Smurf :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: Ook ik verwacht eigenlijk alleen nog maar een positieve test van jou.
Jensie :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: , ik houd het forum goed in gaten en ben heel benieuwd. Ik hoop ook zo op een positieve test voor jou. :-*
Anke
Smurf :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
Jensie :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
Groeten
Isle
Jullie houden de spanning er wel in dames!!
Pffff…wat een spanning! :mrgreen:
Ik ben heel hard voor jullie aan het !
Nou meiden, dan wachten we nog maar (héél) even met de felicitaties :mrgreen:
Want het klinkt nog steeds hoopvol.
Zeker met een duidelijkere test dan de vorige, smurf :dance:
He Sproetje, voor jou is het ook spannend aan het worden…nog 4 daagjes zie ik.
Ja, inderdaad :shifty:
En hoe minder dagen tot mijn nod hoe minder het lukt om er niet mee bezig te zijn, ha ha.
Ik heb af en toe wat steken in mijn rechterzij, maar verder voel ik niets.
Dus waar die vandaan komen, blijft nog even de vraag :mrgreen:
spannend Sproetje :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
ik heb vandaag de matcare-test gekregen en hij was even wazig als de vorige, 2 dagen geleden. (alleen dan wel binnen de tijd) Omdat het tweede streepje zooo wazig is dat het ook nog mijn verbeelding kan zijn heb ik 'm op de foto proberen te krijgen en het is gelukt. Please oordeel even met me mee op het showforum, daar heb ik 'm staan… Ik meen zelf toch echt dat ik wat zie maar het is zo onduidelijk…
:-* Jen
PS ik weet nu hoe het komt dat een test na 10 of 15 minuten positief kan aangeven terwijl je niet zwanger bent. Het staat in de bijsluiter van de matcaretest. Letterlijk geciteerd:
“LET OP: resultaat aflezen binnen 15 minuten! Interpreteer geen resultaten voordat de controlelijn verschenen is. indien u korter dan 8 weken geleden bent bevallen of een miskraam heeft gehad, kan het zijn dat er HCG waargenomen wordt, maar dat u niet zwanger bent.”
Dus vandaar het advies om niet af te lezen na de betrouwbare tijd. Ik mag hier dus uit concluderen dat, mocht ik nu toch niet zwanger zijn, ik de vorige maand geen vroege :twisted: maar een miskraam gehad heb… Maar laten we daar nu maar even niet vanuit gaan. Ik heb steeds dorst, ren na elk half glaasje water naar de wc, heb het sinds een paar dagen af en toe behoorlijk koud en mijn lichaamstemperatuur is 37.6 vrij aan de hoge kant dus… Laten we hopen dat mijn lijf me niet voor de gek houdt…
sorry dat ik hier weer inbreek hoor :shifty:
jensie ik zie toch echt een streepje, al issie heeeeeeeeeeeeel licht…
probeer m in negatief oid wat duidelijker te zetten maar dat wil niet helemaal lukken :think:
hoop zo dat je over een paar dagen een duidelijkere test hebt want dit is ook niks zo in spanning zitten :hug:
Er is inderdaad heel iets lichts te zien maar het is moeilijk te beoordelen vanaf de foto.
Alleen dat je nu bruinige afscheiding hebt lijkt me geen goed teken…bij mij beginnen de :twisted: altijd zo…Blijft afwachten denk ik dus…
Over een paar dagen anders een digitale test proberen…
ik weet het nu echt niet meer, toen ik net naar de wc ging had ik nog een beetje meer en donkerdere bruinige afscheiding bij het afvegen… Het zal nu toch niet dat het wel degelijk raak was maar dat het nu meteen weer misgaat???
ik ben er wel bang voor…
Jeet Jensie wat een onzekerheid meid.
Dikke :hug: voor jou!!
Jensie
Ik denk ook heeeeeeeeel licht iets kunnen zien, maar dat zou ook een schaduw kunnen zijn. Ik durf hier echt niets over te zeggen, maar blijf voor je
(misschien wil ik die streep bijna net zo graag zien als jij)
Ik ben net even naar het dorp (het centrum met de winkels) geweest. Sinds m’n bevalling zitten m’n normale BH’s voor geen meter. Heb het nu dus even laten meten en ben van 80F naar 80H gegaan :shock:
Nu maak ik me ernstig zorgen voor de tijd dat het weer raak mag zijn. Straks kan ik m’n voeten niet meer zien !
Manlief vindt het overigens niet echt erg
Anke
Hee iedereen,
ik ben nu bij een vriendin, zij vertelde mij dat ik beter hetzelfde merk test had kunnen doen als 2 dagen geleden ivm de gevoeligheid die per merk test kan verschillen. Ik had zoiets van; wat heb ik te verliezen, ik ga naar de apotheek en haal me diezelfde test als toen nog eens… Deed de test en je raadt het nooit; de streep is toch wel duidelijker!!! Bij deze hoef je echt niet te zoeken naar een streepje; ik ben dus wel degelijk
ZWANGER!!! :dance: :dance: :dance: :dance:
wb die bruinige afscheiding; dat kan wel degelijk innestelbloed zijn, mijn vriendin heeft dit ook gehad bij 2 zwangerschappen dus het wil nog niks zeggen… Dus nu
dat ik de eerste periode vd zwangerschap goed doorkom!!
:-* zwangere nr 13 !!!
Jensie gefeliciteerd!
:dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:
Ik ben echt heel blij voor je.
Anke
Dus Biebels zet me er maar bij op het lijstje!! :mrgreen:
En Smurf echt leuk zeg, zijn we zowat tegelijk zwanger geraakt!! :thumbup:
:-* Jen
Jensie, super!!!
Gefeliciteerd :inlove:
Enneh… ICL doet het lijstje hè…
Nu al zwangerschapsdementie
Jensie gefeliciteerd!!! :dance:
*breek heel even in *
Jensie via deze weg ook nog eens van mij gefeliciteerd met de positieve test, heb net al je test persoonlijk kunnen bekijken en idd het streepje hoef je niet te zoeken nee
op na een goede zwangerschap
liefst Martina
*Kruip weer stilletjes weg *