Oh stom… ze was natuurlijk weg :doh:
Ik zit hier nu met een zak patat tegen mijn hoofd…
Net gigantisch op zolder mijn hoofd gestoten. Kwam tijdens het stofzuigen omhoog en liep vol tegen de raamsponning aan… auw!
Charity: Mooie wagen hoor en leuke kleuren!!
Dragon, mijn buik is 's avonds ook mega…begint nu overdag ook al!!Vandaag maar nog 2 positiebroeken erbij gekocht…
Smurf: GEFELICITEERD!!! Maak er een gezellige dag van!!
pfff net een hoop slechte revieuws gezien van de quinny buzz maar ook weer hele goede.
word je toch wel wat onzeker.
maar goed denk dat over iedere wagen wel slechte revieuws te vinden zijn toch er zijn altijd wel mensen die ergens niet tevreden over zijn.
HOOP IK
wat betreft het besmetten van elkaar dat klopt. De apotheek zei dat manlief ook kan meesmeren voor de zekerheid.
Dan moest het goed komen :mrgreen:
Yuri had zijn kado van ons na een uur alweer gesloopt :roll: Ik terug naar de Intertoys mocht ik gelijk iets anders uitzoeken. Waarschijnlijk een productiefout geweest.
Nu heeft hij de afstandbestuurbare Cars. Helemaal geweldig.
En ik heb voor de 3-de keer een poging gedaan om mini cakejes te bakken die Yuri ook mag. En eindelijk zijn ze gelukt :dance: Als hij wakker wordt mag hij ze even testen…
Daarna de badkamer gesopt dus ben weer lekker actief geweest.
Leuke wandelwagen hoor charity. Wij hebben ook een Quiny maar niet deze. Ach joh iedereen heeft zo zijn voorkeuren. Zo vooral afgaan op je eigen wensen en gevoel.
meiden, ik ben er weer!!!
ik heb alleen mijn banner alvast even aangepast en moet alles nog even bijlezen. We hebben net zoë naar mijn ouders gebracht en gaan nu naar voetbal dus lees vanavond alles even bij en zal dan op de mensen reageren.
Zal straks ook even pben naar mandala.
Tot straks :-*
Hmm… volgens mij voel ik een ongesteldheid opkomen… Had vanmiddag al wat roze bij het afvegen… :doh: :?
Lijstje is aangepast!
Heb een aantal namen verborgen om het lijstje leesbaarder te maken.
Info en wijzigingen graag via PB!
Biebels ik hoop dat ik vandaag nog het lijstje weer aan mag passen vanwege toch goed nieuws van jou! Alhoewel je berichtje van gisteravond… :hug:
Mandala; bedankt dat je het lijstje al hebt aangepast :thumbup:
Afgelopen dinsdag was mijn NOD en ik voelde eigenlijk helemaal niks. Geen zwangerschap, maar ook geen tekenen van ongi.
Heel de dag met de zenuwen naar de wc, maar geen ongi. Woensdagochtend getest en die was negatief. Daarna gingen we zwemmen dus voor de zekerheid een tampon ingedaan, maar die was later nog helemaal schoon. Uiteindelijk hadden de :twisted: :twisted: zich om een uur of 20.00 uur gemeld, helaas.
Ik ga morgen ovutesten halen bij de drogist. Misschien dat ik dan wat wijzer wordt, want we klussen ons suf, hihihihi, maar zonder resultaat.
We hebben nog een heerlijke week gehad en gelukkig was het ook nog mooi weer. Gisteren niet dus vandaar dat we naar huis zijn gegaan. Vandaag nog even werken in de tuin.
Het lukt echt niet om nu nog te reageren op iedereen dus vanaf nu klets ik weer gezellig mee.
Biebels; hoe is het nu?
Nog steeds geen échte ongesteldheid, maar ik denk wel licht iets te voelen aankomen. Mocht er vandaag geen duidelijk uitsluitsel zijn, dan ga ik morgen testen.
Zonnetje, welkom terug.
En hopelijk wordt ronde 6 een hele vruchtbare :thumbup: :thumbup:
Biebels, bij jou dus spannend!!
Ook voor jou draaien de duimen volop voor een positieve test!
Biebels: voor jou nog even spannend dus
Ik ben helemaal gesloopt, waren gisteren pas 03:00 thuis :shock: maar dat doe ik dus niet meer… ik ben echt helemaal gesloopt.
Voorheen hield ik dat met gemak vol, maar dat is nu toch wel even anders.
Gisteren ook de vriendin gezien die tegelijk met mij zwanger is, is wel appart hoe verschillend zwangerschappen kunnen zijn.
Wat zij heeft heb ik niet en andersom
Biebels, ik blijf duimen dat je ongi niet doorzet hoor!
Wij zijn net terug van de beurs en ik heb lekker de hele tijd rondgehangen met een klasgenootje, die nu 12 weken zwanger is…en ze weet pas sinds vorige week dat ze een kleine bij zich draagt! Grappig he? Nu maar hopen dat er wat zwangerschapshormoontjes zijn overgesprongen op ons, hahahha.
Mandala, veel sterkte morgen, ik hoop dat het een mooie dienst wordt.
@111 wrote:
Mandala, veel sterkte morgen, ik hoop dat het een mooie dienst wordt.
Dank je, de voorbereidingen zijn genomen, het weer past er ook bij, het zal niet leuk zijn, maar meer dan een mooi afscheid kunnen we haar niet geven. Voor mijn ooms en tantes raar, beide ouders zijn er nu niet meer. Helaas heeft mijn oma ook al 4 (van de 9) kinderen haar voor zien gaan, iets waar ze het heel moeilijk mee heeft gehad.
Leuk dat je genoten hebt op de beurs! En wie weet zijn er wel een paar hele lieve hormoontjes jouw kant opgesprongen!!
Biebels…zou het dan toch? Hoop het zo voor je!
Hallo even ego berichtje…
ben erg happy…
beetje aan het zwijmelen aan vorig jaar deze tijd…
toen waren mijn weeen begonnen en
morgen groot feest, onze meid wordt 1 jaar :dance: :dance:
hihihi, leuk is dat he! Ik heb dit jaar gewoon weer gezwijmeld hoor, het blijft gewoon leuk. Heeeeel veel plezier morgen!! :mrgreen:
Lekker doorzwijmelen! Super gevoel is dat, heerlijk terugkijken naar een jaar geleden, en genieten van je meisje die alweer 1 wordt! Net als Biebels als zegt…dit blijft heerlijk om te doen!
En voor morgen: GEFELICITEERD en geniet ervan!!!
Goeiemorgen allemaal,
Weer even een kort berichtje van mijn kant. Vanochtend lekker gerommeld. André is nog thuis (morgen ook nog) en we hebben een beetje feest. Vandaag zijn we namelijk 9 jaar getrouwd :inlove:
We doen verder niets bijzonders, maar het is toch leuk om deze dag samen door te kunnen brengen (ipv werkend).
Pitje Gefeliciteerd met jullie dochter :dance:
Biebels :thumbup: :thumbdown:
Anke
Anke, gefeliciteerd!!! :dance: :dance:
Negen jaar alweer… wij mogen volgend jaar beginnen met tellen, ha ha :inlove:
Anke gefeliciteerd!!!
Mijn vriendinnetje, AMY die hier weleens tussendoor schreef is vandaag bevallen van een zoon; JAYDEN DELANO.
Gefelicteerd Anke!
Wij zijn vanochtend weer op controle geweest bij de VK. Alles was goed. Mijn bloeddruk was erg laag 50-90 vandaar dat ik me dus af en toe een beetje flauw voel en op tijd moet eten, maar dat is verder alleen maar goed.
Mijn baarmoeder stak wel dubbel zover boven het schaambot uit dan gebruikelijk is met 3 maanden maar gezien mijn kleine postuur vond ze dat niet erg verwonderlijk. De kleine heeft in ieder geval genoeg ruimte daar binnen. :lol:
Het hartje voor het eerst horen kloppen en het klonk heel goed en snel. :mrgreen: Super allemaal dus!!
We kunnen nu ook een afspraak gaan maken voor de 20 weken echo. Dat wordt helemaal spannend. :dance: :dance: :dance: