~~ MEI-STOPPERS 2008 (deel 5) nu al 13 zwangeren! ~~

Biebels, nog gefeliciteerd met de verjaardag van Leonie (mooie naam :inlove: )



Hier weinig te melden.

Gisteren mee op stap geweest aan de spa blauw.

Tja, dan heb je het op een gegeven moment echt wel gehad.

Maar tot 0.00 uur was het best gezellig :slight_smile:



Hopelijk halen er inderdaad meer zwemmers hun diploma (zeer) binnenkort :thumbup:

hoi hoi,



Hier weer even een berichtje van mijn kant :slight_smile:

Ben nog steeds erg ziek en veel :sick: ik gooi alles eruit en pas tegen de eind van de avond begint het beter te worden maja daar heb je niet zo veel aan danā€¦



Gisteren van de Internist heeeeeeeeeel erg goed nieuws gehoord :dance:

Alle onderzoeks uitslagen en bloed uitslagen waren zeer goed.

Eindelijk eens geen rode balkjes op het scherm (gaf altijd aan dat het afwijkend was) maar normale uitslagen.

Zijn helemaal blij. leverbeschadiging heeft zicht zelf ook keurig hersteld en ook daar is niets meer van te zien :slight_smile:



Ook was de arts zeer verrast over het nieuws van mijn zwangerschap, was erg blij voor ons.

Omdat dat alles er zo goed uitzag en de gyn ook zeer tevreden over mij was (blijkbaar communiceren die met elkaar :wink: ) Hoef ik wat hem betreft niet meer terug te komen :dance:

Tenzij de gyn of andere arts daar noodzaak in ziet.

Vraagt ie ook nog heel lief of ik het daar mee eens ben.



Maar gezegt dat ik hem een leuke en goede arts vind maar dat ik nou echt niet de behoefde had om hem nou maandelijks te zien :wink:

Gelukkig was het wederzijds :-d



Dus meiden voor ons zeer goed nieuws, nu :pray: hopen dat ik over 4 wkn ook met ontslag bij de gyn mag en dat ik lekker alles thuis mag gaan doenā€¦

Ik heb in mijn leven wel genoeg ziekenhuisen gezien en ben er echt nu helemaal klaar mee :-d

Zo we gaan snelā€¦ik alleen nog even melden dat ik echt probeer mee te lezen, het schrijven lukt alleen niet altijd!!!

Moet nu ook namelijk naar me werkā€¦



Ik heb wel wat nare berichten gelezenā€¦voor hun allemaal :hug: :hug:

Dragon, dat is goed nieuws zeg :dance: :dance:

Wat heerlijk voor je :thumbup:

Dragon goed nieuws :thumbup: :dance: :dance: :dance:



Hopelijk gaat de misselijkheid ook snel weg :sick:

Nou, kheb me weer het eea gelezen hier zeg!



Sproetje en Wendy heel veel sterkte voor jullie!! :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:



Mandala waw wat goed van je meid, mag je echt trots op zijn :clap: :clap: lijkt me erg moeilijk die situatie! Maar ik vind het super van je dat je handelt in het belang van je kind en naar de afspraken die je toen met haar vader gemaakt hebt :thumbup: :thumbup:



Dragon super nieuws!! Fijn voor je meis!! :dance: :dance:



Baukz thanx meis :-



ik vind het wel fijn dat we dinsdag naar de vk kunnen om te kijken of alles goed schoon is. ik ga er wel vanuit maar dat zal toch de echte bevestiging zijn dat we verder kunnen nu. kga ook nog ef vragen of het kwaad kan om gelijk na een mk weer aan te tellen, hopelijk niet want naar ons gevoel hebben we het al goed genoeg verwerkt om weer aan de klus te gaan :wink: . Maar als de kans op een 2e mk wel groter is als je gelijk weer aantelt moeten we toch maar een maandje wachtenā€¦

Verder ga ik toch naar de ha om toch een afspraak te maken voor een buikscan zodat ik zeker weet of ik nou niersteentjes heb. tot nu toe nog vrij weinig van gemerkt maar het schijnt maanden te kunnen duren voordat zoā€™n steentje er uiteindelijk uit komtā€¦ :shifty:

Zo we gaan ef 'n stuk fietsen. Ik moet op de zondag toch evengoed iets te doen hebben, ben niet echt iemand die de hele dag voor de tv kan hangen en zich daar super bij op haar gemak voelt



:-
Jen

Meld me ook weer, was afgelopen drie dagen erg druk dus geen tijd om zelfs maar even bij te lezen. Gelukkig nu wel weer!



Sproetje, jemigā€¦Ik hoop dat ze er op tijd bij zijn meid en dat de operatie mee valt. Pfff, wat een vervelend nieuws.



Mandala, respect voor hoe je met de situatie omgaat. Knap dat je kunt inzien dat je soms over je eigen gevoel heen moet stappen. Ken veel mensen die dat niet doen of kunnen helaas.



Biebels, nog van harte met Leonie en Charity, gefeliciteerd met je verjaardag! Maak er een mooie dag van!



Jensie, ik vind dit ook een fijne groep! Wel groot, maar juist daardoor minder erg als je er zelf even niet aan toe komt om te reageren. Er wordt door anderen toch wel doorgeschreven en zo nemen we elke keer het stokje van elkaar over :mrgreen:



Dragon, zo he, dat is nog eens supergoed nieuws joh! Lekker voor je, een en al positiviteit!!!



Hier weinig nieuws, voel me goed en heb nergens last van. Zelfs geen buikkrampen zoals in de vorige ronde tijdens mn ovudagen gehad, dus ik verwacht deze week de :twisted: tegemoet te zien.

Jensie succes bij de ha en vk deze week. Ik hoop voor je dat alles goed is en je meteen weer voor het echie mag gaan!



Dragon goed nieuws over je gezondheid!! Wel balen dat je zo misselijk bent, hoop dat je je gauw beter gaat voelen.



Hier krijgt het hele verhaal een staartje:

collegaā€™s van mijn ex hebben in zijn auto van het werk een waterflesje gevondenā€¦gevuld metā€¦sterke drank, ws jenever.

En wat ik al die tijd eigenlijk al wel weer vermoedde, maar niet kon bewijzen (en mss voor mezelf ook wel niet hard wilde hebben) lijkt nu toch weer aan de hand te zijnā€¦en maakt me heel onzeker over wat nu te doen en hoe verder.

Ik ben verantwoordelijk voor de veiligheid van mijn dochter en haar vader ook als ze bij hem isā€¦maar hoe kan ik erop vertrouwen met wat ik nu weet? En hoe kan ik daar actie op ondernemenā€¦veel vragen, twijfel, ook verdriet, en wat al niet meerā€¦

Morgen!



Jensie, volgens mijn vk mocht ik gelijk weer doorklussen. Ze gaf aan dat je lichaam na het bloeden en goed schoonmaken van de baarmoeder er weer klaar voor is. Voor de termijnbepaling kan het wel handig zijn maar ja dat is dan jammerā€¦

Tel mijn cyclus nu vanaf mijn eerste dag dat ik helderrood bloedverlies had. En dan gewoon 26 dagen.

Het rare is dat ik zomaar het idee heb dat mijn ei eraan komt heel raar.

Zal morgen eens vragen of ze dat ook kunnen zien.



Zei nog tegen manlief als je nu weer meteen zwanger wordt ben je eigenlijk op 1 a 2 weken na ruim 10 mnd zwanger haha. Olifantendracht :lol:

We wachten maar af, maar het zou wel erg leuk zijn :pray:



Wat een rotweer hier, fietsen is geen optie helaas.

Ga eerst maar eens aan de huishoudelijke klussen beginnenā€¦daarna zien we wel weer.



Oja, mocht ik even niet meer online komen dan ligt mijn pc eruit, gisteren kon ik niet op internet komen en nu kreeg ik de melding dat het systeem hersteld is van een ernstige fout.

Heel fijnā€¦



FIjne dag allemaal.

Voor Charity/Sabrina: GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG!!!

CHARITYā€¦ GEFELICITEERD!!!



Mandala; wow dit maakt het verhaal wel even anders zeg. Zolang ze dan bij zijn moeder is kan het denk ik weinig kwaad, maar zeker geen fijn gevoel.



Zou duidelijk tegen hem zijn dat als hij hiermee doorgaat hij de kans zeeeeer vergroot dat jullie dochter dan niet meer alleen bij hem mag zijn.



Smurf; hahaha een olifantendracht, maar je hebt wel gelijk ja, hihihihi.

Hier is het ook slecht weer. Alleen maar regen.



ZoƃĀ« is heel erg aan het hoesten en is heel erg verkouden. Als het goed is gaan we vandaag wel naar ouddorp en hopen we op mooi weer.



Jensie; hoop dat jullie snel verder kunnen.

Zoooo Mandalaā€¦daā€™s nogal wat johā€¦

Uit de tekst begrijp ik dat dit niet voor het eerst isā€¦moeilijk dan hoor want dan valt hij dus terug in een oude gewoonte.

Ik ben het wel met je eens dat jij de verantwoording hebt over je kind als ze bij je is, en haar vader wanneer ze bij hem is. Maar ik vind ook dat op het moment dat hij daar niet toe in staat is, de verantwoording dan bij jou ligt. Je zult het jezelf toch niet vergeven als er iets gebeurd terwijl hij onder invloed is waar zij bij isā€¦



Verschrikkelijk zeg, ik heb er geen woorden voor en kan je geen advies geven. Behalve dat ik weet dat je het juiste zult doen, want je komt over als een stabiel en wijs iemand die precies weet waar de verantwoordelijkheden liggen. Ik leef erg met je mee, sterkte meid. :hug:

Charity, gefeliciteerd :dance:



Mandala, dat is inderdaad een vervelend staartje. Moeilijk nu nu verder te handelen. Misschien kun je iets met zijn moeder afspreken?



Ik laat het hier even bij.

Oven is volgens mij wel opgewarmd en ik lust wel wat, ha ha!

Even een lekker ontbijtje regelenā€¦



Toedels!

Dank jullie meiden !!!

Charity van mij ook nog gefeliciteerd! :dance:



Mandala, Jeetje moeilijk zeg. Ik weet niet zo goed wat te zeggen, lijkt me een moeilijke situatie.



Dragon, fijn dat alle uitslagen positief waren!



Jensie, hoop dat je het droog houdt met fietsen. Hier regent het af en toe, niet echt lekker weer om erop uit te gaan.



111, dat je niks voelt zegt niks hoor. Misschien is het juist wel een goed teken. Niet iedereen voelt zich gelijk zwanger, bij sommige komen de verschijnselen pas na een aantal weken. Dus wie weet. :pray:





Heb niet veel nieuws te melden. Net even gestofzuigd en nu ga ik lekker zitten naaien. Kleine babyspulletjes. :inlove:

Een lekker lui zondagje houdenā€¦heerlijk.

Wij gaan zo op padā€¦ het is hier koopzondag.

Voor de nieuwsgierigen onder ons staat mijn eerste buikfoto in het sf.

Best spannend! :mrgreen:

@Sproetje wrote:

Wij gaan zo op padā€¦ het is hier koopzondag.

Voor de nieuwsgierigen onder ons staat mijn eerste buikfoto in het sf.

Best spannend! :mrgreen:




Lekker shoppen! Veel plezier.

En je hebt gelijkā€¦er begint iets te ontstaan: leuk hoor!

even alweer een kort ego berichtje :oops:



Dank jullie wel voor jullie lieve woorden :-



Hier gaat het met ups en downā€™s. Misselijkheid blijft, vandaag koorts 38,7.gisteren weer niet :frowning:

Breng bijna de hele dagen in bed door want ben echt vreselijk moe.



zodra het wat beter gaat zal ik weer op jullie reageren. :-

We gaan zo de kleine meid ophalen, zal blij zijn haar weer te zien.

Daarna door naar een familie-BBQ: wordt leuk met de weersvoorspellingen!



Verder laat ik ff allemaal bezinken, en wil ik komende week toch juridisch advies inwinnenā€¦durf nu niet helemaal van mijn eigen standpunten uit te gaan. En of ik iets met zijn ouders kanā€¦heb zo weinig contact met ze de afgelopen 2 jaar, weet wel dat zij het beste voor hun kleindochter willen, maar ook dat zij hun zoon door dik en dun zullen steunen.



Fijne zondag allemaal!!

sproetje; het begint te komen!!!



mandala; kijk idd ook even hoe het dit weekend is gegaan en misschien kan je als je haar ophaalt gelijk even een babbeltje met zijn ouders maken.

Succes ermee. En o ja, niet te veel eten vanavond, als het doorgaat tenminste.