Smurf, maandag en woensdag klussen en vervolgens donderdag je ei is toch top?
Ze hebben toch eventjes de tijd nodig om richting ei te zwemmen
En mannen… tja… af en toe :mrgreen:
Veel plezier met je nichtje!
Mijn schoonzusje huilde van blijschap jah.
Ze is 30 en wilde zo graag zwanger worden ze zijn nu 4 maanden bezig en het zat haar best dwars dat het niet meteen lukte natuurlijk is 4 maanden ook wel snel maar niet zo snel als mij.
ik word niet echt voor de eerste keer tante maar het zoontje van mijn broer hebben we allemaal nog nooit gezien.
Dus ik vind wel dat ik nu de eerste keer tante word.
Leuk Charity. Ik ben ook tante, van mijn zwager al best lang (bijna 7 jaar) maar van mijn zus nu bijna 1 jaar en dat voelt toch echter. Mijn kleine nichtje leek na de geboorte ook op mij toen ik klein was en dat vond ik echt heel leuk. Het is toch meer eigen als je broer of zus een kindje krijgen.
Grrr, ben helemaal chagrijnig. We hebben de komende 2 weken de hond van mijn schoonmoeder om op te passen. Ben haar net wezen uitlaten in het bos, wat een ellende. Voor de eerste honden die we tegen kwamen was ze zo bang dat ze rechtsomkeert maakte, het volgende kleine fifi-hondje wou ze wel een hapje geven. Heel leuk als je geen mensen met honden tegen komt maar het was net spitsuur in het bos en dan kom je heel wat mensen tegen met honden. Ze is dus echt niet sociaal met andere honden en het is steeds maar weer de vraag hoe ze reageert. Ik kan er bijna niet houden als ze de benen neemt en ze luistert ook voor geen meter.
Heel frustrerend…en mijn schoonmoeder maar zeggen dat het zo’n leuk beest is. :shock:
Nou zou dit wel de eerste en laatste keer zijn dat we kunnen oppassen als ze op vakantie zijn want dit beest is dus ook niet te vertrouwen met kinderen. Ze doet daar heel lelijk tegen, echt niet leuk. Mijn zwager komt daar ook niet meer met mijn nichtje op bezoek omdat die hond zich niet kan gedragen en ze haar niet even naar boven willen doen.
He bah…dit was pas de eerste keer uitlaten en we hebben haar nog 2 weken…en ik ben het nu al zat.
Sorry hoor, moest even mijn frustratie kwijt.
pupke dat went hoor die hond.
1 van mijn honden i ook zo ok hij rent niet weg maar hij is van mening dat iedere hond gevaarlijk is en hij die dus moet aanvallen.
Je schoonmoeder vind de hond leuk omdat ze het is gewend en van die hond houd dan neem je dat voor lief
Mijn schoonzusje was een aantal dagen geleden uitgerekend, dus ik wacht nog steeds op het moment dat ik voor de tweede keer tante word! Ik zou het ook wel heel erg leuk vinden als één van mijn zusjes (ja, de oudste 2 dan, de jongste is 14 jhahahah) zwanger zou worden, maar ik denk dat die kans klein is. Voorlopig moeten mijn ouders het nog even alleen met Leonie doen!
Ik ben tante van twee neefjes. Allebei van mijn broer.
Een meisje bij ons zou dus wel erg leuk zijn :inlove:
In mijn (kleine) familie ben ik de enige die een vaste relatie heeft en eventueel toe zou zijn aan kinderen. Dus ik ben nog geen tante of oom.
Toen we gingen trouwen was de hele familie ook in rep en roer.
Ik heb eigenlijk geen flauw idee: wat zouden mijn ouders en schoonouders op dit moment denken? “Hmm waar blijven de kleinkinderen?” of “ze zullen wel geen kinderen willen”.
Nou ja mocht ik een keer met het nieuws langs komen (dat zal toch wel eens gebeuren
), dan merken we het vanzelf wel!
Ik ben inmiddels al 11 jaar tante van mijn neefje (heb een zus die 8 jaar ouder is) en sinds ongeveer 3 maanden tante van Isa (van mijn schoonzus).
Echt leuk om tante te zijn!!!
Hoi, ik ben er ook weer eens…
Charity: Wat leuk dat je tante wordt…dus lekker samen zwanger met je schoonzus.
He en voor het eerst het hartje gehoord, wat leuk :inlove: Maar waarom had je dit niet eerder al gehoord? Kan toch al vanaf 12 weken??
Succes en sterkte straks die 6 weken, het zal wel zwaar worden, maar hoop dat je er sterker uit zal komen!! Het komt vast allemaal goed meid…
Ik ben ook tante, mijn zus heeft 2 zoontjes van 5 en 2. Oh echt zo leuk :inlove:
Pupke: Oh wat vervelend met die hond, hoop dat het wel beter wordt in de aankomende 2 weken!! Succes ermee!
Smurf: Lijkt mij juist de goede dagen dat jullie (geklust) hebben…
Mandala: Gelukkig erkend je ex wel zijn problemen en zoekt hij hulp…dan is de eerste stap in ieder geval gemaakt…maar het lijkt me heel moeilijk voor jou allemaal :hug:
Meiden, hier is het darmalarm. Ik kan gewoon niet rechtop staan van de kramp… pfff
Straks maar op tijd onder de wol en hopelijk is het morgen over.
Dan ga ik het (hopelijk nog steeds) goede nieuws aan mijn ouders vertellen. Helaas wel in het ziekenhuis, want mijn moeder mag pas zaterdag naar huis. Of zou ik dan toch beter kunnen wachten? :think:
Balen sproetje, hopen dat het met een nachtje slapen wat beter met je gaat.
Ik zou het morgen wel tegen je moeder zeggen. Goed nieuws is altijd welkom :lol:
Ga nu lekker naar bed. Ben erg moe en we hebben morgen open huis. Hoop dat er wel wat mensen komen.
@ellen84 wrote:
Mandala: Gelukkig erkend je ex wel zijn problemen en zoekt hij hulp…dan is de eerste stap in ieder geval gemaakt…maar het lijkt me heel moeilijk voor jou allemaal :hug:
Ik ben aan de ene kant ook opgelucht dat hij het nu in ieder geval toegeeft…maar, toen ik vanmiddag mijn dochter bracht, was of ik een klap in mijn gezicht kreeg.
Heb hem mijn zorgen verteld en aangegeven dat ik heel erg teleurgesteld ben, dat hij nu weer teruggevallen is en mijn dochter in gevaar heeft gebracht (drinken en met haar in de auto stappen) Dit ontkende hij, dat zou hij nooit doen. Hooguit nog onder invloed van drank van de vorige dag (?) Op mijn vraag of hij dan niet dronk als hij uit eten ging met haar of bij zijn ouders was geweest met haar en dan naar huis reed, kon hij niet anders dan toegeven dat hij wel fout was bezig geweest.
Ook aangegeven dat ik me afvraag hoe het nu verder gaat, aangezien hij pas begin november een intake heeft bij verslavingszorg: hoefde ik niet bang voor te zijn, nu heeft hij blijkbaar oxazepam en daarbij mag hij toch niet drinken…voor mij het verkeerde antwoord, want daarmee zegt hij in feite: als ik die pillen niet had, dronk ik gewoon wel!..grrrrrrr
Vervolgens liep hij met haar mee naar mijn auto…en al lopend door de gang van zijn flat, liep hij langs me…en ik rook: alcohol!
Dus ik ben over de rooie, zo kwaad en verdrietig, ook al is hij mijn ex, hij heeft zo geen ruggegraat, en liegt en doet maar, terwijl ik dat onschuldige meisje van 5 bij hem achterlaat in de verwachting dat ze het bij hem goed heeft…voel me een slechte moeder, omdat ik nu haar daar heb achtergelaten, terwijl ik weet dat hij wel nog drinkt, en ook al zal hij dan nu niet autorijden (mag hij 3 maanden niet) hij is wel verantwoordelijk voor haar als ze bij hem is,maar zijn eigen sores is blijkbaar belangrijker dan zij…en dat doet zo’n pijn…
Ben om 8 uur al in slaap gevallen (heb me in slaap gehuild) en nu even wakker, ga maar proberen verder te slapen, tranen lopen weer over mijn wangen, ben echt helemaal op.
Dank lieve meiden, voor jullie lieve woorden de afgelopen dagen, ben blij dat ik het hier van me af kan schrijven!
Fijn weekend allemaal!
Mandela: en kun je je dochter ook niet thuis houden?
dat zal zeker niet gaan ivm afspraken en bezoekregelingen
enzo.
Maar dat hij zou laks kan zijn met zijn eigen kind, niet te
geloven. Het enige wat jij wil is nu in de auto stappen en haar
ophalen.
Ik ben gisteren nog naar het zkh geweest omdat ik dinsdagavond ontzettende krampen had, dacht het dit gaat mis, en de vlg dag en dag erop kreeg ik steeds buikpijn en daarna trok het weer weg.
Urine onderzocht maar had geen blaasontsteking, hebben gelukkig even alles gecontroleerd.
Het zal nu blijkbaar eraan liggen dat onze dochter bij de geboorte best flink was en de 2e zwangerschap erg snel na de vorige is.
Dus ben nu weer opgelucht.
Pitje dat ga ik volgende week uitzoeken, is niet mijn doel haar bij hem weg te houden.
Blij te lezen dat alles goed is, hebben ze ook een echo gemaakt? Raar dat je eerste zwangerschap voor klachten bij deze kunnen zorgen. Zijn de krampen nu ook verdwenen?
Mandala, :hug: eht een ontzettend moeilijke situatie zeg. Kan je haar dan ook niet thuis houden totdat hij in therapie is? Wat zegt je vriend ervan?
Kan je haar wel gewoon in het weekend bellen als ze bij hem is?
Pitje, goed te lezen dat alles goed is. :thumbup:
Nog ong. 2 uur en dan begint het open huis. Duimen jullie voor ons?
@zonnetje01 wrote:
Nog ong. 2 uur en dan begint het open huis. Duimen jullie voor ons?
Yes…duimpies draaien!!! :thumbup: :thumbup:
Wat ik wel of niet kan mbt de omgangsregeling wil ik eerst via een advocaat checken…ik heb alleen het ouderlijk gezag, maar wil geen dingen doen die me in een moeilijke positie brengen…alhoewel, daar zit ik nu ook al (hihihi)
Owwww Mandala Ik denk niet dat ik je een zinnig advies kan geven, aangezien mijn gevoel ook zegt: thuis houden. Mijn rede zegt ook dat dat niet zo maar gaat… Sterkte meid!! :hug:
Gisteren een film gezien Gone Baby Gone. Ging over een dilemma van een privé detective. Hij was op zoek naar een ontvoerd meisje, en vond haar uiteindelijk bij iemand die haar expres in huis genomen had om haar een beter leven te geven. Moeder was aan de drugs en zorgde helemaal niet voor het kind. Het kind was ook duidelijk gelukkig nu. Zijn dilemma was: als ik nu een beslissing neem, wie zegt dan dat ze jaren later me dat niet kwalijk gaat nemen? Hij heeft dus de politie gebeld, het meisje op laten halen en terug laten brengen naar de moeder (die uiteraard NIET haar leven ging beteren). Zijn vriendin probeerde hem tegen te houden, ze was nu immers gelukkig, en heeft hem na het incident verlaten. Johan en ik hadden het erover wat we zouden doen. Ik zou haar daar gelaten hebben, Johan had hetzelfde gedaan als de privé detective. Maar beiden weten we natuurlijk niet wat de consequenties op de lange termijn zullen zijn… * einde filosofische gedachten *
Zonnetje: duim duim! Succes met je open huis!
Pitje: dus dat was best even spannend! :hug:
Zonnetje: Duimen draaien :thumbup: :thumbdown: Hoop dat er wat positieve mensen tussen zitten!!
Mandala: Oh wat een moeilijke situatie waar je nu in zit…je moet doen wat je gevoel zegt, en zoek het inderdaad uit wat je aan deze situatie kan doen. Lijkt me namelijk helemaal geen fijn idee om je dochter daar achter te laten!!
Pitje: Joh dat was wel even schrikken dan, gelukkig is alles nog goed. Heb je ook een echo gehad?? Of mocht je niet even spieken bij de kleine :inlove:
Hallo dames,
Er is alweer een hoop geschreven.
Ik heb al lezend wel het één en ander bijgehouden, maar alsnog algemeen voor een ieder die het nodig heeft :hug: :hug: :hug: .
Wat betreft het tante worden, wordt het voor mij de 5e keer. Baukz (mijn zusje) is nu voor de tweede keer zwanger en mijn schoonzus heeft drie kinderen (waarbij ik voor de geboorte van de eerste bij de familie kwam). Tot nu toe zijn het allemaal meiden (nichtjes). Ik ben dus heel benieuwd wat er in Bauk haar buik groeit.
Zou het weer een meisje worden of krijgen mijn knullen hun eerste neefje???
Begin november hoop ik meer te horen :silenced: .
Anke
Pitje, dat is schrikken maar gelukkig was alles goed. Ik voel nu ook af en toe kleine steekjes maar ik heb meer het idee dat dat komt omdat mijn baarmoeder aan het groeien is. Ik voel nu ook echt dat het zwaarder op mijn bekken begint te drukken.
Zonnetje, veel kijkers gehad vandaag?
Mandala, wat een rot situatie zeg. :hug:
Sproetje, Hoe reageerde je moeder op het goede nieuws?
Hier een lekker dagje gehad, veel buiten geweest en van het mooie weer genoten. Vanavond nog een housewarming van een vriendin.
De hond begint te wennen…ze vindt mij in ieder geval wel leuk want ze loopt me de hele dag achterna… :roll: :lol: