Goeiemorgen dames,
We zijn weer in het land. We zijn gisterenavond naar huis gereden, want s’avonds met kinderen die moe zijn en in de auto slapen naar huis rijden is makkelijker dan 's ochtends met uitgeslapen kinderen zo’n reis maken
Ik heb m’n banner alweer aangepast. Zoals voorspeld zitten we nu in ronde 5, lucky round, hopen we dus
Ik heb heel vluchtig even bijgelezen.
Alle jarige alsnog gefeliciteerd. Wendy :hug:
:-* Anke
Anke, hopelijk is ronde 5 voor jou net zo succesvol als bij Baukz
goede morgen!
wat een pet weer vandaag gisteren was het zo onwijs lekker…
Zo juist een afspraak gemaakt met een makelaar voor een bezichtiging voor een huis
We kwamen op funda een heel mooi huis tegen wat ons zeer aansprak.
Dus we zijn heel erg benieuwd…
Voor we op vakantie gingen kwamen we ook al een onswijs leuk huis tegen en daar wilde we na de vakantie ook zeker werk van gaan maken.
Werden tijdens de vakantie door familie op de hoogte gehouden dat het nog steeds te koop stond zijn we onderweg naar huis want we wilde de dag er na meteen een optie nemen… verkocht
Ze zeggen dat de huizenmarkt niet zo snel gaat maar bijna alle huizen worden binnen 4mnd verkocht…
(hopelijk geld het ook voor ons huis )
Hier is het droog en schijnt de zon!! Je woont gewoon op de verkeerde plek. :mrgreen:
hier regent het al de hele dag bah!!!
blaas die zon eens deze kant op ja… eerlijk zullen we alles delen he… :naughty:
Nou het is hier al aan het betrekken en op de buienradar te zien krijgen wij ook nog heel wat regen vanmiddag.
En als het goed is is het nu weer even droog bij jou (ik stuur de zon ook mee). En daarna stuur ik onze bui toch nog even over je heen…sorry… :shifty:
Maar je moet maar zo denken, het meeste is dan al bij Pupke gevallen. :mrgreen:
Ook hier regen (zuid-west Nederland, regio Breda)
Anke
Nou dragon, in dit deel van NH heeft het vanmorgen wel even geregend maar nu is er alweer een tijdje een (waterig) zonnetje.
En aan de kust waait het vast wel over/open :thumbup:
Ik ben vanochtend met de klas naar de kinderboerderij geweest, en we hadden/hebben fantastisch weer!! Lekker zonnetje, ik zal even blazen, want ik denk dat wij vanmiddag de regen wel zullen krijgen…
hier in almere was het vanmorgen prima weer maar ook hier zit ik inmiddels tegen de dikke druppels aan te kijken.
Geeft niet heb toch nog geen zin om naar buiten te gaan. Lekker met een laptop op schoot op de bank bijkomen…
Hier ook regen…heb al de hele tijd verlichting aan. Er is dus geen bal aan…
Nou de auto staat bij de garage voor zijn grote beurt…blijken banden niet goed te zijn. Voor zouden ze doen maar ineens komt achter er even bij…SLIK…
Laat die achterbanden maar door de kwkft doen dat scheelt nogal!
Maar al met al wordt dit een leuke rekening van rond de 1100 euro :twisted: en we zitten al zo krap momenteel
Gelukkig zijn mijn ouders zo lief het voor te schieten :inlove:
Kreeg toch net een lelijke steek in mijn buik…dacht mijn darmen maar was toch anders dan normaal…misschien wel mijn eisprong 8)
Vanavond maar flink aan de klus voor de zekerheid…maar er moet ook al wat rondzwemmen haha :lol:
@charity wrote:
hier regent het al de hele dag bah!!!
Hier ook al! Limburg…niks aan vandaag!
Naar Roermond wezen winkelen, maar van de regen in de drup. Toch geslaagd voor laarzen voor mijn dochter, en verjaardagskado’s voor de meiden van mijn vriend.
Morgen gaan we naar de Efteling…duimen voor in ieder geval droog weer!
Mandala, dan hoop ik dat je het in ieder geval droog houdt.
Voordeel is dan wel dat het niet zo druk is, omdat veel mensen het risico niet willen lopen dat het slecht weer is en dan hoef je niet zo lang in de rijen. Trouwens, mag jij nog wel overal in dan?? :think:
Jeetje Smurf, tja… dat soort rekeningen vallen altijd tegen helaas.
Enneh, naar links sturen hè
Marlous… ik wil ook een laptop!!!
Ik zou het iedereen aanraden, jammer alleen dat die dingen zo duur zijn :?
Maaar ik moet zeggen, ik was er nooit zo’n voorstander van, maar ik ben om!
@Sproetje wrote:
Trouwens, mag jij nog wel overal in dan?? :think:
Ik hoef nergens in hoor, dus of het mag........zie ik wel.
De 4 jonge dames die meegaan........die willen natuurlijk OVERAL in! Dan moeten de papa's maar mee om handjes vast te houden.......ga ik lekker rustig achterover hangen...........ben nu al moe als ik er aan denk een hele dag door zo'n park te moeten drentelen.
Laptop........heel handig! Ook als je niet lekker bent, hup mee in bed of op de bank, heb je toch nog 'contact' met de buitenwereld hihihi. Draadloos internet is dan ook wel handig erbij!
Helaas dames, ik ga op naar de volgende ronde.
Ach ja, de vakantiehormonen kunnen kennelijk niet bij iedereen werken, wel jammer hoor.
'k Ga met je mee Marlous, en Anke, ook voor mij ronde 5 - the lucky one?
:mrgreen:
Gisterochtend had ik al wat lichtroze na het plassen en het heeft flink doorgezet met krampen en al. En nog steeds, maar ben er wel blij mee eigenlijk want de vorige 2x had ik amper bloedverlies en geen krampen. Wat ik nu heb is voor mij wat herkenbaarder met vroeger/normaal. EN, ook niet onbelangrijk, volgens mij ben ik nu aardig regelmatig: vorige ronde 28 dagen en nu 27.
Op naar de aankomende groene dagen!
Marlous en 111: Oh wat jammer zeg…hopen dat ronde 5 meer geluk bij jullie brengt…
Voor de andere meiden die bijna hun NOD hebben ik ga voor jullie duimen hoor :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
Mandala: Hopen op prachtig weer…kan jij lekker in het zonnetje zitten!!
Dragon: Oh wat leuk een nieuw huis kopen…ben benieuwd of het wat gaat worden!!
Vanmiddag een angelsound gekocht…kon het hartje al snel vinden :inlove: Oh wel leuk hoor om nu even te kunnen luisteren wanneer ik wil…mijn vriend vond het ook erg leuk!! Hij had het nog helemaal niet gehoord, omdat hij vorige keer niet mee kon!!
En ook nog m’n eerste zwangerschapsbroek gekocht, doe ik hem alleen net nog even aan, is er een stukje stiksel los aan de zijkant van de broek…
Marlous en 111: balen meiden hopelijk volgende ronde meer geluk :thumbup: :thumbdown:
Hier heeft het de gehele dag door aan een stuk door geregend, het is alleen nu eindelijk even droog
Wat laptop’s betreft wij vinden ze helemaal geweldig :mrgreen: we hebben er allebei eentje en onze “gewone” pc staat eigenlijk al maanden boven niets te doen.
Laptop vindt ook ook erg handig tijdens het koken :oops: Dan zet ik hem op het aanrecht en kan ik zo me recepten volgen :mrgreen:
Vandaag ging het met de misselijkheid goed, weinig last gehad dus hopelijk gaat het de goede kant op
Wel hem ik al de hele avond last van brandend maagzuur…