~~ MEI-STOPPERS 2008 (deel 5) nu al 13 zwangeren! ~~

Dragon: Oh ik hoop voor je dat die misselijkheid inderdaad weg blijft… :pray:

En over die laptops…daar gaat hier ook zeker de voorkeur naar uit hoor!! Gewone computer wordt niet meer gebruikt. Hebben er ondertussen ook allebei een laptop…al doet die van mij het momenteel niet, omdat oplader het weer niet doet, hebben nog niet zolang terug nieuwe gekocht, maar hij is dus alweer stuk. Moet nog terug naar winkel. En ja accu is ondertussen leeg, dus dan wil ie echt niet meer opstarten :smiley:

kun je de lader van de andere laptop niet gebruiken dan om hem om te laden??

Merk laptop maakt niets uit zolang de aansluiting maar past op je laptop.

WIj hebben hier namelijk het zelfde probleem gehad en het op die manier tijdelijk opgelost…

wij hebben ook 2 laptops super dingen.

maar 1 doet het niet meer hij heeft windows eraf gegooid en we krijgen er geen nieuwe op hij blijft hangen steeds als we nieuwe windows erop hebben gezet.

Ben bang dat de harde schijf kapot is ofzoiets ik ga hem volgende week weg brengen kijken wat het is en wat het gaat kosten. ding is pas anderhalf jaar oud maar de garantie verlopen stront.

die andere is al 5 jaar oud doet het nog wel alleen een paar letters van het toetsen bord ineens niet meer dus nu hebben we een extern toetsenbord erop aangesloten ziet zo stom uit haha.

Marlous en 111, hopelijk volgende ronde met succes!!

111 en Anke, lucky nr. 5? :pray:

Enneh, wij zijn niet op vakantie geweest hoor, dus de zwemmertjes vinden zonder vakantiehormonen ook de weg naar het ei wel :wink:

Dames wil gewoone ven tegen iedereen zeggen, lekker weekend.

En nog even :thumbup: :thumbdown: en wat :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: ronbdstrooien.

Voor dat de reeds zwangeren lekkere dikke :hug: .

zo ga op de bank hangen met vriend.

Dat was mijn blitsbezoek

groeten

Isle

zo heb maar even wat hormonen opgevangen!

Marlous en 111 balen zeg…op naar ronde 5 hopelijk brengt deze meer geluk voor jullie!!!

Zo ballonnen zijn opgeblazen, slingers zijn opgehangen en zijn kado staat klaar…Hij is helemaal hyper en nerveus en wilde niet slapen. Nu ligt hij in ons bed heerlijk in dromenland :inlove:

Kruip er maar eens lekker bij…

Tot morgen!

Oh en meiden, ik vrees dat ik een schimmeltje te pakken heb :shifty: hoe ik dat heb opgelopen geen idee maar kan zomaar door de hormoon wisselingen komen van de laatste weken vrees ik…

Of ik kan niet tegen het glijmiddel dat met de echo is gebruikt maandag :think: Als het morgen nog zo jeukt en brand bel ik maar even met de hap voor een zalfje

Smurf Gefeliciteerd met Yuri! Ik hoop dat hij een leuke dag heeft en jullie dus ook!

Meiden, ik zal morgen het aangepaste lijstje erop zetten, helaas moet ik een aantal doorschuiven naar een volgende ronde…dus hier alvast wat :: :: :: :: Ben alweer weg: naar de Efteling!

Het verhaal met mijn ex heb ik deze week wat van me af geprobeerd te zetten, maar a.s. vrijdag zal mijn dochter normaal gesproken weer gaan…dus daar moet ik iets mee, wat weet ik nog niet.

Eerst maandag de begrafenis van mijn oma…daarna aktie op het andere punt…en ik blijf zo moe…en heb nergens zin in, maar goed, niks aan te doen, we proberen er het beste van te maken!

Fijn weekend allemaal!

Morgen!!!

Mandala veel plezier in de efteling!! :dance: Leuk hoor! En sterkte maandag met de begravenis van je oma en ook nog eens het lastige verhaal met je ex. :hug:

Vanmorgen heeft Yuri ons cadeautje gekregen. Zo’n kleine racebaan van Cars. Hij helemaal happy :inlove:

Ga zo eers naar de apotheek voor een zalf want ik wordt gek hahahahahaha!

Eisprong is toch nog niet geweest. Temp nog steeds 36.8 vanmorgen…

Kun je zwanger worden met een schimmelinfectie :think: Zal je net zien…

Laten manlief gewoon preventief meesmeren :mrgreen:

Tot later

@Smurf78 wrote:

Morgen!!!

Mandala veel plezier in de efteling!! :dance: Leuk hoor! En sterkte maandag met de begravenis van je oma en ook nog eens het lastige verhaal met je ex. :hug:

Vanmorgen heeft Yuri ons cadeautje gekregen. Zo’n kleine racebaan van Cars. Hij helemaal happy :inlove:

Tot later

Gefeliciteerd met Yuri…

Waarom zou je niet zwanger kunnen worden met schimmelinfectie?

je baarmoedermond heeft alles toch al afgesloten, en de infectie zit (meen ik) plaatselijk.

Mandala: Veel plezier in de Efteling!. Ik ben helemaal gek van Efteling :smiley: vindt het echt geweldig we gaan dan ook altijd 2x per jaar :oops:

En ook wij gaan altijd op regenachtige dagen want dan kun je meestal gewoon doorlopen. Ipv om bij de bordjes te wachten waarop staat “vanaf hier 60 min wachttijd” :x (of zelfs langer)

Smurf: Gefeliciteerd met je zoontje!

ik breek ff in hoor, lees nl iets over een schimmeltje :silenced:

ook last van gehad :doh: ik had een smeerseltje wat je niet mag gebruiken als je zwanger bent… het was ontzéttend goed spul (eh ja, ook eens last van gehad in een periode waarvan ik wist niét zwanger te zijn). je moest het nl inbrengen en ja dat kon toen dus niet… gelukkig ging het toen wel snel over…

breekt weer uit :wink:

@Pitje27 wrote:

@Smurf78 wrote:
Morgen!!!

Tot later

Gefeliciteerd met Yuri…

Waarom zou je niet zwanger kunnen worden met schimmelinfectie?

je baarmoedermond heeft alles toch al afgesloten, en de infectie zit (meen ik) plaatselijk.

maar een schimmel is toch besmettelijk en als je gewoon sex hebt kan je man je daarna weer besmetten en kom je er erg moeilijk vanaf.

Baal hier als een stekken :frowning: Ik had onwijze liefe piepkleine baby sokjes gekregen en ik kon ze al niet meer vinden :oops:

Til ik net het hondenkussen op kom ik de sokjes tegen :cry:

Ziet er natuurlijk niet meer uit… Onze hond sloopt nooit maar op een, een of andere manier is ze altijd heel nieuwschierig als er iets nieuws op tafel ligt wat zij niet kent :think:

Zal ze even in de was doen hopelijk werkt het een beetje…

Smurf gefeliciteerd met je zoontje!

Ellen, leuk zo’n Angelsound. Lijkt me wel fijn dat je op elke moment het hartje kan horen.

Dragon, ik heb gisteravond nog even bij de Hunkemoller gekeken en daar hebben ze inderdaad leuke voedingsBH’s. Ik had geen tijd meer om te passen omdat we al te lang bij H&M waren blijven hangen maar ik ga nog wel terug voor een leuke BH (heb nu een saaie zwarte van de Hema).

Heb bij H&M een lange trui gekocht die je als jurkje kan dragen. Het is geen positiemode maar het is gebreid en kan nog een tijd meerekken, dus ik moet er nog wel even mee kunnen doen.

Verder nog geprobeerd een paar laarzen te kopen maar ze zijn of te lang (dan komen ze bijna tot m’n knieholte :? ) of een te hoge hak of ik krijg mijn kuit er niet in. Zo’n ellende altijd. Hoop dat ik binnenkort nog wel slaag wat het wordt te koud voor m’n birckenstocks…(maar die lopen zoooo lekker).

Fijne zaterdag iedereen!

Amy, weet jij meer over zonnetje?

Ze zou woensdag testen maar sinds dinsdag hebben we haar niet meer ’ gezien’ ?

Hier vanochtend wat bloedachtig slijm (excuus) maar dat schijnt wel meer te gebeuren. Toch lekker om dat hier op het forum al gelezen te hebben, zodat je je niet onnodig zorgen gaat maken.

En nu moeten we echt eten!

Ik heb honger… misschien wel voor twee :mrgreen:

Vanmiddag krijgen we de buren op visite, dus we moeten in huis even aan de slag. Gelukkig woensdag al veel gedaan, dus nu alleen nog even met de stofzuiger nalopen…

En dan lekkere dingetjes in huis halen :drool:

Ja leukies hebben ze daar he :slight_smile: en ze zitte echt mega lekker…

Schoenen probleem ken ik ook helaas… ik heb maat 41/42 en is echt mega lastig om daar leuke schoenen in te vinden zonder dat het er meteen uitziet als of je zeilboten aan hebt…

Bij mij is het precies omgekeerd ik krijg mijn kuiten er wel in, maar daan zitten ze veel te ruim wat er weer niet mooi uitziet.

Ik geloof dat het helemaal de trend wordt deze winter, laarzen tot bijna ja knieen…

Ik heb laatst bij de Wehkamp 2 leuke vestjes gekocht, ook gebreid en ook deze rekken lekker mee. Een de knoppjes houden precies op net boven je navel. Dus volgens mij gaat dat wel lukke om dat de komende maanden te dragen.

Overdag heb ik trouwens nu een heel kleine inniminie buikje maar s avonds naar het eten is mijn buik echt mega groot :shock: hebben jullie dat ook??

We moesten gister avond even langs de vereniging waarvan we beide lid zijn maar heb maar de hele avond in me jas gezeten, viel echt onwijs op dus…

Ik heb eergister op een kinderwagen geboden op marktplaats een Quinny buzz van 9 maandjes oud .

Ik mreeg een mail en na wat heen en weer gemail houd de mevr de wagen voor ons vast tot we de 21ste het geld van essent hebben gekregen. Ik ben er heel blij mee !!

scheelt ons z’n 275 euro want er zit ook een maxicosi bij en de kleuren zijn mooi zal ff een foto erbij doen.

De buggy had ik liever ook blauw gehad maar dat groene is ook mooi en op de grote foto is het groen zelfs nog wat feller. :dance: :inlove:

dragon het is normaal dat je savo ds een dikkere buik hebt leuk toch hihi.

Tjah het is dan wat lastiger om het te verbergen maar ach dan zeg je dat je wat bent aangekomen.

Ik heb ook z’n vastje met knoopjes tot boven je buik kan je zeker nog lang aan.

Ik heb laatst een mooie dikken gezien echt z’n lekkere warme die ga ik me ook halen heerlijk !!!

charity; gave wagen zeg!! goed gescoord op MP! :dance:

zonnetje heeft woensdag helaas eerst negatief getest en 's avonds ongi geworden :wall: :wall: :wall: dus zij ook naar ronde 6, bah :evil:

en dat terwijl we hadden afgesproken dat zij woensdag positief zou testen en ik zou bevallen :roll: nou ja, allebei de afspraken niet nagekomen :mrgreen:

ze gaan vanavond trouwens naar huis dus zal hier of vanavond of morgen wel weer verschijnen haha!

Mooie wagen Charity!

Jaaa Dragon…dat heb ik ook 's avonds is m’n buik enorm…maar er blijft ook steeds meer 's ochtends zichtbaar. :oops: :oops: Ik ben echt hard aan het groeien en dat terwijl ik nog maar 3 maanden ben.

Lange laarzen vind ik op zich wel leuk…als je lange benen hebt. Maar ik voel me dan net klein duimpje. :lol: Ga vanmiddag misschien nog even op jacht bij wat andere winkels.