Mei-stoppers 2008 deel 3: al 10 zwangeren!!!

Goedemorgen,

Helaas blijkt mijn voorgevoel te kloppen, er staat helaas heel duidelijk “niet zwanger” :cry:

Is natuurlijk wel even balen maar we zijn pas begonnen dus we hebben nog tijd, maar het blijft natuurlijk wel een domper.

We hebben bijna alle dagen geknuffelt :oops: dus kan dan eigenlijk niet missen zou je dan denken, maar helaas zegt het dus helemaal niets.

Nu maar hopen dat de :evil: dan maar snel inzet want ik zit eigenlijk niet te wachten op een cyclus van 46 of langer :frowning: duurt dan allemaal weer zo lang :wink:

We proberen het positief te zien, ik heb in ieder geval mijn ei gespot en dat is voor ons al heel belangrijk :slight_smile:

Over twee weken lekker op vakantie en dan zien we wel weer verder.

Allemaal heel erg bedankt voor het :thumbup: :thumbdown: :-*

Dragon jammer zeg dat er duidelijk niet zwanger staat…van mij een :hug:!

Goedemorgen!

Dragon das balen zeg :hug: tja tuurlijk ga je relativeren van we zijn nog kort bezig maar je wilt het gewoon graag. Ik herken het ook…als deze maand negatief is baal ik ook even…

Vaag he je klust iedere dag of om de dag en toch lukt het niet.Die verhalen van mensen dat ze na 1 vrijpartij per ongelijk zwanger raken geloof ik bijna niet :lol: :liar:

Van Yuri was ik snel zwanger nu zijn wij ook al langer bezig. Nou ja lang…hihi…voor je gevoel te lang :roll:

Ga straks douchen en naar de winkels.

Dragon, wat jammer meid.

Je had er toch best naartoe geleefd. Zolang de duivels er nog niet zijn kan het deze ronde natuurlijk nog steeds.

Maar met die gedachte maak je het voor jezelf natuurlijk wel weer erg spannend :wink:

Misschien dat de ontspannende sfeer van vakantie ervoor kan zorgen dat jullie ook met z’n drieën terugkomen :pray:

Bij de Hypotheker hadden ze mijn afspraak toen op de verkeerde dag gezet. Heb er dus ook al eens voor niks gestaan :x

Biebels, het weer wil nog niet erg meewerken hè…

Wij hebben door de verhuizing geen vakantie deze zomer, dus ik zou het ook wel erg lekker vinden als we in onze tuin kunnen zitten 's avonds.

Sandra, die gedachte is bij mij ook al eens door mijn hoofd gegaan. Als je ervoor gaat ben je toch wel in ieder geval om de dag aan het klussen en dan zou het bij anderen net dat ene lucky shot zijn… :think:

Maarja, schijnt toch te gebeuren ha ha.

111, gelukkig was alles in orde! :-*

Dames, vergeet niet dat die mensen die in één keer zwanger raken niet voor niets in een ‘geile bui’ zijn… die zijn op dat moment op en top vruchtbaar! Dat heeft de natuur gewoon heel slim geregeld. Wij die graag zwanger willen worden vergeten wel eens naar die signalen te luisteren :wink: Beide lichamen moeten er natuurlijk klaar voor zijn!

(en ik denk ook wel eens: als je om de dag of elke dag klust, heb je dan niet dat ook de minder sterke zaadcellen, die het normaal nooit gered zouden hebben, voor een ‘minder goede’ bevruchting kunnen zorgen… Ik kan het niet goed uit leggen… :think: )

Dragon: jammer meid… je gaat dan toch hopen hè? :hug: Ik blijf voor je duimen hoor!

Biebels, het beste schijnt inderdaad eens in de 36-48 uur te zijn en niet sneller op elkaar. Ze nemen dan af in kwaliteit/aantal.

Wij hadden het vanaf een week voor mijn ei om de dag gedaan en vanaf de dag zelf dagelijks. Bleek een goed schema. Nu alleen dat innestelen nog :think:

haha sproetje, wij hebben het zelfde schema gehanteerd :mrgreen: nu maar duimen dat het zijn vruchten af werpt! Mogen ook ongeveer tegelijk testen zie ik nu hahahaha

Wij hebben erg weinig geklust ik ben van 28 dagen uit gegaan en ik had 1 dag erg veel slijm verlies en toen hebben we 2 dagen geklust :oops:

En toen bleek het al raak te zijn als ik hier dus lees waren de zwemmers van mijn vriend dan juist snel hihi .

Jammer Dragon! Kan het niet zijn dat je te vroeg getest hebt?

Nu maar hopen dat de :twisted: snel doorzetten, dan kan je weer op naar de volgende ronde.

Ja, inderdaad waar blijft die zomer??? Ik ben nog bruin van de vakantie maar had gehoopt het een beetje bij te kunnen houden hier in NL. Maar met afdrogen verlies ik elke keer al wat van mijn mooie kleurtje. :cry:

En nu mag je als zwangere ook weer niet teveel in de zon komen, grr.

Hier hebben wij in de vakantie vol op gepimpampet (ik vind klussen zo raar klinken). Eigenlijk bijna elke dag wel, maar gewoon relaxed en niet echt met het idee dat het raak moest zijn. We hebben het in ieder geval niet meer gedaan dan andere vakanties.

Nadat de vruchtbare periode over was zei ik tegen mijn vriend dat het nu afwachten was. Hij was er helemaal niet mee bezig geweest en had zoiets van, “maar ik heb helemaal niet speciaal mijn best gedaan??”.

Maar het was goed genoeg, want nu is het raak.

Ondertussen loopt hij de hele dag op te scheppen dat hij me maar met 1 vinger aan hoeft te raken om mij zwanger te maken, en dat hij een echte scherpschutter is. :lol: :lol:

Sinds gister voel ik mijn (.)(.), ze zijn wat pijnlijk en gevoelig. Dus eindelijk een zwangerschapsverschijnsel, jipie!

@111, Fijn dat het goed was op de echo. Wel leuk he om te zien waar je eierstokken zitten en waar je baarmoeder zit. TIjdens het plaatsen van mijn spiraaltje kreeg ik ook zo’n echo en ik vond het wel mooi om te zien.

Zo juist kwam ik op het toilet en zag dus het gene wat ik niet wil zien.

Er is dus wel een wens vervuld en dat is dat ik niet lang op mijn :evil: infasie hoef te wachten, die is zo juist gekomen.

Wel lekker dat ik net als de vorige keer geen krampen of andere ongemakken voel tijdens mijn menstruatie, dus daar ben ik blij mee.

Wat wel grappig is, is dat mijn vruchtbare periode presies in onze vakantie zit, en mijn mogelijke NOD is precies op de dag dat we thuis komen :slight_smile:

Hier is de terleurstelling inmiddels al weer voorbij en richten we ons op een nieuwe kans.

Biebels:mijn nieuwe NOD is 29 augustus en wordt dan ronde 3.

Wat wel grappig is, is dat mijn vruchtbare periode presies in onze vakantie zit, en mijn mogelijke NOD is precies op de dag dat we thuis komen

Dat had ik ook!! (alleen kwamen wij net iets eerder terug)
Hopelijk werkt het voor jou ook goed! Gewoon lekker genieten van elkaar.
Maar ook wel fijn dat je :twisted: nu een beetje regelmatig is gekomen. Dat is ook belangrijk voor de vruchtbaarheid!

Jammer Dragon, ik ken het gevoel van teleurstelling. Gelukkig zijn de :twisted: :twisted: inderdaad al snel gekomen.

Anke

Ja veel sneller dan verwacht. Voordat ik met de pil begon volde ik altijd ruim een week van te voren dat ik ongi ging worden.

Eenmaal aan de pil is het natuurlijk makkelijk want dan weet je het precies, maar had dan even goed heel veel buikkrampen en ongemakken.

Sinds ik van de pil af ben voel ik mijn ongi niet eens aankomen,

Geen buikkrampen en andere ongemakken echt helemaal niets :think:

Voel nu ook helemaal niets en begrijp met niet verkeerd hoor want ben er heel erg blij mee dat het zo gaat :smiley:

En vanaf vandaag terug gerekend is precies 14 dgn, dus weet nu dat ik toen zeker mijn eigespot had en die was dus keurig netjes op tijd volgens de boeken ;-D

En een pluspuntje is dat ik nu niet in de vakantie ongi ben :wink:

Zo ga weer even verder met behangen, echt rot werk vooral als je er achterkomt dat je muren scheef zijn :evil:

succes met behangen!

Jammer van de :twisted: maar wel fijn dat je qua cyclus weet hoe of wat. En wie weet brengt jullie vakantie iets moois :wink:

Pff ik wordt nu al gek van het wachten en dan moet ik nog tot donderdag…Voel me toch raar… :think: heb last van mijn lenzen, last van mijn darmen, en de katten zitten aan mij vastgeplakt…

Ik hoop dat het iets positiefs betekent maar goed gaan maar uit van :twisted: kan het alleen maar meevallen tenslotte.

Yuri ligt nu lekker te slapen. Vanmorgen nog even geshopt. Leuke boxers gehaald en een tshirt voor yuri bij villa happ. Altijd leuk de uitverkoop!

Ga nu eens bedenken wat wij vanavond moeten gaan eten…

Wij eten vanavond bij mijn ouders ik ben moe en misselijk en voel me vandaag gewoon anders dan normaal. Heb net een tijdschrift gelezen Zwanger! en heb echt met tranen in mijn ogen de bevallingsverhalen zitten lezen en het waren goede verhalen hoor.

Mijn buik doet wat pijn en ik voel me wat bedusd beetje suf achtig.

Mijn moeder belde al dat ze wat extra eten had gemaakt ze was vanmorgen hier en heeft charity al meegenomen wat heb ik toch een super moeder :inlove:

Dragon, jammer dat het niet zo mocht zijn :hug: maar fijn dat je :twisted: op de afgesproken tijd gekomen is. Nu weet je iig wanneer je je ei de volgende keer kunt verwachten en kan je weer gericht klussen. :dance:

@Biebels wrote:

Dames, vergeet niet dat die mensen die in één keer zwanger raken niet voor niets in een ‘geile bui’ zijn… die zijn op dat moment op en top vruchtbaar! Dat heeft de natuur gewoon heel slim geregeld. Wij die graag zwanger willen worden vergeten wel eens naar die signalen te luisteren Beide lichamen moeten er natuurlijk klaar voor zijn

Wat is moeder natuur toch mooi als je er goed naar luistert… had gisteren ook zo’n bui :wink: en volgens mij, voelde ik net mij ei :dance: . Zou errug snel zijn na MK (begon gisteren 2 weken geleden), maar is natuurlijk niet uit te sluiten. Zet mijn NOD maar op 1 augustus!! :pray:

111, dan maar op dezelfde dag gaan testen als je het zolang uithoudt?? :lol: (tenzij :twisted: natuurlijk eerder komt)

Charity, wat een lieve moeder heb jij!! Lekker dat ze op zo’n moment je dochter even ophaalt!! :thumbup:

Geloof dat er niemand in de komende dagen nog zijn NOD heeft. Of vergis ik me nu?

ICL, dan lijkt je cyclus wel gelijk weer op orde te zijn.

Wat lekker (en spannend alweer).

Volgende week zitten de nod’s erg dichtbij elkaar.

Ikzelf ga pas zaterdag testen als er dan nog niks is.

Dragon, succes met de schuine muren.

Dan valt behangen zeker niet mee :?

Sandra, hoezo duurt het wachten lang. Dat gevoel heb ik nou helemaal niet :liar: :lol:

en jij gaat pas zaterdag testen :liar: !!! Pfff nou hier mooi zondag al ofzo hahahaha! Ook al weet ik dat het onzin is kan ik het niet laten.Na 1 nega test ben ik voor een paar dagen weer genezen en kan ik weer rustig mijn gedachten op iets anders zetten. Heb daarom ook maar goedkope testen ingeslagen haha! :roll: :roll: :mrgreen: Als het nog een half jaar duurt heb ik goed bijgedragen aan de omzet van die organisaties :oops:

dragon jammer meid!! :hug: :hug: :hug: :hug: Dan wel nog fijn dat je niet al te lang meer op je :twisted: hoefde te wachten … Hopelijk volgende maand meer resultaat !! :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

Hier weer 2 trainingsdagen gehad en het bevalt me nog steeds goed, al was gisteren een zware dag. We zijn toen behoorlijk diep in de informatie gedoken en een hele dag luisteren en lezen gaat je op een gegeven moment wel opbreken. Maar we hebben vanmorgen de eerste toets gekregen van de eerste 2 modules en die ging goed, ik had een 9 :dance: Nu lekker weekend en maandag storten we ons weer flink op de volgende modules.

En woensdag weten we eindelijk of het deze maand raak is maar ik ga er toch weer niet vanuit. Ik heb nog geen enkel zwschkwaatlje maar ik weet dat dat ook nog niks hoeft te zeggen… Als ik tegen mezelf zeg dat ik misselijk ben merk ik dat ik het ook heel snel echt word dus in die zin zie je maar weer hoe je jezelf voor de gek kunt houden :roll: Dus tja, ik weet dat geen of wel kwaaltjes niet uitmaakt, het wil allemaal niet per definitie iets zeggen dus afwachten maar. Gelukkig gaat de tijd wel wat sneller nu ik aan het werk ben dus ik hoop dat het snel woensdag is… Dan weten we tenminste iets zeker!

Fijn weekend allemaal !!!

:-* Jen

…ik denk dat ik vandaag een innesteling heb gehad…

Had vanmiddag een heel klein beetje lichtroze bij het afvegen na mn plas! En de misselijkheid die ik al zo’n 6 weken heb, is vandaag erger geworden. Heb constant het gevoel dat ik echt moet spugen, voel me echt niet lekker. Voor het eerst ook weëig, weet niet zo goed hoe ik het moet zeggen. Licht in mn hoofd enzo en een onbestemd gevoel.

En heb toch ook een heel gelukzalig gevoel over me. Hahaha, ik kan het echt niet uitleggen!

ICL, ik wacht rustig mn NOD af (26e). Mocht deze uitblijven (waar ik dus eigenlijk al een beetje van uit ga :oops: ), dan gaan we die woensdag erna tegelijk testen, deal?!?

Biebels, ik ben het helemaal met je eens wat je zei over de natuur! We mogen ook niet vergeten dat de zwangere dames bij ons supersnel waren en dat er gemiddeld zo’n 3 maanden voor staan voordat je zwanger raakt. Volgens mij is het heel bijzonder wat wij mee mogen maken in dit topic, zo veel dames al zo snel. Kijk maar eens bij het samengevoegde topic van maart/april 2008, die zitten nog “maar” op 10 zwangeren terwijl wij er al 9 hebben!