mei-stoppers 2008 (dl 4): 16 zwangeren!!

Jensie en Smurf, echt hoor! Streep is streep! Als je namelijk niet zwanger bent, maak je helemaal geen hcg aan en zie je dus helemaal niets! Maar ik kan me jullie onzekerheid wel voorstellen, ik denk dat ik dat ook wel zou hebben als het eenmaal zover mag zijn :mrgreen:

Biebels, hoezo pas verslaafd na 1100 berichtjes? Ben je nu toch al, tiepmiep! :mrgreen:

Charity, jammer dat je weer een wat mindere dag hebt. Maar gelukkig is het nu niet dagelijks dat je misselijk bent, dus dat is tenminste een beetje positief!

Hier is alles natuurlijk rustig, zijn alvast maar begonnen met het om de dag knutselen :inlove: . Deze ronde gaat het vast lukken :wink: en anders de volgende misschien!

Hallo allemaal,

Ik probeer het deze maand eens met de ovu-testen van CB. Ik ben beniewd of ik zo m’n ei spot en of dat inderdaad samenvalt met het moment waarop ik denk dat het altijd is. Vanmorgen was het nog gewoon een rondje (zoals verwacht), maar we hopen natuurlijk gauw op een smile.

Even heel gericht knutselen deze maand en kijken of dat iets oplevert. Vanaf vandaag moet manlief dus zijn zaad sparen voor hét moment, want ik wil natuurlijk wel een beetje kwaliteit :lol:

Anke

111 thanx voor je geruststelling, als dat mini-streepje nou al zichtbaar was binnen die 10 minuten na testen had ik ook wel wat hoop gehad. Alleen was dat niet zo… In eerste instantie zag je gewoon helemaal niks. Ik zag het toevallig 's avonds toen ik de test weer uit de prullebak haalde alleen was die toen dus eigenlijk niet betrouwbaar meer… :frowning:

En daarbij zag ik toen ik net naar de wc ging een beetje iets wat op bruinige afscheiding leek, ik ben toch erg bang dat vandaag nog de :twisted: in aantocht zijn… Maar goed, zolang het nog niet doorgezet heeft is niks zeker zeggen we dan maar… zucht, wat een onzekerheid… :frowning:

:-*

Smurf en Jensie: jullie houden de spanning er in hoor!! Ik hoop dat het bij jullie net zo gaat als bij mij en dat het gewoon positieve testen blijken te zijn. Het wordt echt tijd voor nieuwe zwangeren op ons lijstje!!!

Jensie, ik weet inderdaad dat je er dan niet meer op mag vertrouwen. Maar: je urine heeft normaal gesproken helemaal geen hcg, dus heb ik me bedacht dat als je nu wel een streepje hebt, er toch iets van hcg is gevonden. En ook al is dat buiten de 10 minuten, het is toch aangetroffen… Ik wil je geen valse hoop geven hoor en misschien heb ik het wel helemaal mis (waarom zou je anders niet meer mogen vasthouden aan de uitslag na 10 minuten zoals de fabrikant aangeeft), maar dit is wat ik denk :mrgreen:

Natuurlijk moet je gewoon even opnieuw testen over een paar dagen en dan is ie vast binnen 2 minuten zo donker als maar kan! :thumbup:

even snel we gaan eten nl…

nog geen :twisted: ( :dance: )

Zo ben ik weer… vind het wel een raar idee hoor dat ik mogelijk zwanger ben. Durf nog geen banner aan te maken. Misschien vrijdag :roll:

In elk geval nog geen ongi te bekennen.

Jensie, spannend meid, ik hoop zo dat je niet ongi wordt :hug:

Anke, succes met klussen! Ik duim voor een smiley op korte termijn anders heb ik medelijden met manlief hahahaha.

Nou ga even douchen met de kleine. Thanx voor jullie lieve berichtjes, begin er al aardig in te geloven :mrgreen:

hier nog geen ongi maar wel nog steeds die bruinige afscheiding… Het maakt me een beetje bang voor dat ik wel zwanger ben maar het alweer op het punt van misgaan staat… De eerste keer dat ik zwanger was kreeg ik dit namelijk ook, ong. een week na de posi-test (die overigens ook maar licht posi was maar wel meer dan die van gisteren dus ik wist het wel zeker). Ik heb een week rondgelopen met eerst bruinig slijm- en daarna bruinig bloedverlies. Met 6 weken kreeg ik ineens heftige buikkrampen en ging het mis. Ik kreeg heel veel bloedverlies en toen ik eenmaal in het ziekenhuis was, was er niks meer te zien op de echo… Ik word nu stiekem een beetje bang voor herhaling, kan niet goed omgaan met de onzekerheid en hopelijk kan ik z.s.m. weer een keer testen of word ik gewoon ongi… :cry: ik kan mijn gedachten er niet vanaf houden, kan er niks aan doen… Sorry voor mijn klaagzang hier maar moet het ef kwijt.

:-* Jen

Jensie: ik snap heel goed dat je bang bent…zou het in jouw geval ook zijn. En klagen mag hier ook hoor! Ik hoop zo voor je dat het dit keer anders is en je gewoon zwanger blijkt te zijn en alles goed mag gaan.

Smurf: tja…spannend zeg! Geniet gewoon van het gevoel dat je er nu bij hebt! En ik ben heel benieuwd naar je banner vrijdag!

111: jouw manier van denken over HCG en testen is dezelfde als die ik vanmiddag in mijn hoofd had: het is er wel of niet, dus als er iets van een streep, hoe licht ook is, is er HCG.

Hier na de zwemles van dochter vanmiddag weer helemaal ingestort: dood en doodmoe, terwijl het net beter ging, en megaberoerd…meiden slapen, ik kruip lekker op de bank onder mijn dons!

voor jou Jensie: :hug: :hug: :hug:

Die onzekerheid is zeker niets!!! Wordt er ook gek van…

Bij ons is in het in de tweede ronde ook niet goed gegaan na een lichte posi test dus ben daardoor nu ook onzeker. Ik duim echt dat het dit keer niet zo verloopt als de eerste keer meid!! Sterkte en ik denk aan je

JSmurf hoop dat je snel je banner aan kan passen in zwanger. :pray:

Jensie iig een hele dikke knuffel, begrijp dat het je erg in onzekerheid brengt. :hug:

Jullie maken het iig heel spannend!

Mandala ; ik zou dan lekker naar mijn bedje gaan als ik jou was.

dank je voor jullie woorden lieverds :-* :-* , doet me goed…

Smurf jij zal idd mijn angst extra goed snappen aangezien het bij jou ook al eens is misgegaan na zo’n vage test. Bedenk je wel dat je nu nog niet eens overtijd bent en dat het dus waarschijnlijk heel logisch is dat je test zo licht was (ookal is dat moeilijk, ik begrijp het), dus probeer je niet nu al zo’n zorgen te maken :hug: .

Ik probeer me ook zoveel mogelijk te ontspannen, ik kan nu toch alleen maar afwachten en het heeft geen zin om zo gespannen te zijn. Ik probeer er maar gewoon op te vertrouwen dat ‘het lot’ (als je het zo moet noemen) wel hetgene met me doet wat op dit moment nodig is voor mij. Ik probeer te denken; “ik zie het wel, het komt vast allemaal goed, hoe het nu ook loopt”. En nu ga ik naar bed, hopelijk een fijne rustige nacht in. Morgen weer werken, is ook goed voor de afleiding! :wink:

Trustels meiden!!

Volgens mij heb ik vandaag de beeb gevoeld !! :inlove:

Ik voelde een beetje aan de zijkant een plopje anders dan bij Charity maar daar was ik ook al verder .

Ik lag op bed op mijn rechterzij en eerst voelde het heel zwaar aan aan de linkerkant en daarna voelde ik een plopje!!

smurf ik duim voor je meid ik denk wel dat het goed zit mijn test was ook zo vaag !!

Jensie tis natuurlijk voor jou nog spannender omdat de test al niet meer betrouwbaar was. Ik duim ook voor jou !!!

Ooooo charity. Wat heerlijk dat je het voelde. :inlove:

Smurf en Jensie, nee hoor, klaar! Jullie zijn allebei de komende 9 maandjes heerlijk zwanger! Punt!!! :mrgreen:

Serieus meiden, ik hoop het zo voor jullie en dat het deze keer wél goed gaat!

Charity, wat ontzettend gaaaaaf zeg!

Hopelijk mogen wij, achterblijvers, dat ook snel in onze buik voelen!

Jensie :hug: :hug: . Ik hoop ook echt echt dat het een positief nieuws mag zijn de komende dagen. Laat de bruinige afscheiding maar gewoon een teken van zwangerschap zijn :pray:

Ik kan me je onzekerheid en daarbij zenuwen zo goed voorstellen.

Charity, dat gevoel moet je dan toch zeker weer een blij gevoel geven, al is het misschien maar heel even. :-*

Anke

PS Ik had vandaag mijn zusje, Baukz, aan de lijn (telefoon) en moet iedereen hier de groeten doen. Ze is erg moe en misselijk en daarbij nog duizelig gewoon, echt helemaal niet lekker.

Ze is bij de HA geweest en heeft nu de komende anderhalve week verplicht rust (niet werken dus, wat erg :liar: ).

Verder gaat alles z’n gangetje. Over 2 weken gaat ze voor de eerste echo en natuurlijk ben ik als aanstaande tante ook erg nieuwsgierig.

Anke

Wat sneu voor Baukz!

Jeetje, over twee weekjes alweer? Time flies zeg…

Wat vervelend zeg voor Bauke, wens haar maar sterkte. En al een echo over twee weken wauw!

En jensie, hoe is het bij jou? Ik hoop dat je nog steeds niet ongi bent geworden.

Hier nog steeds geen :twisted: , en de test van vanmorgen lijkt iets duidelijker te zijn dan van gisteren. Ga morgen een test doen van CB.

Als die positief is komt de banner en ga ik het van de daken schreeuwen :oops: :mrgreen:

Nou vandaag nog een dagje werken en dan lekker weekend.

Fijne dag allemaal!

Goeiemorgen ladies,

bedankt weer meiden voor julllie lieve woorden. Tot nu toe nog geen :twisted: , nog steeds die bruinige afscheiding. Als het goed is komt vandaag de matcare-test binnen, hopelijk geeft die (of de :twisted: ) wat meer uitsluitsel… Ik ben wel vanaf gisteren aan een stuk door gespannen, ik kan me voorstellen dat daardoor de :twisted: langer kunnen uitblijven… Natuurlijk hoop ik nog steeds op een posi-test, we zien het wel…

Smurf super dat de test nu duidelijker was! Ik neem aan dat de test morgen alleen nog maar een “formaliteit” is om het nog eens extra te bevestigen maar het lijkt me toch echt zo dat je zwanger bent! Maar goed, ik zal voor alle zekerheid nog even wachten met feliciteren :wink: