Mei-stoppers 2008 deel 3: al 10 zwangeren!!!

Zo, nu ook maar weer eens braaf thuis op kok :mrgreen:

Jensie… uitsloofster!! Nee hoor, geweldig een 9 :dance:

En logisch dat zo’n paar dagen opperconcentratie energie vreet.

De tijd gaat in ieder geval wel een stuk sneller inderdaad.

Hopelijk is het woensdag voor je het weet.

Sandra, ik ga inderdaad wachten tot zaterdag (echt waar :smiley: ).

Mijn vriend heeft een nieuwe theorie.

Vanaf cyclusdag 34 ben ik volgens hem gewoon zwanger.

En dat is toevallig zaterdag :wink:

Hiervoor was het 29-31-30-?

Mannenlogica, ha ha :lol:

111, wat raar dat je al zolang misselijk bent. Ik ben nooit misselijk, dus als dat gebeurt kan het echt maar 1 ding betekenen. Ik dacht trouwens dat het gemiddelde hoger lag, maarja… als je iets zo graag wilt, dan duurt iedere extra maand te lang :roll:

Sproetje: ja, dat is ook wel raar. Ik hoop dat er iets uit mn bloedtest komt dat dat verklaart. IJzertekort ofzo…al weet ik niet of dat misselijkheid en zweverigheid veroorzaakt. Ik wacht maar rustig af tot volgende week, dan heeft de ha de uitslag voor me.

En 't zou kunnen hoor dat het gemiddelde hoger ligt. Ik had geloof ik ergens gelezen dat de meeste dames tussen de 3 en 6 maanden na het stoppen zwanger worden, maar ik kan het heel goed mis hebben!

Dragon: jammer voor je dat je ongi is gekomen. Maar aan de andere kant, je had deze maand wel voor het eerst een ei. Dus volgende maand sla jij vast je ongi over! Klinkt logisch, toch? En probeer het positief te bekijken: je weet dat je lichaam het belangrijkste kan, een ei!

Achteraf gezien wist ik ook wel dat het deze maand niet raak zou zijn. Er vlogen gedachtes door mijn hoofd, waar ik eigenlijk wel om moest lachen. Ik dacht bijvoorbeeld, toen ik weer een chagrijnige bui op voelde komen :shifty: : ik moet eens aan Johan vragen of ik die chagrijnigheid altijd vóór of tijdens mijn ongesteldheid heb. Hij weet dat exact :mrgreen: :lol: . Maar die gedachte alleen al, vertelde me dat mijn ongesteldheid eraan zat te komen. Maar direct daarop dacht ik: maar Bianca, alles kan, wie weet voelt mijn lichaam wel anders doordat ik ZWANGER ben! :wall: :doh: Hoezo logica? Hoofd en hart hè, ergens daar tussen ligt de waarheid.

Dusss… Jensie, jouw hoofd wil kwaaltjes, jouw hart wil niet teleurgesteld worden Laat het maar gauw blijken uit een test :mrgreen: (enneh: STUDIE :wink: Sorry, moest er even uit, werd vroeger altijd tegen mij gezegd als ik een 9 haalde :lol: )

Dusss… Sproetje… Nee, tegen mannenlogica kan ik niets inbrengen, hahahah, daar werken mijn theorieën niet op. Laat het ook voor jou maar gauw test-dag zijn!

Dusss… Mariska: was dat jouw hoofd of jouw hart die de innesteling zag? :-* Hoop het voor je!! Het zou toch mooi zijn als deze tekens van je lijf allemaal blijken te kloppen!

Biebels, allebei! Toen ik het zag moest ik van schrik nog eens kijken. Weet nog dat ik dacht…nou, da’s duidelijk. Een innestelling! En toen zo’n gevoel van een warme deken over je heen, traantjes stonden in mn ogen en vanaf dat moment voel ik me alsof ik de pot van 25miljoen heb gewonnen, kan wel schreeuwen van de daken en voel me zoooo gelukkig! En in mn hoofd gaat het maar door: zwanger, zwanger, zwanger.

Pffff…gelukkig is het vrijdagavond en heb ik het hele weekend nog om het rustig te laten bezinken, want van slapen zal vannacht wel niet veel komen, ben zoooo van de kaart! :mrgreen:

Dat je lichaam en je geest je voor de gek kunnen houden dat wist ik al heel goed van wat ik op mijn werk heb meegemaakt maar nu dus ook uit eigen “levens” ervaring :slight_smile:

Tuurlijk was het even een domper die test vanmorgen en dan ook meteen maar die ongi in de middag totaal onverwachts er achter aan (eigenlijk ook wel weer lekker)

Maar we blijven hier positief en laten zeker nu al niet de moet zakken hoor, we zijn nog maar zo kort bezig.

En wat ik al 2 weken terug zei we zijn blij dat we nu even een jaar buiten de medische molen mogen blijven :mrgreen:

111: Ik hoop zo dat je ook daadwerkelijk gelijk hebt, positief nieuws kunnen jullie nu wel eens gebruiken. :pray:

Event er info: 30 procent van de vrouwen is binnen drie maanden zwanger, 70 procent binnen een halfjaar en ruim 80 procent na een jaar. Na twee jaar is 90 procent zwanger.

Tja, als je iets graag wilt en er dagelijks meerdere malen mee bezig bent (haha hoezo er veel mee bezig zijn… zit toch ook nooit op KoK… :mrgreen: ) kan je inderdaad vreselijk voor de gek worden gehouden door je lichaam. Zou je lichaam ook een innestelingsbloeding kunnen “faken”? Neeeeeeeeeeh… lijkt me niet… dussuh…hopelijk word ik in dezelfde tijd mama als dat ik voor de eerste keer tante word!! :pray:

Hey Biebels, jij bent juf heh… op welke Pabo heb jij gezeten? (misschien dat je een nichtje van me kent…)

Jensie, super dat het zo goed gaat met de training. En een 9… wauw!! :clap: Goed gedaan. Gaat dus super bij jullie. Kan die zwangerschap natuurlijk niet uitblijven!!! :thumbup: :thumbdown: :thumbup:

@Smurf78 wrote:

Heb daarom ook maar goedkope testen ingeslagen haha! Als het nog een half jaar duurt heb ik goed bijgedragen aan de omzet van die organisaties

Hier hetzelfde hoor. Heb ook deze week een paar testjes gedaan om te kijken of mijn hCG inmiddels zover was gezakt, dat een test 'm niet meer zou waarnemen. Heb weinig zin in een valse positieve test. Gisteren was de test eindelijk negatief :stuck_out_tongue: . Klinkt stom, maar was er wel blij mee, ondanks dat ik natuurlijk liever had gezien dat ik die testen helemaal niet had hoeven doen. :**:

Dragon, wat lief! Thanx!

En ja, dat was dus wat ik bedoelde, van die percentages!

ICL, we gaan ervoor meid! Hopelijk hebben we snel een dubbel feestje en kunnen we gaan brainstormen hoe we opa gaan vertellen dat hij volgend jaar wordt verwend met 2 nieuwe kleinkindertjes! :mrgreen:

ICL: Ik heb de PABO in Assen gedaan, als ze daar gezeten heeft is er een redelijk grote kans dat ik haar ken :mrgreen: (kleine PABO)

Haha Biebels, daar heeft ze inderdaad gezeten… heb je een pb-tje gestuurd. Ben benieuwd of je d’r kent. Ze heeft trouwens afgelopen mei een zoon gekregen en is afgelopen november getrouwd. :slight_smile:

Goedemorgen!

Weinig te melden…

Straks boodschappen doen, vanavond bbq bij de buren. Beetje jammer van het weer :think: maar gaat vast gezellig worden.

Goede morgen meiden !!

Voel me vandaag een stuk beter gelukkig.

Jensie wat goed zeg een 9 ik heb voor mijn baan ook twee trainings weken gehad ik vond ze wel zwaar maar wel intressant en gezellig.

Vandaag beginnen met mijn flat leeg halen of ja leeg halen die nieuwe bewoonster wil veel overnemen dus er hoeft maar weinig uit gelukkig want we hebben maar twee weken want ze wil er ook graag eerder in.

Ze neemt mijn laminaat over

mijn banken

mijn ijskast

mijn magnetron

mijn lampen

mijn wasmachine

het kastje van Charity haar slaapkamer

mijn gordijnen

het enige wat ik weg moet halen is

mijn bed

mijn kledingkast

de kledingkast van de baby

mijn gasfornuis

en een kastje wat in de hal staat.

en dan nog poetsen ik krijg er nog flink wat geld voor dat kan dan mooi gebruikt worden voor de slaapkamers van de kinders hier.

We gaan toch nog een beetje op vakantie we gaan met mijn ouders en mijn broer en schoonzus 2 nachtjes naar de camping van duinrell.

Lekker dichtbij het strand gratis toegang tot het park en we kunnen binnen zwemmen als het geen goed weer mocht zijn.

Jeetje Charity, 2 weken is wel snel zeg! Maar inderdaad, je hoeft niet veel mee te nemen en dat scheelt enorm. Wel lekker voor je, een heel nieuw begin! Heerlijk om toch nog even vakantie te nemen ook, zal je vast goed doen!

Hier is alles rustig, Matthijs moet vandaag werken en is vanochtend vroeg vertrokken dus ik heb vandaag tijd voor mezelf. Ook wel eens fijn! :mrgreen:

Dragon: Jammer dat de test negatief was, had het zo gehoopt voor je, maar gelukkig kreeg je 's middags wel meteen duidelijkheid en weet je weer hoe je lichaam in elkaar zit. Nu op naar de vakantie…wieweet komen jullie ook met z’n 3-en terug!!

Jensie: Zo jij begint goe op je werk, een 9 :shock:

111: Oh ik hoop zo dat het een innesteling is geweest en dat je gevoel helemaal klopt…het is jullie zeker gegunt!!!

Gelukkig was de echo verder ook goed…alleen zolang al misselijk is wel raar hoor!!

Charity: Oh wat lekker dat ze zoveel willen overnemen…wel snel, maar ja even er tegenaan en dan is alles over en dan straks ook nog even genieten van een korte vakantie!! Altijd lekker toch!

Hier verder alles zo z’n gangetje, afgelopen 2 dagen gewerkt, dit ging wel goed. Zolang ik bezig ben komt die vermoeidheid ook niet zo naar boven, alleen nu zit ik op de bank en ben ik toch weer moe. Vanmiddag weer werken en dan kort nachtje want morgenochtend gaat de wekker weer om 6uur, pfff, blijft vroeg. Dinsdag ben ik één dagje vrij, dus kan ik weer lekker bijkomen en voor de eerste keer naar verloskundige!! Helaas nog geen echo :frowning: Ga er natuurlijk wel om vragen.

Verder ben ik tot vannacht alleen, want vriendlief is naar duitsland met vrienden naar de love-parade. Zijn vanochtend vertrokken en komen ergens in de nacht dus terug. Hoop at ze beetje mooi weer hebben!!

ff ons topic weer omhoog halen 8)

Wat een ramp weer zeg vandaag, hoosregen en nog eens hoosregen…heerlijk hoor een bbq :roll:

Weet je…sinds vandaag voel ik me echt vreemd…heb veel getild en nu de hele tijd het gevoel dat ik ongi ga worden…lijkt me sterk na 20 dgn…

maar is niet het normale gevoel :roll: klinkt vaag he haha.

Verder heb ik het zooo warm pfff…heb net even getempt en 37.6 :shock: geloof me ik ben echt niet ziek. Normaal heb ik 36.7 en na eisprong 37.1 ofzo maar dit is wel echt hoog…

Waarschijnlijk zit ik mezelf giga voor de gek te houden maar meiden je krijgt toch hoop niet… :pray:

Bij Yuri had ik dat ook na de innesteling zeg maar. Dat zou dan wel betekenen dat ik een cyclus heb van 28 dgn, dan heb ik zo of ma mijn ei gehad en dan is dit 5 dgn daarna.

Even mezelf streng toespreken: san, je maakt jezelf nu gek. Het komt wanneer het komt…niet zo mee bezig zijn…maarrr ik ben zo ongeduldig :oops: whahahahahaha!

Hier precies het zelfde weer :? Heerlijk hoor die Nederlandse zomers…

Gelukkig nog 2 wkn en dan ziten wij voor 3 wkn in het heerlijke Frankrijk waar het nu 28 graden is :dance:

Ja het lichaam is er erg goed in hoor om je voor de gek te houden, je hoeft het maar te wensen b.v misselijkheid en je krijgt het :wink:

Je hoort wel dat vrouwen die zwanger zijn een hogere lichaams tempratuur hebben dan normaar dus wie weet :pray:

Maar als je dan 5 dgn geleden je ei hebt gehad zou het eigenlijk weer bijna niet kunnen want dat zou wel een hele snelle innesteling zijn geweest :wink:

Je weet het pas over 5 dgn zeker :wink: tot die tijd heb geduld :angel:

tja eigenlijk weet ik gewoon helemaal niet wanneer ik mijn ei heb gehad. Het is of vorige week donderdag of zo of ma geweest. Dit gezien mijn temps. Als deze maand niet gelukt is wil ik komende ronde ovulatietesten kopen om een beter zicht te krijgen op mijn ei sprong. Zag alleen dat die van CB erg duur zijn, 30 euro ofzo…

Ga vanaf nu rustig afwachten :angel: . dinsdag ga ik sowieso pas een keer testen…

Smurf, jij maakt het ook spannend meid!

Ik hoop dat iedereen die gaat testen volgende week positief nieuws heeft :thumbup:

@Smurf78: testen die je bij de drogist koopt zijn inderdaad behoorlijk aan de prijs. De ovulatie-testen van matcare, zijn volgens mij een stuk voordeliger. En aangezien je bij matcare heel makkelijk per internet kunt bestellen… is dat misschien een optie. Heb geen ervaring met die dingen, maar als ze net als de zwangerschapstesten zijn, werken ze prima!! Maarruh… als ik het zo lees, heb jij waarschijnlijk toch geen ovu-testjes meer nodig… :thumbup: :thumbdown: :thumbup:

@dragon wrote:

Maar als je dan 5 dgn geleden je ei hebt gehad zou het eigenlijk weer bijna niet kunnen want dat zou wel een hele snelle innesteling zijn geweest

Een bevrucht eitje doet er tussen de 3 en 7 dagen over om zich in te nestelen… dus het zou heel goed toch kunnen :pray:

wederom een goede morgen.

De bbq zijn wij uiteindelijk met zon gestart maar rond half 9 barstte echt het noodweer los hahaha! Gelukkig hadden ze een zeiltje opgehangen.

Al met al was het zeer geslaagd!

Tis zeker spannend…maar goed hoe graag ik het ook zou willen eerst een vette positieve test. Vorige mnd had ik ook goede hoop en helaas onterecht. De eerste ronde verwachtte ik niets en toen had ik een vage positieve test. Helaas mocht dit niet positiever worden want na 3 dagen kwamen toch helaas de :evil: .

We zullen zien, zou leuk zijn…en zo niet dan gewoon weer verder klussen (op zich geen straf :wink: )

Ook ik duim voor alle meiden volgende week zou gaaf zijn als we met zijn allen positief testen!!

:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: