Ach dat is ook zo. Gewoon geduld hebben, maar die heb ik bijna niet :wall:
Nou ja, wie weet deze ronde!
Jensie, meld je je ook aan bij de april 2009 mama’s? Gaan we straks samen de laatste maand uitzingen… :mrgreen:
Waarschijnlijk wordt het een mei kindje, Yuri kwam ook 4 dgn over tijd.
Hierbij nog hormonen, dus meiden: VANGEN :mrgreen: !
:: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :**:
Enne vakantie helpt best aardig bij het zwanger worden… :roll: :lol:
Zo manlief is ook op de hoogte en helemaal happy!
Ben echt helemaal hyper haha!
Ga nu lekker een tukkie doen. Tot morgen!
Smurf en Jensie: GEFELICITEERD meiden! Eindelijk weer wat nieuwe zwangeren erbij in onze club!
Anke, Zonnetje, ICL, Biebels en de rest: wij de volgende ronde, oké? :mrgreen:
111 ik sluit mij bij jou aan
Zo was gisteren best hyper maar ben alweer met twee benen op de grond beland…
Vannacht slecht geslapen, Yuri was onrustig en ik had buikpijn (logisch als je al sinds zondag niet meer voor een grote boodschap bent geweest :? ).
Vanmorgen om 7 uur werd Yuri wakker van zijn vader die stond te douchen grrr…mannen maken altijd zoveel herrie :roll: . En alsof dat niet alles was heeft Yuri de boel onder gespuugd Daar kan ik dus nu niet meer zo goed tegen :roll:
Maar goed daar zit ik dan op mijn vrije dag om kwart over 7 hahaha.
Normaal slaapt hij wel tot 8 uur dat zijn betere tijden.
En ik ben gelukkig helemaal niet moe :liar:
Ga maar eens een opdruk zoeken voor een leuk t shirt. Wij gaan dit weekend de ouders op de hoogte stellen. Hebben we bij Yuri ook meteen gedaan. Als het niet goed gaat wil ik toch als eerste mijn moeder bellen dus wil ik ook eerst het positieve nieuws melden.
DOEI
Morguh!!
meiden die nog niet zwanger zijn; ik :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
heel hard voor jullie door!!! Ik gun het jullie ook zoooo!!
Smurf ik weet nog niet of ik me bij de april-of meimama’s ga aanmelden. Misschien wacht ik de eerste echo af zodat ik de uitgerekende datum iets duidelijker heb. Wat doe jij?
Ja ik weet wat het is, als Elynn nu iets ‘lastiger’ is vind ik dat ook wat moeilijker te hebben :roll: ik vind het wel heel belangrijk dat ik haar ook bewust houd van het feit dat ze heel belangrijk is voor ons, ondanks mijn nieuwe zwangerschap. Ik voel me al snel schuldig als ik even alleen met de zwangerschap bezig ben, mag dat eigenlijk niet van mezelf omdat het als verraad voelt naar Elynn toe. Het zal allemaal wel meevallen maar zo voelt het nu…
Wb oprduk voor t-shirt; wij willen heel graag voor Elynn een shirtje met “hoera, ik word grote zus!!” die vind ik echt geweldig! :inlove:
ik ga ef mijn tweede test van gistermiddag op het showforum zetten, kan je zien wat een verschil!
:-* Jen
ik heb mij gewoon al aangemeld haha!
De datum zal ongeveer liggen tussen 28 april en 30 april.
Di had ik mijn eerste positieve test. Die van gisteren was zelfs met middagurine vet positief. Dus ga uit van mijn laatste 2 cycli, die waren 26 dagen.
111, deal :lol:
Volgens mij hebben we ook weer een groepje met de NOD rond dezelfde tijd.
Wij zijn op dat moment op vakantie (Duitsland). Heel misschien dat ik de dag van vertrek 's morgens nog test (1 dag voor NOD) en dan hoort iedereen het nog.
Eigenlijk wil ik niet meer voor NOD testen, want net als eerder gezegd is, is zo’n negatieve test toch een behoorlijke domper. Dan liever de natuur z’n gang laten gaan, maar het voor vertrek weten is ook wel handig.
Anke
Smurf, jij ook (nogmaals) gefeliciteerd!!!
Super! :dance: :dance:
Tja, en zonnetje… geduld… hier nog zo een :roll: :roll:
111; daar sluit ik me helemaal bij aan, afgesproken.
We liggen idd met het groepje dicht bij elkaar met de NOD. Ik ben dan ook op vakantie dus jullie horen het een week later. Mijn NOD is precies in de 2e week.
Jensie ik kan me best voorstellen dat je gedachten en gevoelens heb. Ik heb ze nu al terwijl ik nog niet eens zwanger ben, hahahaha. Gewoon dat je de gedachte al hebt dat ze straks niet meer alleen is en niet meer alle aandacht krijgt. Daarom ben ik blij dat zij straks naar de kleuterschool gaat. Dan kan je overdag aandacht aan het ene kind geven en als de ander uit school komt kan je daar weer je aandacht aan geven. Wij hebben wel bewust een paar jaar gewacht. Ach, het komt allemaal wel goed .
Net weer een negatieve ovu-test
Daar wordt ik wel een beetje moedeloos van. Ik had stiekum gehoopt op de korte cyclus (28 dagen). Verder zag ik ook al wat slijmafscheiding en dat was voor mij altijd een teken dat de ovu er is (of in aantocht). Hoop dus maar dat ik morgenochtend een smiley zie.
Anke
Vast wel Anke!
Als ik zo naar je cyclus van de laatste 3 rondes kijk… :thumbup:
Ik zit nu op dag 29, dus begint langzaam aan spannend te worden.
Toch stel ik me maar in op de :twisted: :twisted: anders wordt het weer zo’n domper.
Bovendien is het aantal positieve testen voor deze week misschien wel op met smurf en jensie :think:
Hoewel ik natuurlijk wel hoop dat er voor mij ook nog een plekje is…
Aaawww Sproetje :hug:
Natuurlijk is er nog een plekje voor je vrij! Dit soort dingen heeft daar niets mee te maken, net zo min als met alleen puur geluk. In dit soort dingen dwing je het geluk af, als alles net op het goede moment samen komt.
Puur geluk of toeval bestaat niet, alles gebeurt met een reden - wat deze ook moge zijn.
Daarvan ben ik overtuigd!
Sproetje, er is nog plek hoor! Dus positief blijven, ik duim voor je :hug:
Ik ben al zo brutaal geweest de vk te bellen, aangezien ik het liefst naar een avond spreekuur wil en die meestal snel vol zitten. :roll:
Al met al wordt het toch maandagochtend 29 september om 8 uur en dan hebben we 1) de intake en 2) de termijnecho :inlove:
Dan ben ik dus even naar de tandarts :liar:
Nu maar duimen dat alles goed gaat
Spannend hoor Smurf, je eerste echo! En zo snel ook al he!
Time flies, dus voor je 't weet mag je naar die afspraak. En we gaan er gewoon vanuit dat alles goed gaat hoor. Volgens mij is het zo dat het nog altijd vaker goed gaat dan niet, dus hou je daar maar lekker aan vast. :-*
@111 wrote:
Smurf en Jensie: GEFELICITEERD meiden! Eindelijk weer wat nieuwe zwangeren erbij in onze club!
Anke, Zonnetje, ICL, Biebels en de rest: wij de volgende ronde, oké? :mrgreen:
Ja, deal

Smurf, Jensie: van harte gefeliciteerd meiden! Jullie houden de hoop voor ons er in

hier nog wat HCG meiden, kdoe wat ik kan om te helpen
:: :: :: :: :: :: :: :: :: :: kvoel me ook wel een beetje onmachtig, wil zo graag ook voor alle ‘klussers’ dat jullie ook snel aantellen ik ga mijn duimen echt kapot draaien, als jullie dat maar weten!! :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
Sproetje dan denk ik dat ik me ook maar eens bij die april 2009 mama’s ga aanmelden, kan moeilijk achterblijven he :mrgreen:
ik heb nog geen afspraak kunnen maken bij de vk, je kan bij hun alleen maar 's morgens bellen voor een afspraak en wat dat betreft kan ik alleen 'smaandags bellen omdat ik dan vrij ben van mijn werk dus moet komende maandag ef bellen. Ik hoop toch op een echo zo rond de 6/7 weken maar dat zal wel goed komen aangezien ik al eens een mk heb gehad, dan kan je vaak net ietsje eerder terecht
:-* Jen
Wat een geweldig nieuws lees ik hier.
Jensie en Smurf, goed gedaan. Ik ben al helemaal hyper voor jullie.
Ik wil ook wel voor de volgende ronde tekenen, waar moet dat gebeuren :think:
Groeten
Isle
@Isle wrote:
Wat een geweldig nieuws lees ik hier.
Jensie en Smurf, goed gedaan. Ik ben al helemaal hyper voor jullie.
Ik wil ook wel voor de volgende ronde tekenen, waar moet dat gebeuren :think:
Groeten
Isle
=================
Hierboven tekenen a.u.b.
Ennuh… geef gelijk dan even NOD en ronde door… kunnen we alvast bijhouden wanneer we voor je moeten gaan

Nog geen smiley
Anke
Daar ben ik weer
Helaas zijn we erg laat thuis gekomen, heeeeeel veel file onderweg gehad.
Dus heb nog niet alles kunnen terug lezen.
Heb wel al gezien dat de hormonen hier weer goed toeslaan
GEFELICITEERD
Heb even een vakantie kiekje op het show forum gezet, erg mooie foto vinden wij zelf en jullie???