~~ MEI-STOPPERS 2008 (deel 5) nu al 13 zwangeren! ~~

Hier het nieuwe deeltje!

Wijzigingen/aanvullingen graag via PB!!

En hier showen we: ons showforum

Ik heb het aantal op verzoek aangepast: Bon, Naduah, LaBruja, Moosje als jullie weer op het lijstje willen om mee te kletsen, stuur me even een PB-tje?

Ik meld mij even !!!

Bij deze present :mrgreen:

En wat staat dat zo leuk, zo’n uitgerekende datum achter me naam :inlove:

Ontzettende leuke plaatjes :inlove: (zijn dat die poppen die niet van echt te onderscheiden zijn?)

Linkje van ons show forum ontbreekt :wink:

even voor de gene die het gemist hebben, een kopie :wink:

Hoi meiden,

Ik hou het even kort want ben echt niet lekker en duik weer me bed in.

Vandaag bij de gyn geweest en alles zag er zeer goed uit.

Zelfs het hartje klopte al :inlove:

Helaas was het nog iets te klein om een goede meeting te verichten, ze schat het op de 6 a 7 wkn zwanger, dat is dus langer als dat ik zelf had gedacht.

Over 4 wkn moeten we weer terug bij de gyn voor een nieuwe termijn bepaaling.

Mandala ik ben voorlopig uitgerekend op 24 april 2009

Foto staat uiteraard in het show forum :inlove:

@dragon wrote:

Ontzettende leuke plaatjes :inlove: (zijn dat die poppen die niet van echt te onderscheiden zijn?)

Volgens mij is het Anne Geddes…staat al heel lang op mijn pc, weet dus niet meer waar ik het vandaan heb.

Voor het geboortekaartje van mijn dochter hadden we toen ook een Anne Geddes foto gebruikt…

En die uitgerekende datum achter je naam…staat je heel erg goed!!!

@Mandala wrote:

@dragon wrote:

Volgens mij is het Anne Geddes…staat al heel lang op mijn pc, weet dus niet meer waar ik het vandaan heb.

Voor het geboortekaartje van mijn dochter hadden we toen ook een Anne Geddes foto gebruikt…

En die uitgerekende datum achter je naam…staat je heel erg goed!!!

ja he :inlove:

Is eigenlijk ook wel prettig dat ik nu eindelijk een beetje weet waar ik aan toe ben.

Dragon :inlove: :inlove: , geweldig hoor zo’n echo.

Jensie :hug: :hug: , ICL :hug: :hug: en alle anderen die het nodig hebben ook :hug:

We gaan alweer hard. Even twee dagen geen tijd om te schrijven en we zitten alweer in deel 5 :shock: .

We hebben het zo druk (gehad) hier. Deze en volgende week namelijk vakantie :smiley: , maar met man en 2 kinderen thuis heb ik nauwelijks tijd om achter de computer te kruipen, te eten of te slapen. Gelukkig vertrekken we morgenochtend voor een weekje naar Duitsland. Daarna zal het wel weer flink bijlezen worden :oops: .

Mijn NOD valt precies in de vakantie. Ik ga er vanuit dat het deze maand niets is (hebben maar 2x geklust door alle drukte en weer een zieke baby, wat overigens nu alweer beterend is). Ik laat de nieuwe NOD wel weten na de vakantie. Dan is het ronde 5 :thumbup: :thumbdown: (bij Baukje, mijn zusje, was het beide keren raak in ronde 5 :wink: )

Heel misschien lees ik vanavond nog even bij en anders tot over een weekje :mrgreen:

Anke

Gevonden…

Ank, nogmaals hele fijne vakantie en ronde 5 is de lucky one :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

Charity, geen idee nog hier over een jongen of meisje, aangezien ik al een meid heb lijkt nog eentje erbij me vooral voor haar erg leuk maar een jongen is net zo welkom.

Cliche als het maar gezond is

12 november pretecho dan weten we meer :dance:

Mandala, mooi lijstje :thumbup:

Dragon, heerlijk he zo’n datum en fijn dat je nu een beetje meer duidelijkheid hebt over de uitgereknde datum (en dat je al wat verder bent dan verwacht is ook niet mis :stuck_out_tongue: )

Present.

@ Dragon. Super dat er al hartactiviteit te zien was!! Echt super en zomaar ineens een stuk langer zwanger.

@ Jensie. :hug:

@ Anke. Fijne vakantie!

Hier hebben we de wandelwagen (stond al klaar bij mijn ouders, gekregen van vrienden) al opgehaald en net even rondjes mee gelopen in de kamer. Even gekeken welke ritsjes en dingetjes er allemaal los kunnen. Het is een X adventure van een jaar of 6 geleden. Voor 1 kindje gebruikt, dus ziet er allemaal nog netjes uit. Prima dus.

Present!! maar lees voorlopig alleen even mee, zonder zelf te reageren :-*

Ja, ook gevonden!

Misschien toch een idee om het lijstje wat in te korten en de mensen eraf te halen die niet meer meeschrijven c.q. zich hebben afgemeld.

Verder helemaal top :smiley:

Net getraind en nu aan een bak met yoghurt.

Misschien neem ik er zo nog wel een. Ik lust wel wat zo na het sporten :stuck_out_tongue:

Anke, veel plezier in Duitsland!!

Ik ben ook weer van de partij!

present!!!

Pffffff ben er een paar dagen niet geweest en al zoveel geschreven…

ICL; ik snap best dat je nu alleen even mee wil lezen en verder niet reageren. Begrijp echt heel goed dat je het nu erg moeilijk hebt. Probeer het iig een plekje te geven, hoe moeilijk dat ook is.

Jensie; :hug: :hug: :hug: , weet even niet wat ik er verder op moet zeggen. Vind het zo vervelend voor je.

Dragon; fijn dat ze de echo zo snel hebben gedaan. Nu nog aan je opa showen…zal hem goed doen.

111; dat is niet zo goed nieuws van je vader. Raar dat er 2 verschillende dingen gezegd worden. Wat denkt je vader er zelf over?

Charity; hoop dat je met deze ab je eten wel binnen kan houden en je blaasontsteking over gaat.

Mandala; spannend die puncties, hoop dat alles goed is.

Anke; veel plezier in Duitsland.

Pupke; jullie hebben dus al even proef gereden :lol: .

Tamara; jammer hoor, door naar de volgende ronde. Ik heb gelezen dat dat de lucky one is. Zou helemaal goed zijn, daar zit ik nu ook in en heb dinsdag mijn nod.

Weet niet of ik nu nog mensen ben vergeten, maar alvast sorry daarvoor :oops:

We zijn vandaag teruggekomen uit Beekse Bergen. Een dagje eerder aangezien we morgen om 10 uur de sleutel al in moesten leveren en dus vroeg op zouden moeten staan. Die matrassen daar lagen niet echt lekker dus we slapen straks lekker in ons eigen bedje, heeeerlijk.

Het was echt heeeeeeeeel gezellig. Een paar keer in het safaripark geweest, lekker wezen zwemmen, uit eten geweest en naar speelland geweest. Zondag gaan we weer voor een weekje naar Ouddorp. Eigenlijk zouden we zaterdag gaan, maar zondag is de eerste thuiswedstrijd van het voetbal en daar gaat vriendlief altijd heen dus dan gaan we na de wedstrijd weg.

Heb weer even bijgelezen:

Dragon, wat heerlijk voor je om het hartje te horen! Toch langer zwanger dan je dacht, lekker joh!

Jensie, :hug:

Sproetje, hoe was de uitslag? Ik hoop maar dat het meeviel…

ook present!

Nog even voor 111 een hele dikke :hug: , las dat het niet goed gaat met je pap. veel sterkte meid! :-

ik blijf voorlopig alleen nog ef meekletsen op dit topic. Zat al bij de aprilmama’s 2009 maar heb me daar weer afgemeld… Heb eerst ook een tijd meegekletst bij de maart 2007 mama’s toen ik zwanger was van Elynn en nog een tijd daarna maar door omstandigheden daar kan ik me daar ook niet echt meer op mijn gemak voelen dus heb daar afscheid genomen. Nu een nieuwe start, alleen ef hier kletsen en straks als ik weer mag aantellen :pray: bij een ander 9-maandentopic, hopelijk kan ik daar ook wat langer meekletsen. Mijn intentie is ook hier te blijven meekletsen, ook als ik weer aangeteld ben. Vind dit een fijn clubje :smiley:

Wil jullie ook nog ef bedanken voor jullie begrip voor dat ik nu niet vaak kan posten en het vaak bij ego-berichten moet houden :oops: :-
:-

Ik ben nog steeds bezig goed ‘in te komen’ op het werk, is echt pittig als je na 4 jaar weer werk heb en dan ook nog eens met zo’n druk erop. Maar het gaat nu wel eindelijk wat beter… Ik hoop binnenkort meer te posten maar ook weer te gaan sporten, ik blijf nu maar betalen voor de sportschool terwijl ik er nooit ben… :roll: hoezo geldverspilling?? Wordt weer tijd dat ik erheen ga!

Moet weer gaan werken maar gelukkig bijna weekend!! :dance:

:-
Jen

Zonnetje, welkom terug (hoewel, je gaat alweer bijna weg :wink: )!

Lekker dat jullie het zo leuk hebben gehad in de BB.

En zo heb je ook wat afleiding tijdens je wachtdagen…

111, de uitslag was helaas niet goed.

Het bleek toch kwaadaardig te zijn (dus borstkanker) en ze moet nu binnen 2-3 weken worden geopereerd :frowning:

vorig jaar heeft ze al een zware hartoperatie gehad, met 4 bypasses…

Ze nemen dan ook een kweek van de lymfeklieren en als dat ook niet goed is, moet ze nog een keer onder het mes.

Maar hopen dus dat het na de 1e operatie klaar is.

Jensie, wij lopen niet weg hoor :-*

Lekker dat je een beetje gewend begint te raken aan het ritme met je werk erbij. Ik ben in april overgestapt naar een andere afdeling, maar moet af en toe nog een beetje wennen…

Hier eerst alleen 's avonds best een bollig buikje, maar ook vanmorgen leek ik toch al wat te zijn gegroeid :think:

Dat verwacht ik dus niet 12 weken verborgen te kunnen houden…

Hoi dames,

Jullie mogen mij ook van het ‘zwangerlijstje’ af halen…

Ben niet meer zwanger.

Jeetje wendy, wat een pech meid.

Dikke knuffel voor jou :hug: :hug:

Heel veel sterkte!

Wendy…dit is geen goed nieuws! Balen voor je!

Sproetje: wat vervelend van je moeder! Hopen dat de kweek van de lymfeklieren goed is en dat het bij 1 operatie kan blijven.

Hier ook even wat minder nieuws: gisteren heeft de vader van mijn dochter 2 epileptische aanvallen achter elkaar gehad en is opgenomen in het ziekenhuis. Mag hopelijk vanmiddag weer naar huis, maar woont alleen en mag voorlopig weer geen auto rijden.

Nu zou ik mijn dochter er voor het weekend heen brengen…en tja…wat doe je dan?

Gelukkig belde zijn moeder straks en heeft me beloofd dat als hij vanmiddag uit het ziekenhuis komt, zij hem in huis nemen, inclusief mijn dochter, zodat er toezicht is. Het zit me helemaal niet lekker, maar voor mijn dochter is het contact met haar vader heel belangrijk dus ik ga haar met tegenzin vanmiddag wegbrengen…

Mandala, ik kan me je gevoel wel voorstellen.

Maar ik vind het ook heel goed van je dat je je dochter toch brengt.

Menig moeder zou het een prima excuus vinden om haar kind niet te brengen, dus je mag best trots op jezelf zijn dat je dit doet (ondanks je gevoelens daarbij) :thumbup: