Biebels, hopelijk is de volgende ronde succesvol!!
Jensie, meid rustig aan he… ik begrijp goed dat jullie de focus nu wat meer op elkaar willen hebben. Dus kijk maar wanneer je zin en tijd hebt om te posten. We lezen natuurlijk graag hoe het gaat. Maar je bent er dan inderdaad wel meer mee bezig. Succes! :hug:
Dragon, wat jammer dat je je zo beroerd voelt. Ik heb nog weinig last. 's Avonds inderdaad flink opgeblazen en vannacht voor het eerst wat minder goed geslapen (veel wakker).
Wij (althans ik) gaan het misschien komend weekend aan mijn ouders vertellen. Mijn moeder wordt morgen geopereerd en dan ga ik zaterdag langs. Maarja, ook maar een beetje afwachten of de situatie ernaar is.
Vervelend Dragon dat je je zo beroerd voelt. Hoop dat het snel wat minder voor je wordt. Heb je al geprobeerd om juist de hele dag door kleine maaltijden te eten i.p.v 3x keer per dag. En voordat je opstaat al een crackertje eten schijnt ook te helpen.
Je lijf heeft nu echt wat extra voeding nodig, zeker als je je licht in je hoofd voelt. Goed veel fruit eten. En zorg dat je altijd een reepje of sultana ofzo bij je hebt als je je flauw voelt.
Sproetje, hoop dat je het zaterdag aan je moeder kan vertellen. Zal wel goed nieuws voor haar zijn.
Lieve meiden,
zou graag uitgebreid reageren, maar ik trek het even niet…weet niet precies waardoor, maar krijg bepaalde dingen niet uit mijn hoofd, pieker over alles, ben druk met mijn werk, nog steeds erg moe, krijg voor mijn gevoel weinig gedaan, maandag de begrafenis van mijn oma gehad (was heel mooi, maar ook zwaar omdat ik met die kant van de familie weinig contact heb, en met mijn vader werd geconfronteerd, die ik het liefst uit de weg ga), nog steeds in spanning om de volledige uitslag van de punctie volgende week, en nu staat er het weekend voor de deur dat mijn dochter naar haar vader gaat en ik krijg van hem een heel vaag antwoord op de vraag hoe het gaat en hoe hij dit weekend ziet, alsof er niks gebeurd is…heb een beetje het gevoel dat ik de controle kwijtraak, en dat is iets waar ik niet tegen kan.
Heb het lijstje aangepast, blijf dat ook gewoon doen, dus pb’s zijn welkom, verder trek ik me even terug…op zoek naar evenwicht en overzicht.
Voor jullie allemaal een knuffel…en tot gauw!
Lieve schat, je geeft anders al precies aan waarom je 't niet trekt meid! 't Is ook allemaal wel heel veel wat je op je bordje krijgt. Neem inderdaad maar goed de tijd om alles en jezelf weer even terug te vinden en weer op de rit te krijgen. Wij gaan nergens heen hoor, en als je er weer aan toe bent kun je ons gewoon hier terug vinden! :mrgreen:
Sproetje, ik hoop dat alles goed gaat morgen en dat het toch alleszins mee mag vallen. Kunnen ze meteen aangeven of alles weggehaald kon worden? Ik denk aan je morgen!
Pupke, fijn dat je je weer wat beter voelt…Betekent dit dat je over de misselijkheid van de eerste paar maanden heen bent of kan het nog terugkomen?
Dragon, vervelend joh dat je je zo naar voelt. Hou je maar voor dat het voor een goed doel is, dat helpt het vast wat verminderen!
Biebels, wij zijn nu vast snel aan de beurt hoor… :hug:
Biebels, Mandala en anderen die wel een knuf kunnen gebruiken: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:
Jensie, doe rustig aan en luister goed naar jezelf.
Ik werk ook 32 uur en reis per dag 2 uur. Het is vermoeiend maar doe het wel graag. Ik ben geen leuke mama als ik teveel thuis ben…Kan het mij echter heel goed voorstellen als het een keer teveel is.
Nog steeds geen ei gespot :? we wachten en wachten…
Ja ik eet de hele dag door maar het helpt helaas niets. Ook om in bed een cracker te eten en dan een half uurtje blijven liggen helpt helaas ook niet.
Ik heb zelfs en oude wijsheids tip geprobeerd “naturel chips en cola” maar helaas ook dat werk niet.
Ik heb inderdaad ook altijd wat bij me of evt te eten.
Het rare is dat ik ondanks mijn misselijkheid wel gewoon trek in eten heb.En s avonds na 19:00 neemt de misselijkheid af en midden in de nacht komt het weer terug…
Erg verveelend maja het is helaas niet anders…
Smurf, hopelijk heb je snel je ei!
Balen dat je cyclus toch een beetje van slag is geraakt :-*
Hier voel ik echt helemaal niets.
Alleen mijn borsten zijn voller en gevoeliger.
Heb ook totaal niet het gevoel dat er iets in mij groeit.
Twijfel dus wel een beetje of ik het zal vertellen voordat ik de echo heb gehad :think:
Dragon, dan kun je inderdaad niks anders doen dan afwachten of het over een paar weekjes weer minder wordt. Blijven eten is in ieder geval goed.
111, ik heb me niet of nauwelijks misselijk gevoeld, maar wel erg moe. Dat is nu aan het afnemen zodat ik eindelijk wat dingetjes gedaan krijg. Maar die vermoeidheid zal op het eind wel weer terugkeren. :? Nu dus maar even gebruik maken van die energie…
Sproetje, zolang je geen steken of bloedverlies hebt moet je er maar vanuit gaan dat het goed blijft gaan. Bovendien zou ik ook als het mis zou gaan het graag met mijn ouders willen kunnen bespreken. Ik zou het daarom nu dus gewoon vertellen. Wees blij dat je je zo goed voelt, de hele dag misselijk zijn is ook niet alles. :thumbup:
Nee hoor Pupke, ik prijs me ook zeer gelukkig dat ik niet met misselijkheid te kampen heb.
Ik had alleen wel liever wat eerder een echo gehad.
Al is het maar dat je weet dat het hartje klopt…
Ja dat begrijp ik. Ik moest ook lang wachten en dan zit je best lang in onzekerheid. Maar je moet er maar op vertrouwen dat het allemaal wel goed groeit.
sproetje: Als ik niet misselijk was geworden dan had ik ook niets gevoelt hoor.
Borsten zijn nu inmiddels wel erg aan het groeien maar in het begin had ik op de misselijkheid na ook helemaal niets.
Maar verder heb ik ook niet het idee dat er iets in mijn groeit hoor.
Kan me voorstellen dat je heel erg naar je echo uitkijkt, dat had ik ook.
Het is toch een beetje dat stukje bevestiging dit je graag wilt hebben.
WIj hebben het meteen allebei onze ouders en broers verteld.
Ook omdat we het prettig vonden dat als het mis gaat je er toch over kan praten.
Waarschijnlijk ga ik het inderdaad toch zaterdag aan mijn ouders vertellen. Wel jammer dat mijn vriend er dan niet bij is…
En ik moet ook even afwachten hoe mijn moeder uit de operatie komt.
Maar in principe dus zaterdag eindelijk het grote nieuws met iemand delen
lekker is dat he? Wij hebben het de zelfde dag meteen verteld toen ik pos. teste
Maar inmiddels weten mijn opa en oma het, en 2 goede vrienden
Is erg moeilijk hoor je mond houden (naja ben ik heel erg goed in :liar: )
Ik kan ook niet wachten tot 2 okt, dan heb ik als het goed is mijn laatste echo bij de gyn en dan mag ik er toch wel vanuit gaan dat het allemaal goed gaat.
Morgen voor het eerst ook naar de VK met wederom weer een echo :inlove:
Zit zelfs te twijfelen of we het daarna niet gewoon kunnen gaan vertellen, die twee weken maken dan toch ook niets meer uit toch? :think:
hallo meiden
ik ben vandaag op controle geweest bij arboned en ik mag nog wel een tijd thuis blijven krijg gewoon 100% doorbetaald omdat het deels zwangerschaps gerelateerd is waarom ik thuis ben.
Verder zal ik vanaf 1 Okt alleen nog maar in de weekenden posten want dan word ik opgenomen voor 6 weken. Ik verwacht dat ik ook in de weekenden niet veel online zal zijn omdat ik natuurlijk mijn vriend en mijn dochter erg zal missen.En dan veel met ze wil gaan doen als ik thuis ben.
Gister weer een dag vol overgeven vandaag gaat het weer beter.
De vrienden gaan wij het ook gewoon vertellen als de echo goed was. Dan gaan we niet tot 12 weken wachten.
Die staat nu op 6 oktober gepland.
In de tussentijd ga ik er inderdaad maar van uit dat er niets mankeert.
Zo langzaam aan moet ik wel op zoek naar andere kleren… :eh:
Hallo dames
Charity, volgens mij heb ik ergens iets gemist. Waarom wordt je opgenomen? Wel lekker dat je kan ontspannen thuis en niet moet gaan werken. Even tot rust komen. Is ook niet min als je constant misselijk bent.
Mandala, gewoon doen waar je je lekker bij voelt en wij lopen heus niet weg, en iedereen heeft wel eens een mindere periode dus hier gewoon lekker komen kletsen als je er behoefte aan heb. En ons nu een dan evne latenw eten hoe het gaat dan zijn we allang tevreden hoor.
Dragon, l;euk morgen weer een echo. Lekker naar de kleine frummel kijken.
Biebels, damn neit prijs. Maar vol goed moed naar de volgende ronde.
Het wordt wel tijd dat we weer een keer een zwangere krijgen, heb het gevoel dat het al weer een tijdje geleden is. Ik vind het altijd zo leuk om te lezen. Misschien ik wel
Sproetje, ken het gevoel dat wachten is verschrikkleijk en zeker als je niks voelt. Ik had dat bij Kae ook, had nergens last van gelukkig, kreeg ik bij 6 weken een echo. We dachten dat ik al verder zou zijn.
Maar is idd al een opluchting als je met iemand kan delen.
Ik vond het eigenlijk niet moeilijk om te liegen, had er wel plezier in. Dit keer zal het wel wat moeilijker worden omdat de meeste wel verwachten dat we er mee bezig zijn.
Zo mijn pauze is bijna om, dus we gaan weer aan de schoonmaken.
Groeten
Isle
Maar Sproetje als je buikje groeit en je voelt je borsten dan zijn dat toch al genoeg tekenen?? Meer voel en merk ik ook niet hoor.
Een groeiende buik geeft mij al genoeg vertrouwen dat er daarbinnen echt iets aan het groeien is. Want dit komt echt niet alleen van teveel eten. :mrgreen: :lol:
Maar wel fijn om het aan iedereen te vertellen. Als iedereen zo positief reageert geeft dat ook weer veel energie.
Charity: Wordt je opgenomen omdat je je de laatste tijd heel erg down voelt of vanwege het vele misselijkzijn en braken?? (hyperemesis gravidarum)
In elk geveel heel veel sterkte en ik hoop van hart dat je er van opknapt zodat je snel weer lekker kunt gaan genieten :hug:
Net door de huisarts gebeld, ik krijg is iets anders tegen mijn misselijkheid namelijk Primperan, hoop dat dit wel gaat werken
Ik moet het een weekje proberen en dan weer even contact met de huisarts om te kijken hoe verder.
Huisarts schrok van mijn gewicht want ik ben inmiddels 2 a 3 kilo afgevallen en weeg inmiddels nog maar 50 a 51 kilo.
Voel me er zelf ook totaal niet prettig bij en hoop dan ook vanharte dat het gaat werken.
@Isle wrote:
Hallo dames
Charity, volgens mij heb ik ergens iets gemist. Waarom wordt je opgenomen? Wel lekker dat je kan ontspannen thuis en niet moet gaan werken. Even tot rust komen. Is ook niet min als je constant misselijk bent.
Isle
Ik ga 6 weken naar een soort rustoord iedere dag therapie met allemaal mensen die dezelfde problemen als mij hebben belooft nog heel heftig te worden.Het gaat dus inderdaad om het down zijn onzekerheid en mijn woede aanvallen.
Charity, dat zal wel pittig worden inderdaad.
Alleen al om dat je lichamelijk ook niet fit bent en in een andere omgeving zit… zonder je vriend en je dochter.
Hopelijk zit je na die 6 weken weer een stuk beter in je vel! :hug: