mei-stoppers 2008 (dl 4): 16 zwangeren!!

Jensie, SUPER!!! Gefeliciteerd!!

Het is ook niet zo gek dat je zo moe bent op je werk heh!! :wink:

Ooh Smurf, ik ben zo vrij geweest om jou ook bij de zwangeren te zetten. :mrgreen: (vind je toch niet erg heh :-* )

Geniet van jullie zwangerschap meiden!!

Jensie: Gefeliciteerd!!! :dance: :dance:

Jensie gefeliciteerd meid !!!

Zo ik heb wraps gemaakt met gehakt paprika champions en sla en een lekkere komkommer salade erbij nu ff wachten tot vriendlief thuis komt heb ik ff een sinasappel gepakt heerlijk was alweer lang geleden :drool:

Klinkt lekker Charity! Ben je niet meer zo misselijk vandaag?

Ik maak zuurkoolstampot…ik heb echt al gekke zwangerschaps-smaak. Ik had er zo’n zin…nog effe en ik ga aan de zure bommen. :mrgreen:

@Pupke wrote:

Klinkt lekker Charity! Ben je niet meer zo misselijk vandaag?

Ik maak zuurkoolstampot…ik heb echt al gekke zwangerschaps-smaak. Ik had er zo’n zin…nog effe en ik ga aan de zure bommen. :mrgreen:

vanmorgen was ik goed misselijk ook 2 x mijn eten eruit gegooid terwijl ik al 2 zetpillen had gehad emasafene maar in de middag ging het wat beter gelukkig. en die sinasappel heeft het hem gedaan haha.

Jensie; :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

GEWELDIG!!!

Hier was het vandaag ook heel erg spannend.

Ik moest vandaag met zoë naar de tandarts en ik was zelf al heel de dag zenuwachtig. Ze had al een tijdje een plekje op haar kies die al 2x was gesealed, maar waar ze toch nog erg last van had. Nou moest er vandaag geboord worden, brrrrrrrrrr.

Ze had van de tandarts een kalmerend pilletje gehad en een verdoving. Daarna boren en vullen en ze heeft niet 1x gehuild, echt een kanjer.

We hadden een boekje meegekregen over het melkgebit. Sinds ze die kies heeft zit er al een plekje op, heel raar. Nou kan het van fruit komen (omdat daar heel veel zuren in zitten) of van vruchtensapjes. Dacht altijd dat fruit zo gezond was, maar dus niet altijd goed voor de tanden dus.

Jaaaaa…voor Jensie: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

JENSIE WAT GAAAAAAAAAAAAAFFFFFFFFFFFFFF!!!Dat zou dan echt bijna tegelijk zijn geweldig!!!

Toevallig zei ik vanavond nog, volgens mij blijft die matcare gewoon licht van kleur…iedereen die ik hoor had een licht streepje nl.

En nu hoor ik van jou dat een andere test wel gewoon vet positief was!!

Kan niet wachten morgen een andere te doen, maar het kan toch bijna niet missen!

Nog steeds geen :twisted: te bekennen hihi!

Ik sta al bij de zwangeren haha! Nou ik hoop morgen de banner te kunnen plaatsen.

Zo even ego!

Na het nieuws van Jensie kon ik dus niet meer tot morgenochtend wachten, dat snappen jullie zeker wel :lol:

Dus naar de avond apotheek gerent voor een CB digi.

Moest natuurlijk niet plassen maar het was net genoeg :mrgreen:

Het resultaat mag er wezen :mrgreen:

Ik ben gewoon ZWANGER!!!WHAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHH!!!

:dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

Dus voor alle andere meiden, je ziet het ook in ronde 5 kan het raak zijn :dance: Dus hou moed!!!

Goed zeg Smurf!!! Nu dan echt gefeliciteerd!

Joepie ineens 2 zwangeren erbij!!

Smurf en Jenie Super Gefeliciteerd

Wij gaan als meistoppers wel errug hard.

Nog even en dat hebben nog maar 1 lijst…

@Smurf78 wrote:

Toevallig zei ik vanavond nog, volgens mij blijft die matcare gewoon licht van kleur…iedereen die ik hoor had een licht streepje nl.

Testen worden wel donkerder, maar omdat je nog zo weinig hCG hebt, blijven ze eerst redelijk licht. Neem aan dat je nog testen hebt liggen.... probeer over een week maar weer, dan is de test-streep echt donkerder.

@Smurf78 wrote:
Ik sta al bij de zwangeren haha! Nou ik hoop morgen de banner te kunnen plaatsen.

Tja, kon het niet laten om je er toch al bij te zetten :mrgreen: .

wat ik alleen raar vind is dat de CB digi pas aanslaat vanaf 50 en die streep is echt mega donker :smiley:

Die van matcare vanmorgen was nog steeds erg licht en kon ik pas echt duidelijk na 10-15 min aflezen…terwijl deze al aanslaat vanaf 25…

Dat is toch raar of niet :think:

Smurf, ook jij van harte gefeliciteerd :clap: :clap: :clap: :clap:

Nou als ik tot ronde 5 zou moeten wachten teken ik ervoor. Ik zit nu in ronde 4, dus zou nog een keertje over moeten slaan, maar ik ben bang dat het zwanger worden in z’n algemeenheid wat moeilijker gaat.

Zoals eerder gepost ben ik deze maand met de ovu-test aan de slag en hoop dat dit een goed eindresultaat oplevert. Vandaag weer geen smiley dus we wachten nog even af (vannacht toch al voorgeklust :oops: ).

Anke

@Smurf78 wrote:

wat ik alleen raar vind is dat de CB digi pas aanslaat vanaf 50 en die streep is echt mega donker :smiley:

Die van matcare vanmorgen was nog steeds erg licht en kon ik pas echt duidelijk na 10-15 min aflezen…terwijl deze al aanslaat vanaf 25…

Dat is toch raar of niet :think:

Of het raar is weet ik niet: wat wij wel weten en jij ook is dat je zwanger bent en dat is super!!! GEFELICITEERD!!! :dance: :dance: :dance:

2 zwangere meiden erbij!!! En een heleboel positieve :**: hormoontjes voor de rest, dat jullie ook gauw mogen volgen!!

thanx voor de felicitaties meiden!! :mrgreen: :inlove:

en Smurf yyeeessss zijn we dan toch even lang zwanger!! Bij deze alsnog officieel dan ook jij proficiat!!! :dance: :dance: Ik zei toch dat jij ook wel zwanger zou zijn! :mrgreen:

Ik zal morgen een foto proberen te maken van de test en 'm plaatsen als ik er nog tijd voor heb :mrgreen:

En de meiden die nog niet aangeteld zijn; zet 'm op :thumbup: :thumbup: ik zal hier ook alvast wat extra hormoontjes verspreiden! :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: ::

trustels!

:-* Jen

Woooooow, smurf GEFELICITEERD!!!

Ineens 2 zwangeren erbij zeg…

Ik wil ook :?

@zonnetje01 wrote:

Jij volgt vast ook gauw Peg!! :hug: :-*

@zonnetje01 wrote:

Woooooow, smurf GEFELICITEERD!!!

Ineens 2 zwangeren erbij zeg…

peg :hug: :-* jouw tijd komt echt wel lieverd :-* alleen helaas iets meer geduld nodig dan gehoopt :frowning: :hug: