Hiep hiep hoera voor Charity.
Dragon, dat is nou eens leuk nieuws om te horen van de dokter. Hoop dat je een lekker ontspannen zonder ziekenhuisbezoeken zwangerschap kunnen hebben.
Mandala, wat vertel je nu toch weer. Pff, wat een moeilijke keuze.
Jensie, lekker fietsen geweest? Hier regent het pijpenstellen dus dan is de lol van fietsen er snel af
Sproetjes op koopjesjacht. MEt dit weer kan je lekker dikke truien kopen.
Hier zijn we weer terug van het trouwfeest. Was een super gezellige dag. Alles was tot in depuntjes geregeld maar toch op een losse manier. We hebben prachtig weer gehad. Zonnetje kwam net op tijd piepen toen we uit de kerk kwamen.
Kate heeft haar super goed gedragen, braaf geweest in de kerk en 's avond lekker meegenoten van het feestje.
Het avondfeest was in een hotel,dus zijn we daar lekker met de hele familie blijven overnachten, ideaal. Gewoon feesten en dan naar boven en bedje in, ideaal.
Het was 5 uur voor ik in mijn bed lag en Kate was om 9:15 wakker, dus een korte nacht voor mij, dus voor de rest van de avond liggen we hier op de zetel.
Groeten
Isle
Lieve meiden,
Ik duik nu lekker mijn bedje in en morgen gaan wel lekker naar Ouddorp.
Het is toch weer een dagje later geworden aangezien het vandaag echt klte weer was. Heb mijn tijd iig nuttig besteed.
Heb de hele speelgoedkamer van zoë schoongemaakt, uitgeruimd en opgeruimd. Is weer helemaal netjes. Gister haar kamer veranderd en de kledingkast uitgezocht ( :think: of had ik dat nou al geschreven :think: )
Duim voor iedereen die het nodig heeft (natuurlijk ook voor mezelf).
Dikke :- en tot zaterdag
Goede morgen meiden.
We hebben een leuk weekend gehad zaterdag hebben we mijn verjaardag gevierd voor mijn vrienden ,buren en de familie van mijn vriend heel gezellig en het is laat geworden.
Gister zijn we wezen wokken met mijn ouder mijn opa en mijn broer en zijn vriendin(mijn broer was ook jarig)
Mijn vriend heeft toch even met mijn broer gepraat en is toch meegeweest dat vond ik echt super was eigenlijk nog het beste van mijn avond dat mijn vriend toch mee is gegaan.
Eten was lekker en het was gezellig.
Mijn broer heeft van zijn vriendin een pup gekregen een Amerikaanse bull terrier van 8 weken oud een teefje. Echt een lelijkerd haha maar ik vind die honden schattig van lelijkheid.
Verder gaat het hier wel goed minder misselijk maar wel pijn een ongi achtige pijn in mijn onderbuik en boven benen dat door trekt naar mijn rug maar dan erger dan ik normaal heb als ik ongi zou moeten worden echt heeeel vervelend.
Dragon wat vervelend meid dat je je zo ziek voelt veel beterschap !!!
Vind het soms toch een beetje eng dat ik helemaal niet zoveel voel, behalve wat gevoelige borsten heb ik eigenlijk nergens last van.
Dan vind ik het opeens wel erg lang duren tot de eerste echo.
Maar ik ga me natuurlijk niet gek maken hoor…
Woensdag maar eens horen wat de verloskundige zegt.
Isle, helaas alleen voor het huis op koopjesjacht geweest en alleen met een set deurkrukken thuisgekomen, ha ha.
Maar ik moet nodig voor mezelf shoppen binnenkort!!
Charity, zo te lezen toch een leuke v erjaardagsweekend gehad.
Sproetje, dan heb je nog een shopbeurt te goed.
En deurkrukken toch best wel handig
Zonnetje, duimen draaien hier de volgende dagen extra hard.
Zo ben weer ana het werk, pff is weer even wennen na anderhalve week.
Groeten
Isle
Was nog iets belangrijks te melden.
Deze morgen 2 streepjes op de ovu test dus jullie kunnen al raden wat wij vanavond gaan doen
Groeten
Isle
Isle, jou willen we hier vanavond dus niet zien hè :naughty:
Sandra, hoe was de echo?
@Isle wrote:
Was nog iets belangrijks te melden.
Deze morgen 2 streepjes op de ovu test dus jullie kunnen al raden wat wij vanavond gaan doen
Groeten
Isle
:dance: :dance:
En dan over 2 weken goed nieuws!!
Ilse we :thumbup: :thumbdown: !!
Sproetje, herkenbaar hoor. Ik kijk nu ook uit naar volgende week maandag, dan gaan we weer naar de vk. Mijn buik groeit goed, dus dat is al wel een bevestiging maar ik ben ook weer blij als ik het hartje hoor kloppen.
Ik had het ook over die onzekerheid met mijn ouders. En mijn vader zegt dat het hoort bij het worden van ouder. Je hebt altijd onzekerheid met kinderen, je blijft altijd bang dat er iets met ze gebeurd. Zelfs nu we al volwassen zijn vinden ze het nog altijd eng als we bijvoorbeeld met vakantie gaan en lang moeten reizen met de auto. Daar denk ik dus maar steeds aan en probeer erop te vertrouwen dat het allemaal wel goed groeit daarbinnen.
Hier in de straat hadden ze vanochtend met grondwerk kortsluiting gemaakt met de electriciteitskabel. Ons hele rijtje zat zonder stroom. Dan ben je echt in een keer onthand. Alle winkels zonder licht en kassa. Wij konden niet het internet op, niet bellen en niet eens een kopje thee zetten. Gelukkig was het na 1,5 uur weer opgelost en konden we snel wat werk inhalen.
Maar dan blijkt toch weer even hoe afhankelijk je in het dagelijks leven van stroom bent.
Charity: is wat laat :oops: maar als nog gefeliciteert, zo te lezen heb je heerlijk genoten van je verjaardag :thumbup:
Ilse: Spannend hoor! we gaan :thumbup: :thumbdown: voor je!
sproetje: Heel herkenbaar je gevoel hoor, de eerste paar dagen voelde ik van alles “allerlei krampje en steekjes” dat is nu weg en nu moet ik over gaan op het gevoel.
Ik heb vorige week een echo gehad en weet dat het goed zit, maar mede ook omdat ik niets voel maakt dat ook mij erg onzeker hoor.
Het liefst wil ik wel elke dag een echo
Pupke: Zeg je kunt toch wel thee zetten zonder waterkoker?? :shock: gewoon pannetje met water op het gas en pruttelen maar
Maar een stroom uitval in inderdaad heel erg irritant, wij hebben het ook wel eens gehad. Heel me vriezer was ontdooit, voordeel kon wel meteen een doekie door heen maar toch zonden van de spullen…
Nou meiden zoals jullie merken gaat het hier al wat beter, geen koorts meer gehad vandaag en snotteren wordt ook minder.
De huisarts heeft vandaag helemaal uit zijn eigen even gebeld hoe het ging. Maakte zich iets wat zorgen over de koorts mede ook omdat ik natuurlijk zwanger ben.
Volgens hem moet ik dat wel even melden bij de vk en bij gyn omdat koorts een kleine groei vertraaging zou kunnen veroorzaken.
Vond het wel erg attend van hem
Hier begin ik al een klein buikje te krijgen :mrgreen: Ook ben ik over gestapt op een meegroei bh :oops: Mijn borsten hebben een behoorlijk spuurt gemaakt en puilde er een beetje uit aan de zijkanten :silenced:
Zat te twijfelen of ik niet gewoon een paar goedkope bh zou halen, maar volgens de verkoopster (vorige week al) was een meegroei bh beter en goedkoper.
Moet zeggen hij zit erg lekker, ik ben van AA 70 naar B75 gegaan :dance: (ikke blij heb voor het eerst echte boobs :mrgreen: )
sorry voor het langer verhaal :oops:
Hahaha Dragon, hoe voelt dat, supergrote stootbumpers? :mrgreen: Overigens een hele normale maat hoor, B75.
Pupke, hou es op joh… Zo krijg je me toch nog aan de test eind deze week. Hahahaha. Nee hoor, ik ga er echt vanuit dat er niets is.
Charity, wat fijn dat je zo’n leuke avond hebt gehad en dat je vriend toch is meegegaan. Zit je relatie weer een beetje in de stijgende lijn nu? Ik hoop het maar voor je.
Morgen en woensdag mag ik fijn naar cursus…train your brain. Hopelijk leer ik er wat technieken om mn geheugen te verbeteren. Is echt wel nodig! En mindmapping wordt ook behandeld en snel lezen ook…lijkt me wel handig voor jullie kletstantes hier. Kan het amper bijbenen zo hard gaan we! Gezellig!
charity, nog gefeliciteerd. Zo te horen een leuke dag gehad!
Sproetje, raar he als je niets voelt. Ene kant super maar maakt ook onzeker inderdaad…
Dragon, fijn dat je je weer beter voelt. Duimen dat het zo blijft. En je gaat lekker zeg even naar B75 hihi
Isle, veel klusplezier vanavond :mrgreen:
Vanmorgen de echo gehad. Alles zag er mooi en rustig uit. Miskraam dus compleet. Links zag ik al grote blaasjes zitten dus mikken maar op links deze maand :lol:
Mag de volgende zwangerschap met 7 weken langskomen voor een echo!
Ga nu slapen heb flinke koppijn…
Dragon, Zo slim was ik ook nog, maar we hebben een keramische kookplaat dus die deed het ook niet. :lol: En om nu het campingstelletje te pakken voor alleen een kopje thee. :roll:
Maarre echte boobs dus!! Leuk hoor!!
Ik heb ook al een andere BH. Ik heb maar gelijk een voedingsbh genomen…helemaal erg…doe je een luikje open valt je hele tiet eruit. Ha ha
111. Ik zeg niet dat je gelijk moet testen…gewoon afwachten of de :evil: toch niet uitblijven. Ik heb van jou al een paar keer gelezen dat je echt van alles voelde rond NOD (boobs, steekjes, duizelig, misselijk etc.) maar toch niet zwanger bleek te zijn. Nu voel je niks…dus misschien hoor jij wel niks te voelen als je zwanger bent. :mrgreen: Ik hoop het voor je hoor!
Smurf. Lachen zeg…mikken op links. Zou wel super zijn en ook als je al snel voor een echo mag komen. :thumbup:
111: B 75 is inderdaad een hele normale maat, maar voor mij momenteel vergelijkbaar met Pamela Anderson :mrgreen:
Het begint nu wel een beetje op te vallen want een vriendin kwam gisteren even langs en zei out of the blue “he jij had toch nooit van die volle borsten?” :eh:
Ja daar sta je dan even :roll: Maar wat verzonnen maar volgens mij geloofte ze er niets van…
Pupke: keramische kookplaat? Ja daar had ik nog even niet aangedacht… :eh: Ikke blij met gas :lol:
En mijn mee groei BH is inderdaad ook al een voedings BH, kocht bij de Hunkemoller daar hebben ze tegen woordig hele leukies en ze zitten nog lekker ook.
Smurf: wel een prettig idee dat alles schoon is en je weet welke kant je ze moet op sturen. Misschien na de daad op je linker zij gaan liggen??
Nou, ik vind het ook steeds spannender worden om na het trainen met de meiden te douchen. Op een gegeven moment gaat er natuurlijk wel iets opvallen. Maar nog geen vreemde blikken gekregen en netjes mijn buik ingehouden…
Af en toe als ik naar mijn eigen decolleté kijk, denk ik ook wauw! :inlove: Toch net even dat beetje verschil. Dat mag van mij wel zo blijven. Maarja, tegen die tijd zit ik vast met theezakjes opgescheept
111 onze problemen en de relatie gaat echt niet beter omdat we een leuk weekend hebben gehad was het maar zo makkelijk.
Daar is veel meer voor nodig.
Binnenkort zal ik 6 weken alleen in het weekend hier te vinden zijn.
Dragon ik voelde in het begin ook niks maakte me daar zorgen om en nu denk ik had ik er maar extra van genoten want vanaf 7 of 8 weken werd het steeds erger.
Mijn boobs zijn wel wat gegroeid maar nu niet meer maar dat begint vast weer vanaf een week of 26 was bij de eerste ook zo.
Ik zag dat er afgelopen weekend nogal wat jarige waren dus eerst:
Charity Gefeliciteerd, mooie datum trouwens (Ayla was ook zondag jarig )
Biebels, gefeliciteerd met Leonie, wat worden ze toch snel groot he
Marlous, ook voor jouw alsnog van harte gefeliciteerd!
Dragon, wat fijn dat je goed nieuws hebt gekregen :thumbup: , nu maar heerlijk van je zwangerschap genieten.
Isle, ik hoop dat jullie gister een “vruchtbare” avond hebben gehad
Smurf, wat fijn dat alles mooi schoon is dat is toch een geruststelling. Hopelijk krijg je snel leukere echo’s.
Pupke, wat goed dat je zelf kleren kan maken. Ik zag een foto in het sf en het zag er goed uit :thumbup: . Ik kan nog steeds mijn eigen kleren aan, buik en borsten zien er nog precies hetzelfde uit als altijd. Met Ayla was ik in de zomer (een echte met zon en hoge temperaturen enzo) hoogzwanger dus liep ik eigenlijk de hele dag in zo’n stretchjurkje rond, dat zat gewoon het lekkerst. Nu zal ik toch echt moeten gaan shoppen voor andere kleren want in de winter kan ik mijn eigen kleren niet meer aan en kan ik moeilijk in een stretchjurkje gaan rondwaggelen.
Zondag een feestje gehad omdat Ayla 2 werd en het was erg gezellig. Ayla vond alle aandacht, cadeautjes, ballonnen en slingers helemaal geweldig, daar kan ik dan zoooooooooooo van genieten van dat blije koppie van haar :inlove:
genoeg gekletst weer
tot snel, :-* Baukz
Baukz gefeliciteerd met je dochter!
Dank voor je complimenten. Nu met zo’n zomerse dag kan ik ook wel mijn normale kleren aan. Genoeg stretchrokjes en -jurkjes, maar in de winter wordt het inderdaad moeilijker. Ik zat ook al na te denken over een winterjas, want in mijn normale jas ga ik straks niet meer passen. En ik ga er vaak op uit op de fiets dus gewoon open laten hangen is dan echt te koud.
Gelukkig is de mode nu allemaal heel wijd. Heel veel kleren hebben een verhoogde taille en kan je nu dus ook prima aan. De keus in positiekleding is toch klein, maar ik zag al genoeg bij H&M enzo hangen wat je nog best lang aan kan hebben omdat de mode nu zo wijd is. Beetje creatief winkelen dus. :mrgreen:
Maarre bij jou dus nog geen buikje te zien?
Ik heb nog mijn winterjas die ik in de zwangerschap van Charity heb aangehad heb toen een gewone winterjas gewoon 2 maten te groot gekocht z’n lange lekkere dikke.
Veel van je winter truien kan je gewoon aan doen met een buikband eronder ziet ook leuk uit vind ik.
Baukz gefeliciteerd met je kleine meid nog !!
Mijn moeder vond het z’n mooie datum dat ze haar beide kinderen op die datum heeft gekregen :lol: .
Daar ben ook eens even weer!!! Volgens mij bijna alles bijgelezen, maar kan niet op iedereen reageren hoor :? Ik zal veel leuke en helaas ook wat minder leuke berichten voorbij komen, een dikke :hug: voor wie het nodig heeft!
Sproetje: ook heel herkenbaar voor mij, die onzekerheid. Gisteren weer naar de vk en het hartje gehoord, dat is dan toch wel weer een hele fijne ervaring. Alles was helemaal goed zei ze!
Een buikje heb ik eigenlijk nog niet, misschien een heel klein beetje…maar valt nog niemand op. Kan ook nog gewoon m’n eigen kleren aan! In NY trouwens helemaal geen positiekleding gezien, dus we zijn tot de conclusie gekomen dat zwanger zijn niet hip is! Gelukkig hebben we de huidige mode een beetje mee!
Mijn schoonzusje is vorige week geopereerd en tegen de verwachtingen in, is er toch endometriose bij haar geconstateerd. Een tegenvaller dus…
Ga dus daar ook maar niet uitgebreid vertellen over wiegjes, commodes en vk.
Moet er weer vandoor, ledikantje halen dat we zaterdag gekocht hebben (goede aanbieding, dus maar vast gekocht!)