijn broer is onvruchtbaar en hij was dat mogelijk ook)
Ow ben zo blij voor hun, maar ook omdat we het samen zijn
Zaten al te grappen dat we maar om een 2 pers verloskamer gaan vragen
Sorry jullie hebben waarschijnlijk niets aan dit bericht, maar moest het even kwijt :oops:
Hi dragon,
Dat is inderdaad leuk nieuws.
Wij waren hier een paar jaar geleden met z’n 13en zwanger. Echt lachen. Ik was wel 1 van de eersten die moest bevallen. Mijn bovenbuurvrouw is precies 1 maand later bevallen.
Jullie hebben straks ook samen verlof. Is wel zo gezellig.
:-*
Dragon: tips tegen misselijkheid:
blijven eten, melk drinken, vla eten, pepermuntje en gember capcules slikken.
Pitje: dank je wel voor je tips! Gember capsules daar had ik nog nooit van gehoord?
Gisteren kreeg ook de tip om cola te drinken… nou dat werkte meer aafrechts :?
goedemorgen meiden,
ff ego
Volgens mij ben ik vanmorgen het vruchtje verloren, ik trof het aan op mijn maandverband. Had eind van de nacht sterke krampen en ook mijn darmen liepen leeg. Het bloedverlies is nu ook een flinke menstruatie, dus helaas echt weer een miskraam.
Heb het maar even op een papiertje in een doosje gedaan, kan ik het aan de vk laten zien. Vind het toch raar om het nu zo door de wc te spoelen, gek he. :shifty:
Eerst even herstellen en een goede echo afwachten dat alles schoon is en dan gaan we vol goede moed verder klussen. Verwacht nu eigenlijk geen wonderen meer…
Gr Sandra
Smurf: :hug: wat een naar nieuws Maar waarom zou het niet nog een keer lukken, het is nu toch ook gelukt?
dikke :hug: vanuit hier… :-*
Oh Sandra, wat ontzettend balen meid.
Heel veel sterkte :-* :-*
:hug:
dragon, ik verwacht geen wonderen meer wat betreft een goede afloop van deze zwangerschap
Ow sorry, nu begrijp ik het :oops:
iemand nog iets van Jensie gehoord?
Heb haar al een pb gestuurd. Ik hoop zo dat het bij haar wel goed gaat…
Smurf meis wat erg veel sterkte :hug:
Drafon wat leuk dat jullie samen zwanger zijn !!!
Wat een warmte hier is vandaag braderie tis wel wat warm maar ik ga toch vind het altijd zo gezellig.
Mijn vriend was pas om 4 uur thuis dus die slaapt nog even zal wel vanmiddag zijn als we gaan.
Smurf: Oh wat een naar nieuws!!Sterkte :hug:
Jensie: Hoe gaat het bij jou???
Dragon: Wat leuk dat je vriendin ook zwanger is…leuk om samen zwanger te zijn…lekker samen shoppen en het erover te hebben!!
O smurf wat erg voor je. :hug:
Heel veel sterkte!!
Hier vandaag doorzichtige slijm, echt heel raar heb ik nog niet gehad.
Normaal rond mijn ei heb ik wel slijm, maar dan meer wit zeg maar.
Weet niet wat dit nou weer is, maar best raar.
Straks naar een vriendin toe, dan nog even naar het jazzfestival in Hillegersberg dan nog 1nachtje slapen en dan gaan we weg.
Hoop vandaag nog wel wat van Jensie te horen anders zit ik heel de vakantie aan haar te denken.
Smurf :hug: :hug: Ik hoop dat je gauw herstelt bent.
Dragon, wat leuk, samen met je vriendin. Nou, geniet van de gezelligheid.
Anke
Smurf: wat ontzettend rot voor je :hug: :hug:
Dragon: lijkt me heerlijk samen zwanger te zijn
Smurf: Wat erg… geen woorden voor.
Dragon: ik heb het nog extra opgezocht.
Maar in mijn boek staat dat sommige vrouwen baat hebben bij bij gember, in vorm van thee, tabletten of koekjes…
Cola zou ik niet doen zit prik in…
Waar ik zelf ook baat bij had was (hoe onlogische het ook klinkt) spa citron en spa blauw, maar het meeste bij pepermuntjes.
en rond de 12 wk wordt dat ook gelukkig minder.
Dames:
Even een andere vraag weet iemand wat je tegen bekkenpijn kunt doen?
Smurf…weet niet wat ik moet zeggen meid …Dikke knuffel! :hug:
Smurf :hug: Heel veel sterkte… ik weet hoe je je voelt.