~~ MEI-STOPPERS 2008 (deel 5) nu al 13 zwangeren! ~~

Zo heb even een banner je er onder geplakt zodat ik weet hoelang het nog duurt voor ik mag gaan testen.

Charity, :thumbup: van je dat je in therapie gaat. Dat is al een stap in de goede richting.

Dragon, ik zal :pray: voor jou dat die wel helpt tegen de misselijkheid. 51 kilo is idd neit zoveel.

Nu ben ik echt weg,

Groetne

Isle

Charity, Hoop dat de opname voor je gaat helpen.

Ik heb een nieuwe buikfoto in het sf geplaatst.

Hallo dames,

hier weer eens een keer een berichtje van mij. Het is al meer als een week geleden :oops: (ik ben jullie niet vergeten hoor :-* ) maar voel me nog steeds erg ellendig, het ging een paar dagen wat beter maar nu is het weer erger geworden en ben ik nu ook een wcpot-knuffelaar geworden. Ook heb ik verschrikkelijke hoofdpijnen dus dan is de pc niet echt lekker.

Ik heb alleen maar de laatste 2 blz bijgelezen dus kan nu niet op iedereen reageren.

Dragon: ik ben ook afgevallen en weeg inmiddels nog 53 kg, mijn huisarts is hier ook niet blij mee maar wil liever geen medicijnen geven voor ik 3 maanden ben. Ik hoef wel nog steeds niet te werken want hij schrijft me rust voor (makkelijker gezegt dan gedaan met een kleine van 2 een huishouden en een man met eigen zaak waar je ook nog wel eens wat voor moet doen :eh: ).

Charity, goed dat je aan je problemen gaat werken :thumbup: , hopelijk gaat alles over 6 weken een stuk beter.

Biebels jammer dat de :evil: zich hebben gemeld ik :thumbup: :thumbdown: deze ronde weer voor je

Mandala, gecondoleerd nog met je oma. Ik begrijp dat alles bij elkaar een beetje teveel voor je is :hug:

Voor Amy Gefeliciteerd

Aan iedereen die het nodig heeft een dikke :hug:

:-* Baukz

Dames, vergeten jullie niet dat door de hormonen alles nog veel heftiger binnen komt dan normaal? Dus Mandala, het is heel normaal dat je even het evenwicht kwijt bent! Ik hoop dat je jezelf snel weer in balans hebt :-

Charity: dat is voor jou dus dubbel heftig: zwanger en therapie! Ik vind het knap dat je de stap neemt, en wens je heel veel succes! Hier kom je sterker uit :-

Dragon: oowww, dat komt me zo bekend voor! Ik lag de eerste maanden van de zwangerschap op bed (misselijk, veel afgevallen en een lage bloeddruk) en verbaasde me dan over het aantal KOOKprogramma’s! Alsof men mij wilde plagen!! Ik kreeg er zo’n trek van, maar wat ik ook at, ik gooide het er weer uit :frowning: en bij mij heeft niets geholpen, het is na 24 weken over gegaan, maar ja, dat wil je natuurlijk niet horen… :silenced:

Ik heb trouwens het idee dat dit de eerste échte ongesteldheid is, heb nog niet weer zoveel bloed gehad geloof ik! Dus wie weet, is dat een teken… :pray:

Nou Biebels, dan hopen we nu dat je lijf er klaar voor is en dat er iets moois gebeurt deze ronde! :mrgreen:

Ik heb wat pech vandaag…op weg naar mn werk een steentje op mn voorruit, meteen een hele scheur erin. Moet dus vervangen worden, zaterdag naar Carglass. Ben ik thee aan het zetten in de waterkoker, giet ik het als het klaar is volledig NAAST de kan in plaats van erin…gedeelte natuurlijk over mn hand. Geen aanrader, water net van de kook af over je hand gieten :roll: !

Gelukkig geen blaren, heb het wel direct onder de kraan gehouden (lang) en met ijs gekoeld. Hopelijk gaat 't morgen beter, ga ook maar geen moeilijke of ingewikkelde dingen doen meer vandaag :hand:

Biebels: Dat wil ik inderdaad niet horen nee!!! :doh: :wink:

111: Thee aan het zetten in een waterkoker?? of bedoel je gewoon dat je het water aan het koken was voor de thee?? :stuck_out_tongue:

lekkere dag dus en zo’n steen door het raam is inderdaad niet leuk nee.

Wij hebben het vlak voor dat we op vakantie gingen gehad, en was helaas nog niet goedkoop ook :roll:

Oja beetje tandpasta op je brandplek smeren, haalt de brand er uit en verkoelt werkt echt :thumbup:

(mist de huid intakt is)

111: jee meid wat een pech…op zulk soort dagen komt ook alles tegelijk!

charity: veel succes hoor, het zal wel zwaar worden maar ik hoop dat het je zal helpen.

biebels: 24 weken misselijk??? :shock: :shock:

lieve help dat zal geen pretje geweest zijn (en dat is dan natuurlijk zacht uitgedrukt)

Nou ik ga me zo maar eens omkleden, ik heb straks een eerste proefles ā€˜body balance’ een soort combi van yoga en tai chi. Bij de sportschool hier om de hoek. Ik heb lang aan fitness gedaan (niet heel fanatiek hoor) bij een sportschool die naastwerk zit. Maar ja…nieuwe baan…andere werkplek…dus gestopt met sporten en helaas de kilo’s vvliegen eraan. Ik hoop dus dat het een beetje leuke sportschool is want dan hoop ik er vaker te zijn!

en nou moet ik hollen.

Iedereen :hug: :hug: :hug:

want dat kunnen we allemaal wel eens gebruiken :inlove:

kleine update:

net ex gesproken…en zowaar: hij gaat hulp zoeken (afspraak is al gemaakt) om van zijn alcohol-verslaving (ongevraagd begon hij er zelf over) af te komen…

Het lost voor mij niets op op dit moment, maar het piekeren en peinzen over hoe ik mijn vermoedens daarover hard kon maken kan ik laten rusten…scheelt al weer.

Nu de rest nog!

Dat is al een hele stap! Onderkenning én hulp zoeken, maar ik snap dat dat voor jou nog niet alles oplost :hug:

Da’s een grote stap vooruit Mandala, nu hopen dat hij het ook echt gaat doen. Fijn om te horen dat het de goede richting op gaat!

Dragon, pestkop…! :mrgreen: Ik bedoelde inderdaad water koken in de waterkoker zodat ik er later thee van kon maken…zo goed? :lol:

En een grote steen was het niet hoor, denk ik. Het is ook niet door mn ruit heen, maar maakte net zo’n buts waardoor de ruit is gaan scheuren.

Balen, want als het alleen een ster was geweest hadden ze 'm gratis kunnen maken. Nu moet mn hele ruit worden vervangen en kost dat me 70 euro.

Marlous, veel plezier! Hoop dat je niet al teveel spierpijn hebt morgen… :mrgreen:

Mandala :hug: maar wat goed zeg dat hij het zelf erkend en hulp gaat zoeken. Dat is een begin!! :dance:

111: balen van die autoruit. Jammer genoeg doe je er niets aan…

Laatste dagje werken deze week. En mijn agenda staat bomvol…loop van afspraak naar afspraak te rennen…

DOEIIIIIIIIII

Hey meiden,

ik lees veel hier en wil even een paar dikke :hug: :hug: :hug: :hug: geven aan de mensen die het nodig hebben!!

Het frustreert me enorm dat ik maar zo weinig op mensen kan reageren ookal weet ik dat het niet nodig is. En door KOK ben ik toch wat meer bezig met het proberen zwanger te raken, dus ik denk dat ik me toch ook een tijdje terugtrek… Wat wel goed nieuws is, is dat ik op mijn werk de goedkeuring heb gekregen voor 1 dag minder werken. Zolang ik evengoed 4 dagen in de week beschikbaarheid hou (en ze me dus in die tijd vrij kunnen inplannen maar dan 24 uur ipv 32) vindt mijn supervisor het prima :mrgreen: Ik moet wel nog bericht krijgen van afdeling Planning per wanneer ik die 24 uur kan gaan werken omdat ze me eigenlijk al voor een paar weken op voorhand hebben ingepland. Dus da’s nog ef afwachten.

Ik wil jullie nog even heel erg bedanken voor jullie steun en lieve woorden tot nu toe!! :-* :-* Jullie zijn super :clap: :clap: en zodra we zwanger zijn of weer meer bezig zijn met het zwanger willen worden zal ik hier zeker weer komen meekletsen!! Ondertussen probeer ik evengoed af en toe even mee te lezen en als het me lukt nog effe snel een berichtje te plaatsen maar verder moet ik me echt even op de achtergrond houden.

Meiden die nog niet zwanger zijn; heel veel succes ermee en ik ga hard voor jullie :pray: :pray: :pray: :pray: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: dat jullie ook snel goed nieuws mogen krijgen!!!

Meiden die al zwanger zijn; heel veel plezier en succes met jullie verdere zwangerschap! Geniet ervan :inlove: :inlove:

:-* :-* :-* :-* Jen

Mandala, fijn dat je ex in ieder geval zelf met actie aan komt zetten. Jouw probleem is nog niet helemaal opgelost, maar door zijn acties is het vast beter bespreekbaar geworden.

Jensie, ik ken het gevoel. Mees is nu net een half jaar, dus vanwaar de haast zou je zeggen. Echter door heel actief op KoK bezig te zijn, ben ik automatisch ook veel actiever bezig om zwanger te worden. Zoals een aantal misschien gemerkt hebben ben ook ik sinds mijn vakantie minder vaak op KoK te vinden.

Verder ben ik blij voor je dat je minder uren kunt gaan werken. Nou maar hopen dat ze het al gauw aan gaan passen :smiley:

Charity, :thumbup: van je meid, dat er voor jou nu actief hulp gaat komen. Hopelijk knap je er gauw van op.

Voor alle anderen die het nodig hebben en ik niet persoonlijk heb aangeschreven :-* en :hug:

Hier verder geen echte bijzonderheden. Langzaamaan komen we weer in ons normale ritme na de vakantie. Er ligt wel een gigastapel werk op me te wachten, waar ik zometeen een beginnetje aan ga maken :? . Heb er echter helemaal geen zin in. Maar ja, wat moet dat moet. Er moet toch geld verdiend worden, nietwaar?

Anke

Hey meiden

Ik ben net terug van de VK voor het eerst het hartje gehoord

Alles is in orde mijn baarmoedder komt nu tot net boven mijn navel.

Ik heb net boven mijn navel een bult in het begin was het geen bult maar wel wat hard en pijnlijk als ik erop duwde. Nu steekt het dus wat uit maar doet geen pijn meer.Mijn moeder zag het zelfs nog voordat ik het tegen haar zei.

De VK weet ook niet wat het is dus moet ik even naar de HA

Jensie; fijn dat je een dag minder kan gaan werken. Zal wel lekker zijn. Ik werk zelf ook 24 uur, heerlijk is dat!!!

Charity; laat je dan nog wel even weten wat die bult is. Heerlijk dat je het hartje hebt gehoord iig. Wil je ook heel veel succes wensen met je therapie. Hoop dat het je goed doet.

Mandala; fijn dat je ex het zelf erkent en dat hij er wat aan wil gaan doen.

Vandaag weer laatste dag gewerkt en nu lekker weekend.

Zat deze week nog even te stressen. Mijn dochter wordt volgende maand 4 en gaat dan naar de kleuterschool. Kreeg ik van de BSO te horen dat ze nog geen plaats hadden :shock: :shock: :shock: . Gelukkig belde ze vandaag voor het plaatsingsbureau dat we vanaf 1 november plaats hebben, pfffffff, gelukkig maar is echt een hele opluchting.

Gister heb ik mijn ovulatietesten binnen gekregen en vanmorgen een uur of 9 de eerste test gedaan. We zullen zien of het wat gaat worden deze maand. We klussen iig lekker verder…

Ben zelf ook wat minder hier te vinden. Moet eerlijk toegeven dat ik het er toch een beetje moeilijk mee heb dat ik nog niet zwanger ben en als ik hier dan zo actief aan het schrijven ben dan duurt het allemaal extra lang.

Ik lees uiteraard alles mee!!!

Heel veel liefs en een dikke :hug: voor iedereen die het nodig heeft.

:-*

IK WORD TANTE !!! :dance: :dance:

mijn broer belde net ze hadden een test gedaan en hij wist niet of een streepje gewoon een streepje was of dat de streep even dik moet zijn als de controle streep ik heb hem gefeliciteerd.

Mijn schoonzusje was aant huilen.

De bult zal waarschijnlijk een navelbreuk zijn

Wow Charity, GEFELICITEERD!!!

Echt ontzettend leuk!

Charity gefeliciteerd. Ik hoop dat schoonzusje van geluk aan het huilen was.

Ja ook hier moet ik soms wat afstand nemen van het zwanger worden maar dat is allemaal makkelijker gezegd dan gedaan.

Zonnetje, succes emt de ovu testen, komt allemaal wel weer goed.

Sorry voor het korte bericht, maar ik ga snel verder werken. Kan ik lekker snel aan eht weekend beginnen.

Groeten

Isle

Charity wat leuk voor je broer! En gefeliciteerd, wauw tante worden…zou ik ook wel willen!

Gaafffff Charity!!! Gefeliciteerd!

Yuri was de eerste aan beide kanten in de familie maar ondertussen heb ik er 3 nichtjes bij gekregen…Tja ze weten van wanten haha. Wij doen het wat rustiger aan.

Meiden vanmorgen had ik eindelijk een temp verhoging :dance: dussss waarschijnlijk heb ik weer mijn ei gehad :pray: De kans op zwanger zijn is helaas klein vrees ik want we hebben alleen maandag en woensdag geklust…en donderdag mij ei. Ga dus maar nergens van uit.

Dus over 12 dagen zullen we meer weten…(dat is mijn gem. fase na eisprong). Ga mijn banner maar eens aanpassen die klopt toch niet meer…

Was vanmorgen sjaggo…manlief had gisteren gevoetbalt (moest vroeg weg al om 18 uur dus niet gegeten) en lekker bier gedronken. Hoge bloedsuiker gekregen en niet gegeten bij thuiskomst. En je raad het al, vanmorgen een hypo. Ik was woest!

Zo stom van hem…maar goed heeft weinig zin om er nu wat van te zeggen kan ik beter vanmiddag doen. :wink:

Af en toe zijn het net kinders :mrgreen:

Zo direct mag ik even op mijn lieve nichtje passen van anderhalf. Helemaal leuk.

Meiden die wat afstand nemen :hug: enerzijds snap ik het helemaal. Zelf probeer ik er ook minder op te focussen. Maar of ik hier nu wel of niet zit ik ben er toch wel mee bezig.

Maar goed, ik duim voor iedereen dat we snel zwanger raken en mogen blijven vooral :-*